Ρολό πράσου με γέμιση κρέμας τυριού με καλαμπόκι

...σ' ένα μαγιάτικο στεφάνι
Καλησπέρα σας από την ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη. Μια μέρα σήμερα καλοκαιρινή, πανέμορφη που μου θυμίζει συνέχεια ότι έφτασε ο Μάιος. Με μιαν αδικαιολόγητη, ίσως, αισιοδοξία άφησα σε μια γωνιά του μυαλού μου τα προβλήματα, που ποτέ δεν τελειώνουν κι επιδόθηκα στο αγαπημένο μου σπορ... τη μαγειρική!!!!!!
Κάθε Σαββατοκύριακο, το κάνω και μετά ξεκινάω το άλλο αγαπημένο σπορ... το blogging!!!! Η σημερινή ανάρτησή μου, είναι μια συνταγή που μου έκανε "κλικ" εδώ και λίγο καιρό από τη στιγμή που αγόρασα ένα βιβλίο με τίτλο "Χορτοφαγία". Βέβαια, χορτοφαγία δεν είναι ακριβώς αφού έχει μέσα τυρί αλλά, έτσι κι αλλιώς κι εγώ, ούτε κανένας άλλος στην οικογένεια, είναι χορτοφάγος!!!! Είμαστε όλοι της οικογένειας των παμφάγων, με διαφοροποιήσεις στη ποσότητα των διαφόρων τροφίμων. Εντάξει, χορτοφαγική συνταγή ακριβώς δεν μπορείς να την ονομάσεις αλλά πάντως, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είναι πολύ, πολύ νόστιμο πιάτο. Εγώ την χρησιμοποίησα σαν ορεκτικό αλλά και σε μπουφέ φαντάζει τέλεια και φυσικά... υπέστη την παραλλαγή της (όχι θα την άφηνα)-:))))) !!!! 
Με τη συνταγή αυτή και την τελευταία φωτό συμμετέχω στον διαγωνισμό της αγαπημένης μας Βιβής που θα δείτε ΕΔΩ.  Και τώρα στη συνταγή...
ΥΛΙΚΑ
30 γρ. μαργαρίνη
1 μέτριο πράσο ψιλοκομμένο στο multi
Για τη μπεσαμέλ
60 γρ. μαργαρίνη
1/2 φλ. τσ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις ή αλεύρι καλαμποκιού
1 φλ. τσ. γάλα
4 αβγά, χωριστά οι κρόκοι από τα ασπράδια
2 κ.σ. τριμμένη παρμεζάνα
1 πρέζα αλάτι
1 πρέζα πιπέρι
1 πρέζα εστραγκόν
Για τη γέμιση
100 γρ. τυρί ρικότα
100 γρ, τυρί κρέμα Φιλαδέλφεια σκέτο
50 γρ. τυρί Φιλαδέλφεια με σκόρδο και χορταρικά
300 γρ. καλαμπόκι βρασμένο και στραγγισμένο
2 φρέσκα κρεμμυδάκια, μόνον το πράσινο μέρος
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πλένουμε και ψιλοκόβουμε στο multi το πράσο.
Βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι τη μαργαρίνη και το πράσο και το αφήνουμε για 5 λεπτά, μέχρι να μαραθεί.
Μόλις το πράσο μαραθεί, το αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε στην άκρη για να κρυώσει.
Εν τω μεταξύ καλύπτουμε ένα ταψί 25x35 εκατοστά με αντικολλητικό χαρτί και προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190-200 βαθμούς Κελσίου.
Για τη μπεσαμέλ
Χτυπάμε τα ασπράδια των αβγών σε μαρέγκα.
Σε άλλο μπολ χτυπάμε ελαφρά τους κρόκους.
Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε τη μαργαρίνη και μόλις ζεσταθεί, ρίχνουμε το αλεύρι και το αφήνουμε να σοταριστεί για 1 λεπτό.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε σταδιακά το γάλα, ανακατεύοντας γρήγορα με το σύρμα για να μην σβολιάσει η μπεσαμέλ μας.
Προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι και το εστραγκόν και ξαναβάζουμε στη φωτιά.
Αφήνουμε να σιγοβράσει, ανακατεύοντας συνεχώς, έως ότου πήξει.
Αποσύρουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε τους κρόκους και το πράσο και ανακατεύουμε καλά, για να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Τέλος, προσθέτουμε τη μαρέγκα και τη παρμεζάνα, ανακατεύουμε προσεκτικά και πάλι και μόλις το μείγμα μας είναι ομογενοποιημένο, το βάζουμε στο ταψί.
Ψήνουμε για 20-25 λεπτά (πάντα ανάλογα με το φούρνο) ή έως ότου ροδίσει. 
Καλύπτουμε το ρολό μας με μια βρεγμένη πετσέτα και το αφήνουμε στην άκρη έως ότου ετοιμάσουμε τη γέμιση.

