Νηστίσιμο και light πατέ σοκολάτας

Καλησπέρα σας!
Πρώτα, πρώτα θα ήθελα να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, στην αδερφούλα μου που χθες είχε τα γενέθλιά της... της εύχομαι να τα χιλιάσει, να είναι πάντα ευτυχισμένη και να την χαιρόμαστε!
Ο Δεκαπενταύγουστος έφτασε και μαζί και η νηστεία έφτασε στο τέλος της. Βέβαια, σήμερα εγώ θα σας δώσω τη συνταγή για τη νηστίσιμη mousse σοκολάτας που έφτιαξε η αδερφούλα μου για να κεράσει...
Πάντα στα γενέθλιά της ετοιμάζαμε γλυκά και φαγητά νηστίσιμα και μη και συνήθως φρουτογλυκά.
Βέβαια, άλλες χρονιές βρισκόμασταν ακόμη στο χωριό... ενώ φέτος, επιστρέψαμε πια στη βάση μας. Έτσι, έπρεπε να ετοιμαστούν γλυκά για να κεράσει και στο γραφείο της και φυσικά, όπως τις περισσότερες φορές κατέληξε στη ...σοκολάτα σαν το βασικό υλικό.
Η mousse έγινε πεντανόστιμη και δεν φαίνεται καθόλου ότι είναι νηστίσιμη αλλά και light, 'οσον αφορά τις θερμίδες! Δοκιμάστε την και δεν θα το μετανιώσετε... είναι απλούστατη!!
Έτσι σήμερα, συνταγή και φωτό ανήκουν δικαιωματικά στην μικρή μου αδερφή (είπαμε ΔΕΝ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΓΕΣ...ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ακόμη κι αν είναι της αδερφής μας, κι αυτό γιατί δεν υπάρχει λόγος!!!!-:))))) χιχιχιχι
ΥΛΙΚΑ για 8 μικρές μερίδες
200 γρ. κουβερτούρα
1 φάκελο φυτική σαντιγύ σοκολάτας σε σκόνη + 300 ml γάλα καρύδας ή σόγιας
2 κ.σ. ρούμι (ή κονιάκ ή κάποιο λικέρ)
Πολύχρωμη τρούφα για το γαρνίρισμα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί.
Χτυπάμε τη σαντιγύ σοκολάτας με το γάλα καρύδας και προσθέτουμε τη λιωμένη κουβερτούρα και το ρούμι.
Ανακατεύουμε καλά μια σπάτουλα σιλικόνης, μοιράζουμε σε μικρά ποτηράκια, που τα γεμίζουμε κατά τα 2/3 και πασπαλίζουμε με πολύχρωμη τρούφα.
Καλό Δεκαπενταύγουστο!!!

13 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Αυτό εκτός από νηστίσιμο φαίνεται και διαιτητικό!! Και για να πω την αλήθεια μου θα το φτιάξω για τη λιγούρα όταν δεν θα θέλω τις θερμίδες!! Στα γλυκά σε εμπιστεύομαι γιατί έχω ξαναφτιάξει δικό σου και ήταν άπαιχτο! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου καταρχήν χρόνια πολλά να χαίρεσαι την αδερφούλα σου να είναι χιλιόχρονη.Η μους τέλεια να είσαι καλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά να ευχηθώ κι εγώ στην αδελφή σου Κική μου.

    Μου άρεσε πολύ η ιδέα της νηστήσιμης μους που έφτιαξε για να κεράσει στο γραφείο. Μου αρέσει επίσης που την έβαλε σε ποτηράκια πλαστικά και την στόλισε παιχνιδιάρικα. Και όλα αυτά για τους συναδέλφους στο γραφείο. Πολύ καλή δουλειά. Μήπως να την κάνεις συνεταίρο στο μπλόγκ??? χαχαχα

    Φιλιά.
    Καλό 15Αύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα ,να χαίρεσαι την αδερφή σου ,χρονια πολλά και για τη μέρα που ξημερώνει ,το γλυκάκι ελαφρύ και δροσερό,τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Κικη μου,χρονια πολλα και ευτυχισμενα για την αγαπημενη σου αδελφουλα!Μεταβιβασε της παρακαλω, τα ειλικρινη μου συγχαρητηρια για τη νοστιμη,διαιτητικη εκδοχη της πολυθερμιδουχας μους σοκολατας!Με απλα,σαφη βηματα μας οδηγησε σε ενα γευστικο αριστουργημα και το πιο σημαντικο ..διχως τυψεις!!Ευχομαι να περασετε μια υπεροχη,γιορτινη μερα και η χαρη της Παναγιας να ειναι στο σπιτικο σας παντα!Φιλια πολλα,πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι την αδελφή σου Κική μου! Να είναι πάντα ευτυχισμένη και τυχερή!
    Όσο για το γλυκό... Σοκολάτα -και επιπλέον από τα χεράκια σας- είμαι σίγουρη ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία!
    Πάρα πολύ σωστά! Πάντα αναφέρουμε τις πηγές μας και αυτούς που τις βρήκαν για μας!
    Καλή και γιορτινή μέρα να έχεις! Φιλάκια!

    (το πρώτο σχόλιο το έσβησα, γιατί δεν είχα καταλάβει ποιά από τις 2 σας έφτιαξε τη συνταγή!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κικη μου,να χαιρεσαι την αδερφουλα σου!!!!αν και δεν καταφερα να νηστεψω αυτο θα το ετρωγα με μεγαλη μου χαρα!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να την χαίρεσαι την αδελφούλα Κικίτσα μου!!!
    Το νηστίσιμο γλυκάκι της είναι σοκολατονόστιμο, γεια στα χέρια της!
    Φιλάκια, καλό Δεκαπενταύγουστυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεύκολο!Χρόνια πολλά και του χρόνου, να μας βοηθά η Παναγία!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαν να μου άνοιξε η ορεξη για γλυκό! Να χαίρεσαι την αδελφή σου! φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά και γλυκά στην αδελφούλα σου Κική μου! Η μους τέλεια! ποιος μπορεί να αντισταθεί σε τόση σοκολάτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια συνταγή!! Να την χαίρεσαι την αδερφή σου!! Χιλιόχρονη να είναι!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!