Πράσινη ανοιξιάτικη σαλάτα με τσιπς παντζαριού και δύο βραβεία


Μια σαλάτα που μας έκανε την τιμή να στρογγυλοκαθήσει στο πασχαλινό μας τραπέζι και να μας χαρίσει απλόχερα τη νοστιμιά της. Μια σαλάτα που εγώ (ειδικά σε περιόδους διατροφής) θα την έλεγα ένα πλήρες γεύμα ειδικά αν συνοδευτεί από φρυγανισμένο ψωμάκι.
Υγιεινή αλλά και με μια ...ροζ νότα αμαρτίας που την κάνει θελκτική και ακόμα πιο γευστική μ' εκείνη την γλύκα των παντζαριών που είναι ασυναγώνιστη! Αρχίζεις να την γεύεσαι και δεν θέλεις να σταματήσεις!! Κι αν πάλι δεν μας αρέσουν τα τσιπς παντζαριού... τη συνοδεύουμε με σκέτα παντζάρια, γιατί... και τότε οι δυό τους κάνουν καλή παρέα προκειμένου να ικανοποιήσουν τον ουρανίσκο μας αλλά και την υγεία μας με τις λίγες θερμίδες τους! Ασυναγώνιστος συνδυασμός, ανοιξιάτικος σαν τον ανοιξιάτικο ήλιο αλλά και δροσερός. Προσθέτοντάς του και ελάχιστη παρμεζάνα, ειδικά όταν αναλάβει τον ρόλο του διαιτητικού πιάτου... η απόλαυση από την ολοκληρωμένη του παρουσία... κορυφώνεται. Ας την απολαύσουμε...
ΥΛΙΚΑ για 4-6 άτομα
1 μαρούλι σγουρό
1 μαρούλι romaine
5 φρέσκα κρεμμυδάκια σε ροδέλες
4 αβγά βραστά κομμένα σε φέτες
3 κ.σ. άνηθο ψιλοκομμένο
4 κ.σ. κρουτόν σκόρδου (προαιρετικά)
Για τα τσιπς παντζαριού
6-7 φέτες στρογγυλές παντζαριού (από βάζο), κομμένες στη μέση
3-4 κ.σ. καλαμποκάλευρο (κίτρινο ή άσπρο)
4 κ.σ. ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
Για το dressing
5 κ.σ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. μηλόξιδο
1 κ.γλ. μουστάρδα
1 κ.γλ. χυμό λεμονιού
Πώς γίνονται τα τσιπς παντζαριού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για το dressing
Ετοιμάζουμε πρώτα το dressing της σαλάτας, ανακατεύοντας όλα τα υλικά και βάζοντάς το στην άκρη, έως ότου το χρησιμοποιήσουμε.
Για τα τσιπς παντζαριού
Κόβουμε τις στρογγυλές φέτες των παντζαριών στη μέση ή εάν είναι σε φετούλες στο βάζο τις αφήνουμε έτσι.
Τις βάζουμε σε ένα σουρωτήρι να στραγγίσουν από τα υγρά τους.
Τις καλύπτουμε με καλαμποκάλευρο και τις βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι, σε δυνατή φωτιά για 2-3 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν ελαφρά και από τις δύο πλευρές. 
Σύνθεση της σαλάτας
Πλένουμε καλά όλα τα λαχανικά.
Κόβουμε τα μαρούλια σε μέτρια κομμάτια και τα βάζουμε σε μια σαλατιέρα.
Προσθέτουμε και τα φρέσκα κρεμμυδάκια σε ροδέλες και τον άνηθο ψιλοκομμένο.
Ύστερα, καθαρίζουμε τα αβγά και τα προσθέτουμε στη σαλάτα σε φέτες.
Ρίχνουμε τα κρουτόν.
Τέλος, προσθέτουμε τα τσιπς παντζαριού και περιχύνουμε με το dressing.