Για τη γέμιση
Αναμιγνύουμε τα τρία είδη τυριών και τα χτυπάμε για λίγο με το σύρμα έτσι ώστε να αφρατέψουν. 
Προσθέτουμε το καλαμπόκι και τα ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια και ανακατεύουμε καλά.
Βγάζουμε την πετσέτα από το ρολό και το ρολό από το ταψί.
Το βάζουμε σε μια πιατέλα και το καλύπτουμε με τη γέμιση.
Τυλίγουμε προσεκτικά (εγώ βιάστηκα και μου έσπασε, γι αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ!) το ρολό, ξεκολλώντας το από το αντικολλητικό χαρτί.
Το κόβουμε φέτες και το γαρνίρουμε με κόκκινες πιπεριές, φύλλα μαρουλιού και φέτες καρότου. 
Καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα!!!


42 σχόλια:

  1. Μπράβο Κική!!!Ωραιότατο!!
    Καλή Πρωτομαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ξανθή κι επίσης καλή πρωτομαγιά!!! Και τα δικά σου στεφάνια ήταν υπέροχα!

      Διαγραφή
  2. Αααααα!!! Αστείρευτη η έμπνευσή σου Κικίτσα μου!!! Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου και καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  3. έχετε τρελαθεί καλέ όλες σας ή πάτε να τρελάνετε εμάς με τις λιχουδιές σας...???
    υπέροχο και νοστιμότατο Κικίτσα...
    παίρνω τη φωτό για τον κήπο μου και τη συνταγή για το τραπέζι μου...
    φιλιά και ευχαριστώ για τη συμμετοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, γιατί να σας τρελλάνουμε;;;;;;;; Εσείς κάνετε τους διαγωνισμούς... εμείς φταίμε;;;;;; Χαίρομαι που σου άρεσε και η συνταγή! Καλή πρωτομαγιά!!

      Διαγραφή
  4. Περάσαμε μια υπέροχη μέρα στην όμορφη Θεσσαλονίκη σήμερα με τα παιδιά.
    Πήγαμε σχολική εκδρομή στο Πλανητάριο και στο πάρκο Δεινοσαύρων.
    Περιττό να πω πως ξετρελάθηκαν.
    Και εγώ ξετρελάθηκα με το 'στεφάνι΄σου και τον απίστευτο φιόγκο του.
    Μπράβο, Κική.
    Άμα έχεις έμπνευση..
    Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα χαίρομαι που περάσατε όμορφα αλλά και που σου άρεσε το στεφάνι μου!!! Καλή πρωτομαγιά και φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το στεφανάκι σου Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έρη μου! Καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  6. Πωπω.. το βρίσκω καταπληκτικό Κική μου!!! Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου! Καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  7. KIKH MOY TEΛΕΙΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιασεμή μου. Καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο στεφανάκι, Κική μου!
    Καταπληκτικό, όλο χρώμα αλλά και γεύση!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι.
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου! Ευχαριστώ για τις ευχές!!! Φιλιά και καλή πρωτομαγιά

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Κική μου, τι όμορφο στεφάνι!!!(Και πόσο νόστιμο..)Πολύ καλή επιλογή για το διαγωνισμό..Καλή σου εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά!ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χαρά μου!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά και καλή πρωτομαγιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Είναι το πρώτο μαγιάτικο στεφάνι που μου έρχεται να το καταβροχθίσω! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, καταβρόχθισέ το...ελεύθερα!!!! Καλή πρωτομαγιά!!!

