Πολυσαλάτα καλαμποκιού ογκρατέν

...χρώματα και βιταμίνες στήνουν χορό!
Καλημέρα και πάλι από τη συννεφιασμένη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, ο καιρός και η διάθεσή μου κάνουν παρέα!!! Τέλος πάντων, παρ' όλα αυτά η μαγειρική ...μαγειρική. Κάποιες στιγμές χαλάρωσης μέσα στην κουζίνα, με χρώματα κι αρώματα, με μπαχαρικά, αλμυρές και γλυκιές λιχουδιές που όμως... τις αποφεύγω λόγω ...δίαιτας.
Όχι, δεν με πειράζει γιατί χαίρομαι που τις γεύεται και τις απολαμβάνει η υπόλοιπη οικογένεια!!! Αυτό, πολλές φορές δίνει κι ένα επιπλέον νόημα στην καθημερινότητά μας... το να φροντίζουμε τους αγαπημένους είναι πολύ όμορφο και μας ζεσταίνει την καρδιά!!! Πάντα νιώθουμε χαρά όταν τους βλέπουμε να απολαμβάνουν κάτι που, με αγάπη, φτιάξαμε γι αυτούς!
Ωωωωωχ! Νάτα μας πάλι... μ' έπιασε η φλυαρία κι είναι ακόμα πρωί κι έχουμε δουλειά... Πάμε γρήγορα να διαβάσουμε τη συνταγή κι αν έχουμε τα υλικά να την ετοιμάσουμε... θα την ευχαριστηθούν μικροί και μεγάλοι!!!
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο καταψυγμένη σαλάτα καλαμποκιού (καλαμπόκι, αρακά, καρότο, πιπεριά)
80 γρ. κίτρινο τυρί καπνιστό,τριμμένο
100 γρ. τυρί γκούντα, τριμμένο
100 γρ. γραβιέρα Κρήτης, τριμμένη
1 κ.σ. άνηθο ψιλοκομμένο
Για τη μπεσαμέλ
6 κ.σ. κοφτές μαργαρίνη
6 κ.σ. κοφτές αλεύρι
3 κ.σ. κεφαλοτύρι
2 φλ. γάλα χλιαρό
άσπρο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια κατσαρόλα με ζεστό νερό, ρίχνουμε τη πολυσαλάτα καλαμποκιού και την αφήνουμε σε μέτρια φωτιά να βράσει για 5-6 λεπτά.
Ύστερα βάζουμε τα λαχανικά σε ένα ταψί, τα πασπαλίζουμε με τα τυριά, τον άνηθο και άσπρο πιπέρι και τα ανατεύουμε. 
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Για τη μπεσαμέλ
Σε μικρή κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το βούτυρο και προσθέτουμε το αλεύρι και το πιπέρι.
Ανακατεύουμε με γρήγορες κινήσεις το μείγμα, με το σύρμα, ενώ προσθέτουμε τμηματικά το γάλα.
Μόλις το γάλα ενσωματωθεί στο μείγμα, προσθέτουμε και το κεφαλοτύρι και ανακατεύουμε έως ότου η κρέμα μας πήξει.
Εάν η μπεσαμέλ μας σβολιάσει, δεν ανησυχούμε, γιατί μπορούμε να την ανακατέψουμε αμέσως με το μίξερ χειρός και να τακτοποιηθεί.
Ύστερα, την περιχύνουμε επάνω στα λαχανικά και βάζουμε να ψηθεί έως ότου ροδίσει η επιφάνεια του φαγητού μας (γύρω στα 20-30 λεπτά).
Καλή όρεξη!!!
Και μια παραλλαγή διαίτης:
Αντικαθιστούμε
1- τα κίτρινα τυριά (εκτός από το καπνιστό) με κίτρινα τυριά light 
2- τη μαργαρίνη με μαργαρίνη με ελαιόλαδο ή μαργαρίνη soft light
3- το πλήρες γάλα με γάλα με 1% λιπαρά

42 σχόλια:

  1. Μπας και έμεινε τίποτε... να κάνετε καμμιά αποστολή κατά κάτω μεριά;
    Πω-πω πως μου αρέσουν τα λιωμένα τυράκια παρέα με τα λαχανικά. 'Ασε που λατρεύω το καλαμπόκι αλλά οι άντρες (ειδικά ο μεγάλος) δεν το θέλουν κι' έτσι όταν βάζω σε σαλάτες βάζω μόνον στο πιάτο μου και μετά ανακατεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί άντρες κάτι έχουν με το καλαμπόκι αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει τί ακριβώς! χαχαχαχα
      Έχω μια μερίδα, να τη στείλω;;;;

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα καλημέρα!!
    Τι ωραία παραλαγή για τη διαιτά μου...!!θα ελαφρύνω λίγο τη μπεσαμέλ και θα γευτώ την όμορφη συνταγή σου...σ ευχαριστώ για την ιδέα!γεια στα χέρια σου!