Και τώρα θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την πολύ γλυκιά Φανή Παπ. του υπέροχου http://fanypap.blogspot.com/ που μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει το βραβείο αυτό 
Κι εγώ με τη σειρά μου χαρίζω το βραβείο αυτό στα παρακάτω αγαπημένα blogs:
1- Γεωργία του http://beautystr.blogspot.com/
2- Κατερίνα του http://www.culinaryflavors.gr/
3- Cathy-Callie του http://anthomeli.blogspot.com/
6- Κατερίνα του http://kapaworld.blogspot.com/
8- Ζουζού του http://zzcook.blogspot.com/

Ευχαριστώ πολύ την επίσης γλυκιά Γεωργία του http://beautystr.blogspot.com/ που με τίμησε με το παρακάτω βραβείο.
Καί τώρα, σύμφωνα με τους κανόνες που συνοδεύουν το βραβείο πρέπει  να πω 7 τυχαία πράγματα για μένα ...
1- Λατρεύω τη φύση σε κάθε εποχή γιατί με ξεκουράζει, με χαλαρώνει, με κάνει να καταλαβαίνω το πραγματικό νόημα της ζωής.
2- Δεν λατρεύω τα ζουζούνια αλλά απλά τα ανέχομαι και τα αποφεύγω (και δεν μιλάω για τις πεταλούδες φυσικάααα!).
3- Δεν χορεύω ποτέ (ή τουλάχιστον πάρα πάρα πολύ σπάνια) γιατί νιώθω άβολα!
4- Λατρεύω τη λογοτεχνία και διαβάζω πάρα πολλά βιβλία. Μου είναι αδύνατον να μπω σε βιβλιοπωλείο και να μην αγοράσω κάποιο βιβλίο (όχι ότι δεν αγοράζω περιοδικά αλλά λέμε!).
5- Μου αρέσει η υγιεινή διατροφή, αποφεύγω τα πολλά λίπη και δεν είμαι του junk food παρά μόνον σαν εξαίρεση του κανόνα. 
6- Θέλω να αγοράσω μια καλύτερη φωτογραφική μηχανή και δεν το κάνω γιατί θα έχω τύψεις λόγω της οικονομικής κρίσης (άλλοι δεν έχουν να φάνε κι εγώ θέλω μεγάλη φωτογραφική μηχανή;;).
7- Πριν αποφασίσω να γίνω καθηγήτρια γαλλικών ήθελα να γίνω ψυχολόγος ή δημοσιογράφος, επαγγέλματα που ακόμα λατρεύω.
Και τώρα πρέπει να  χαρίσω το βραβείο σε 15 φιλικά blogs.
2- Έλενα και τα άλλα κορίτσια του http://syntageskardias.blogspot.com/
5- Ελένη του http://helengrblog.blogspot.com/
6- Μαρία και Χαρά του http://cookandfeed.blogspot.com/
7- Χρυσούλα του http://diaxirosxrysa.blogspot.com/
9- Πηνελόπη του http://aromavanillias.blogspot.com/
10- Βάλια του http://kaneoneira.blogspot.com/
12- Ρένα του http://diaheiros.blogspot.com/
13- Αγγελική του http://lemoncinnamon.blogspot.com/
14- Μισιρλού του http://misirlouhandmade.blogspot.com/
15- Στέλλα του http://stellamark.blogspot.com/
Καλή εβδομάδα!!!
Tante Kiki
45 Comments

45 σχόλια:

