Μπισκότα σαλιγκάρια... τα μπισκότα της στιγμής

...η βανίλια και η σοκολάτα σ' ένα τρελλό χορό!!!
Καλημέρα, καλημέρα!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε, με υγεία και χαρά! 
Για σήμερα ένα γλυκό κι εύκολο μπισκοτάκι, γιατί είπαμε, καλό είναι ν' αρχίζουμε γλυκά την εβδομάδα αλλά και χρήσιμα!!! Κι επειδή τα παιδάκια (μικρά και μεγάλα) έχουν σχολείο, δουλειά αλλά πίνουν και τσάι, καφέ ή γάλα χρειαζόμαστε κάτι για να γεμίσει το ταπεράκι ή να σταθεί όμορφα δίπλα σ' ένα φλυτζάνι, πρωί ή απόγευμα. Τα συγκεκριμένα μπισκοτάκια είναι νόστιμα κι εύκολα αλλά ...λίγα!!! Κι επειδή η άνοιξη μας ήρθε ...τα σαλιγκαράκια γέμισαν τον τόπο!!!
Αυτά τα σαλιγκαράκια όμως κάνουν και κάτι άλλο... μπορούν να μπουν στην κουζίνα για... αλευρομπερδέματα με τη μαμά ή τα νεαρά φιλαράκια ...μιας και δεν έχουν αβγά οπότε και να φάμε από την ωμή ζύμη δεν πειράζει!!!!
Μόνον μην τα παραμελήσετε τα γλυκά μας σαλιγκαράκια γιατί θα... φύγουν για να βρούν άλλο σπιτικό! -:)))))))))
ΥΛΙΚΑ για 16-18 κομμάτια
90 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
50 γρ. ζάχαρη
2 κ.σ. γάλα
2 βανίλιες
1 πρέζα ξύσμα πορτοκαλιού
200 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.σ. κοφτή κακάο
2 κ.σ. γάλα
Μόλις ήρθε η άνοιξη, γεμίσαμε ...σαλιγκάρια!! -:)))
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Στο μπολ του μίξερ, χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη έως ότου γίνουν ένα αφράτο μείγμα.
Προσθέτουμε τις 2 κ.σ. γάλα και σταδιακά το αλεύρι.
Γίνεται μία ζύμη που δεν είναι ούτε μαλακή αλλά ούτε σκληρή και δεν κολλάει στα χέρια.
Χωρίζουμε τη μισή ζύμη και τη ξαναζυμώνουμε με τις υπόλοιπες 2 κ.σ. γάλα και το κακάο, έως ότου τα υλικά ομογενοποιηθούν.
Βάζουμε τα δύο κομμάτια ζύμης στο ψυγείο, τυλιγμένα σε μεμβράνη, για 1 ώρα.
Βγάζουμε από το ψυγείο και, με τον πλάστη, κόβουμε σε δύο κομμάτια κάθε ζύμη.
Κάθε κομμάτι το ανοίγουμε σε παραλληλόγραμμο, με πάχος 0.5 εκατ. και βάζουμε πρώτα το παραλληλόγραμμο της βανίλιας κι επάνω το παραλληλόγραμμο της σοκολάτας.
Τυλίγουμε σφιχτά σε δύο ρολά και, προσεκτικά, με ένα μαχαίρι κόβουμε σε φέτες.
Ξεκολλάμε λίγο την άκρη δίχρωμου κύκλου για να σχηματιστεί το κεφαλάκι και βάζουμε επάνω μια μικρή μπιλίτσα από ζύμη, για να σχηματίσουμε το ματάκι.
Τοποθετούμε σε μια λαμαρίνα φούρνου που την έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί.
Ψήνουμε για 12-14 λεπτά.
Όταν τα βγάζουμε από το φούρνο είναι ακόμη μαλακά αλλά μόλις κρυώσουν γίνονται τραγανά.
Η ιδέα είναι από: www.khalaetcompagnie.com

43 σχόλια:

