Ένας χρόνος foodblogger = 1 χρόνος "Tante Kiki" με γλυκό και Giveaway

...Κερνάω και δίνω το πρώτο μου Giveaway
Πωπωωωω! Μου φαίνεται σαν να ήταν χθές, σαν ψέμματα!!!!!
Πέρασε κιόλας 1 χρόνος από τη στιγμή που δειλά και γεμάτη ανασφάλεια έκανα κλικ στο πορτοκαλί πλαίσιο  που γράφει "δημοσίευση ανάρτησης". Έτσι γεννήθηκε το "Tante Kiki" που όμως έχει μια ιστορία αρκετών μηνών πίσω του. Όταν, περιδιαβαίνοντας στο Ίντερνετ, συναντούσα τόσα όμορφα blogs, μαγειρικής, χειροτεχνίας, πολιτικά, χιουμοριστικά ή απλά καθημερινά και  υπέροχα. Διαβάζοντάς τα ξεχνιόμουν, ξέφευγα τόσο από την καθημερινότητα που κάπου σε κάποια γωνιά του μυαλού μου ξεπήδησε η ιδέα... "γιατί όχι κι εγώ;;;"
Και ξεκίνησα ψάχνοντας κάποιον να "στήσει" το blog, κι έψαχνα, κι έψαχνα και ...απίστευτο κι όμως αληθινό!!! Δεν μπόρεσα να βρω ... εκτός από κάποιον που μου ζήτησε ...ένα υπερβολικό ποσό!!!! Το επόμενο βήμα μου;;;; Όπως πάντα...διάβασμα αλλά όχι για την εργασία μου... για το πώς στήνεται ένα blog. Τελικά, μετά από διάβασμα δύο εβδομάδων ήρθε η 21 Ιανουαρίου. Κάθισα στον υπολογιστή Σάββατο πρωί, στις 15 Ιανουαρίου και μέχρι τη Τρίτη το Tante Kiki ήταν έτοιμο για την πρώτη του εμφάνιση. Από την Τρίτη  μέχρι την Παρασκευή που έκανα το "μοιραίο" κλικ ήταν μέρες άκρας αναποφασιστικότητας (μη με ρωτήσετε γιατί...δεν ξέρω). Τα συναισθήματα; Ανάμικτα, λαχτάρα, φόβος, άγχος!!
Και να, έναν χρόνο μετά!! Ένας χρόνος γεμάτος με τόση μαγειρική όση δεν είχα κάνει ποτέ πριν. Σχεδόν καθημερινά, η κουζίνα γέμιζε μυρωδιές αλλά και πιάτα που περίμεναν υπομονετικά  να μπουν στο πλυντήριο!!! Φαγητά και γλυκά παρέλασαν από τα πιάτα μας και η αλήθεια είναι ότι θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου (γονείς, αδερφή, γαμπρό και ανιψιές) που άντεξαν να δοκιμάζουν συνεχώς καινούργιες γεύσεις, που δεν έτρωγαν τίποτε εάν πρώτα δεν το φωτογράφιζα (με μικρές κλοπές από την δίχρονη Βασιλικούλα μας χαχαχα)!
Ευχαριστώ όμως, ιδιαίτερα τις ανιψιές μου που μου έδωσαν το κίνητρο για να φτιάξω το Tante Kiki και να χαρώ όλες αυτές τις εμπειρίες!!! [Κορίτσια σας λατρεύω και το ξέρετε καλά!!!!]