  1. Κική μου καλησπέρα,έκανα το πέστο κάπαρης,ήταν εξαιρετικό. ευχαριστώ πολύ,καλή εβδομάδα eviv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολη η σαλάτα υπέροχη, αλλά τα τσιπς παντζαριού με ενθουσίασαν!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Κικίτσα μου και σε ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτηκες!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία η γεύση του παντζαριού μέσα στην πράσινη σαλάτα κι έλεγα στην Έρη ότι εγώ τα "τσιπς" δεν τα θέλω τόσο λεπτά γιατί δεν φαίνεται πολύ το παντζάρι αλλά είναι θέμα προσωπικό. Έλενά μου αξίζετε το βραβείο!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήριαααααα!!! Πολύ ενδιαφέροντα τα πραγματάκια που μάθαμε για σένα!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για το βραβείο! Δεν είχα δει ότι χάρισες και σε μένα! Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κι εγώ Γεωργία μου και χρόνια σου πολλά (σε λίγο θα έρθω να σου τα πω κι από κοντά). Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Να τα χαίρεσαι Κική μου τα βραβεία σου! Τ`αξίζεις!Η σαλάτα σου πολύ ωραία ..πλήρες γεύμα θάλεγα...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα χαίρεσαι Κική μου τα βραβεία σου,τ`αξίζεις! η σαλάτα πολύ ωραία
    πλήρες γεύμα θάλεγα...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου, ελπίζω να είδες ότι έχεις κι εσύ βραβείο και να το πήρες!!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. γλυκιά μου Κική συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες και πάλι! Με συγκινείς πολύ και με κάνεις και χαίρομαι! Ευχαριστώ!!!
    Η σαλατουλα τέλεια και μου άρεσε η ιδέα με τα αλευρωμένα χοντρά παντζάρια, εγώ συνήθως τα κάνω σε λεπτά chips αλλά τώρα θα τα δοκιμάσω έτσι γιατι και μονο που τα βλέπω τα λιμπίζομαι!
    φιλιά πολλά Κική μου, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρη μου σ' ευχαριστώ κι όσο για τα βραβεία ...τα αξίζεις! Τα παντζάρια τα έκοψα πιο χοντρά γιατί εγώ είμαι πολύ ...λαίμαργη μ' αυτά και όταν τα πρωτοέκανα λεπτά τσιπς δεν τα ένιωσα και πολύ, οπότε είπα να το δοκιμάσω κι έτσι... Η αλήθεια είναι ότι όπως είναι τώρα χοντροκομμένα ...αισθάνεσαι περισσότερο τη γεύση τους παρά λεπτά αλλά είναι προσωπικό θέμα!!! Εγώ μπορώ να τρώω παντζάρια συνέχεια όλη την εβδομάδα!!! χαχαχα
      Φιλιά κι επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΑΛΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ,ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Γιασεμή μου! Ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα!

      Διαγραφή
  9. Πεντανόστιμη φαίνεται η σαλάτα!!! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Κική και καλή εβδομάδα!! Η σαλάτα σου είναι χάρμα οφθαλμών, πολύ χαρούμενη, εορταστική και με ωραίο συνδυασμό υλικών! Τα τσιπς παντζαριού πολύ πρωτότυπη πινελιά!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο! Με τιμά το ότι με σκέφτηκες! Πάω να το αναρτήσω με δόξα και τιμή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα καλή μου Ερμιόνη και χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα! Όσο για το βραβείο... το αξίζεις... Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!
    Σου έχω κι άλλο βραβείο στο blog μου! :)

    http://tonesesermou.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωωωωωωω... τί να πω... με έχετε κατασυγκινήσει... μετά μην διαμαρτύρεστε που κάνω καθημερινές αναρτήσεις αφού με κάνετε να θέλω να σας δίνω πολλές λύσεις για να σας κάνω κι εγώ να χαίρεστε!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ γευστική και δροσιστική η σαλάτα σου!Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου!Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σπυριδούλα μου! Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Κική μου... σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, θα το αναρτήσω σύντομα!!!
    Για την σαλάτα σου, τι να πω τώρα;;; Την βρίσκω καταπληκτική! Πολύ μου αρέσει έτσι όπως έκανες το παντζάρι! Θα την δοκιμάσω!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου... σου αξίζει!!! Δοκίμασε τη σαλάτα... με το παντζάρι έχει άλλη νοστιμιά!

