Πουρές κολοκύθας, καρότου , πατάτας... η πορτοκαλί νοστιμιά

Καλή σας μέρα! Εεεεε, λοιπόν, μόλις την Κυριακή έκοψα μια υπέροχη, πορτοκαλί κολοκύθα ... ένα λαχανικό που λατρεύω!!! Κάτι έχω μ' αυτές τις κολοκύθες, κάτι με συνδέει με το πορτοκαλί χρώμα γιατί το ίδιο έχω και με τα καρότα!!! Λατρεύω τη γεύση τους, τη μυρωδιά τους, το χρώμα τους.
Θυμάστε μια παλιά ανάρτηση με πατάτες, κομμάτια κολοκύθας και καρότα καραμελωμένα στο φούρνο (αν όχι, που αυτό είναι το φυσιολογικό, μπορείτε να τη δείτε ΕΔΩ); Εεεεε, λοιπόν, τώρα τα ίδια λαχανικά αποφάσισαν να θυσιαστούν στον γαστρονομικό βωμό κι έγιναν πουρές! Ένας πουρές πεντανόστιμος γιατί τα λαχανικά δεν είναι εντελώς πολτοποιημένα αλλά διατηρούν την ...υπόστασή τους, αρωματικός από το κύμινο και το κόλιανδρο που ταιριάζουν "τρελλά" μαζί τους και τα αναδεικνύουν αλλά και ελαφρύς... τόσο ελαφρύς που δεν μπορείς να απομακρυνθείς από κοντά του! -:))) Υπέροχος σαν συνοδευτικό που είναι η κανονική του θέση αλλά και σαν κυρίως πιάτο, εάν είστε σαν και μένα!!!!! 
Λοιπόν, εγώ θα σας πω πώς γίνεται κι εσείς ... εξοπλιστείτε με ένα κουτάλι, σούπας... καλέ, όχι γλυκού κι αρχίστε την ...επίθεση!!!!! χεχεχεχε
Είναι απόλαυση ...σας λέω!!!!
ΥΛΙΚΑ
1400 γρ. βρασμένες πατάτες, καρότα, κολοκύθα κίτρινη σε όποια αναλογία θέλουμε
130 ml γάλα εβαπορέ
100 ml κρέμα γάλακτος
80 γρ. βούτυρο (ή μαργαρίνη)
1/2 κ.γλ. κόλιανδρο
1/2 κ.γλ. κύμινο
Αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τις πατάτες, τα καρότα και την κολοκύθα σε όποια αναλογία θέλουμε από το κάθε ένα.
Εγώ έβρασα 3-4 πατάτες μέτριες, 3 μεγάλα καρότα, 700 γρ. περίπου κολοκύθα κίτρινη αλλά εσείς αν θέλετε μπορείτε να βάλετε όποια αναλογία θέλετε από τα 3 υλικά.
Μόλις βράσουν, τα βάζουμε σε ένα μπολ, τα πολτοποιούμε καλά (αλλά όχι εντελώς) με το ειδικό εργαλείο του πουρέ.
Προσθέτουμε το βούτυρο που λιώνει γιατί είναι ακόμη ζεστός ο πουρές λαχανικών.
Ανακατεύοντας με ένα πηρούνι, προσθέτουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος, το κόλιανδρο, το κύμινο και το αλάτι.
Κάνουμε το μείγμα όσο περισσότερο ομοιογενές γίνεται και μετά αφήνουμε τον πουρέ να κρυώσει έως την ώρα που θα τον σερβίρουμε.
Συνοδεύει τέλεια κρεατικά, πουλερικά αλλά και ψάρι ψητό ή βραστό και ειδικότερα σολωμό.
Καλή σας μέρα και καλή σας συνέχεια!

28 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι τη γεύση του Κική
    Το χρώμα είναι φανταστικό πάντως.
    Ωραίο συνοδευτικό.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μάριον είναι πολύ ωραίο συνοδευτικό, νόστιμο, αρωματικό και ...όμορφο σαν στολίδι στο πιάτο.
      Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κική μου
    Έχω δύο κολοκύθες έξω στη βεράντα μου -πολύτιμο τρόπαιο από την πρόσφατη επίσκεψή μας στο χωριό-να λιάζονται και να προσπαθούν να ωριμάσουν από τις χλιαρές ακτίνες του φθινοπωριάτικου ήλιου.Η μία προορίζεται για γλυκειά κολοκυθόπιτα-παραγγελιά οικογενειακή-η άλλη με μπέρδευε..ως άπληστη νοικοκυρά είχα αποφασίσει να την τοποθετήσω στην κατάψυξη,μετά από την σχετική προετοιμασία φυσικά-.Καλά όλα αυτά όμως η Κική είχε άλλα σχέδια..ξεσηκωτικά και λιγούρικα..δεν μπορώ να μη τα ακολουθήσω,ιδιαίτερα αν πρόκειται για μία λιχουδιά που συνδυάζει τόσο πολύτιμα λαχανικά,τόσο απλή διαδικασία παρασκευής και με τόσο ωραίο αποτέλεσμα!!!
    Μπορώ εύκολα να φανταστώ, ακόμα και να γευτώ, την μοναδικότητα και την πληρότητα αυτού του πιάτου!Είναι από τα συνοδευτικά που λαμπρύνουν και κοσμούν ένα πιάτο προσφέροντας απλόχερα ικανοποίηση και τέρψη με μικρές και απλές κινήσεις.
    Φιλιά,πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τις αφήνεις να λιάζονται Φωτεινή μου, με μια μικρή ποσότητα ...δοκίμασε αυτόν τον πουρέ και πιστεύω ότι θα τον λατρέψεις!
      Φιλιά και καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Από χρώμα "σκίζει" καλή μου Κική! Ίσως και να βοηθούσε να ξεγελάσω τους άντρες μου, για να φάνε πουρέ :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από χρώμα και από γεύση Πηνελόπη μου και μακάρι να τον δοκιμάζανε οι άντρες σου γιατί πιστεύω ότι θα τους άρεσε!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Αυτον τον πουρέ "επιβάλλεται" να τον δοκιμάσω.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Κων/να μου!
      Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Οπως ακριβώς το είπες Κική μου, η πορτοκαλί νοστιμιά!
    Μ' αρέσουν πολύ και τα μυρωδικά που έβαλες στον λαχταριστό πουρέ σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου... είναι νόστιμος!
      Φιλιά και καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Κική μου μ' αρέσει πολύ που δεν έχεις αλέσει εντελώς τον πουρέ!
    Και πιο όμορφος είναι έτσι, αλλά και πιο ενδιαφέρων στην υφή!
    Και μ' αρέσουν πολύ και τα αρωματικά που χρησιμοποίσες, όντως ταιριάζουν πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι τον προτιμώ τον πουρέ Ερμιόνη μου γιατί είναι και πιο νόστιμος. Τα συγκεκριμένα αρωματικά τον απογειώνουν!
      Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. να μη σου πω και σαν γέμιση σε πίτα με τυριά θα είναι κορυφή! Τέλειος Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι δεν το σκέφτηκα καθόλου Έρη μου αλλά πρέπει να έχεις δίκιο! Ωραία ιδέα! -:))
      Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  8. Κικίτσα μου, αν και δεν τα πάω καλά με τον πουρέ, λαχταριστό βλέπω αυτόν που έφτιαξες! Μου άρεσε ο συνδυασμός υλικών.
    Μάλλον θα τον δοκίμαζα!
    Φιλάκια,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συνδυασμός των υλικών και των αρωματικών Ελένη μου τον διαφοροποιεί από τον συνηθισμένο πουρέ. Αξίζει μια δοκιμή!
      Φιλιά και καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Ό,τι κι αν περιέχει κολοκύθα μ' αρέσει! Ο πουρές σου δείχνει υπέροχος και θα δοκιμαστεί προσεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ η κολοκύθα Vita μου! Είναι υπέροχος ο πουρές αυτός... όταν αρχίσεις δεν θέλεις να σταματήσεις!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  10. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμος!...λέω να τον δοκιμάσω...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τον Χρυσούλα μου και στείλε μου εντυπώσεις!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Αν και δεν το έχω δοκιμάσει θα πρέπει να είναι ωραίο και σίγουρα νοστιμότατο.Να είσαι καλά Κική μου καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίος και αρωματικός Ροδάνθη μου... να χαίρεσαι τον ανηψούλη σου κι από δω!!!
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε αυτή τη γεύση και υφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ! Δεν ξέρω Ευγενία μου αλλά σε διαβεβαιώνω ότι είναι νόστιμος πουρές!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Μόνον;;;; Αξίζει πάντως να δοκιμαστεί!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!