Τορτελίνια με κόκκινη σάλτσα

Είστε για ζυμαρικά σήμερα;; Και μάλιστα όχι απλά ζυμαρικά αλλά για το ...βαρύ πυροβολικό των ζυμαρικών... τα τορτελίνια. Μικρά "σωσιβιάκια" όπως τα έλεγα κάποτε στη μεγάλη μου ανιψιά που κι αυτή τα τιμά δεόντως... άλλωστε ποιό παιδί δεν τρώει μακαρόνια;;; Ελάχιστα (ανάμεσα σ' αυτά και η μικρή μου ανιψιά!!!) που, ελπίζω κάποτε να εκτιμήσει την αξία τους...
Τα τορτελίνια είναι από 'κείνα τα ζυμαρικά που αποζητούν τη συντροφιά μιας σάλτσας... δεν έχει τόση σημασία αν η σάλτσα αυτή θα είναι λευκή, ροζ ή κόκκινη...πάντως μόνα τους νιώθουν ...περίεργα ακόμη κι αν τους κάνει παρέα μια ωραία παρμεζάνα, ένα καταπληκτικό κεφαλοτύρι αλλά και πικάντικα μανιτάρια... η σάλτσα εξακολουθεί να είναι η καλύτερη παρέα τους.
Θα μου πείτε ...γιατί τα αγαπάς τόσο;;; Θα σας εξηγήσω αμέσως... γιατί είναι ένα φαγητό που σε χορταίνει ταχύτατα και με σχετικά μικρή ποσότητα, γιατί είναι συνδυασμός πολλών γεύσεων μιας και είναι γεμιστά, γιατί είναι πεντανόστιμα (ακόμη και σκέτα) αλλά και γιατί είναι εύκολα και γρήγορα στην παρασκευή τους. Αγαπημένο ζυμαρικό!!!
Για όλους, λοιπόν, τους παραπάνω λόγους σας φιλεύω σήμερα ένα πιάτο τορτελίνια που σε συνδυασμό με την κόκκινη σάλτσα τους γίνονται ακαταμάχητα! Εξάλλου, μέσα στην εβδομάδα, ένα πιάτο ζυμαρικών είναι πάντα απαραίτητο!!!
ΥΛΙΚΑ για 6 άτομα
1 1/2 πακέτο τορτελίνια με τυρί
Για την κόκκινη σάλτσα
1 κιλό ντομάτες, ξεφλουδισμένες και τριμμένες στον λεπτό τρίφτη
3-4 πιπεριές Φλωρίνης, ψιλοκομμένες
1-2 πράσινες πιπεριές , ψιλοκομμένες
1 κρεμμύδι μεγάλο, ψιλοκομμένο
3 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες
Αλάτι
Πιπέρι μαύρο
1/2 κ.γλ. πάπρικα γλυκιά
2 κ.γλ. ρίγανη
2 κ.σ. ζάχαρη
1/2 κ.γλ. μπαχάρι
2 κ.σ. μαϊντανό, ψιλοκομμένο
1 κ.σ. δυόσμο, ψιλοκομμένο
1 φύλλο δάφνης
4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 φλ.τσ. νερό από αυτό που βράσαμε τα τορτελίνια
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα τορτελίνια και πριν "πετάξουμε" το νερό, κρατάμε 1 φλ.τσαγιού στην άκρη για τη σάλτσα.
Για την κόκκινη σάλτσα
Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο, τις πιπεριές, κόκκινες και πράσινες και τα αφήνουμε να σοταριστούν μέχρι να μαραθούν.
Ύστερα, σβήνουμε με το ξίδι και τις ψιλοκομμένες ντομάτες.
Προσθέτουμε το μαϊντανό, το δυόσμο, τη δάφνη, το μπαχάρι, το πιπέρι, το αλάτι, τη ρίγανη, τη ζάχαρη, την πάπρικα και το νερό από τα ζυμαρικά και αφήνουμε να βράσει η σάλτσα έως ότου εξατμιστούν τα υγρά της και πηχτώσει.
Συνοδεύουμε τα τορτελίνια μ' αυτή την υπέροχη σάλτσα και τα γαρνίρουμε με τριμμένο κεφαλοτύρι.

ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ!!

36 σχόλια:

  1. Εδώ είμαστε!!!

    Τα τορτελίνια σαν παιδί που είμαι κι εγώ μου αρέσουν πολύ!!!!!! Κάποτε θα σου εξομολογηθώ Κική μου ότι τα έτρωγα και ωμά...!! Ναι, ναι!

