Μακαρονάδα με σάλτσα λιαστής ντομάτας

Καλημέρα σας! Σήμερα, επιτέλους μια ανάρτηση αλμυρή, γιατί τις τελευταίες μέρες, συνειδητοποίησα ότι έκανα και ετοίμαζα όλο γλυκές αναρτήσεις!!! Το ότι είμαι γλυκατζού είναι γνωστό σε όλους αλλά μη με παρεξηγήσετε ....ξεκίνησα διατροφή (όχι θα έμενα ατιμώρητη μετά τις κραιπάλες των διακοπών!!!). Πάντως, τα γλυκά είναι η αδυναμία μου από παλιά... αφού, φανταστείτε, όταν ήμουν στο Πανεπιστήμιο, υπήρχαν μέρες που αντί για φαγητό το μεσημέρι έτρωγα μια πάστα (ναι, ναι το έκανα κι αυτό... κι ευτυχώς που έχω μόνον λίγα κιλά επιπλέον μ' αυτή τη διατροφή!!! χαχαχα).

Για σήμερα, λοιπόν, μια ανάρτηση αλμυρή. Μια σάλτσα με λιαστές ντομάτες λίγο διαφορετική. Μια σάλτσα με πικάντικη, ανεπανάληπτη γεύση αλλά και πολύ εύκολη. Σάλτσα της τελευταίας στιγμής την ονομάζω, που επιδέχεται από καμία έως πολλές παραλλαγές. Την πρώτη φορά που την είδα στο διαδίκτυο σε κάποια μεγάλη αμερικανική ιστοσελίδα με συνταγές (όχι blog) μου προξένησε εντύπωση. Εκεί, βέβαια, ήταν απλή, πολτοποιούσαν τις λιαστές ντομάτες με βραστό νερό και ...η σάλτσα ήταν έτοιμη. Εγώ απλώς την εμπλούτισα λίγο...κάνοντας τη γεύση πιο μεστή!!! Πάντως, δοκιμάστε την ...αξίζει τον κόπο κι αφήστε την φαντασία σας και την όρεξή σας ελεύθερη να ...δράσει για να έχετε το γευστικό αποτέλεσμα που επιθυμείτε.
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο σπαγγέτι Νο 10
1 βάζο λιαστές ντομάτες σε λάδι
4 κ.σ. από το λάδι τους
1 φλ.τσ. βραστό νερό
80 γρ. ψιλοτριμμένο  πεκορίνο
1 σκελίδα σκόρδο, πολτοποιημένο
2 κ.σ. αμύγδαλα φιλέ ψημένα στο φούρνο
1 κ.σ. βασιλικό φρέσκο, ψιλοκομμένο ( 1 πρέζα ξερό)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και τα αφήνουμε στην άκρη.
Βάζουμε τις λιαστές ντομάτες, τις 4 κ.σ. από το λάδι τους, το σκόρδο, τα ψημένα αμύγδαλα και το βασιλικό στο multi και προσθέτουμε το βραστό νερό.
Πολτοποιούμε καλά κι έτσι έχουμε, ήδη, έτοιμη μια παχύρρευστη σάλτσα.
Εάν η σάλτσα μας γίνει πιο πηχτή απ΄όσο θέλουμε, προσθέτουμε στο multi λίγο ακόμα βραστό νερό και "χτυπάμε" για λίγο έως ότου ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Σερβίρουμε τα μακαρόνια μας, βάζουμε σάλτσα και πασπαλίζουμε με ψιλοτριμμένο πεκορίνο.
* Μπορούμε, αν θέλουμε, να βάλουμε το πεκορίνο μέσα στη σάλτσα κι όχι να το πασπαλίσουμε. 

18 σχόλια:

  1. Εύκολη ,απλή αλλά μάλλον νόστιμη εξάλλου προσωπική μου άποψη είναι ότι στίς απλές συνταγές κρύβεται η νοστιμιά,θα την κάνω αύριο μια και έχω λιαστές ντομάτες ,ευκαιρία να δοκιμάσω αν μου πετυχαν φέτος ,καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία η γεύση της... φυσικά μπορεί να χρειαστεί να κάνεις παρεμβάσεις στις λεπτομέρειες π.χ. στην ποσότητα του σκόρδου ή του βασιλικού για να το φέρεις στα "μέτρα" σου Νέλη μου... αλλά δεν θα μετανιώσεις που την έφτιαξες.
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!Φαίνεται πολύ ωραία και απλή η συνταγή tante kiki!Για την ώρα δεν έχω λιαστές ντομάτες...αλλά.....το σούπερ είναι κοντά!!χιχιχι!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι απλή και νόστιμη!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Τη λιαστή ντομάτα όπου και να τη βάλεις δίνει υπέροχη γεύση!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η γεύση της λιαστής ντομάτας είναι πολύ ωραία και χαίρομαι που σου άρεσε Πινελιά μου!