Τόσες αναρτήσεις, τόσες εμπειρίες, τόσες χαρές κι, ευτυχώς, ελάχιστες αρνητικές εμπειρίες! Δεν έχω παράπονο, όλοι εσείς οι αγαπημένοι μου μπλογκογείτονες με δέχτηκατε και μ' αγκάλιασατε αμέσως!!! Ενιωσα να κάνω καινούργιες φίλες (έστω και διαδικτυακές), βρήκα συμπαράσταση σε δύσκολες στιγμές, χάρηκα γιατί μοιράστηκα μαζί σας προσωπικές μου αλλά και προσωπικές σας χαρές, αγωνίες, λύπες!! Χαίρομαι πάντα γιατί μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τη νοστιμιά, τη χειροτεχνία, την ομορφιά, την απλότητα, τον ίδιο τον άνθρωπο ...σε μια πραγματικότητα που γίνεται όλο και πιο δύσκολη!!!  
Είστε η μπλογκογειτονιά μου που μόλις επιστρέψω το βράδυ από τα μαθήματα ...τρέχω για μια επίσκεψη και λίγη κουβεντούλα-επικοινωνία, για να πω τα νέα μου και να μάθω τα δικά σας, να ανταλλάξουμε γευστικές ή άλλες εμπειρίες και γνώσεις που, τελικά, όλους μας βοηθούν να "πάμε ένα βήμα παρακάτω", να ...εξελιχθούμε σε πολλούς τομείς αλλά και να περνούμε καλύτερα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που στηρίξατε με αγάπη το Tante Kiki, ως φίλοι foodbloggers, ως αναγνώστες-μέλη, ως απλοί αναγνώστες αλλά και ως σχολιαστές. Σε σας που πολλές φορές ίσως κουραστήκατε από τις "φιλοσοφίες" και τους προβληματισμούς μου, που δοκιμάσατε τις συνταγές μου και μου στείλατε τα πολύτιμα σχόλιά σας και που με κάνατε να νιώσω ότι, αν και με τους περισσότερους δεν γνωριζόμαστε, η διαδικτυακή φιλία είναι υπαρκτή.
Όπως συνηθίζεται, λοιπόν, σας κερνάω γλυκάκι και μερικά δωράκια!!! 
Το πρώτο μου  Giveaway!!!
Kαι τώρα... οι κανόνες της κλήρωσης :
1- Η κλήρωση γίνεται με σχόλιο που θα αφήσετε αποκλειστικά σ' αυτήν την ανάρτηση.
2- Η διάρκεια της είναι έως 22 Φεβρουαρίου, ώρα 24.00. Ο νικητής θα κληρωθεί στις 26 Φεβρουαρίου, ημέρα Κυριακή.
3- Μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι αναγνώστες-μέλη του Tante Kiki. 
Εάν, λοιπόν, δεν είστε μέλη και θέλετε να συμμετάσχετε στην κλήρωση,δεν έχετε παρά να γίνετε, κάνοντας κλικ στο γαλάζιο πλάισιο που γράφει "Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου" κάτω από το Follow και μετά αφήστε το σχόλιό σας στην συγκεκριμένη ανάρτηση.
4- Η κλήρωση θα γίνει μέσω του Random.org και θα χρησιμοποιηθεί το νούμερο εμφάνισης του σχόλιου.
5- Εάν θέλετε ...διαδώστε το σε όλη την μπλογκογειτονιά!
Και τώρα τα δωράκια:
Τσέρκι αυξομειούμενο σε σχήμα καρδιάς
Κουταλάκια μεζούρες & λαβίδα κουζίνας
2 κουτιά αποθήκευσης με γευστικές εκπλήξεις
Βέβαια, σήμερα δεν έχει συνταγούλα αλλά αύριο ...εδώ είμαστε και πάλιιιι!!!!
Καλό σας βράδυ, φεύγω για να φτιάξω ένα σοκολατένιο γλυκό για αύριο, είπαμε ...η δίαιτα... δίαιτα αλλά Κυριακή χωρίς γλυκό δεν γίνεται!!!!-:))))
Καλό σας βράδυ!!

