Τα Κυριακάτικα χρήσιμα βιντεάκια...και η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ μας

Και πάλι Κυριακή αλλά και εθνική επέτειος!! 'Οχι, εφέτος δεν θα μιλήσω για την ένδοξη εποχή μιας και οι περιστάσεις νομίζω ότι απαιτούν να σιωπήσουμε και να αναλογιστούμε το θάρρος και την αποφασιστικότητα Εκείνων που θυσιάστηκαν για να ...καταντήσουμε εμείς σήμερα έτσι. Ελπίζω να μην ντρεπόμαστε κάποτε για όσα θα παραδώσουμε στις επόμενες γενιές!!!
Ας διατηρήσω λοιπόν την σιωπή ...που μερικές φορές είναι πιο δυνατή από τα λόγια κι ας περάσω στα βιντεάκια... έτσι για κάτι διαφορετικό και για να νιώσουμε ότι χαλαρώνουμε χωρίς στην πραγματικότητα να ασχοληθούμε με την κουζίνα! Καλή σας μέρα και να έχετε μιαν όμορφη Κυριακή! Και του χρόνου...ίσως με καλύτερες συνθήκες!!!

"Comment bien utiliser un couteau de cuisine? " par L'atelier des Chefs sur maTVpratique.com


"Émincer des oignons" par L'atelier des Chefs sur maTVpratique.com
... και ...είπαμε, Κυριακή είναι ...ξεκουραζόμαστε, χαλαρώνουμε, σκεφτόμαστε αλλά και απολαμβάνουμε τη ζωή για να γεμίσουμε ενέργεια για την εβδομάδα που μας έρχεται! -:))

10 σχόλια:

  1. ▒✿▒✿▒✿✿彡
    ▒✿
    ▒✿ Olá, amiga!

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ✿✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ!! μονο να ήξερες πόσες φορές εχω μπει στο μπλοκ σου για συνταγές !!!! αλλα τι παθενω.. διαβαζω την συναγή παω και την φιαχνω και μετα δεν γυρίζω πίσω να σχολιασω.. γιατί με παιρνουν οι δουλειές ματα το μπλοκν ..και οποτε το θυμαμαι να σου αφήσω μηνυμα ..παλι κατι γίνεται και το ξεχνώ...σόρρυ πολύ.. και μια που η μερα σήμερα ητανε λιγο χαλαρή να το και εγινε...το ξερω οτι δεν εχω δικαιολογια...αλλα σε ευχαριστώ πολύ που πολλες φορές με βοηθάς χωρίς να το ξερεις... φιλιά συγνωμης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλή... μην αγχώνεσαι και για το αν θα αφήσεις σχόλιο! Καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό που λες γιατί όλοι πάσχουμε από έλλειψη χρόνου!
      Πάντως,σου λέω ειλικρινά ότι χαίρομαι πολύ που σας βοηθώ πολλές φορές!!!
      Καλό απόγευμα και φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα..χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας
    πρώτη φορά έρχομαι εδώ, συγνώμη αν ενοχλώ. σήμερα βρήκα το μπλογκ σας από την στήλη βόλτα στη γειτονιά (http://taelia88.blogspot.com/2012/10/7.html) μου αρέσει πολύ να γνωρίζω ιστολόγια..θα μπορούσα να γίνω αναγνώστρια σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα και καλώς ήρθες!!! Γιατί να ενοχλείς;;; Φυσικά και δεν ενοχλείς είναι χαρά μου και τιμή μου να θέλεις να γίνεις αναγνώστρια!!! Στην μπλογκογειτονιά τα σπιτάκια μας είναι ανοιχτά για όλο τον κόσμο!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ..πάω να γραφτώ αναγνώστρια..και το δικό μου το σπιτάκι είναι ανοιχτό, αν θέλετε θα χαρώ να γίνετε αναγνώστρια..
      θα χαρώ να τα λέμε
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  4. Γλυκιά μου σε πεθύμησα....Πέρασα να πω μια καλησπέρα κι έπεσα πάνω στη γιορτινή σου ανάρτηση....Φιλιά λοιπόν συνεχίζω για να βρω καμιά ζουμέρή σου συνταγή....Καλό απόγευμα Κική μου και ευχές για την σημερινή μας επέτειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κατερίνα μου και καλά έκανες και πέρασες... φιλιά...

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά για την ημέρα..... Τα βιντεάκια σου πάντα χρήσιμα!
    Να έχεις μια χαρούμενη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια χαρά τα είπες με τη σιωπή!
    Καλή εβδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!