Μερικά χρήσιμα βιντεάκια...

Καλή σας μέρα!! Κυριακή, ξεκούραση κι απόλαυση των απλών αλλά πανέμορφων στιγμών της ζωής παρέα με την οικογένεια, τους φίλους ή ακόμη και τον εαυτό μας. Ένα καλό πρωινό, μια βόλτα, λίγο διάβασμα στη βεράντα τώρα ακόμη που ο ήλιος και η ζεστούλα του μας συντροφεύουν... 
Προσωπικά, μου αρκεί που δεν ξυπνώ το πρωί γεμάτη άγχος και αφού πηγαίνω για εφημερίδες, κάθομαι στο σπίτι μου, απολαμβάνω την κουζίνα μου και την παρέα των αγαπημένων μου... Σπουδαία υπόθεση να έχεις υγεία και να γνωρίζεις ότι η ευτυχία είναι πάντα εδώ, μέσα σου και όχι ...απέναντί σου. Ο καθένας με τον τρόπο του... μπορεί να βρει την ευτυχία... ένα χαμόγελο, λίγη ελπίδα, λίγο όνειρο... έτσι, για κίνητρο και ...πάλι στο δρόμο για την ευτυχία...
Ας τα αφήσουμε όμως αυτά... πάρτε το καφεδάκι σας κι ελάτε να απολαύσουμε πώς κάνουμε σχέδια με την καραμέλα...

"Comment réaliser des décors en caramel" par L'atelier des Chefs sur maTVpratique.com
...ή πώς κάνουμε πραλίνες...

"Comment faire des rochers pralinés ? " par L'atelier des Chefs sur maTVpratique.com
Να έχετε μιαν όμορφη Κυριακή!

17 σχόλια:

  1. Κική, χρησιμότατα τα βιντεάκια. Τα είδα προσεκτικά, είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι τεχνικές που προτείνουν. Θα δοκιμαστούν σύντομα. Ευχαριστούμε που μας σκέφθηκες και τα ανέβασες.
    Καλή και ξεκούραστη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα βρήκες ενδιαφέροντα Ειρήνη μου γιατί δείχνουν σχετικά εύκολες τεχνικές.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κική μου
    Κάπως έτσι πρέπει να είναι τα κυριακάτικα πρωϊνά..νωχελικά,ήρεμα,αναζωογονητικά,κάπως τεμπέλικα και μακριά από τούς έντονους ρυθμούς της υπόλοιπης εβδομάδας.Ιδιαίτερα τα φθινοπωρινά, που σου επιτρέπουν να να περπατήσεις,να λιαστείς,να καθήσεις αναπαυτικά στη φιλόξενη βεράντα χωρίς να αισθάνεσαι δυσφορία από το ανελέητο κτύπημα της καλοκαιρινής ζέστης.Να χαζέψεις και να εντρυφήσεις στα μυστικά μεγάλων chef,προσπαθώντας να τα εφαρμόσεις στη κουζίνα σου.Πολύ ενδιαφέροντα τα βιντεάκια,κατατοπιστικά και χρήσιμα!Η διακόσμηση με την καραμέλα πολύ εντυπωσιακή και φαίνεται αρκετά απλή στην εφαρμογή της.Δε μένει να το επιχειρήσουμε σε κάποια τούρτα που θα μας προτείνεις μελλοντικά..Κυριακάτικα φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή μου... αν δεν έχουμε και κάποια μέρα πιο χαλαρή τί θα κάνουμε για να ανταπεξέλθουμε στο ρυθμό της καθημερινότητας;;;
      Κι εμένα μου άρεσαν τα βιντεάκια γι αυτό σας τα έδειξα, είναι σχετικά απλές τεχνικές και χρήσιμες.
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλως σε βρήκα Κικη μου!Πολύ γλυκα και κατατοπιστικα τα βιντεάκια! Μακαρι να τα ειχα δει λιγο νωριτερα να προλαβω να φτιαξω τις παραλινες για επιδορπιο. Ισως το απογευμα! Ευχαριστουμε για το κερασμα! Θα χαρώ να μ' επισκεφτεις στο blogοσπιτακι μου! Καλο κυριακατικο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αρετή μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βιντεάκια... δεν πειράζεια από δω και μετά υπάρχουν πολλές γιορτές οπότε οι πραλίνες θα είναι χρήσιμες... έτσι κι αλλιώς.
      Θα σε επισκεφθώ σίγουρα...
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλή και όμορφη Κυριακή Κική μου!
    Σε ευχαριστούμε για τα ενδιαφέροντα βιντεάκια, μένει να τα εφαρμόσουμε και στην πράξη κάποια στιγμή!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενά μου!
      Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα βιντεάκια, Κική μου. Σε ευχαριστούμε.
    Καλό σου βράδυ.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου.
      Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κική μου ευχαριστούμε πολύ για τα βιντεάκια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου.
      Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Θα τα μελετήσω τα βιντεάκια.
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου άρεσαν!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσαν πολύ τα βιντεάκια, αλλά ακόμη περισσότερο μου άρεσε η εισαγωγή σου! Έτσι πρέπει να είναι όλες οι Κυριακές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω πώς ναι...για να χαλαρώνουμε και λίγο! -:))
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!