Σταφιδοκέικ βανίλιας και ...η επιστροφή της chef Ιωάννας!!!


Επιτέλους, η chef Ιωάννα επανήλθε στην κουζίνα δριμύτερη. Αιτία κι αφορμή;;; Το πανέμορφα πολύχρωμο βιβλίο του Αλ. Παπανδρέου "Μαμά, μαγειρεύουμε μαζί;".
Μπήκε, λοιπόν, ξανά στην κουζίνα αποφασισμένη να φτιάξει το κέικ που ήθελε για να τρώει σαν κολατσιό στο σπίτι και το σχολείο, να κεράσει την μικρή της αδελφούλα που τόσο πολύ αγαπάει (όπως καταλάβατε... κάποια μικρή chef μου υπαγορεύει τί να γράψω!!! χαχαχα) αλλά και τις φίλες της.
Η αλήθεια είναι ότι έγινε πολύ ωραίο και η αλλαγή από γάλα σε αριάνι το έκανε ακόμα πιο αφράτο! Ελπίζω, βέβαια, η μικρή μας chef Ιωάννα να ξαναφτιάξει κάτι σύντομα!!! -:)))
Δοκιμάστε το ...αξίζει τον κόπο και τα παιδιά ξετρελλαίνονται!
ΥΛΙΚΑ
1 φλ.τσ. ζάχαρη καστανή ή άσπρη
230 γρ. μαργαρίνη ή βούτυρο, σε θερμοκρασία δωματίου
4 αβγά
500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
260 γρ. αριάνι (ή γάλα όπως στην κανονική συνταγή)
120 γρ. σταφίδες ξανθές
1 κ.γλ. κανέλα
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ναι, ναι ...μάθαμε να χειριζόμαστε και την ηλεκτρική κουζίνα
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Τα υλικά για το κέικ. Προσοχή μην ξεχάσετε τον χυμό πορτοκαλιού στις σταφίδες!!!
Ετοιμάζουμε όλα τα υλικά και βάζουμε τις σταφίδες σε ένα μπολ με λίγο χυμό πορτοκάλι και τις αφήνουμε να μουλιάσουν για 10-15 λεπτά.
Χρησιμοποιούμε και το ...μίξερ!!
Βάζουμε στο μπολ του μίξερ τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε έως ότου γίνουν ένα μείγμα άσπρο και αφράτο.
Προσθέτουμε και τα αυγά που έσπασε για μας η μαμά!!!!
Προσθέτουμε ένα ένα τα αβγά συνεχίζοντας το χτύπημα.
Μάθαμε να χρησιμοποιούμε και τα δύο χέρια, αν και... λερώνουμε λίγο τριγύρω!!
Μόλις ενσωματωθούν τα αβγά στο μείγμα, προσθέτουμε την κανέλα, τις σταφίδες και το ξύσμα, ανακατεύοντας με μια ξύλινη κουτάλα ή με μια σπάτουλα σιλικόνης.
Χρησιμοποιούμε και ...μαρίζ!!
Τέλος, ανακατεύοντας πάντα μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά, προσθέτουμε εναλλάξ το αλεύρι με το αριάνι.
Και νάμαστε στο πρότελευταίο στάδιο!!
Βάζουμε το μείγμα σε ταψάκι 20x30 εκατοστά ή στρογγυλό με διάμετρο 26 εκατοστών και ψήνουμε για 50-60 λεπτά.
Μόλις το κέικ κρυώσει, το πασπαλίζουμε με ζάχαρη και το κόβουμε σε κομμάτια. 
Μεγαλώσαμε...δεν συμφωνείτε;;;;
Καλή επιτυχία σε μαμάδες και παιδάκια που θα το φτιάξουν!!!
Πηγή: "Μαμά, μαγειρεύουμε μαζί;", Αλ. Παπανδρέου - Α.Διονυσιάδου
Tante Kiki
33 Comments

33 σχόλια:

