Κεφτεδάκια γεμιστά ...έκπληξη!

Κεφτεδάκια έκπληξη... τα σημερινά! Κεφτεδάκια που θα ικανοποιήσουν και θα τέρψουν τον ουρανίσκο μικρών και μεγάλων. Σαν μεζές αλλά και σαν γεύμα για τα μικρούλια μας που με την πρώτη δαγκωματιά θα ξετρελλαθούν με τη γέμισή τους.
Λατρεμένα και καλοκαιρινά στο τηγάνι αλλά διαχρονικά νόστιμα και πιο υγιεινά και στην άλλη τους εκδοχή... ψητά στον φούρνο και μάλιστα πιο μεγάλα σε μέγεθος για να είναι χορταστικά... "ένα και στο χωράφι" ήταν μια έκφραση σχετική της γιαγιάς μου που, αν και δεν ήταν αγρότισσα κατ' επάγγελμα, προφανώς κάτι ήξερε. Κι αν υποφέρουμε από έλλειψη χρόνου, γίνονται εξ ίσου υπέροχα και σε ψηστιέρα.
Κι αν τα θέλουμε πιο πλούσια... μπορούμε να προσθέσουμε στη γέμιση και λίγη πιπεριά ή ένα κομματάκι ντομάτας!
Να η βασική συνταγή κι από δω και μετά... φαντασία και όρεξη για γευστικά πειράματα να έχουμε και όλα μπορούν να γίνουν!
ΥΛΙΚΑ
Για τα κεφτεδάκια
500 γρ. κιμάς
3 φέτες ψωμί (πάχους 2 εκ.) μουσκεμένες και στιμμένες καλά
1 κ.γλ. κοφτή αλάτι
1 κ.γλ. ρίγανη
1 κ.γλ. σούμακ (ή κύμινο με διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα)
1 πρέζα πιπέρι
1 αβγό
3 κ.σ. μαϊντανό ψιλοκομμένο
2 κ.σ. δυόσμο ψιλοκομμένο
2 κ.σ. ούζο
3 κ.σ. ελαιόλαδο
Για τη γέμιση
150 γρ. τυρί κρέμα (ή τυρί cheddar)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για τα κεφτεδάκια
Σε ένα μπολ, ζυμώνουμε όλα τα υλικά μαζί για 6-7 λεπτά έως ότου έχουμε ένα καλά ομογενοποιημένο μείγμα.
Αφήνουμε για 30 λεπτά στο ψυγείο, έτσι ώστε να σφίξει το μείγμα.
Σε ένα πιάτο, στρώνουμε ένα φύλλο αλουμινόχαρτο και βάζουμε αλεύρι.
Βάζουμε ελαιόλαδο στο τηγάνι μας και ανάβουμε την εστία της κουζίνας σε σιγανή προς μέτρια φωτιά.
Βγάζουμε το μείγμα από το ψυγείο, και με ένα μεγάλο κουτάλι, παίρνουμε μια ποσότητα κιμά.
Τη βάζουμε στην παλάμη μας και σχηματίζουμε ένα "πιτάκι" στρογγυλό.
Με ένα μικρό κουταλάκι βάζουμε μια μικρή ποσότητα τυρί-κρέμα και κλείνουμε με τα χέρια μας το πιτάκι και το ζυμώνουμε σε ένα μικρό πλακέ κεφτεδάκι.
"Τυλίγουμε" το κεφτεδάκι στο αλεύρι που έχουμε βάλει στο πιάτο και επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία έως ότου τελειώσει ο κιμάς.
Τηγανίζουμε τα κεφτεδάκια μας και τα βάζουμε να στραγγίξουν το λάδι τους, επάνω σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας.
Ύστερα, τα σερβίρουμε και τα συνοδεύουμε με τηγανιτές πατατούλες και με μια ωραία σαλατούλα.

26 σχόλια:

  1. Κεφτεδάκια τ`αγαπημένα μου!...Τέλεια είναι!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω, πωωωωω! Τί κεφτεδάκια είναι αυτά; Έχω ένα τραπέζι μέσα στο Σαββατοκύριακο κι έψαχνα να βρω τί άλλο μπορώ να φτιάξω. Πιστεύω ότι οι καλεσμένοι μου θα πάθουν ό,τι έπαθα κι εγώ μόλις τα είδα! Γειά στα χέρια σου Κική μου!
    Καλό βράδυ! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι θα τους αρέσουν γιατί είναι αρωματικά και πρωτότυπα με τη γέμιση!
      Καλά να περάσεις καλή μου Selcouth!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. τα λατρεύω τα κεφτεδάκια!!! και τα δικά σου φαίνονται υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρουφώντας λαίμαργα τη νυκτερινή-επιτέλους-δροσιά στη φεγγαρολουστη βεράντα,μετρώντας τα λεπτά ένα ένα στη προσπάθεια μου να συγκρατήσω τον χρόνο που βιάζεται,να κρατήσω αχόρταγα στην αγκαλιά μου την ομορφιά της νύχτας,να μουρμουρίσω ψιθυριστά στ΄ αστρα τα μακρινα ένα νανούρισμα,να καλοπιάσω τη σιγαλιά μη και ταράξει τα όνειρα μου,να πετάξω πάνω απ΄την πλάση-πουλί ατίθασσο,ελεύθερο και άπιαστο-να αιωρηθώ και να βουτήξω κάθετα,απεριόριστα,δυναμικά στο κενό..όταν ακούγεται η γεμάτη απορία και περιέργεια ερώτηση του γυιού μου΄..Μαμά,τι κάνεις έξω μόνη σου?Τελικά αποφάσισες τι φαγητό θα μας κάνεις αύριο?Και η προσγείωση υπήρξε μεγαλειώδης,εντυπωσιακή και ..θυμωμένη!Όύτε να ονειρευτεί κανείς μπορεί!!
    Στην ερώτηση του γυιού μου Κική μου απάντησες εσύ χωρίς να το θέλεις!!!Μικρές,σφαιρικές,χρυσοκάστανες κιμαδομπουκιές εμπλουτισμένες με αρώματα μυρωδικών,καλά κρυμμένη νοστιμιά στα σώψυχα,-έτσι για να μας κάνει έκπληξη,παραταγμένη γεύση που υποτάσσεται στο πηρούνι που συνθλίβει την λιωμένη,τυρένια καρδιά και προσγειώνεται απολαυστικά στο ανυπόμονο στόμα.Αυτή τη φορά Κικη μου πριν ακόμα φτάσει το πιάτο στο οικογενεικό τραπέζι,-γιατί αύριο ΑΥΤΟ θα κάνω-πήρες συγχαρητήρια απο το παιδί μου!Καλό βράδυ με πολλα,νυκτερινά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Φωτεινή και χαίρομαι που άρεσαν στον γιο σου...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Κεφτεδάκια και πατάτες τηγανιτές και τι στον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεύσεις και αρώματα μοναδικά και η έκπληξη...λαχταριστή!
    Φρεσκοτηγανισμένα και αφράτα.
    Καλή μας όρεξη.:)
    Καλημέρες πολλές!

    Το ουζάκι το έβαζε και η πεθερά μου στα κεφτεδάκια της, καθότι Μυτιληνιά.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερνάω Ζαμπία μου... έλα σε περιμένω -:)))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν...το ούζο κι εγώ από Μυτιληνιά το έμαθα!

      Διαγραφή
  7. Πα-πα-πα λιγώθηκα πρωί-πρωί και μου τρέχουνε τα σάλια!
    Ποιός δεν τα λατρεύει (;) τα κεφτεδάκια Κική μου, και μάλιστα γεμιστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη... έλα να σε κεράσω... Νομίζω ότι όλοι τα λατρεύουμε αν και, πολλές φορές, τα αποφεύγουμε επειδή είναι τηγανιτά.:))
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ λαχταριστά τα κεφτεδάκια σου Κική μου! Πολύ αγαπημένα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία και καλώς ήρθες από τις διακοπές. Ελπίζω να πέρασες καλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Παιδάκι μου τι σου φταίω.... Μου τρέχουν τα σάλια απ' τη μυρωδιά τους και ας μην τα μύρισα....και δεν έχω και κιμά π' ανάθεμά με.....
    Άντε καλή σας όρεξη....κι εγώ τα βάζω στο άμεσο πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, δεν μου φταις...-:))) Έλα να σε κεράσω...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Πω πω ... κεφτεδάκια ... είναι και "μπαμπάτσικα".

    Νομίζω ότι θα τα δοκιμάσω !!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Conna μου, ή τρως ή δεν τρως!!!!!!! Τσιγκουνιές θα κάνουμε;;; (στις θερμίδες εννοώ χαχαχα)...
      Δοκίμασέ τα και πες μου εντυπώσεις!
      Καλό σου βράδυ και φιλιά

      Διαγραφή
  11. Φανταστική η εκδοχή αυτή για τα λατρεμένα κεφτεδάκια!!! Σίγουρα θα τη δοκιμάσω Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μπέττυ μου, έλα να σε φιλέψω!-:))
      Δοκίμασέ τα και πες μου εντυπώσεις!
      Καλό σου βράδυ και φιλιά

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία συνταγή Κική!!! Τα κεφτεδάκια μου αρέσουν σε όλες τις εκτελέσεις τους!!! Και η συγκεκριμένη φαίνεται άλλο πράγμα!!! Μου άρεσε η πρόταση και με την πιπεριά και την ντομάτα! Νομίζω θα τα κάνω.. περισσότερο εμπλουτισμένα! χαχα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Taelia μου και πράγματι τα συγκεκριμένα είναι πεντανόστιμα όπως και οι άλλες προτάσεις. Δοκίμασέ τα και πες μου!-:)))
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Μμμμιάμμμμμμ.... τέλεια θα είναι, Κικίτσα μου! Ευχαριστούμε.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!