Κόκκινο ριζότο για μικρά και μεγάλα παιδιά

Καλημέρα από την ανοιξιάτικη που εν τω μεταξύ καλύφθηκε από γκρίζα σύννεφα! Δεν πειράζει όμως... σήμερα είναι Παρασκευή, τελευταία μέρα της εβδομάδας κι αρχίζει Σαββατοκύριακο!!! Ας χαλαρώσουμε κι ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο στην οικογένεια, τους αγαπημένους μας και τα βλαστάρια μας. Εξ άλλου τί καλύτερο από τις ώρες με όσους αγαπάμε;;; Ας τη εβδομάδα κι ας υποδεχθούμε το Σαββατοκύριακο με ...χαμόγελο, αισιοδοξία, μυρωδιές και γεύσεις πού τόσο έχουμε ανάγκη!!!
Ένα ριζότο, λοιπόν, για τις μαμάδες που δυσκολεύονται να πείσουν τα βλαστάρια τους να φάνε λαχανικά αλλά κι ένα ριζότο πλήρες που έχει ...κρυμμένα πολλά θρεπτικά συστατικά και είναι εξίσου τέλειο για τους μεγάλους.
ΥΛΙΚΑ
1 φλ. τσ. αρμπόριο
1 καρότο
1/2 κόκκινη πιπεριά
1 μέτρια ντομάτα
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 φλ.τσ. ψιλοκομμένο λάχανο
Αλάτι 
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Πάπρικα γλυκιά
1/2 κ.γλ. ζάχαρη
5-6 κ.σ. ελαιόλαδο
Για το γαρνίρισμα
1 ψητό μπιφτεκάκι
λίγο τυρί Φιλαδέλφεια
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πολτοποιούμε στο multi για να μην φαίνονται τη ντομάτα, το καρότο και τη πιπεριά.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι και το ψιλοκομμένο λάχανο και τα σοτάρουμε μέχρι να μαραθούν.
Προσθέτουμε και το ρύζι και ανακατεύουμε έως ότου το ρύζι γίνει διαφανές.
Σβήνουμε με το μείγμα ντομάτας - καρότου - πιπεριάς.
Προσθέτουμε αλάτι, ζάχαρη, πιπέρι, πάπρικα γλυκιά και 2 φλ.τσ. ζεστό νερό.
Αφήνουμε να σιγοβράσει μέχρι να απορροφηθεί όλο το νερό και να μαλακώσει το ρύζι.
Για το γαρνίρισμα
Βάζουμε το ριζότο στο πιάτο σχηματίζοντας ένα στρογγυλό προσωπάκι.
Κόβουμε μια ελιά στη μέση και σχηματίζουμε τα μάτια.
Με ψιλοκομμένο μαϊντανό φτιάχνουμε τη φράντζα της κυρίας με τα φτερά στο κεφάλι.
Κόβουμε το μπιφτεκάκι σε λωρίδες και το χρησιμοποιούμε για να σχηματίσουμε τα φτερά του κεφαλιού.
Με το τυρί φιλαδέλφεια σχηματίζουμε το στόμα και τα μαλλιά.
Η ριζοφατσούλα είναι έτοιμη να δελεάσει ακόμη και τα πιο δύσκολα παιδιά και να τα "σπρώξει" να φάνε ένα πλήρες γεύμα που θα βοηθήσει τον οργανισμό τους.

24 σχόλια:

  1. Καλέ σιγά μη το φάνε τα μικρά,αυτό είναι έργο τέχνης δεν είναι κρίμα να το χαλάσουν χαχαχα!!! Κική μου μεγαλούργησες πάλι εγώ πάντως ευχαρίστως θα το έτρωγα,φιλιά καλό σ/κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδάνθη μου, ευτυχώς και τα μικρά το τρώνε ευχαρίστως!!!! χαχαχα Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  2. Μα τι φαντασία είναι αυτή???
    Δηλώνω συμμετοχή με τα μικρά παιδιά, πρώτον γιατί είμαι μικρή (μην ξεχνάς ότι κάθε 4 χρόνια έχω γενέθλια:P) και δεύτερον για να μου πάρεις μετά και παγωτό;-)
    Κικίτσα μου ζωγράφισες πάλι!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, ξέρεις τί είναι εεεεεε;;;; Μια χορεύτρια από το "Moulin Rouge" με φτερά στο κεφάλι...χαχαχαχα.
      Το ότι είσαι μικρή εννοείται μιας και μετά από φέτος ξαναμεγαλώνεις σε τέσσερα χρόνια!!!!!!!!! Αλίμονο σε μας, που μεγαλώνουμε κάθε χρόνο!!! Και παγωτό θα σου πάρω κι ό,τι θέλεις!! Πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  3. Κικη μου ,δε με λυπασαι;Κι εγω παιδακι αισθανομαι!!Θελω να το φαω τωρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικό σου με όλη μου την καρδιά AFRA! Έλα, μην καθυστερείς!

      Διαγραφή
  4. Κική μου υπέροχο και γω μικρό παιδάκι αισθάνομαι, σα ζωγραφιά είναι!Ελκυστικότατο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!! Φιλιά και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  5. Τι αστεία φατσούλα! Λατρεύω το ριζότο και το θέλω για μένα χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, αφήστε και κάτι για τα μικράαααα!!!!! χαχαχα Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το ριζότο νομίζω πως τρώγεται και με τα μάτια. Φοβερή έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου!! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  7. Τέλειο!!!!!!!!!!! Φοβερό!!! Μπράβο Κική μου, αριστούργημα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Εύκολο είναι... τρέξε στην κουζίναααα!!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ μου άρεσει πολύ το blog σας και σας πρόσθεσα στα φιλικά μου ιστόλογια!!!!ΈΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Τόνια μου!! Να είσαι καλά... προσπαθώ όσο μπορώ να είναι ευχάριστο και χρήσιμο το μπλογκοσπιτάκι μου! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετική ιδέα και φοβερή εκτέλεση!
    Θρεπτικό για μικρά (και μεγάλα) παιδιά!
    Σίγουρα κερδίζει θέση μέσα στα αγαπημένα μου.
    Μπράβο Κική, μας έδωσες ακόμη μία πολύ καλή ιδέα για το μαγείρεμα μας το ΣΚ.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Kate!!! Είναι θρεπτικό, νόστιμο, εύκολο και οικονομικό!!!

      Διαγραφή
  11. xaxaxa...και λεω η κικη το εριξε στην χειροτεχνια!Πολυ καλη ιδεα!!!!φιλια και καλο ΣΚ.misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ και χειροτεχνία;;;; Πίστεψέ με misirlouka μου, δεν πιάνουν και πολύ τα χέρια μου, πέρα από κέντημα και πλέξιμο!!!! Προσπαθώ να κάνω χειροτεχνία με ...φαγητά!!!!! χαχαχαχα Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  12. Τέλειος τρόπος για να βάλεις κρυφά λίγο καρότο και να το φάνε τα μικρά ιδιότροπα σαν το δικό μου! Και το χρώμα υπέροχο! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία πρόταση, Κική μου. Χορταρικά και ρυζάκι, υπέροχος συνδυασμός και θρεπτικός για όλους μας!
    Για τη φατσούλα, τι να πω! Το έφαγαν οι μικρές ή το λυπήθηκαν;
    Ελπίζω ναι!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!