Παλμιέ κανέλας


Kαλημέρα σας! Φυσικά γνωρίζετε τα παλμιέ... τα μικρά μπισκοτάκια από σφολιάτα που ονομάστηκαν έτσι από τα φύλλα της φοινικιάς. Τα άλλα τους γαλλικά ονόματα είναι "γαλλικές καρδιές ή γυαλάκια". Αλήθεια γνωρίζετε ότι το αγγλικό ή αμερικάνικο όνομά τους είναι "αυτιά ελέφαντα" και το γερμανικό "αυτιά γουρουνιού"; Στην Πορτορικανή τους έκδοση είναι περιχυμένα με μέλι ενώ στις υπόλοιπες αλείφονται με βούτυρο και ζάχαρη ή απλά με ζάχαρη όπως τα έφτιαξα εγώ.
Δεν υπάρχουν πιο εύκολα μπισκότα απ' αυτά!!! Παίρνεις τη σφολιάτα, την αλείφεις ή όχι με βούτυρο, την πασπαλίζεις με ζάχαρη ή ζάχαρη και κανέλα και αφού την τυλίξεις την ψήνεις.
Τα παλμιέ που βρήκα στο "Dolce Gourmet" του Μαρτίου του 2010, τυλίγονται διαφορετικά... διπλώνονται μάλλον... όχι ...τυλίγονται. 
Γίνονται όμως εξίσου νόστιμα και τραγανά. Τόσο νόστιμα που ...εξαφανίζονται από 'κει που δεν το περιμένεις! 
Τα έψησα το πρωί και το άλλο πρωί που άνοιξα το μπολ... είχαν εξαφανιστεί!!!!
Τί να γίνει;;;;; Ευτυχώς είναι τόσο εύκολα και τόσο νόστιμα που δεν κουράζομαι να φτιάχνω και να ξαναφτιάχνω... Ας δούμε όμως τη συνταγή...
ΥΛΙΚΑ για 40 παλμιέ
2 φύλλα σφολιάτας
7-8 κ.σ. ζάχαρη (άσπρη ή καστανή)
2 κ.γλ. κανέλα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Πασπαλίζουμε την επιφάνεια εργασίας με 3 κ.σ. ζάχαρη και απλώνουμε το ένα φύλλο σφολιάτας.
Το πιέζουμε ελαφρά με τον πλάστη για να κολλήσει η ζάχαρη στην κάτω επιφάνεια.
Διπλώνουμε τις δύο μεγαλύτερες πλευρές της σφολιάτας προς τα μέσα μέχρι το κέντρο.
Πασπαλίζουμε με 2 κ.σ. ζάχαρη και διπλώνουμε για μια φορά ακόμη προς το κέντρο.
Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και με το δεύτερο φύλλο.
Βάζουμε στο ψυγείο για 1-2 ώρες.
Μετά κόβουμε σε 20 φέτες το κάθε ένα από τα ρολά.
Τοποθετούμε σε ταψί, καλυμμένο με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε για 10-15 λεπτά ή μέχρι να χρυσίσουν.
Και τώρα θα ήθελα να ευχαριστήσω την καλή μου Helen Gr του υπέροχου και αγαπημένου http://helengrblog.blogspot.gr για το υπέροχο βραβείο που μου χάρισε. 
Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σκέψη σου να μου χαρίσεις το βραβείο αυτό...με τιμάς!!
Ευχαριστώ επίσης πολύ την μπλογκοφίλη loulou του πολύ χρήσιμου και όμορφου http://syntagesweightwatchers.blogspot.gr για το βραβείο που μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει.
Ευχαριστώ πολύ!! Θα ζητήσω συγγνώμην μόνον για το ότι δεν θα εφαρμόσω τον κανόνα να πω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου λόγω του ότι το έχω ήδη κάνει.

Κι εγώ με τη σειρά μου χαρίζω τα βραβεία σε όλα τα φιλικά μπλογκοσπιτάκια και φυσικά σε όλους εσάς που παρακολουθείτε, διαβάζετε και εμπιστεύεστε το Tante Kiki.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!! -:))))
Tante Kiki
23 Comments
No