Βραβεία και παιχνίδι!!!!

Καλημέρα σας!!! Λοιπόν, τη χαρά που νιώθω όταν μου χαρίζουν βραβεία δεν μπορώ να σας την περιγράψω!!! Νιώθω ότι απολαμβάνετε το Tante Kiki και τις δημιουργίες μου κι αυτό είναι μια απίστευτη ικανοποίηση!!! Νιώθω επίσης ότι μου δίνετε συνεχώς ένα καινούργιο κίνητρο για να συνεχίσω να μαγειρεύω ...ακάθεκτη αλλά και να βελτιώνω το Tante Kiki συνεχώς.
Έτσι σήμερα, μου χαρίσατε ακόμα δύο βραβεία και "πετάω". 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου έκαναν να μου χαρίσουν τα βραβεία και να παίξω στα παιχνιδάκια, οι φίλες bloggers : 
2- Μαμά κουκουβάγια Βέρα του  http://owlmommy.blogspot.com
3- Χρυσαυγή του http://laxtaristessyntages.blogspot.com
7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ: 
1) Είμαι σπιτόγατα.
2) Είμαι Σκορπιός (δεν ξέρω εάν αυτό σημαίνει κάτι!!!).
3) Δεν θέλω να βλέπω τηλεόραση παρά μόνον συγκεκριμένες (ελάχιστες) εκπομπές.
4) Έχω πολλή υπομονή με τα παιδιά και ελάχιστη με τους ενήλικες. 
5) Είμαι βιβλιοφάγος και περιοδικοφάγος. 
6) Λατρεύω να ταξιδεύω έστω και διαδικτυακά.
7) Λατρεύω τα όμορφα σπίτια, την κηπουρική και τη θάλασσα.

10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Ν΄ ΑΠΑΝΤΗΣΩ: 
1.Name your favorite song: L' été Indien de Joe Dassin
2. Name your fabourtite dessert: Capri Torta
3. What ticks me off: 'Οταν οι καθηγητές λένε στα παιδιά να κάνουν όσα δεν κάνουν αυτοί οι ίδιοι πρώτα για να δώσουν το παράδειγμα
4. When I’m upset: Συνήθως φωνάζω.
5. What’s your favourite pet: Δεν έχω, αλλά εάν είχα... θα ήταν ένα υπέροχο golden retriever.

6. Black or white: Άσπρο
7. Biggest fear: Ο θάνατος των αγαπημένων μου.
8. Everyday attitude: Ζεστό χαμόγελο.
9. What is perfection: Να παίζω με τις ανιψιές μου.
10. Guilty pleasure: Να σερφάρω στο διαδίκτυο.
7 ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.
1) Τι θα γίνει με την κρίση ...
2) Θα ήθελα να πάω μια βόλτα στην Πέραμο, στο εξοχικό μας. 
3) Να φτιάξω καινούργιες λιχουδιές. 
4) Να πάω κομμωτήριο.
5) Ουφφφ! Σαββατοκύριακο, επιτέλους!!! 
6) Πρέπει να διορθώσω γραπτά.
7) Πότε θα μου περάσει η ημικρανία;
Κι επειδή σήμερα ό,τι μπορεί να πάει στραβά πάει... εγώ δεν έγραψα σε ποιές 10 φίλες bloggers δίνω τα βραβεία και τις καλώ να συνεχίσουν το παιχνίδι...
Καλώ...
1- την Marie-Anne του http://latelierdemarieanne.blogspot.com/
2- την Λίτσα του http://www.fraulitsasworld.blogspot.com/
3- την fotolabida του http://www.fotolabida1.blogspot.com/
4- την Ρένα του http://diaheiros.blogspot.com/
5- την Έρη του http://eri-captaincook.blogspot.com/
6- την Μαρία και την Χαρά του http://cookandfeed.blogspot.com
7- την Κατερίνα του http://culinaryflavors.gr/
8- την Μανουσίνα και την Λένια του http://nostimia.blogspot.com/
9- την Μαρία και την Μισιρλού του http://2handmadeart.blogspot.com/
10- την Ελένη του http://helengrblog.blogspot.com/
Και για να σας ευχαριστήσω και πάλι σας κερνάω παγωτό speculoos.
Καλό Σαββατοκύριακο!!

16 σχόλια:

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Η ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ .ΤΟ ΠΑΓΩΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!ΦΙΛΙΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας πούμε ότι σε γνωρίσαμε καλύτερα τώρα Κική, αν κι εγώ θα έλεγα ότι σε γνώρισα καλύτερα μέσα απ΄όλα αυτά τα υπέροχα που φτιάχνεις!!!
    Να ΄χεις ένα όμορφο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ BLOG ΣΟΥ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου να σαι καλά σου εύχομαι ακόμη περισσότερα !!!Θα κεραστώ εννοείται απο το υπέροχο παγωτό σου!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, Κική μου.
    Συγχαρητήρια γαι τα βραβεία σου και εύχομαι περισσότερα γιατί πραγματικά τα αξίζεις. Σε ευχαριστούμε για όλα τα υπέροχα που μοιράζεσαι μαζί μας με απλότητα, αμεσότητα και πολύ ευαισθησία.

    Σε ευχαριστώ κι εγώ πάρα πολύ για τα δύο υπέροχα βραβεία που μου έδωσες, με συγκίνησες πολύ!
    Είναι χαρά μου και τιμή μεγάλη.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα πολύ όμορφα βραβεία Κική μου!
    Συνέχισε να μας βάζεις σε πειρασμό με τις νοστιμιές σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙΚΙ..μου αντε πάλι τα βραβειακια σου ..να τα χαρείς κορίτσι μου και άλλα πολλα...με το καλό...το παγωτό..μες τον χειμώνα...όνειρο..!!!!! φιλακια..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάθαμε και για σένα!
    Τι δίκιο έχεις για τους καθηγητές..
    Τέλειο και το κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου καταρχήν συγχαρητήρια για τα βραβεία σου. Σ'ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες και εμένα στη λίστα σου! Τέλειο το παγωτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, αν και για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι όλοι μας αξίζουμε βραβειάκια γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε και αν μη τι άλλο προσφέρουμε στους αναγνώστες και φίλους μας λίγη ξεκούραση και κάποιες ιδέες για να γίνει λίγο καλύτερη η δύσκολη καθημερινότητα που βιώνουμε. Καλή σας ημέρα και να είστε όλες και όλοι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!!
    ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ !!!!!!!!
    ΕΧΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΚΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΠΑΓΩΤΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου συγχαρητήρια για το βραβείο! Δεν μπαίνω το Σαββατοκύριακο και παραλίγο να το χάσω, σ'ευχαριστώ που με ειδοποίησες και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες! Ωραίο και αυτο το παιχνιδάκι, μαρέσει να μαθαίνω πράγματα για τους φίλους μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσι μου τώρα το είδα! Μπήκα στο μπλόγκ σου να χαζέψω συνταγές, είδα το βραβείο, άρχισα να διαβάζω και ξαφνικά βλέπω τ' όνομά μου! Αργοπορημένη λοιπόν, σ' ευχαριστώ πολύ!
    Η αλήθεια είναι ότι λόγω των παιδιών διαβάζω τις αναρτήσεις σας μαζεμένες!
    Επίσης συγχαρητήρια για το βραβείο, αλλά και για τα γενέθλια του μπλόγκ σου! Εύχομαι να μας κρατάς για πολύ καιρό ακόμη παρέα!
    Ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!