Παγωτό βανίλια με Butterscotch

Καλημέρα σας! Τί κάνετε;;; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να έχει φτιάξει η διάθεσή σας με τον ήλιο που μας κάνει την χάρη να εμφανίζεται ολοένα και πιο συχνά. Άντε, η άνοιξη μπήκε για τα καλά, παρά την ελαφριά ψύχρα που είχε σήμερα εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Τρεις μέρες πριν την 25η Μαρτίου, μιας και το φαγητό παραήταν "φορτωμένο" είχα ένα θέμα με το γλυκό. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μια μους ή κρέμα λεμονιού ήταν το καλύτερο για να φύγει και η γεύση του ψαριού αλλά μετά καταλήξαμε κατόπιν οικογενειακής διαβούλευσης ότι σε όλους θα άρεσε ένα παγωτό βανίλια.
Έτσι, την Παρασκευή, η αδερφούλα μου κι εγώ ετοιμάσαμε το εν λόγω παγωτό. Θα μου πείτε "καλά, τί το διαφορετικό έχει, ένα απλό παγωτό με γεύση βανίλια είναι!". Κι εμείς έτσι νομίζαμε γι αυτό και δεν είχα σκοπό, ούτε καν να σας το αναφέρω!!! Όμως, υπήρξε μιαν ευχάριστη έκπληξη κι αυτή αφορά στην υφή του παγωτού. Η αλήθεια είναι ότι σαντιγύ σε σκόνη πρώτη φορά χρησιμοποίησα σε παγωτό μιας και συνήθως χρησιμοποιώ είτε φυτική σαντιγύ ψυγείου είτε Μόρφατ.
Φτιάξαμε το συγκεκριμένο παγωτό, λοιπόν την Παρασκευή μεσημέρι, και αν και σκεφτόμουν μετά από λίγες ώρες να το ξαναχτυπήσουμε, τελικά δεν κάναμε τίποτε γιατί ...το ξεχάσαμε, ασχολούμενες με διάφορα άλλα!!!!! Και τώρα η έκπληξη που... για σας μπορεί να μην είναι και να το γνωρίζετε ήδη αλλά για μένα ήταν. Όταν βγάλαμε να σερβίρουμε παγωτό την Κυριακή το μεσημέρι, το παγωτό δεν ήταν καθόλου σκληρό ούτε κρυσταλλωμένο (ξέρετε πώς γίνεται το σπιτικό παγωτό εάν δεν χτυπηθεί 2-3 φορές ξανά ή εάν δεν έχει μέλι)!!!! Ήταν απλά τέλειο και, εάν το προσέξετε, φαίνεται και στην φωτογραφία!!! Αυτός είναι και ο μόνος λόγος που σας αναφέρω το συγκεκριμένο παγωτό μιας και είμαι σίγουρη ότι δεν λείπει από καμμία (ή σχεδόν) ελληνική κουζίνα!!!
Βέβαια, η αποθέωση ήταν η butterscotch, που έγινε την Κυριακή το πρωί, από συνταγή του μοναδικού Στ. Παρλιάρου και γέμισε τον ουρανίσκο με την υπέροχη γεύση της καραμέλας.
Εύκολο επιδόρπιο, δροσερό, ό,τι καλύτερο για να κλείσει ένα πιο "βαρύ" γεύμα αλλά και χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία. Ταιριάζει στα χρώματα της άνοιξης και του καλοκαιριού και φυσικά είναι πεντανόστιμο και διαχρονικό!
ΥΛΙΚΑ
Για το παγωτό
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
1 κουτί γάλα εβαπορέ
1 φακελάκι φυτική σαντιγύ Garni, σε σκόνη
1 βανιλίνη ή 
Για τη γλυκιά σάλτσα
200 γρ. ζάχαρη
200 γρ. κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά, χλιαρή
80 γρ. βούτυρο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για το παγωτό
Βάζουμε στο μπολ του μίξερ τη σαντιγύ σε σκόνη και προσθέτουμε το γάλα εβαπορέ.
Χτυπάμε έως ότου γίνει ένα παχύρρευστο μείγμα.
Τέλος, σιγά σιγά, με σταθερή ροή, προσθέτουμε και το ζαχαρούχο γάλα.
Χτυπάμε σε σιγανή ταχύτητα μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά.
Βάζουμε σε μπολ και μετά στην κατάψυξη.
Για τη γλυκιά σάλτσα
Βάζουμε τη ζάχαρη σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι και προσθέτουμε ελάχιστο νερό, τόσο όσο να υγραθεί η ζάχαρη.
Αφήνουμε να βράσει μέχρι να πάρει σκούρο χρώμα.
Προσθέτουμε σιγά σιγά την κρέμα χλιαρή, πολύ προσεκτικά, γιατί η κρέμα αφρίζει όταν πέφτει.
Ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα και μετά αποσύρουμε από τη φωτιά.
Προσθέτουμε το βούτυρο και ανακατεύουμε έως ότου τα υλικά ενωθούν καλά.
Πηγή της butterscotch: "Λαχταριστές και γρήγορες" του Στ. Παρλιάρου

31 σχόλια:

  1. Φοβερό το γλυκάκι σου Κική μου, στείλε μου μια μερίδα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη γλυκιά καλημέρα ήταν αυτή!
    Ευχαριστούμε για όλες τις ωραίες συνταγές και ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαντρίνα μου!!! Εγώ σας ευχαριστώ που με τιμάτε με τα σχόλιά σας και τα καλά σας λόγια!!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Κικίτσα μου την σαντιγί σε σκόνη από τότε που την έβαλα σε παγωτό, σώθηκα!
    Εχεις απόλυτο δίκιο, η υφή του παγωτού είναι τελείως διαφορετική με την προσθήκη αυτή.
    Την butterscotch του Παρλιάρου την χαλβαδιάζω εδώ και μέρες, κυρίως λόγω της ευκολίας παρασκευής της (η γνωστή τεμπελιά μου) και ψάχνω ευκαιρία να δω με τι θα την συνδυάσω!
    Ωραία ιδέα να συνδυαστεί με παγωτάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου... η υφή του είναι πολύ πιο μαλακή και διαφορετική... Την σάλτσα του Παρλιάρου φτιάξτην και δεν θα το μετανιώσεις!!!

