Χταποδάκι σαλάτα... μοναδική γεύση θάλασσας

Ένας μεζές που έχει την τιμητική του την Καθαρά Δευτέρα αλλά είναι τόσο νόστιμος που σε μια χώρα σαν τη δική μας... με τη θάλασσα να είναι το κυρίαρχο στοιχείο, δεν σταματάει κανείς να τον γεύεται. Εξ άλλου, καλοκαίρι έρχεται, πολλές απολαύσεις δεν μας έχουν μείνει ...ας χαρούμε με τις ελληνικές γεύσεις που, έτσι όπως πάμε σε λίγο θα πρέπει να τις ψαρεύουμε εμείς οι ίδιοι αντί να τις αγοράζουμε!!! Είδατε;;; Πώς φροντίζουν οι κυβερνώντες ώστε να έχουμε εποικοδομητικά χόμπυ;;;;;;
Σταματάω τη γκρίνια όμως (εντάξει μια υποψία γκρίνιας ήταν μονάχα!!) και περνάω στην απλούστερη συνταγή του κόσμου που καταλήγει σ' έναν νοστιμότατο μεζέ.
Δοκιμάστε το χταποδάκι με λαδόξυδο, με λαδολέμονο αρωματισμένο με λίγη μουστάρδα, σε μια ωραία μακαρονοσαλάτα παρέα με ρόκα, σε μια νοστιμότατη ρυζοσαλάτα με κίτρινες και κόκκινες πιπεριές ή σε μια σαλάτα με πατάτες βραστές, ρόκα, ελιές και φρέσκο κρεμμυδάκι.
ΥΛΙΚΑ
1 χταπόδι κατεψυγμένο γύρω στο 1.5 κιλό
3 κ.σ. ξίδι από κρασί
1 φλ.του καφέ κόκκινο ημίγλυκο κρασί
3 κ.σ. ελαιόλαδο
Μερικά σπυριά μαύρο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πλένουμε το χταπόδι προσεκτικά και το βάζουμε στην κατσαρόλα με 2-3 ποτήρια νερό.
Αν είναι δυνατόν το χταπόδι πρέπει να σκεπάζεται με το νερό.
Προσθέτουμε και τα άλλα υλικά και βράζουμε σε σιγανή φωτιά για 50-55 λεπτά.
Ελέγχουμε εάν έχει μαλακώσει και εάν όχι το ξαναβράζουμε για άλλα 15-20 λεπτά.
Το βγάζουμε από την κατσαρόλα, το αφήνουμε να κρυώσει και το κόβουμε σε κομμάτια.
Το βάζουμε σε πιατέλα, προσθέτουμε λάδι και λευκό ξίδι ή λεμόνι κι αν θέλουμε και λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό.
Μπορούμε να το βάλουμε και σε βάζο, με λαδόξιδο και να το διατηρήσουμε στο ψυγείο.
Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια σε ό,τι κι άν κάνετε! Και... χαμογελάστε ...είναι απαραίτητο!

30 σχόλια:

  1. Το τρώω όπως και να είναι το χταπόδι, είναι από τα αγαπημένα μου.. και πριν 3 μέρες το έφαγα κι εγώ σαλάτα... πολύ ωραίο...
    Καλημέρα Κική!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ το χταπόδι Κική. Εύκολη και νόστιμη η συνταγή σου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ το χταπόδι και συνήθως το έφτιαχνα κοκκινιστό μα τώρα θα δοκιμάσω και τη συνταγή σου φαίνεται υπέροχη!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοκκινιστό δεν το έχω δοκιμάσει αλλά τώρα που το λες... Επίσης καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  5. Κική μου εξαιρετικό!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουζάκι για να το συνοδεύσουμε δεν έχει Κικίτσα; Αγαπημένος ουζομεζές το χταποδάκι σου, λέω να το τιμήσω!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει, έχει και μάλιστα τσίπουρο! Έλα εσύ και θα δεις!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Φέρνω ουζάκι και καταφτάνω!!
    Εμένα Κικίτσα μου αυτά τα μεζεδάκια δεν μου θυμίζουν ούτε νηστείες, ούτε Καθαρές Δευτέρες, ουτε τίποτα τέτοια.
    Καλοκαιράκι μου θυμίζουν, ήλιο και θάλασσα!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω Ελενάκι μου!!! Πωπωωωω, πράγματι και σε μένα το ίδιο!

      Διαγραφή
  8. Χταποδάκι αγαπημένο και ψωμάκι για να βουτάμε στη σαλτσούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι το ψωμάκι του το θέλει Κατερίνα μου! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Ξυδάτο και κρασάτο χταποδάκι Κική μου σου έρχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!
    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε φιλέψω Ρένα μου;;;; Φιλιά και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  11. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ .ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο καλύτερος μεζές!!Τον λατρεύουμε οικογενειακώς.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hummmmmmmm.... tudo de bom e delicioso.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♥✿⊱╮
    °`♥✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακουσα τα καλύτερα για το μπλόγκ απο την Άννα που ελιναι και αυτή πολύ καλή μαγείρισσα και την εμπιστεύομαι απόλυτα. Πραγματικά πολύ καλές όλες οι προτάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που αρέσουν οι προτάσεις μου! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!