Νηστίσιμο προφιτερόλ... σοκαλατένια απόλαυση


...χωρίς τύψεις!!!
Καλησπέρα σας!! Σαββατοκύριακο έφτασε και πάλι και σήμερα είπα να σας δείξω τη σοκολατένια αμαρτία που έφτιαξα!!! Νηστίσιμο προφιτερόλ! Θα μου πείτε... τί έπαθα με τα νηστίσιμα και θα σας απαντήσω ότι μου αρέσει να "πειράζω" τις συνταγές κι έτσι κατέληξα σ' αυτό το προφιτερόλ, που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από το κανονικό προφιτερόλ. 
Η βασική του διαφορά με το άλλο προφιτερόλ είναι ότι δεν έχει σου μιας και δοκίμασα να φτιάξω κάτι ανάλογο αλλά δεν το πέτυχα (μέχρι τώρα βέβαια, γιατί πού θα μου πάει ...θα το ξαναδοκιμάσω).
Προς το παρόν, λοιπόν, το έφτιαξα με το νηστίσιμο κέικ πορτοκάλι που θα βρείτε ΕΔΩ γιατί, είπαμε, Κυριακή χωρίς γλυκό...γίνεται;;; Δεν γίνεται!!! 
Ελπίζω ότι το συγκεκριμένο γλυκό θα το αγαπήσετε όσο κι εγώ!!!
ΥΛΙΚΑ για 8-10 μερίδες
Για την κρέμα σοκολάτας
1 λίτρο νερό*
100 γρ. μαργαρίνη
250 γρ. κουβερτούρα πικρή
3 κ.σ. κακάο σκόνη
1 κ.γλ. στιγμιαίο καφέ με γεύση σοκολάτα (προαιρετικά)
350 γρ. ζάχαρη
8 κ.σ. κοφτές Κούσταρ πάουντερ με γεύση βανίλια
2 κ.σ. γλυκό κρασί Σάμος ή Λήμνος
Για την σαντιγύ
500 ml φυτική κρέμα γάλακτος καρύδας (ή για τους λιγότερο αυστηρούς απλή φυτική κρέμα γάλακτος)
Για τη διακόσμηση
Αμυγδαλάκια φιλέ ελαφρώς ψημένα στο φούρνο
Αντί για σου
Κυβάκια ή κομματάκια από το νηστίσιμο κέικ πορτοκάλι που θα βρείτε ΕΔΩ .
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα τα 2/3 από το νερό, τη ζάχαρη, τη μαργαρίνη και την κουβερτούρα σε κομμάτια.
Αφήνουμε να ζεσταθεί το νερό και να λιώσουν η κουβερτούρα και η μαργαρίνη σε σιγανή φωτιά, ανακατεύοντας κατά διαστήματα.
Σε ένα μπολ, βάζουμε το υπόλοιπο νερό, τον καφέ, το κακάο και το κούσταρ πάουντερ και τα διαλύουμε, ανακατεύοντάς τα με το σύρμα.
Μόλις λιώσουν η σοκολάτα και το βούτυρο και πάρει μια βράση το νερό, προσθέτουμε το μείγμα με το κούσταρ πάουντερ και αφήνουμε την κρέμα να δέσει (να πήξει) ανακατεύοντάς την συνεχώς για να μην σβολιάσει και "κολλήσει" στην κατσαρόλα.
Μόλις η κρέμα είναι έτοιμη, αποσύρουμε από τη φωτιά και την αφήνουμε να κρυώσει πριν την χρησιμοποιήσουμε.
Εάν θέλουμε να κρυώσει πιο γρήγορα, την βάζουμε σε ένα ταψάκι ανοξείδωτο πιο μεγάλο από την κατσαρόλα.
Εν τω μεταξύ, χτυπάμε την κρέμα γάλακτος σε σφιχτή σαντιγύ και κόβουμε το κέικ πορτοκαλιού σε κομματάκια.
Σύνθεση του γλυκού
Βάζουμε στα μπολάκια πρώτα μια κουταλιά της σούπας σαντιγύ καρύδας.
Μετά, βάζουμε το κομμάτια του κέικ.
Τέλος, προσθέτουμε την κρέμα σοκολάτας με μια μεγάλη κουτάλα.
Γαρνίρουμε με σαντιγύ, λίγη πορτοκαλόφλουδα ή πορτοκάλι γλυκό και αμυγδαλάκια φιλέ.
TIPS
* Μπορούμε να αντικαταστήσουμε 200 ml από το νερό με χυμό πορτοκαλιού για πιο έντονη πορτοκαλογεύση ή να χρησιμοποιήσουμε 600 ml νερό και 400 ml γάλα καρύδας ή 1 λίτρο γάλα αμυγδάλου που βρίσκουμε στο σούπερ μάρκετ.
* Επίσης, αντί για φυτική σαντιγύ καρύδας μπορούμε, αν δεν κάνουμε αυστηρή νηστεία, να χρησιμοποιήσουμε φυτική σαντιγύ σε σκόνη π.χ. Garni και αντί για γάλα κανονικό να βάλουμε 200ml γάλα καρύδας.
* Επίσης, μπορούμε αντί για νηστίσιμο κέικ πορτοκαλιού να χρησιμοποιήσουμε 2-3 ξερά δαμάσκηνα, χωρίς κουκούτσι, που τα έχουμε κόψει στη μέση.
...γιατί μια σοκολατένια αμαρτία ...επιβάλλεται και δεν αναβάλλεται!!! -:)))))))))
Tante Kiki
32 Comments

32 σχόλια:

  1. Κική μου καλησπέρα!!!Μου αρέσουν πολύ οι συνταγές σου!Και όπως ανέφερες παραπάνω για τη σοκολατένια αμαρτία"επιβάλλεται δεν αναβάλλεται" συμφωνώ και επαυξάνω!!!Καλό βράδυ!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!!! Η συγκεκριμένη σοκολατένια αμαρτία, εξάλλου, είναι διαχρονική αξία!

