Συνάντηση των bloggers στη Θεσσαλονίκη

Καλημέρα σας! Εχθές ήταν η προγραμματισμένη συνάντηση των bloggers της Θεσσαλονίκης. Κρίμα μόνον, που η |Amaryllis που την οργάνωσε δεν μπόρεσε να είναι παρούσα λόγω κάποιου προβλήματος υγείας. Κατ' αρχάς, λοιπόν, να της ευχηθώ περαστικά!!
Μέσα στον πολύ όμορφα διακοσμημένο και ζεστό χώρο του Art café, πρόσωπα γελαστά, που αν και άγνωστα μέχρι τώρα μεταξύ τους, έριξαν τις μάσκες του blogger και... επιτέλους γνωρίστηκαν. Τα σχόλια και η ανταλλαγή απόψεων, η αλληλεγγύη και η αλληλοϋποστήριξη πήραν σάρκα και οστά. Αγκαλιές, φιλιά, ευχάριστες εκπλήξεις και γέλια γέμισαν την αίθουσα σαν να επρόκειτο για γνωστές και φίλες από παλιά (...κι εν μέρει... έτσι νιώθουμε...σαν γνωστές από παλιά). Συμπέρασμα;;; Η απρόσωπη επικοινωνία του Ίντερνετ μπορεί να πάρει ...πρόσωπο, να γίνει πραγματική και ίσως ίσως σημαντική, προσπερνώντας έτσι μια κοινωνία που έχει ξεχάσει, υποβαθμίσει ή υποτιμήσει την ανθρώπινη σχέση και την αξία της μπροστά στους γρήγορους ρυθμούς ζωής και μπροστά στα προβλήματα μιας δύσκολης καθημερινότητας. Κάπως έτσι αρχίζουν φιλίες, κάπως έτσι ξεφεύγουμε από την εικονική πραγματικότητα του Ίντερνετ για την οποία κατηγορούμε τη νέα γενιά αλλά και κάπως έτσι δημιουργούνται ομάδες που μπορούν να λειτουργούν οργανωμένα προσφέροντας στην κοινωνία όπου και όταν χρειάζεται αλλά και διασκεδάζοντας ή χαλαρώνοντας όποτε χρειάζεται. Αυτό που ήταν φανερό στην χθεσινή μας υπέροχη συνάντηση ήταν η ανάγκη για ανθρώπινη φιλική και ζεστή σχέση. Και όχι ...αυτά που λέω δεν είναι λόγια του αέρα ή φιλοσοφίες χωρίς βάση, μιας κι έχω προσωπική εμπειρία από την σχέση μου με την "Αχτίδα", τη "Ρένα", τη "Φανή" αλλά και άλλες bloggers που η γνωριμία μας άρχισε ακριβώς έτσι μέσω blogs κι εξελίχθηκε σε πραγματική σχέση!
Ήταν ένα απολαυστικό απόγευμα (εγώ πήγα, ως συνήθως, χωρίς τη φωτογραφική μου μηχανή !!!) και όλες συμφωνήσαμε να επαναληφθεί σύντομα!
Η Λίλα από τα Τρίκαλα έφτιαξε και μας κέρασε νοστιμότατη σπανακόπιτα 
Θα ήθελα να κλείσω με ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ζεστό απόγευμα που πέρασα!!!
Για ακόμα περισσότερα διαβάστε την ανάρτηση της αγαπημένης Αχτίδας
Να και μερικές φωτογραφίες από τη συνάντηση που τις δανείστηκα από ξένες φωτογραφικές μηχανές!!!!
Η Λίλα από τα Τρίκαλα έφτιαξε και μας κέρασε νοστιμότατη σπανακόπιτα.
Η Μαρία από το υπέροχο "scrapmaria" έφτιαξε υπέροχα αναμνηστικά για όλες με φανταστική δουλειά και να το δικό μου, μαζί με την ταμπελίτσα μου. Διαβάστε το κείμενο στην πίσω πλευρά του αναμνηστικού.
Κορίτσια , χάρηκα που σας γνώρισα όλες,  μου ζεστάνατε την καρδιά με τα χαμόγελα, τις συζητήσεις και την παρουσία σας!!! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα από κοντά!!

40 σχόλια:

  1. Πρέπει να περάσατε υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι!!! Να είσαι καλά και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  2. Τι ωρααιο!!!Σίγουρα περάσατε καλά και θα ήταν και συγκινητικό να γνωρίσεις από κοντά ανθρώπους που έχεις διαβάσει τα μπλοκ τους, έχεις μαθει λιγακι την σκεψη και τα έργα τους! αχ...με πιάνει λιγη...ζήλια! Ευχομαι να ξαναβρεθείτε συντομα, να ειναι όλοι ( μάλλον όλες!) καλά και να συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε οτι θεωρούμε σημαντικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο να γνωρίζεσαι κι από κοντά κι έχεις δίκιο είναι ωραίο να μοιραζόμαστε ό,τι θεωρούμε ότι αξίζει!

      Διαγραφή
  3. Και εις αλλα με υγεια κοριτσια!Ζήλεψα κι εγω αλλα εδω και 4 μερες ειμαι με μπουκωμα και καταρροή..δυστυχως δεν τα καταφερα να παραβρεθω!Μπραβο σε οσες ταξιδεψαν κι απο μακρια!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ελπίζω την επόμενη φορά να είσαι εκεί!