      Διαγραφή
  4. αχ βρε Κική με κατέστρεψες πρωινιάτικα με αυτή την εικόνα....θα το δοκιμάσω γιατί μου κίνησες την περιέργεια με την απαλή υφή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό, δεν ήθελα να σε καταστρέψω να σας γλυκάνω ήθελα!!! Πράγματι δεν γίνεται σκληρό όπως το παγωτό με την κρέμα γάλακτος!!!

      Διαγραφή
  5. Deliciosoooooo!!!
    Essa calda é tudo de bom!
    Boa quarta-feira recheada de coisas boas:
    saúde, paz e muitas alegrias.
    Beijinhos.
    Brasil

    ¸.•✿⊱╮
    (✿◠‿◠)
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Κική μου! Πραγματικά πολύ εύκολη συνταγή για παγωτάκι στο άψε-σβήσε!
    Η φωτογραφία με την καραμελένια σάλτσα να κοντεύει να χυθεί από το πιάτο είναι τρελά λαχταριστή! Στο μεταξύ, χτες χάζευα πάλι προηγούμενα τεύχη των γλυκών ιστοριών και είδα τη συνταγή για butterscotch! Της έβαλα σελιδοδείκτη και την άφησα να περιμένει τη σειρά της!
    Φιλάκια πολλά, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου!!! Ναι η συνταγή της υπάρχει και στο βιβλίο που αναφέρω αλλά και στις γλυκές Ιστορίες... Πάντως είναι υπέροχη και αξίζει τον κόπο!!! Επίσης φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχη καλημέρα!!!!!!!!!Τέλειο το σπιτικό παγωτάκι πάντα ήθελα να φτιάξω γιατί δεν συγκρίνεται με τα έτοιμα αλλά δεν ήξερα πως!Και αυτή η σάλτσα απίθανη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα μιαν ιδέα Σπυριδούλα μου!!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Πωπωπωωπωπωπωπω... θέλω!!!!!!!!!! Αλλά σε 2 μήνες θα αρχίσω τα παγωτά εγώ... :(
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Ελένη μου, πάντως δοκίμασέ το και θα δεις ότι έχει άλλη υφή!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Το παγωτό μου γίνεται όντως πάντα τόσο σκληρό ώστε αναγκάζομαι να το αφήσω λίγο έξω πριν σερβίρω...Αν ρίξω λίγο μέλι δεν σκληραίνει;Ή αν το χτυπήσω κι άλλη φορά;Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μέλι δεν σχηματίζονται κρύσταλλοι και γίνεται πιο μαλακό!!!
      Επίσης, αν το χτυπήσεις 2-3 φορές στη φάση που στερεοποιείται στην κατάψυξη πριν το αφήσεις να παγώσει εντελώς!
      Δοκίμασε όμως με τη σαντιγύ σε σκόνη και νομίζω ότι θα ικανοποιηθείς!!! Καλό σου βράδυ και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  10. Ήταν να μην "σκάσει" ο ήλιος για τα καλά Κική μου...
    Ασε που 25η Μαρτιού πάντα τρώγαμε τα πρώτα μας παγωτά. Ξυλάκι βανίλια ή φυστίκι τα αγαπημένα μου εκείνα τα μακρινά χρόνια. Μετά ήρθαν όλα τα υπόλοιπα!
    Και το δικό σου "σκάρισε" λαχταριστό-λαχταριστό με την σαλτσούλα του :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Πηνελόπη μου!!! Αχχχ, εγώ ποτέ δεν αγαπούσα το παγωτό φιστίκι...μου φαινόταν πολύ πράσινο χαχαχαχα!!!!

      Διαγραφή
  11. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..................καλέ τι λαχταριστό παγωτό είναι αυτό!!! μια και είναι και εύκολο θα δοκιμαστεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!τις καλησπέρες μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Όταν το δοκιμάσεις στείλε μου εντυπώσεις! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αχ μου τρέχουν τα σάλια και προσπαθώ να χάσω κανένα κιλό!!
    Πέρνα και από μένα. Σε περιμένει βραβειάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σε κεράσω κι εγώ κάνω διατροφή κι έφαγα ελάχιστο!!! Ευχαριστώ για το βραβείο ...θα περάσω σε λίγο!!! Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  13. Ειλικρινά το παίρνω και φεύγω τρέχοντας και δεν κοιτάζω πίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτο και φύγε κι ελπίζω να σου αρέσει!!!!

      Διαγραφή
  14. Φαίνεται υπέροχο! Πόσο θα ήθελα να το είχα τώρα εδώ! Φαίνεται γευστικότατο!!! Φιλιά!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πειρασμός!!Φαίνεται υπέροχο,θα το δοκιμάσω, οι οδηγίες σου, μου φάνηκαν εύκολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική πραγματικά πολύ καλό. έχω μι απορία τιν σάλτσα πόσες ήμερες να την κρατήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!