      Διαγραφή
  2. καλησπεραααα.....προφιτερόλ και δη νηστίσιμο...μμμιαμ...πολύ ωραία ιδέα ακούγεται!!!!καλό βράδυ!!!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Τάνια!!! Είναι ωραία ιδέα ειδικά για όσους νηστεύουν φανατικά!! Η νηστεία... νηστεία αλλά και τα γλυκά ...γλυκά!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Τέλειο!!!!!!!!!!! Και μου αρέσει πιο πολύ που αντί για ΣΟΥ έχει κεϊκ γιατί έτσι μπορούμε να αξιοποιήσουμε και το τυχών περισσευούμενο κεϊκ που μπορεί να έχουμε... Μπράβο!!! Πολύ καλή ιδέα!!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλιά Κική μου!!!

    Υ.Γ. Εκεί που λες, που θα βρείτε ΕΔΩ... στο εδώ δεν έχει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά Ελένη μου και είναι και νόστιμο! Σ' ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφο που φαίνεται το προφιτερόλ σου. Μου θυμίζει αυτά από ζαχαροπλαστεία! Το ότι το έφτιαξες και νηστίσιμο είναι φοβερό!
    Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μάγδα, με τιμούν τα θετικά σχόλια μιας αναγνωρισμένης blogger!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Κικήηηηηηη.......η ζύμη για σου θέλει γάλα και βούτυρο νομίζω.....αν βάλουμε γάλα καρύδας και μαργαρίνη (που είναι φυτική)...δεν μπορούμε να κάνουμε τα σουδάκια ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα δεν είναι Ελένη μου στο γάλα και στο βούτυρο που σίγουρα μπορούν να αντικατασταθούν με γάλα καρύδας και μαργαρίνη αλλά στα αβγά που μπαίνουν στα σου για να τα κάνουν αφράτα!!! Συνεχίζονται όμως οι δοκιμές και μόλις έχω κάτι καλό θα σας το δέιξω!!!

      Διαγραφή
  6. ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ , ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βρεθούμε θα φτιάξω να σας κεράσω Ρενάκι μου!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε Κική...τι εικόνα!! Τέλεια συνταγή...λες να το τολμήσω ,μέρες που έρχονται!Πρώτη φορά βλέπω νηστίσιμο προφιτερόλ...μας κακομαθαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά να το τολμήσεις Κατερίνα μου γλυκιά...εξάλλου είναι πανεύκολο!!! Ελπίζω να σας αρέσει γιατί δεν υστερεί η γεύση του από το κανονικό!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια ιδέα και με το κεικ πορτοκάλι Κική μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Έρη μου και χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Επειδή νηστεύω αυτά τα νηστίσημα γλυκά που μας δείχνεις μου έχουν λύσει τα χέρια!!!μπράβο σου!!!!καλή συνέχεια!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δέσποινά μου και θα χαρώ να μάθω ποιό σου άρεσε περισσότερο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη συνταγή για ακόμα μια φορά Κική μου! Φαίνεται τόσο λαχταριστό!
    Φιλιά πολλά, να έχεις ένα πολύ όμορφο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Φιλιά κι επίσης καλό και γλυκό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  11. Πολύ λαχταριστό!Σκέτη απόλαυση!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σπυριδούλα μου! Επίσης καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Κι αντε να πεισεις μετα τον κοσμο οτι αυτο ειναι νηστισιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η γεύση του δεν υστερεί καθόλου! Καλό Σαββατοκύριακο Ελπινίκη μου!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σοκολατο-νηστίσιμο, είναι σωστός πειρασμός!!!!
    Τι λαχταριστό που φαίνεται Κική μου!! Τέλειο!!!!!
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα ίδιας αξίας γεύση, έχει το κέικ πορτοκαλιού με τα δαμάσκηνα που μας λες να το αντικαταστήσουμε;Πάντως είναι πολύ ενδιάφέρουσα η προτασή σου.Καλό απόγευμα.
    Υ. Γ Μήπως να βάζαμε λουκουμάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βέβαια, Σωσώ μου, αλλά με τα δαμάσκηνα γίνεται πιο διαιτητική!
      Φυσικά με λουκουμάδες αντί για σου είναι τέλεια και η αλήθεια είναι ότι μ' αυτή τη σκέψη το ξεκίνησα αλλά η αδελφούλα μου που δεν θέλει τα τηγανιτά μου έβαλε δύσκολα κι έτσι κατέληξα με το κέικ μέχρι να φτιάξω λουκουμάδες ψητούς!!! χαχαχα
      Πάντως η ιδέα σου είναι πολύ ωραία!

      Διαγραφή
  15. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΗ;
    ΕΧΩ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά Ρενάκι μου, την έχω ήδη ανεβάσει. Δες : πάστα φλώρα νηστίσιμη, http://tantekiki.blogspot.com/2011/12/blog-post_20.html

      Διαγραφή
  16. Η μαμά μου που νηστεύει θα γίνει πολύ χαρούμενη σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Pansofix και θα χαρώ να μάθω ότι άρεσε και στη μαμά σου!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No