Cookies με βρώμη και αποξηραμένα βύσσινα...

...κι αυτά ...νηστίσιμα!!!!!!!
Εντάξει, ξέρω έχω αποκτήσει ένα κόλλημα με τα νηστίσιμα αλλά δεν το κάνω επίτηδες!! Απλά τυχαίνει τα νηστίσιμα να είναι εξίσου νόστιμα με τα αρτύσιμα κι έτσι, μιας και είναι και λίγο πιο ελαφρά σε θερμίδες... είπα να δοκιμάσω πολλά!!!
Αυτή τη φορά, υγιεινά cookies που όλοι, μικροί και μεγάλοι, λατρεύουμε!!! Με τον καφέ, το τσάι, το γάλα, τον χυμό αλλά και χωρίς συνοδευτικό και χωρίς καμμία άλλη δικαιολογία ... απλά για μια γλυκιά στιγμή μέσα στην ρουτίνα της καθημερινότητας αλλά και για πρωινό Σαββατοκύριακου είναι υπέροχα!!!
Η συνταγή, μια βέρα ...Αγγλίδα με την διάσημη καταγωγή GoodFood 101... που σημαίνει σίγουρη επιτυχία!!!!!  Απολαύστε τα ζεστά ή κρύα!!! Κάθε μπουκιά είναι μια έκρηξη... υγιεινής νοστιμιάς!
ΥΛΙΚΑ για 20 μέτρια μπισκότα
250 γρ. μαργαρίνη  (ή βούτυρο) σε θερμοκρασία δωματίου
50 γρ. άσπρη ζάχαρη
100 γρ. καστανή ζάχαρη
150 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
225 γρ. νιφάδες βρώμης μικρές (ή αλεσμένες στο multi)
250 γρ. αποξηραμένα βύσσινα (ή σταφίδες)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου στις αντιστάσεις ή στους 160 βαθμούς στον αέρα.
Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί δύο λαμαρίνες φούρνου.
Ανακατεύουμε το αλεύρι με τις νιφάδες βρώμης.
Στο μπολ του μίξερ χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη, στη δυνατή ταχύτητα, μέχρι να πετύχουμε ένα μείγμα αφράτο.
Προσθέτουμε το μείγμα βρώμης - αλεύρου και συνεχίζουμε το χτύπημα, σε χαμηλή ταχύτητα, μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά.
Χωρίζουμε το μείγμα σε 20 μπαλάκια που τα τοποθετούμε στις λαμαρίνες, αραιά μεταξύ τους γιατί, με το ψήσιμο, απλώνουν.
Πιέζουμε λίγο τα μπαλάκια στο επάνω μέρος έτσι ώστε να μην είναι εντελώς στρογγυλά.
Ψήνουμε για 15-20 λεπτά, έως ότου χρυσίσουν.
Βγάζουμε από τον φούρνο.
Αφήνουμε για 5-6 λεπτά να κρυώσουν μέσα στο ταψί και μεταφέρουμε σε σχάρα για να κρυώσουν τελείως.
Και προσοχή... αν και νηστίσιμα δεν τα τρώμε μόνον όταν νηστεύουμε!!!!

25 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Κική φαίνονται πολύ ωραία σίγουρα θα είναι νοστιμότατα.Πολλές φορές λέμε οτι τωρα που νηστεύουμε δεν έχουμε πολλές επιλογές για το τι θα φάμε και δεν σου κρύβω οτι μέσα σε όλους αυτούς είμουν κι εγω.Και λέω ήμουν γιατί απο τότε που ασχολήθηκα με το blog και παρακολουθόντας πολλά ακόμα είδα οτι οχι μόνο υπάρχουν λύσεις αλλά μπορούμε να κάνουμε υπέροχα πράγματα.Να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Ροδάνθη μου, οι επιλογές είναι πολλές και οικονομικές, όχι μόνον νηστίσιμες!!!! Καλό βράδυ!!! Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  2. Κικίτσα?!?!
    Κάτσε καλά Κικίτσα !
    Θα με δείρουν καλέ! Νομίζουν πως τους κοροϊδεύω! Το πρωί περπατάω 1 ώρα στην παραλία το απόγευμα κάνω 1 ώρα ποδήλατο! Έχω ξεπατωθεί στην άσκηση για να καίω αυτά που με βάζεις και κάνω! Και δίνεις κάτι συνταγές ....μούρλια. άντε να αντισταθώ εγώ μετά! Θα διπλασιάσω τους χρόνους άσκησης γιατί θα γίνω τούμπου! Κάνε και λίγο κράτει ρε παιδί μου ....να προλαβαίνω η γυναίκα! Πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα Τζένη μου!!! Κι εγώ κάθε μέρα γυμναστική και διατροφή! Δεν πειράζει όμως λίγο παραπάνω άσκηση για μια μικρή γευστική απόλαυση αξίζει τον κόπο... έτσι δεν είναι;;;; χαχαχα Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΥΣΙΝΑΚΙ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ.ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ..ΑΠΛΗ!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασιούλα μου χαίρομαι που σου άρεσαν!! Είναι πολύ εύκολα!! Φιλάκια καλή μου και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  4. Μπορώ να έχω σε παρακαλώ πολύ Κική μου μια "εξάδα" για τον πρωινό Κυριακάτικο καφέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι μόνον για τον καφέ σου Πηνελόπη μου αλλά και για κολατσιό στο γραφείο είναι μοναδικά!!!