      Διαγραφή
  4. Κική μου, σίγουρα θα ξανασυναντηθούμε!!!Αξίζει να γεμίσουμε πάλι τις μπαταρίες μας!!!ήταν Υπέροχη συνάντηση!!!φιλάκια κική μου, και τα ξαναλέμε σύντομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Φανή μου γιατί περάσαμε πολύ ωραία!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. ΩΩΩΩΩ μπράβο κορίτσια!!!! Τέλεια!!!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Βασιλική μου! Είδες τι ωραίες που είναι αυτές οι συναντήσεις?
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα!!! Κάπου μου διέφυγε αυτό.... Δεν πειράζει, την άλλη φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Κική! Δε θυμάμαι τη ανέφερες για τη διάρκεια της έκθεσης. Βάλε ένα λινκ αν κάπου ανακοινώνεται! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου αλλά σε ποιά έκθεση αναφέρεσαι;;;;

      Διαγραφή
    2. Πωπω σε μπέρδεψα με την κυρία με τα κόκκινα γυαλιά την κοντοκουρεμένη. Μου είπε φεύγοντας πως συμμετέχει σε έκθεση της τράπεζας Πειραιώς νομίζω...Συγνώμη καλή μου! Τωρα σε έφερα στο μυαλό μου! Αλλά μήπως κατάλαβες σε ποια κυρία αναφέρομαι? Θα με διευκολύνεις!

      Διαγραφή
  9. Ααααχχχ πάει το σχόλιό μου..... παλιοblogger γκρρρρ!!!
    Ξαναλέω:
    Εύχομαι πάντα τέτοιες όμορφες συναντήσεις!!!
    Φαίνεται ότι όλες περάσατε υπέροχα!
    Ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρουμε να βρεθούμε Αθηναίες και Θεσσαλονικιές και να τα πούμε από κοντά (να συναντηθούμε κάπου στην μέση?? χα χα χαα! ωραία δεν θα ναι?)
    Κικίτσα μου φαίνεσαι τόσο γλυκός και ζεστός άνθρωπος στην φωτό!!
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου! Πράγματι περάσαμε υπέροχα κι εγώ ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθούμε όλες μαζί. Λες να βρεθούμε στα Τέμπη;;;;; χαχαχαχα Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα! Μακάρι να κάνετε και άλλες συναντήσεις και όπως είπε και η Έλενα να συναντηθούμε όλοι μαζί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου θα είναι πολύ ωραίο να βρεθούμε όλες μαζί!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο !!!!Τι καλά που καταφέρατε και βρεθήκατε ! και μάλιστα τόσες πολλές μπλογκοφίλες ! Νά'στε καλά να το επαναλάβετε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μαζευτήκαμε αρκετές. Ελπίζουμε να ξαναγίνει σύντομα!!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο σημείο συνάντησης και γνωριμία με πολύ αξιόλογα κορίτσια της πόλης μας. Χάρηκα για τη γνωριμία μας και εύχομαι για την επανάληψή της σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι όλα ήταν υπέροχα. Κι εγώ χάρηκα πολύ για την γνωριμία και σίγουρα θα επαναληφθεί!

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που περάσατε υπέροχα!Καταπληκτικές οι φωτογραφίες!!!Μακάρι να μπορούσαμε κάποια στιγμή να βρεθούμε όλοι συμφωνώ και γω με την Έλενα!!!Φαίνεσαι πολύ γλυκός άνθρωπος Κική μου!Να σαι καλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη θα ήταν πολύ ωραίο! Σ' ευχαριστώ!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Κική μου χάρηκα που σε γνώρισα και περάσαμε όντως πολύ όμορφα! Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και βέβαια να τα ξαναπούμε!!
    Φιλιά και καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Λίτσα μου!!! Ελπίζω να τα ξαναπούμε από κοντά σύντομα και μέχρι τότε να περνάς καλά!! Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Αυτές είναι πολύ όμορφες στιγμές! Μπράβο σας που τα καταφέρατε να συναντηθείτε! Με το καλό να το οργανώσετε ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πράγματι πολύ ωραία!! Σίγουρα θα το ξανακάνουμε!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο βρε κορίτσια! Εγώ δεν τα κατάφερα :(
    Την επόμενη φορά!
    Καλώς σε βρήκα στο όμορφο μπλογκ σου με τις νοστιμιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω την επόμενη φορά να τα καταφέρεις!!! Καλώς ήρθες!!!

      Διαγραφή
  17. Κικίτσα μου,
    διάβασα και στην Αχτίδα μας τα της συνάντησής σας και πραγματικά χαίρομαι που είχατε την ευκαιρία και εσείς όπως και εμείς εδώ πιό κάτω να συναντηθείτε,να γνωριστείτε και να περάσετε τόσο όμορφα...
    και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και να το οργανώσουμε πανελλάδικά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου γλυκιά, πράγματι και το λέγαμε κι εμείς ...μακάρι να συναντηθούμε πανελλαδικά! Θα είναι υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  18. Ελπίζω την επόμενη φορά να μπορέσω να έρθω και εγώ. Πολύ καλή η κίνηση να βρεθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Δήμητρα, δεν θα το μετανιώσεις...είναι πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
  19. δεν υπαρχει ποιο ομορφο πραγμα απο αυτο..ειναι σαν να ξεραμε η μια την αλλη..να σαι καλα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου, σαν να συναντήθηκαν παλιές φίλες!!! Υπέροχο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ήταν πολύ όμορφα στην συνάντηση. Χάρηκα που σας γνώρισα! Φιλιά πολλά!
    Κατερίνα από Ανθομέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ ΚΙΚΗ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΓΙΝΕ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!! ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ, ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΣΠΕΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΕ!!! ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ!!! ΕΙΣΤΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΘΑΘΕΛΑ ΝΑΜΟΥΝ ΕΚΕΙ...
    μΠΡΑΒΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΤΕ!!!
    φΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!