Σαλάτα με καρότο, ρόκα και πορτοκάλι


Καλησπέρα σας... μόλις τελείωσε η εβδομάδα μου!!! Οι επόμενες δύο εβδομάδες θα είναι αρκετά δύσκολες... συλλογίζομαι... αλλά..."συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια". Πάντα έτσι είναι οι τελευταίες δύο εβδομάδες πριν τις εξετάσεις... γεμάτες τρέξιμο και άγχος! Κι ύστερα, οι εξετάσεις και μετά η δικαίωση, η χαρά ή η απογοήτευση! Μια συνήθεια ετών που μου έγινε δεύτερη φύση!
Τέτοια εποχή, κάθε χρόνο προσέχω τη διατροφή μου (αυτό συμβουλεύω και στα παιδιά μου δηλαδή τους μαθητές μου). Αυξάνονται τα φρούτα,τα λαχανικά αλλά και τα γαλακτοκομικά, που είναι η μεγάλη μου αγάπη. Ειδικά οι φράουλες, τέτοια εποχή κάνουν βουναλάκι σε μπολ στο ψυγείο αλλά και τα καρότα που είναι η άλλη μου αγάπη. Αυτή τη γλύκα του καρότου... τη λατρεύω!!! Κι επειδή κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, η "ιστορία" επαναλαμβάνεται, οι σαλάτες κάνουν παρέλαση από μπροστά μου! Την Πέμπτη, λοιπόν, το μεσημέρι ετοίμασα μια καροτοσαλάτα, που, κυριολεκτικά, την "καταβρόχθισα" σε λίγα λεπτά (αυτό είναι ένα από τα προβλήματά  που δεν μπορώ να  "παλέψω" ...τρώω γρήγορα και ειδικά όταν έχω άγχος, γρήγορα και όρθια!!!!! Τί κακό κι αυτό!!!)!!!
Τη συγκεκριμένη καροτοσαλάτα, την βρήκα σε κάποιο παλιό "Είναι κουζίνα", αν δεν κάνω λάθος... του 2006. Είχα μια μικρή αμφιβολία στην αρχή για το αν θα μου αρέσει ο συνδυασμός με πορτοκάλι και σταφίδες αλλά τελικά η αγάπη μου για τα γλυκά, δεν έχει τέλος... Είναι υπέροχος και δροσερός συνδυασμός!!! 
Απλή κι εύκολη σαλάτα, νόστιμη και με καταπληκτικά χρώματα, που μπορεί να "στρογγυλοκαθήσει" πολύ ωραία σ' ένα κυριακάτικο τραπέζι με φίλους ή συγγενείς. Ας δούμε όμως τα ...μυστικά της...
ΥΛΙΚΑ
5 καρότα τριμμένα στον χοντρό τρίφτη
1 μεγάλο πορτοκάλι σε κομμάτια
2 κ.σ. σταφίδες μαύρες
Μερικά φύλλα ρόκας
Για το dressing
4-5 κ.σ. ελαιόλαδο
Χυμό από 1/2 πορτοκάλι
Χυμό από 1/2 λεμόνι
1 κ.σ. μηλόξιδο
Αλάτι 
Πιπέρι φρεσκοτριμμένο (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πλένουμε τη ρόκα.
Εάν είναι μικρά τα φύλλα της δεν τα κόβουμε (μόνον εάν είναι μεγάλα τα χοντροκόβουμε) και τη βάζουμε σε μια σαλατιέρα.
Καθαρίζουμε και κόβουμε στη χοντρή πλευρά του τρίφτη τα καρότα και τα τοποθετούμε επάνω στη ρόκα (ή βάζουμε τη ρόκα γύρω γύρω και στη μέση το καρότο).
Κόβουμε το πορτοκάλι σε κομμάτια και το βάζουμε επάνω στα καρότα.
Προσθέτουμε και τις σταφίδες.
Για το dressing
Σε ένα γυάλινο βαζάκι με βιδωτό καπάκι, βάζουμε όλα τα υλικά και αφού βιδώσουμε το καπάκι, ανακινούμε το βαζάκι για να ανακατευτούν καλά τα υλικά.
Ύστερα περιχύνουμε τη σαλάτα και την αφήνουμε για 10-15 λεπτά, πριν την σερβίρουμε.
Ταιριάζει υπέροχα με ψητό κοτόπουλο αλλά και με ζυμαρικά ή ριζότο.
Καλό σας βράδυ κι αύριο σας έχω ένα γλυκό που είναι πραγματική πανδαισία και δεν το λέω εγώ αλλά όλοι όσοι το γεύτηκαν μιας και το έφτιαξε η αδερφούλα μου για τη γιορτή του αντρούλη της!! Ξέρω ότι κάποιοι περιμένουν μέρες αυτή τη συνταγή αλλά να που ήρθε η ώρα για να την γράψω!!!
Tante Kiki
21 Comments
No