      Διαγραφή
  4. Μα τι φανταστική και πανεύκολη συνταγούλα είναι αυτή.....θα τη δοκιμάσω συντομότατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Λίλα μου και ...περιμένω εντυπώσεις!!! -:))

      Διαγραφή
  5. Εκανες κάτι σαν πέστο λιαστής ντομάτας, που το βλέπω σε βαζάκια στα ΣΜ και όλο λέω να αγοράσω και δεν ξέρω γιατί δεν έχω αγοράσει ακόμα!
    Ισως περίμενα την συνταγή σου για να φτιάξω σπιτικό!
    Υπέροχη η σάλτσα σου Κικη μου, μια πολύ νόστιμη πρόταση για να συνοδεύσει την μακαρονάδα μας!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κάτι τέτοιο είναι και να σου πω την αλήθεια, Έλενά μου, κι εγώ προτιμώ το σπιτικό από το έτοιμο! Άσε που είναι πανεύκολο!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. μμμμ..μου ανοιξες την ορεξη βραδυατικα με τις νοστιμιες σου(οχι οτι υπηρχε προβλημε δηλαδη...χιχιχιχι)....καλε τι ευκολη μακαροναδα ειναι αυτη???Να τι θα μαγειρεψω στον καλο μου αυριο λοιπον...μακαρονακια που του αρεσουν....να σαι καλα Κικη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Λευκοθέα, χαίρομαι που σου άρεσε!!! Να την φτιάξεις και να μου πεις τις εντυπώσεις του ...καλού σου και της δικές σου!! Τί κάνει η κουκλίτσα σου!!! Φιλάκια και σε περιμένω να τα πούμε από κοντά! Μέσα στην άλλη εβδομάδα θα σου στείλω κάτι!!!

      Διαγραφή
  7. Μακαρονάδα μυρίστικα και έτρεξα να προλάβω Κική μου!
    Ξέρεις ότι όσο είσαι εσύ γλυκατζού, άλλο τόσο είμαι εγώ μακαρονού!!

    Διαφορετική και πρωτότυπη η παρασκευή της σάλτσας σου. Χωρίς βράσιμο και διάφορα σκεύη. Μόνο με ένα μούλτι και λίγο χτύπημα έχουμε έτοιμη την κατακκόκινη σαλτσούλα μας για ζυμαρικά. Το καβουρντισμένο αμύγδαλο δίνει όμορφο γκριτζάνισμα στο στόμα και σώμα στη σάλτσα σου.

    Πολύ καλή η συνταγή !! Εύγε σου χρυσοχέρα!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα Χρυσαυγή μου και μην ανησυχείς κι εγώ είμαι μακαρονού (αλλά και γλυκατζού...άστα να πάνε δηλαδή χαχαχα). Πράγματι είναι πολύ εύκολη σάλτσα χωρίς να χάνει από τη νοστιμιά της!
      Φιλιά και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ απλή σάλτσα!! Φαντάζομαι τη νοστιμιά της όμως!! Χωρίς βράσιμο, χωρίς τίποτα παρασκευάζεται μέχρι να πεις μακαρονάδα! χιχι! Κρίμα που φέτος δεν έκανα λιαστές ντομάτες...
    Καλό βράδυ να έχεις! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι πολύ απλή και νόστιμη!! Μην ανησυχείς που δεν έφτιαξες λιαστές ντομάτες κι αυτές των σούπερ μάρκετ καλές είναι!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ωραια ιδεα η λιαστη ντοματα Κικη μου, θα δινει ιδιατερη νοστιμια στην σαλτσουλα! Οι δικες μου ντοματες ... λιαζονται, μολις ετοιμαστουν θα την δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική, απλή και νόστιμη η σάλτσα που μας προτείνεις. Ως που να πεις κύμινο, την έχουμε στο πιάτο μας και την απολαμβάνουμε!! Ωραία ιδέα.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!