Λαχανόρυζο το ...παραδοσιακό

Καλημέρα από τη βροχερή Θεσσαλονίκη. Βρέχει από το πρωί σήμερα και δεν λέει να σταματήσει. Ο ήλιος δεν ξεπρόβαλε ούτε μια στιγμή!!! Μια συνηθισμένη μέρα κατά τα άλλα, που αποφεύγω να δω ειδήσεις και ασχολούμαι με διόρθωμα γραπτών αλλά και τις κλασσικές δουλειές του σπιτιού.
Είναι από 'κείνες τις άχρωμες μέρες που, αν μπορούσα, θα τις χρωμάτιζα πολύχρωμες ή μάλλον με το κίτρινο του ήλιου και το σιελ του ουρανού και της θάλασσας για να ομορφύνουν. Από την άλλη, σκέφτομαι ότι αν είχαμε συνεχώς ηλιοφάνεια θα ήταν βαρετό. Έτσι, δεν παραπονιέμαι!!!
Ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι κι ένα μπισκοτάκι, αλλά προσοχή ...μόνον ένα, είναι ό,τι πρέπει... κι αν δεν έχουμε πολλές δουλειές μια κουβερτούλα κι ένα βιβλίο είναι ...παράδεισος, τέτοιες μέρες.
Ας μαγειρέψουμε, λοιπόν, γρήγορα γρήγορα κι ας απολαύσουμε το απόγευμα και το βραδάκι μας δίπλα στο τζάκι ή δίπλα στο παράθυρο γιατί και η γεμάτη στάλες βροχής φύση είναι ...πανέμορφη!!!
ΥΛΙΚΑ για 6 άτομα
2 φλ. ρύζι Καρολίνα 
3 φλ. λάχανο ψιλοκομμένο 
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 καρότο τριμμένο στον τρίφτη
1/2 πιπεριά Φλωρίνης κομμένη σε κυβάκια
1/2 φλ.τσ. ελαιόλαδο
Αλάτι
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
1 πρέζα κόλιανδρο
5 φλ. ζεστό νερό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και προσθέτουμε το κρεμμύδι, το λάχανο, τη πιπεριά και το καρότο.
Τα αφήνουμε να σωταριστούν για 4-5 λεπτά, ανακατεύοντάς τα συχνά για να μην καούν.
Προσθέτουμε και το ρύζι και το σοτάρουμε για άλλα 3-4 λεπτά.
Προσθέτουμε το μισό νερό και αφήνουμε το ριζότο να βράσει σε σιγανή προς μέτρια φωτιά.
Μόλις το νερό μειωθεί προσθέτουμε και το άλλο μισό και αφήνουμε το ριζότο μας να βράσει έως ότου απορροφηθεί όλο το νερό.
Σερβίρουμε χλιαρό σκέτο ή με γιαούρτι.
Καλή όρεξη και καλό σας απόγευμα!!

20 σχόλια:

  1. Που το θυμήθηκες βρε παιδάκι μου το ..λαχανόρυζο;Όμως αν το δεις σερβιρισμένο έτσι το θες.Αλήθεια με πιπεριά δεν το έκανα ποτέ..θα το δοκιμάσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το θυμήθηκα τώρα, το λατρεύω και το τρώω σχεδόν κάθε δέκα μέρες!!!! Είναι από τα αγαπημένα μου!

      Διαγραφή
  2. Κικιτσα μου αυτό είναι το δικό μου αγαπημένο -όρυζο.
    Του βάζω και σταφίδες ξανθές και κουκουνάρι... γιαμ γιαμ!!!
    Πιπερίτσα κι εγώ σαν την Αχτίδα, δεν βάζω, αλλά θα του πηγαίνει πολύ πιστεύω, ειδικά η Φλωρίνης!
    Το βάζω στο πρόγραμμα, το χω πεθυμήσει τώρα που το είδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Έλενά ου!!! Αλλά θα το δοκιμάσω και με τις σταφίδες και το κουκουνάρι...πρέπει να είναι πεντανόστιμο!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ωραιότατο φαγάκι, σεμνό και τίμιο!
    Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου Κική μου! Μ' αρέσει που το συνοδεύεις με γιαούρτι, θα το δοκιμάσω κι εγώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο πράγματι και χαίρομαι που σου άρεσε το πιάτο και η παρουσίασή του!!! Με το γιαούρτι ταιριάζει τέλεια!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. mmmmm....laxtaristo piato opos panta!! xronia mas polla Kiki mou!! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια μας πολλά Pela μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε η λαχανορυζοπρότασή μου!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Όταν το βλέπεις είναι πεντάμορφο!!!
    Αλλά, σίγουρα όταν το φας, θα είναι πεντανόστιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Σοφάκι, δοκίμασέ το! Αλήθεια πήρες το δωράκι σου;;;;

      Διαγραφή
  6. Κική μου λατρεύω αυτές τις συνταγές, καθημερινές και απλές!Έχεις κάνει φοβερή παρουσίαση, μπράβο!!!Φιλιά πολλά καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ θα το βάλω στο πρόγραμμα τώρα που το είδα!! Θα βάλω και πιπερίτσα!! Κικίτσα μου φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτο Μάνια μου και δοκίμασε με πιπεριά Φλωρίνης...γίνεται υπέροχο!! Περιμένω τις εντυπώσεις σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Tέλειο τέλειο μου αρέσει!!!! φιλιά Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μία μου, αν σου αρέσει το λάχανο και το ρύζι γίνεται μια ...μοναδική νοστιμιά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αχ Κική μου δύο μέρες το έτρωγα έφτιαξε η μάνα μου προχθές λές και θα έτρωγε στόλος τελικά το καταφέραμε!!!Πάντως είναι πολύ ωραίο και όπως λέει και η μάνα μου 'γλύκισμα'.Φιλιά να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως, Ροδάνθη μου, κι όλη την εβδομάδα να τρώω το φαγάκι αυτό δεν διαμαρτύρομαι! χαχαχα Έχει δίκιο η μαμά σου, γλύκισμα είναι!!! Φιλάκια και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  10. μιαμ μιαμ μου άνοιξες την όρεξη....
    Ελα από το σπιτάκι μου έχω παιχνίδι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβίτα, πάρε μια μερίδα ...έλα να σε φιλέψω!!! Οκ θα περάσω!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!