    Κ εγώ έτσι κάνω...μαγειρεύω και φτιάχνω γλυκά να τρώνε οι υπόλοιποι..τα μοιράζω...Εκτονώνομαι κ Μ ευχαριστεί να γεύονται οι άλλοι όσο εγώ κάνω δίαιτα!!

    Μια όμορφη υπόλοιπη μέρα σου εύχομαι!!φιλιά από τη συννεφιασμένη Σύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι καλέ μου άγγελε!! Διάβασε την πρόταση διαίτης που θα γράψω σε λίγο για να ελαφρύνει το συγκεκριμένο φαγητό. Το ίδιο κάνω κι εγώ με τα μαγειρέματα!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. μμμμμμ....χρώματα κι αρώματα, πολύ ωραία το έθεσες! καλέ τι λαχταριστό πιάτο είναι αυτό!!! η διάθεση γιατί είναι πεσμένη?? πες μου ποιος σε πείραξε να καθαρίσω!!! καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pela έλα να σε φιλέψω!!! Όσο για τη διάθεση...άστα να πάνε αλλά αν θέλεις να καθαρίσεις τότε καλοδεχούμενη η βοήθεια!!!! -:)))))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Πρωτοτυπο ογκρατέν! Και τι χρώματα! Θα το έχω στα υπόψη! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έφη!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Ωραίος τρόπος να πλασάρω λαχανικά στα πιτσιρίκια! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα πάντως στις δικές μας αρέσει γιατί είναι πολύχρωμο και με τυριά!!! -:)))) Δοκίμασέ το κι ελπίζω να το φάνε!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα ..Κικη..στειλε μια μεριδα γιατι σημερα δεν πηρα μαζι μου φαγητο στο μαγαζι ...Βλεπω να σπανε οι ζυγαριες ..Να ρωτησω κατι .Αντι για Μαργαρινη μπορω να χρησιμοποιησω ελαιολαδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωχχχχ!! Έμεινες έτσι;;;; Σαλάτα και διάβασε την παραλλαγή που θα γράψω σε λίγο και θα είναι διαίτης.
      Όσο για ελαιόλαδο αντί για μαργαρίνη δεν έχω δοκιμάσει να κάνω έτσι μπεσαμέλ αλλά γιατί όχι μια μαργαρίνη ελαφριά με ελαιόλαδο;;;

      Διαγραφή
  7. Γεια σου! Σε περιμένει ένα παιχνίδι για να πάρεις μέρος, στο μπλογκσπιτάκι μου! http://xamogelucky.blogspot.com/2012/03/blog-post_1536.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά επειδή τα έχω όλα, θα το φτιάξω μια από αυτές τις μέρες.. τέλειο το πιάτο σου! Μπράβο Κική!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ νόστιμο φαίνεται το πιάτο σου Κική. Συμπάσχω μαζί σου, προσπαθώ και εγώ να κάνω δίαιτα. Ελπίζω να φτιάξει ο καιρός, δεν αντέχω άλλο κρύο και βροχές. Είναι και οι ημέρες που βγάζει ήλιο και ξεμυαλίζομαι. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ο καιρός μας έχει "σπάσει" λίγο τα νεύρα αλλά πού θα πάει θα έρθει η άνοιξη!! Κουράγιο και για τον καιρό και για την άνοιξη!!!! Τα αγαθά κόποις κτώνται-:))))))

      Διαγραφή
  10. Κική μου μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα σου, μπράβο!Ένας τρόπος να φάει η μικρή τα λαχανικά!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη και μάλιστα ο συνδυασμός λαχανικών, τυριών και μπεσαμέλ είναι ό,τι πρέπει για τα μικρά!