      Διαγραφή
  5. Κική μου καταπληκτικά!!!!!!Απλή και εύκολη η συνταγή σου!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη μου... απλά, εύκολα κι ότι πρέπει για παιδιά...μικρά και μεγάλα!

      Διαγραφή
  6. Κική μου, φαίνονται πεντανόστιμα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μ' αρέσουν όλα τα υλικά που χρησιμοποίησες! Με τη βρώμη διατηρώ άριστες σχέσεις, όσα μπισκότα έχω φτιάξει είναι νοστιμότατα και φουλ σε ενέργεια!
    Η προσθήκη βύσσινου ιδιαίτερη και θα δίνει σούπερ γεύση!
    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου, η βρώμη είναι υγιεινή και νόστιμη και τα μπισκότα γίνονται πράγματι πολύ ωραία. Όσο για το βύσσινο τους δίνει μια φρουτώδη γεύση που τα κάνει πιο ...ενδιαφέροντα!

      Διαγραφή
  8. Κικίτσα μου καλημέρα!! Τα μπισκοτάκια σου φαίνονται υπέροχα!! Λέω να τα δοκιμάσω!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μάνια μου κι όταν τα δοκιμάσεις...στείλε μου τις εντυπώσεις σου!

      Διαγραφή
  9. πολύ ενδιαφέρον.....θα τα δοκιμασω
    να σαι καλά πολύ καλη πρόταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ ωραία και χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  10. Φαίνονται θεσπέσια!!!Είναι και υγιεινά συνδιασμός που σκοτώνει!Καταπληκτική συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σπυριδούλα μου, δοκίμασέ τα και θα βεβαιωθείς ότι είναι υπέροχα!

      Διαγραφή
  11. Κικίτσα μου εμείς δεν νηστεύουμε, γιατί αν αφήσω τους άντρες μου με νηστίσιμα 50 μέρες, στο τέλος θα φάνε εμένα, δεν την γλιτώνω:P
    Ομως τα νηστίσιμα σου όλα είναι τόσο νόστιμα και λαχταριστά, που ούτε θα το καταλάβαιναν ότι είναι νηστίσιμα!
    Τα μπισκοτάκια σου δείχνουν άκρως λαχταριστά!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εμείς Έλενά μου!!! Αλλά κάτι με έπιασε με τα νηστίσιμα και για να είμαι ειλικρινής εγώ, έτσι κι αλλιώς κρέας, ειδικά κόκκινο δεν πολυτρώω!!! Εκείνα που δεν μπορώ να αποχωριστώ είναι κυρίως τα αβγά και τα γαλακτοκομικά!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκοτάκια! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάνω απ' όλα τα γαλακτοκομικά!
      Δεν μπορώ να πιω με τίποτα τον καφέ μου χωρίς γάλα, μου λείπει η φέτα και το γιαουρτάκι μου, έτσι έχω καταντήσει να νηστεύω μόνο την Μεγάλη Εβδομάδα.
      Τέλος πάντων, αυτές ας είναι οι αμαρτίες μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Τέλεια μπισκότα... κι εγώ έφτιαξα για πρώτη φορά πριν 2 μέρες, μπισκότα με βρώμη και μπορώ να πω ότι είναι τέλεια!!! Με την προσθήκη του βύσσινου, πιστεύω ακόμη καλύτερα...
    Καλή εβδομάδα Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ ωραία!!! Επίσης καλή εβδομάδα Ελένη μου!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!