91 σχόλια:

  1. Ο τολμων νικα.Παντα και παντου.Χρονια πολλα,στο εχω πει κι αλλη φορα,να εκδοσεις βιβλιο με τις υπεροχες συνταγες σου!Για μενα το ωραιοτερο μπλογκ μαγειρικης ειναι το ΤΑΝΤΕ ΚΙΚΙ.Φιλια Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου, εύχομαι το μπλογκ σου να γεμίσει με ακόμη περισσότερες ευωδιές και νοστιμιές! Σ' ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!! Να είσαι καλά να μα ςχαρίζεις τις νοστιμιές σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου να τα εκατοστήσει το blog σου να είσαι καλά και να μας χαρίζεις πάντα τα τέλεια φαγητά σου,τα φοβερά γλυκά σου(κι εγώ να γεμίζω το τεφτέρι μου χαχα!!!),φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΗ ΜΟΥ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΔΙΣΤΑΖΕΣ ΚΙΟΛΑΣ... ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου γλυκιά, σου εύχομαι ολόψυχα
    Χρόνια Πολλά και πολύ πολύ γλυκά!!!
    Πολύ καλά έκανες τελικά και πάτησες το κουμπί για να δημοσιεύσεις το blog σου!!! έτσι χαρίζεις σε μας τις απίστευτες συνταγές σου!!!
    Πίστεψέ με, όλες κάπως έτσι ξεκινήσαμε!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύχρονο το blog σου Κικίτσα! Να είσαι πάντα καλά να μας χαρίζεις όμορφες δημιουργίες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονο το μπλογκ σου, να τα εκατοστήσει με πολλές πολλές γλυκές και αλμυρές συνταγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά δημιουργικά με πολλές συνταγές και ωραία πράγματα...Να είσαι πάντα καλά...και εύχομαι μιας και θα κάνεις την κλήρωση στις 26 Φεβρουαρίου που είναι τα γενέθλιά μου να κερδίσω κιόλας...Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική μου Χρόνια Πολλά!! Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τις υπέροχες συνταγές σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. je t'adore, tante Kiki!Αυτες, τις εισαγωγικες σου φιλοσοφιες ,λατρευω!
    Για να τιμησω την επετειο και για να σου αποδειξω οτι κατι ..απεκομισα
    η αδαης μαθητρια ,θα φτιαξω μια συνταγουλα σου αυριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΝΟΣΤΙΜΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ,ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να τα χιλιάσει το μπλογκοσπιτάκι σου Κικίσα μου! και του χρόνου με 10000 αναγνώστες! δε θα πω όχι στο κέρασμα! αχ να τύχαινα το τσέρκι..! φιλάκια πολλάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαι πολλά ακόμα χρόνια και πολλές νοστιμιές!!!Το γλυκάκι φαίνεται εξαιρετικό!Μπράβο Κική μου εύχομαι πολλές επιτυχίες και πολλές χαρές!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KIKH MOY NA TA EKATOΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.ΤΟ 2012 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ .ΑΓΑΠΗ ,ΥΓΕΙΑ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ.ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Κική μου. Εύχομαι πολλά-πολλά νόστιμα και δημιουργικά χρόνια με πολλές επιτυχίες. Να είσαι καλά, χαρούμενη και αισιόδοξη και σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας όλα αυτά τα όμορφα που μοσχομυρίζουν στην κουζίνα σου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι το νοστιμότατο σπιτάκι σου, εύχομαι συνέχεια να μας χαρίζεις υπέροχες συνταγές.