  1. Γειά σου Κική μου,γειά σου Ιωάννα!!!!Κάτι μου λέει οτι αυτό το κέικ θα είναι πεντανόστιμο,να είστε καλά γειά στα χέρια σας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επέστρεψε η chef??
    Μα τι χαρά κι αυτή!!!!!!
    Και τι νοστιμιά μας έφτιαξε!! Γεια στα χεράκια σου chef, υπέροχο!!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σας άρεσε!! Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα είναι το τρίτο που διαβάζω με σταφίδες αλλά αυτό είναι το καλύτερο μιας και προέρχεται από μικρά και καλλιτεχνικά χεράκια.
    Μπράβο Ιωάννα και εις ανώτερα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, αυτά τα χεράκια!!! Μπράβο και ξανα μπράβο στη μικρή σας chef!! Με τέτοια δασκάλα θα σκίσει το παιδί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έφη!! Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  6. να σαι καλα κοριτσι..χαιρομαι που τα ειπαμε απο κοντα..υπεροχο το κεκακι..σε φιλω..καλη βδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κέικ φτιαγμένο από μικρά χεράκια, σίγουρα θα βγει πεντανόστιμο. Καλή εβδομάδα και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε...αμα τα καταφερε το παιδι,ας προσπαθησω κι εγω!
    Βεβαια το κοριτσι εχει το DNA της θειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά μην ανησυχείς...είναι εύκολο κέικ.

      Διαγραφή
  9. Kαλημερα κυρια Κικη..σε πηρε το βλεφαρο μου στην χθεσινη συναντηση του καφε αλλα μπαινοντας στο μπλοκακι σου δεν θα πω οτι χαρηκα γιατι εγω καλη μου θελω να κανω διαιτα να γινω ταντελε κι οχι βλεποντας τις νοστιμιες εδω μεσα να γραφτω στο κλαμπ των υπερβαρων ..Κατα κει πηγαινω ..ΑΧ Θεουλη μου εχεις και συνταγη παρφε καρπουζι παγωτο...Φευγω ,δεν αντεχω αλλο ..θα ξαναρθω ομως ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει το Tante Kiki αλλά όχι και να σε ...παχύνω!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Κική μου, υπέροχο το κεικ απο τα μικρά χεράκια της μικρούλας!Μπράβο!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μόνο που το βλέπω νιώθω μια λιγούρα!!!Πραγματικά υπέροχο!Γειά στα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ αυτά τα μικρά κοριτσίστικα χεράκια !! πότε ήταν και η κόρη μου μικρούλα και τώρα είναι ολοκληρη κοπέλλα 18 ετών !!!!!
    τι μου θύμισες βρε Κωνσταντίνα μου ! το χαιρόσαστε το μικρό σας - ουπς συγγνωμη την μικρή σας chef ήθελα να πω !!χιχιχι!!!

    καλοφάγωτο !


    καλη βδομάδα και πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία, πράγματι τα μικρά μεγαλώνουν αλλά κι εμείς άλλωστε. Έτσι κάτι τέτοιες αναμνήσεις είναι πάντα πολύτιμες.

      Διαγραφή
  13. Και τι δε θα έδινα βρε Ιωαννάκι μου να έχω μια φετούλα για τον καφέ μου!!! Φαίνεται καταπληκτικό, υπέροχο, φανταστικό!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο θέλεις Μπέττυ μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο στη μικρή σεφ και γεια στα χεράκια της!Το τέλειο συνοδευτικό για ζεστό τσάι και καφέ!
    Ιωάννα περιμένουμε κι άλλες όμορφες συνταγές από σένα!Φιλιά και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο συνοδευτικό αλλά και κολατσιό Βάλια μου! Ευχαριστώ πολύ και φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Βρε θηρίο πότε πρόλαβες;;
    Και τι ωραία συνταγή!! Άλλο ένα κέικ που θα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Και τα λατρεύω γιατί κάνουν παρέα στο καφεδάκι μου.
    Πόσο χάρηκα που γνώρισα Κική!
    Σε φιλώ και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου ...έτοιμη ήταν, πήρα από το ...αποθηκευτικό ντουλάπι!!! χαχαχα Κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα, κι εσένα και την Κατερίνα κι ελπίζω να τα ξαναπούμε από κοντά σύντομα!

      Διαγραφή
  16. Κική μου τι όμορφα περάσαμε! Λατρεύω τα κέικ με σταφίδες,θα σε πάρω τηλέφωνο να τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αχτίδα μου, υπέροχα!!! Όταν θα βρεθούμε θα σου φέρω κέικ με σταφίδες!

      Διαγραφή
  17. Οτιδήποτε φτιαγμένο απο τόσο γλυκά χεράκια δεν μπορει παρα ναναι πεντανόστιμο!! Φιλάκια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No