Η καλαμποκοσαλάτα της αδερφής μου

Καλησπέρα σας!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Τελικά όταν έχεις κόσμο στο σπίτι , η μέρα περνάει πιο γρήγορα κι ευχάριστα με παρεούλα και κουβέντα. Και βέβαια η παρεούλα και η κουβεντούλα τί χρειάζονται για συμπλήρωμα;;;
Ωραίες γεύσεις που φτιάχνουν ακόμη περισσότερο τη διάθεση! Αυτή την εβδομάδα θα σας δείξω  κι άλλα καλούδια που είχαμε ετοιμάσει μιας και το "τραπέζι" ήταν προγραμματισμένο (εκτός από το ψωμί που σας έδειξα χθες).  Προς το παρόν, λόγω του ότι έχω πολύ καιρό να ανεβάσω σαλάτα, σας δίνω την υπέροχη καλαμποκοσαλάτα που φτιάχνει η αδερφή μου! Είναι πραγματικά τόσο εύκολη όσο και πεντανόστιμη.
Διαβάστε πώς γίνεται και τρέξτε γρήγορα στην κουζίνα για να την ετοιμάσετε. Προσέξτε όμως γιατί έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα... Ποιό είναι;;;;; Το ότι ...εξαφανίζεται αστραπιαία!!!
ΥΛΙΚΑ
1 συσκευασία (450 γρ.) κατεψυγμένο καλαμπόκι
1/3 πιπεριά κόκκινη σε κυβάκια
1/3 πιπεριά πράσινη σε κυβάκια
5 φέτες ζαμπόν σε κομματάκια
100 γρ. γραβιέρα Μετσόβου (ή άλλη γραβιέρα), σε κύβους ή κομματάκια
250 γρ. μαγιονέζα 
Ελάχιστο αλάτι και πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε το καλαμπόκι και το βάζουμε μαζί με τα άλλα υλικά σε μια σαλατιέρα.
Πασπαλίζουμε με λίγο αλάτι και προσθέτουμε τη μαγιονέζα.
Ανακατεύουμε και η καλαμποκοσαλάτα μας είναι έτοιμη!!!!
Απλή εεεεε; ΠΡΟΣΟΧΗ, μην την αφήνετε... αφύλακτη επάνω στο τραπέζι!!!

23 σχόλια:

  1. Η νοστιμιά της απλότητας!
    Πολλά μπράβο στην αδελφούλα!
    Φιλιά, καλή βδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι καλή μου Έλενα!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  2. Αφύλακτη ποτέ, άσε που θα υπάρχει καβάτζα σε κάποιο ταπεράκι για ώρα ανάγκης δεν είμαστε καλά που θα μου την φάνε όλη!!!!!Όπως θα κατάλαβες σίγουρα θα φτιαχτεί μια απο αυτές τις μέρες,να είσαι καλά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είσαι προσεκτική Ροδάνθη μου...χαχαχαχα
      Να είσαι καλά, γλυκιά μου και καλή μας εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  3. Κική μου καλησπέρα.Απλή, γρήγορη, εύκολη και το κυριότερο νοστιμότατηηηηη!Μππάβο στην αδερφή σου!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου! Η σαλάτα αυτή τα έχει όλα και συμφέρει χαχαχα!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, Κική μου . Και η αδελφή σου είναι χρυσοχέρα, μπράβο της.
    Πολύ ενδιαφέρουσα η σαλατούλα αλλά τι να βάλω αντί της μαγιονέζας;
    Δεν μου αρέσει. Γιαούρτι μήπως;
    Φιλιά, καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη δεν σου αρέσει η έτοιμη μαγιονέζα ή οποιαδήποτε μαγιονέζα.
      Μπορείς να βάλεις γιαούρτι με αλατοπίπερο, λίγο λάδι και ξίδι αλλά και λίγη μουστάρδα... θα γίνει εξίσου ωραία!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα χρώματα! Κι εγώ με γιαούρτι θα την προτιμήσω και μάλιστα στο άμεσο μέλλον! Μου άρεσε πολύ η συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με γιαούρτι γίνεται υπέροχη!!! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  6. Και εγώ θα την κάνω, υπέροχη είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έφη!!! Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  7. ΑΧ φαίνεται εξαιρετική και νοστιμότατη,αλλά δυστυχώς δεν βλέπω την συνταγή,παρά μόνο...τετραγωνάκια.Θα ξανα μπώ και εύχομαι να με αφήσει ο blogger να την δω!!!Πολλά φιλιά Κική μου,καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σήμερα κι εγώ το έπαθα μερικές φορές ... πάλι ο blogger ...ξαναχτυπά. Ελπίζω αύριο να μπορέσεις!!! Φιλιά και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  8. Σίγουρα από τα υλικά καταλαβαίνω ότι είναι νόστιμη. Ελπίζω να την ευχαριστηθήκατε! Δεν σου έκανα Κική σχόλιο για το ψωμί σου γιατί δεν πρόλαβα, αν και ήθελα να σου κάνω. Θα σου πω λοιπόν από δω, ότι πραγματικά μου άρεσε το γεγονός ότι είχε πολύ ψύχα, έτσι όπως το θέλω εγώ. Θα το κάνω σίγουρα! Ευχαριστούμε για την ωραία συνταγή!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρυσαυγή μου!!! Όσο για το ψωμί... όχι μόνον έχει πολλή ψίχα αλλά μένει μαλακό μέχρι και σήμερα που έφαγα την τελευταία μπουκιά για να το δοκιμάσω!!! Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  9. Δροσερή, γευστική και πεντανόστιμη...αλλά μάλλον όχι για σήμερα με το τόσο κρύο Κική μου :-))
    Να φτιάξει λίγο ο καιρός και να το "ρίξουμε" πάλι στη "βοσκή"!
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως Πηνελόπη μου άρχισα τη βοσκή γιατί δεν με έπαιρνε άλλο!!!-:)))) Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. This is my favorite..YUMMY

    Aarthi
    http://yummytummy-aarthi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμαν αμάν τι βλέπουν τα μπιρμπιλοτά μου μάτια!!! Φανταστική Κική μου σλουρπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και μου αρέσει τόσο το καλαμπόκι! Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!