    Τώρα η σάλτσα σου φαίνεται πολύ ενυσχημένη και σούπερ γευστική. Τα πλούσια μπαχαρικά με τα οποία την έχεις φτιάξει είναι αυτά που κάνουν μια απλή κόκκινη σάλτσα να γίνει σούπερ γευστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωμάαα;;;; Καλά δεν παίζεσαι!!!!! χαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν ...αν και βρασμένα!!! χαχαχα
      Φιλιά Χρυσαυγή μου και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Και να σκεφτείς ότι χτες αγόρασα τορτελίνια από το σουπερμάρκετ και σκεφτόμουν πώς να τα φτιάξω... Η πιπεριά φλωρίνης σίγουρα κάνει τη σάλτσα σου ξεχωριστή. Εγκρίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πώς θα τα φτιάξεις!!! Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν!

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν τρέχουν τα σάλια μου!Χτες έκανα ένα ξεκαθάρισμα στο ντουλάπι και έχω τορτελίνια!Πρέπει να γίνονται λαχταριστότατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα ...θα σου αρέσουν... είμαι σίγουρη Πινελιά μου.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά τα τορτελίνια είναι πάρα πολύ νόστιμα! Μπορώ να τα φάω και απλά βρασμένα, χωρίς ίχνος σάλτσας να τα συνοδεύει!
    Στη δική σου περίπτωση βέβαια, η σπιρτόζικη σάλτσα που έφτιαξες με τα τόσα ωραία μπαχαρικά και αρωματικά, τα κάνει ακόμα πιο δελεαστικά!
    Φιλιά πολλά Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αλλά μ' αυτή τη σάλτσα είναι πεντανόστιμα. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ερμιόνη μου!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Μας αρέσει πολύ το πιάτο σου και η σάλτσα και τα ζυμαρικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς τα μακαρόνια μας τα τρώμε κάθε Σάββατο, όποτε έκλεισε η συνταγή σου για το Σάββατο που μας έρχεται!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω εντυπώσεις Ευγενία μου! -:))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Τορτελίνια με υπέροχη και αρωματική σαλτσούλα, δεν θα πω όχι, δεν θα πω!
    Φιλιά πολλά Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σε φιλέψω Έλενά μου!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. τρελλαίνομαι για τορτελλίνι και αν έχει και την αγαπημενη μου Φλωρίνης....μμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα υπέροχα! Και η σάλτσα και τα τορτελίνια, και η ένωσή τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αγγελική μου.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  10. Γεια στα χέρια σου Κική μου τέλεια και η σάλτσα μμμμ τρέλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η σάλτσα είναι τέλεια, Ροδάνθη μου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  11. Κική μου τι απίθανη σάλτσα είναι αυτή;Τα τορτελίνα μας αρέσουν πάρα πολύ στο σπίτι θα τα δοκιμάσω με τη σαλτσούλα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν Ελένη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένο ζυμαρικό, Κική μου, και μα κόκκινη σάλτσα, υπέροχο.
    Η δε σάλτσα σου, έχει όλα τα καλά, καταπληκτική.
    Γεια στα χέρια σου!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία σάλτσα Ελένη μου...αξίζει να την γευτείς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Για ζυμαρικά είμαστε πάντα έτοιμοι.

    Κάθισα και περιμένω σερβίρισμα με μπόλικη σαλτσούλα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ! Κι εμείς έτσι είμαστε!!!
      Έρχομαι και φέρνω το πιάτο σου!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα!Εχεις ένα βραβειάκι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σορρυ...είμαι και λίγο ασχέτου....:-)
    http://syntagesweightwatchers.blogspot.gr/2012/10/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ... σ΄ευχαριστώ και πάλι...θα σε επισκεφθώ το απόγευμα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Υποκλίνομαι και πάλι φιλτάτη,είναι απόλαυση τα φαγητά σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά...ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου αρέσουν!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  17. Αν είμαι για ζυμαρικά λέει; ΠΑΝΤΑ!! Και μάλιστα τα τορτελίνια τα λατρεύω, ειδικά με γέμιση κιμά!
    Φαίνονται τέλεια Κική μου. Αχ σε έχασα και χάθηκα, γιατί κάνω δουλειές και δεν λένε να τελειώσουν! Μισώ την γενική καθαριότητα γκρρρ
    Φιλιά Κική μου. Μου λείψατε ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι μου... πράγματι χαθήκαμε... η κάθε μια για άλλους λόγους!!!
      Άντε να τελειώσουν οι δουλειές και θα τα λέμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!