      Διαγραφή
  11. Φαίνετε θεσπέσια!!!Θα κρατήσω τη συνταγή να το φτιάξω!Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερή η ιδέα σου Κική μου!
    Θα το φτιάξω σε διπλή δόση, γιατί αυτή η σαλάτα καλαμποκιού, όσο νόστιμη είναι, τόσο ... λίγη είναι, συνήθως δεν φτάνει ούτε για τον γιο μου που την αγαπά πολύ!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Έλενα, κι εγώ λατρεύω τη σαλάτα καλαμποκιού και το καλαμπόκι και το καλαμποκάλευρο και πράγματι είναι λίγη!!!! Ελπίζω να σας αρέσει!! Πολλά πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ! Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  13. Τι μου κάνεις βρε Κική τι μου κάνεις! Απίθανη η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έρη μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΣΥΧΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ ΛΟΓΟ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΑΝΗ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.ΕΧΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιασεμί! Δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ με μουστάρδα... θα το δοκιμάσω όμως λίαν συντόμως.
      Πράγματι περάσαμε υπέροχα! Οκ θα σε επισκεφθώ σε λίγο!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Κική! Θεσπέσιο πιάτο τόσο σε εμφάνιση όσο και σε γεύση! Φτιάχνω κάτι αντίστοιχο, στο οποίο προσθέτω βραστό ή ψητό κοτόπουλο. Είναι ελαφρύ, εύκολο και σούπερ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το κοτόπουλο Ερμιόνη μου θα είναι τέλειο!!! Έχεις δίκιο!!

      Διαγραφή
  16. Μοσχομύρισε Κική μου και μου έσπασε τη μύτη!!! Γευστική και εύκολη η σημερινή σου πρόταση, ευχαριστώ!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μπέττυ μου!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. ε!! καλά τώρα βάλθηκες πάλι να με τρελάνεις με αυτό το πιάτο....εσύ λοιπόν Θεία Κική, ήσουν η ζεστή έκπληξη της συνάντησης μας!!! Χαίρομαι πολύ πολύ πολύ , που σε ξέρω πια και λυπάμαι για το μπέρδεμα χθες...Να είσαι καλά τρυφερή μου κυρία...θα τα λέμε ξαναπούμε από κοντά!! Τώρα που σε ξέρω...Είσαι μια υπέροχη φιγούρα, σαν να σε ξέρω από πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν γλυκιά μου Κατερίνα ...κανένα μπέρδεμα γιατί έτσι κι αλλιώς είχα αργήσει!!! Έπειτα μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω ένα ακόμη ενδιαφέρον άτομο! Κι όσο για την γνωριμία μας, νομίζω ότι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη που γνωριστήκαμε και θα τα λέμε κι από κοντά γιατί είσαι ΥΠΕΡΟΧΟΣ άνθρωπος! Η θεωρία μου ... ότι το μπλογκ δείχνει τον χαρακτήρα του κατόχου του, επιβεβαιώθηκε!!! Πραγματικά κι εγώ νιώθω να σε γνωρίζω χρόνια και χαίρομαι γι αυτό!!!!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα, Κική μου!
    Αν και αποφεύγω τα πολλά τυριά, από τα χεράκια σου ευχαρίστως θα έτρωγα εκείνο το καλοφτιαγμένο, λαχταριστό κομμάτι!
    Πολύ ωραία και πρωτότυπη πρόταση, εύγε!
    Φιλάκια, καλό βράδυ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρωτοτυπη ευκολη και νοστιμη!!!!Γεια στα χερακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κικίτσα μου!!!!Όταν λέω εγώ ότι ξέρεις πολλά κόλπα στην κουζίνα, δεν θα μου φέρνεις αντιρρήσεις!!! Χα χα χα!!! Κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη που σε συνάντησα και ανυπομονώ για τον επόμενο καφέ!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ και μην είσαι υπερβολική!!! χαχαχα!!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Κική μου τρελαίνομαι μ' αυτά τα υπέροχα που ετοιμάζεις!!!Πέρνα από το blog μου σου χτυπάω την πόρτα!!Tag Tag!!! φιλάκια. Θα τα ξαναπούμε σύντομα γιατί περάσαμε ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πωπωπω!!!!!!!!!!!!! τι έφτιαξες πάλι;;;;;;;μου τρέχουν τα σάλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!