Έκανες πολύ καλά που δημοσίευσες αυτό το blog!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά σου εύχομαι. Καλή και νόιστιμη συνέχεια. Αγαπημένο θέμα η ανακύκλωση περισσευμάτων. Με έχει ξελασπώσει πολλές φορές.Να'σαι πάντα καλά και γεμάτη ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου εύχομαι τα καλύτερα!!!!! Οι συνταγές σου είναι υπέροχες και αρκετά γευστικές. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρονια Πολλα! Να τα εκατοστησει το.. σπιτακι σου και να σαι παντα γερη και δημιουργική να συνεχιζεις ακαθεκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Κικίτσα στο όμορφο και νόστιμο σπιτάκι σου!!!!!!
    Χαίρομαι που το πάτησες το πορτοκαλί κουμπάκι!!!
    Να είσαι καλά και να χαίρεσαι όσους αγαπάς.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κικη μου να τα εκατοστησει το ομορφο και πεντανοστιμο σπιτακι σου...πηγη εμπνευσης οι συνταγες σου,αρκετες απο αυτες τις εχω "κλεψει" φυσικα και δεν το εχω μετανοιωσει καθολου αφου το αποτελεσμα με δικαιωσε στην οικογενεια..ποτε δεν αφηνουν τιποτε στα πιατα τους...σου ευχομαι να συνεχισεις ετσι δημιουργικα να μας δινεις ομορφες και νοστιμες ιδεες...φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. xronia polla...na eisai kala kai na synexiseis na eisai dimioyrgiki...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά!!!!! Να είσαι πάντα καλά να μας καλομαθαίνεις με τις υπέροχες νοστιμιές σου!!!! Πάω να το ανακοινώσω στη δική μου σελίδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Konstantina στείλε μου τη σελίδα σου γιατί δεν μπορώ να σε βρώ!!!
      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  27. Kική μου να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου και να μας χαρίζεις πάντα τόσο νόστιμες και ξεχωριστές συνταγές!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!Πάω να το ανακοινώσω στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και στα επόμενα χρόνια και για όσο χρόνο θα έχεις την ίδια διάθεση για δημιουργία, γράψιμο και "μοίρασμα" με τους άναγνώστες σου Κική, με Υγεία και κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγχαρητήρια και εύχομαι πολλά ακόμη δημιουργικά και γευστικά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα σχόλια, τις ευχές και την αγάπη σας!!!! Με τη σειρά μου σας εύχομαι κι εγώ να είμαστε όλες και όλοι καλά και να επικοινωνούμε με την ίδια διάθεση και κέφι για δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια πολλά! Και Χρόνια πολλά και βέβαια Καλή Συνέχεια! Πάντα διαβάζω με χαρά τις αναρτήσεις σου και έχω δοκιμάσει αρκετές απ τις συνταγές σου !! ( έχεις ευχές και απ την οικογενειά μου...ιδιαίτερα τα τελευταία μπισκοτάκια ήταν τέλεια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια Πολλά! Να είσαι πάντα δημιουργική και να μας δίνεις γευστικές ιδέες! Είδες ότι αν αγαπάς κάτι αυτό πετυχαίνει? Μπράβο σου λοιπόν!
    Και περιμένουμε κι άλλα, ε! Καλή Κυριακή!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύχρονο το blog σου Κική ... να είναι πάντα στις επάλξεις και να έχει όπως πάντα ενδιαφέρουσες αναρτήσεις.