  1. Μόλις είδα εύκολα κατέφθασα...Τέλεια στην εμφάνιση...Σκοπεύω να τα φτιάξω αμέσως μόνο θα αντικαταστήσω το βούτυρο με βιτάμ και το γάλα με πορτοκάλι γιατί αποκλείεται να μη δοκιμάσω κι εγώ...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα και μιας και είσαι η πρώτη πάρε όσα θέλεις, έχει ακόμη πολλά!!!! Φυσικά όπου βούτυρο μπαίνει πάντα μαργαρίνη κι όσο για το γάλα με το πορτοκάλι δεν νομίζω ότι θα υπάρχει θέμα. Πες μας πώς έγιναν με τις αντικαταστάσεις! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. kalhmeraaaa...αχ αυτά τα μπισκότα ποιος μπορει να αντισταθεί;;;;μμιαμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώωωω γιατί κάνω δίαιτα!!! χαχαχα ...με το ζόρι βέβαια!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Φαντάζομαι τις "κοπελίτσες" να τα παίρνουν δύο-δύο!
    Πολύ όμορφο σχήμα Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πηνελόπη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα μπισκότα σου!!! Και να είχα τώρα μερικά....
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :)
    Τι τέλεια μπισκοτάκια είναι αυτά! Σωστό έργο τέχνης! Πανέμορφα τα έφτιαξες Κική μου και νοστιμότατα, διακριτικά αρωματισμένα με πορτοκάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου...κερνάω!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο ξεκίνημα εβδομάδας με αυτά τα γλυκά σαλιγκαράκια!Απο εμφάνιση σκίζουν και είμαι σίγουρη και ότι απο γεύση θα είναι τέλεια!Ιδανικό για εμένα και το ότι δεν έχουν αβγό μιας και εχω μια μικρή αλλεργεία στο συγκεκριμένο υλικό οπότε αποκλείεται να μην τα δοκιμάσω!Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα Σπυριδούλα και αν ψάξεις... έχω κι άλλα χωρίς αβγό!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αν είναι τόσο νόστιμα όσο και όμορφα......μμμμμμμμμμμμμμμμμμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι πανέμορφα που είναι!!
    Τους έβαλες και ματάκι, σωστά σαλιγκαράκια!
    Είμαι σίγουρη ότι η γεύση θα είναι το ίδιο όμορφη με την εμφάνιση!
    Καλή βδομαδα Κική μου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε να μην τα κάνω και τυφλά!!!! χαχαχα Ναι, η γεύση τους είναι ντελικάτη!!! Επίσης καλή εβδομάδα Έλενά μου!

      Διαγραφή
  9. Τί γλυκούλικα που είναι?και φαντάζομαι είναι και ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!!Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενα... και ό,τι πρέπει για τον καφέ ή το τσάι!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Κική μου τι όμορφα που είναι μπράβο σου!Τα έκανες φοβερά σκίζουν απο εμφάνιση αλλά και απο γεύση είμαι σίγουρη πως είναι τέλειαααα!!!Καλή σου εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ελένη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  11. τελεια ειναι κ σουπερ εμφανιση!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι πρέπει για τον καφέ Βίκυ!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. και εμφανιση αλλά και γεύση!πολύ αφράτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Εύα!!! Πράγματι είναι αφράτα και χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Καλέ τι ωραία πολύχρωμα σαλιγκαράκια έτοιμα να περπατήσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα θα είναι εάν προλάβουν να φύγουν χωρίς να τα φάνε!!! χαχαχα Καλό βράδυ Ξανθή!

      Διαγραφή
  14. Ax Kική μου έχω ξετρελαθεί με τα σαλιγκάρια σου! Τι καταπληκτική παρουσίαση.Μπράβο!!Θα τα κάνω και θα ξετρελαθούν οι μικροί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω Κατερίνα μου, πάντως οι δικές μας ξετρελλάθηκαν! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Τα σαλιγκαράκια τα φαντάζομαι σε μια πιατέλα στρωμένη με πράσινο χόρτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα είναι!!! Καλό σου βράδυ Λίλα!