      Διαγραφή
  14. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!ΩΣΤΕ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΕΕΕ!!!ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΣΤΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΦΙΞΩ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ...
    Η ΣΑΛΑΤΙΤΣΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΣ ΠΑΝΤΖΑΡΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Νασιούλα μου! Σε περιμένουμε ...να έρθεις!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα μου κι όσο για τα παντζάρια ...προσωπικά πιστεύω ότι της δίνουν άλλη γλύκα!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κοριτσάρα μου και, να ξέρεις... λάτρεψα το συρτάρι σου!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Κική μου ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο αν και δεν ξέρω από αυτά, με τιμάς με το δώρο, και τα καλά σου λόγια!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζού μου η μανιταριά σου είναι άπαιχτη και μόνον γι αυτό αξίζεις το βραβείο! Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Και μόνο που είδα τα αυγουλάκια με κέρδισες! Και τσιπς παντζαριού? Φοβερή ιδέα!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου η σαλάτα σου πολύ πρωτότυπη. Είμαι σίγουρη ότι όλοι ενθουσιάστηκαν. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, σου αξίζουν πραγματικά και σε ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες και εμένα στη λίστα σου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα Κατερίνα. Κι εσύ αξίζεις το βραβείο!! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Κική μου τέλεια η σαλάτα σου και σίγουρα πολύ νόστιμη με τόσα υλικά που έχει,να είσαι καλά καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ροδάνθη μου. Είσαι καλά τώρα;;;; Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Γλυκιά μου χρυσοχέρα που με βγάζεις ασπροπρόσωπη!!!! Ευχαριστώ για το βραβείο κοριτσάκι μου!!! Εσένα σου αξίζουν τόσα και άλλα τόσα!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κικίτσα μου κι ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια αλλά και σε σένα αξίζουν βραβεία για όσα κάνεις!!! θα σε δούμε στα εγκαίνια της έκθεσης;;;; Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Καταπληκτική η σαλάτα σου Κικίτσα, οι φωτογραφίες είναι τόσο ζωντανές, που τις κοιτάω τόση ώρα και πείνασα τελικά, χαχα!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα και οι φωτό. Μαρία μου το αξίζετε το βραβείο χωρίς δεύτερη κουβέντα! Φιλάκια και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα και καλή βδομάδα!Μπορεί να καθυστέρησα αλλά ήρθα να το παραλάβω αφού πρώτα σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ!Λατρεύω κι εγώ τα βιβλία,και θυμάμαι πως σε μικρή ηλικία ήθελα επίσης να γίνω ψυχολόγος!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. παραλαβαμε και πολύ ευχαριστούμε :)
    πριν γινω νηπιαγωγος,ήθελα ομοιως να γινω δημοσιογράφος,πλεον μου λένε οτι θα έπρεπε να γίνω ψυχολόγος(η κορη μου το σπουδάζει ομως!)-νομιζω πως τελικα οι εκπ/κοι έχουμε την τιμή να προσεγγίζουμε την επιστήμη μέσα από την επαφή μας με τα παιδια,έτσι δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλυκιά μου Κική...σε ευχαριστώ από καρδιάς για το βραβειάκι!!!! Αχ αυτά τα τσιπς πατζαριού με έβαλαν σε σκέψεις...τι φανταστική σαλάτα έκανες βρε κορίτσάκι μου....Το σχόλιο σου στην ανάρτηση μου για τα πιτσιρίκια με συγκίνησε πολύ.Αχ γλυκιά θειούλα που ζεις τη μητρότητα μέσα από τις ανιψιές σου...Μακάρι όλες οι θείες να ήταν σαν εσένα....Αγκαλιά σφιχτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άργησα αλλά ήρθα να το παραλάβω Κική μου! Αχ τι να κάνω που δεν προλαβαίνω να τα κάνω όλα στην ώρα τους;;
    Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κική!! Φιλάκια και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου ευτυχώς που μου το υπέδειξες! Με το κόψιμο του ίντερνετ έχασα πολλά ποστ!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!
    Η σαλάτα σου πολύ ενδιαφέρουσα! Το παντζάρι με την κρούστα θα πρέπει να είναι τέλειο! Όσο για την φωτογραφική σου μηχανή, μια χαρά φωτογραφίες βγάζεις! Λαχταριστές θα έλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No