      Διαγραφή
  11. Tante Kiki, καλημέρα. Η ιδέα για το ρολό-στεφάνι, εξαιρετική. Και διπλά χρηστική, γιατί θα στολίσει το τραπέζι μας αφενός σαν να ήταν πραγματικό μαγιάτικο στεφάνι, με τα ωραία του χρώματα. Αφετέρου δε, θα ευχαριστήσει και το στομαχάκι μας, με τη νοστιμιά του!!
    Καλή Πρωτομαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ειρήνη! Φιλιά και καλή πρωτομαγιά!!!

      Διαγραφή
  12. Τι φανταστική συνταγή Κική μου!!
    Απίθανο το ρολό, απίθανη και η γέμιση!!
    Η δε εμφάνιση σκίζει!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλιά, καλή πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου!!! Φιλιά κι επίσης καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  13. Ουάου!!!!
    Τι πανέμορφο στεφανάκι Κική μου!
    Ερώτηση:
    Ποιος θα τολμήσει να καταστρέψει αυτό το αριστούργημα??
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι πρώτη εγώ το ...τσάκισα!!!! χαχαχα Χαίρομαι που σου άρεσε. Φιλιά και καλή πρωτομαγιά

      Διαγραφή
  14. Απίστευτο! Φαίνεται πεντανόστμο! Θα γραψω γρήγορα γρήγορα τη συνταγή και θα το κάνω αύριο για το τραπέζι που θα κάνω στο εξοχικό μου....Πολλά φιλιά ....Ευχαριστώ Κική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις jenny μου! Περιμένω νέα σου και καλή πρωτομαγιά να έχετε! Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Κική μου καλημέρα!!!Πανέμορφο σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!! Καλή Πρωτομαγιά! Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Κική! Πολύ δροσερό φαίνεται και το πράσο είναι η αδυναμία μου... Θα προσπαθήσω να το φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δροσερό και νόστιμο ρολό... δεν έχει καμιά δυσκολία Μάντι καλή πρωτομαγιά

      Διαγραφή
  17. Κικίτσα μου αυτή η προτροπή της Βιβής για χρωματα και αρωμα του Μαίου έβγαλε στην επιφάνεια πολλά ταλέντα food styling στην μπλοκοσφαιρά μας. Είναι πανέμορφη η κατασκευή σου και φοβερά έξυπνη η ιδέα σου !!!!

    καλή πρωτομαγιά εύχομαι και να περνάτε καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, η Βιβή έχει πάντα κάτι μοναδικές ιδέες!!! Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου και χαίρομαι που σου άρεσε! Επίσης καλή πρωτομαγιά

      Διαγραφή
  18. Άλλοι ζωγραφίζουν άλλοι μαγειρεύουν εσύ Κική μου κάνεις 2 σε 1!
    Καλή Πρωτομαγιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το θεωρώ σπουδαίο κομπλιμέντο Αγγελική μου!!! Ευχαριστώ πολύ κι επίσης καλή πρωτομαγιά

      Διαγραφή
  19. Ετσι, έτσι, να περνάω και να βλέπω μόνο ομορφιές!!! Δεν αντέχω άλλη μουρτζουφλιά γύρω μου....Υπέροχο το ρολό σου! Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Έφη!!! Χαίρομαι που σου άρεσε. Επίσης καλή Πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  20. Είσαι καταπληκτική μαγείρισσα!!!! Μπράβο, καλή πρωτομαγιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε. Επίσης καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  21. Φοβερό στεφάνι Κική.
    Φανταστικά χρώματα. Μπράβο σου, καλή επιτυχία.

    Καλή Πρωτομαγιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Marion!!! Eυχαριστώ πολύ κι εσύ Καλή Πρωτομαγιά-:)))

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!