      Διαγραφή
  16. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΠΩ ΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!!ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΤΟ ΣΚ ΤΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΛΥΠΑΣΕ ΝΑ ΤΑ ΦΑΣ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΕΥΣΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη φιλεναδίτσα μου!!! Αγαπημένη μου Νασιούλα πού χάθηκες;;; Ελπίζω να σας αρέσουν. Να είσαι καλά και φιλιά στην πριγκίπισσα!!! Καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  17. Κικίτσα μου γλυκιά , τα σαλιγκάρια σου άπαιχτα!!!Μόλις βρω χρόνο θα τα κάνω... και τώρα θα παίξω το παιχνίδι σου εδώ και τώρα, γιατί μου άρεσαν πολύ οι ερωτήσεις σου, και αν και το έχω παίξει, θα σου απαντήσω έστω και από εδώ! Σ'ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση καλή μου!!!
    1- Γλυκό ή αλμυρό; Και τα δύο!!!Πρώτα το αλμυρό!!!
    2- Καθημερινή αγαπημένη συνήθεια;Να βολτάρω στα blog σας, απαραιτήτως!!!
    3- Τί σε χαλαρώνει;Η ζωγραφική!
    4- Ο ρομαντισμός είναι χρήσιμος στην εποχή μας;Είμαι αθεράπευτα ρομαντική και το πληρώνω ακριβά...
    5- Η απιστία, τί φέρνει;Χωρισμό, κάθετη σ'αυτό!!!
    6- Θα έφευγες από την Ελλάδα τώρα;Την αγαπώ τόσο πολύ, που προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μείνω...αλλά μας σπρώχνουν προς τα εκεί.Όχι δεν θα έφευγα μάλλον ποτέ!!!
    7- Ποιά εποχή λατρεύεις;Το καλοκαίρι!!
    8- Θα γινόσουν αγρότης;Δεν μου αρέσει ιδιαιτέρως, γιατί είναι δύσκολη η αγροτιά!!Εν μέρει όμως, είμαι ήδη,ευτυχώς όχι βιοποριστικά! Μαζεύω ελιές, κλαδεύω τριανταφυλιές, φυτεύω δένδρα και λουλούδια...και χαίρομαι την ανθοφορία και καρποφορία τους!!!
    9- Τί πιστεύεις για το μέλλον της χώρας μας, το δικό μας και των παιδιών μας;Είμαι τελείως απογοητευμένη!!!δυστυχώς δεν υπάρχει επιστροφή!!!Μακάρι να είναι τα παιδιά μας τυχερά...αλλά πως; δεν βλέπω φως!!
    10- Μαγειρική ή ζαχαροπλαστική;ζαχαροπλαστική, γιατί είναι κάτι επιπλέον από καθημερινότητα που είναι η μαγειρική!
    11- Θα άλλαζες κάτι στον χαρακτήρα σου και ποιό είναι αυτό;Να μην είμαι τόσο αυθόρμητη και ευκολόπιστη!
    Αυτά λοιπόν και με πολλά πολλά φιλάκια. Καλή σου συνέχεια Κική μου στο να ομορφαίνεις την ζωή μας με τις πανέμορφες προτάσεις σου και συνταγές σου! Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φανή, ρομαντική μου ζωγράφε... αλήθεια πώς θα ήσουν καλή ζωγράφος αν δεν ήσουν ρομαντική;;;; Κι εγώ το ίδιο απαισιόδοξη είμαι για τη χώρα μας αν και...πάντα με μια μικρή ελπίδα να σιγοκαίει!!!! Πολλά πολλά φιλάκια, θα τα βρεθούμε σύντομα και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ...ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΦΤΗΣΤΗΡΙ ΜΟΥ...ΟΥΑΟΥ!!!!

    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗ ΜΟΥΣ ΧΑΛΒΑ Κ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΧΘΕς..ΤΙς ΕΠΟΜΕΝΕς ΜΕΡΕς ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Κ ΘΑ ΠΑΙΞΩ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΟΥ Μ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πράγματι θα είναι πολύ όμορφο δωράκι για τώρα το Πάσχα αλλά και για οποιαδήποτε στιγμή!!! Χαίρομαι που σας άρεσε η μους χαλβά!!! Επίσης φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραία και εύκολα! Αύριο μάλλον θα είναι τα πρώτα αν και έχω συγκεντρώσει μπόλικα στη μπλογκογειτονιά μας για φτιάξιμο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Έφη μου!!! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  21. Αναπλήρωσα το χαμένο χρόνο διαβάζοντας τις συνταγούλες που έχασα όλο αυτό το καιρό. Αλλά θα σταθώ σ'αυτήν γιατί μου έκανε το "κλικ"...Είναι υπέροχα!Καλή συνέχεια!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!ΝΑ ΡΩΤ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΣΚΑΣΑΝΕ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΝΟ 1/2 ΩΡΑ?.ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘ...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΩ ΑΨΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΔΙΑΤ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!