    Χρόνια Πολλά !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά στο blog σου tante kiki σου εύχομαι πολλές πολλές αναρτήσεις να είσαι πάντα γερή να μας ΄δίνεις συμβουλές!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!! Σε σένα και την οικογένεια σου...καλή δύναμη ή να πω καλύτερα μόνο στους δοκιμαστές,κουράγιο!! Ευχαριστούμε πολύ και για τα δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Awesome Recipe

    Aarthi
    http://yummytummy-aarthi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και χαρούμενα στο "νόστιμο" σπιτάκι σου!!! Να'σαι καλά και να μας χαρίζεις πολλές νόστιμες συνταγές για πολλά πολλά χρόνια! Φιλάκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κικίτσα μου εγώ νοιώθω ότι σε έχουμε κοντά μας πάνω από ένα χρόνο!
    Χρόνια πολλά στο νόστιμο σπιτάκι σου, πολλές πολλές ευχές από καρδιάς!
    Ελπίζουμε να σε έχουμε στην παρέα μας για πολλά πολλά χρόνια ακόμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολλά δώρα βρε κορίτσια στη γειτονιά μας!!!
    Καλή μου Κική, σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις τα χρόνια ύπαρξης του blog σου και να μας χαρίζεις άπειρες συνταγές κάθε χρόνο!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να τα εκατοστήσει το blog σου και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κική χρόνια σου πολλά. Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις νόστιμες συνταγές. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και χαίρομαι που το Tante Kiki και οι συνταγές του σας αρέσουν!!! Μακάρι να είμαι για πολλά χρόνια ακόμη σ' αυτήν την υπέροχη μπλογκογειτονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΝΤΑ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ,ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ...χαχαχα...ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά πολλά.
    Με γλυκες και νοστιμες αναρτήσεις και ωραίες εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά και γλυκά!
    Και επαυξάνω στα σχόλια που διάβασα παραπάνω, μήπως ήρθε η ώρα να φτιάξεις ένα υπέροχο βιβλίο με τις συνταγές σου; Θα ήταν υπέροχο!
    Φιλιά πολλά, να μας γεμίζεις συνεχώς όμορφες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ. Κατερίνα μου στείλε μου κάποιο mail μιας και δεν έχεις μπλογκ για την περίπτωση που θα κερδίσεις.

      Διαγραφή
  48. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νίκη μου!!!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν οι συνταγές μου!!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!

      Διαγραφή
  49. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ!!!ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγώ νόμιζα πως γνωριζόμαστε. τόσο καιρό χρονια πολλα καλη μου και να μείνουμε χρονια φίλες σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κική μου να τα εκατοστήσει το blogoσπιτάκι σου κι εσύ να είσαι καλά να μας δίνεις αυτές τις υπέροχες συνταγές. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εύχομαι να τα χιλιάσει το blog σου!Πάντα να μας δίνει ιδέες και προτάσεις για κάτι το διαφορετικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια πολλά Κiki,
    να τα εκατοστήσει το όμορφο blog σου και εμείς να χαιρόμαστε τις υπέροχες νοστιμιές του. Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. καλησπερα κικη
    σου στελνω mail που μου ζητας

    katerinaxyp@gmail.com
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Να τα εκατοστήσει το Blog σου και να συνεχίσεις πάντα με νόστιμες συνταγές!Είμαι καινούργιο μέλος και αν θέλεις μπορείς να με βρεις στο HappyLittleDots. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν ξέρω πολλά ακόμα από τη λειτουργία του συστήματος και δεν ξέρω πως να κάνω αυτό που μου ζητάς.Χάρηκα πολύ που βρήκα μια κοπέλα από Καβάλα στα blogs και εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου και τις δουλειές σου. Θα τα λέμε σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια πολλά και γλυκιά να είναι πάντα η ζωή σου.Σε ευχαριστούμε για τις ωραίες σου δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ξέχασα να σου πω. Εβαλα το giveaway σου στο blog μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΝΕΙΣ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΙΚΙ μου να τα εκατοστήσει το μπλοκ σου.και εσύ να μας δίνεις ωραιες συνταγές οπως το κανεις πάντα...εχω προσπαθήσει να μπω στο ιστολογια σου και με κραταει επάνω με το όνομα μου ..δεν ξέρω πως αλιως να το κάνω στα αλλα μπλοκ δεν μου το κανει.....και αν το αποθυκευσω μου το σβύνει....φιλακια.. τι να κάνω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου δεν κατάλαβα καλά... Πατάς στο πλαίσιο "Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου" και δεν ανοίγει το πλαίσιο με τις επιλογές του προφίλ;;; Εάν θέλεις εξήγησέ μου ακριβώς ή ξαναπροσπάθησε μήπως ήταν πρόβλημα του blogger!

      Διαγραφή
  61. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τις υπέροχες συνταγές σου. Πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές.
    Να τα χιλιάσεις τα χρόνια του blog σου!

    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Παντα να μας ανοιγεις την ορεξη με τις ωραίες σου συνταγές! Να τα χιλιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλό σου μήνα!!!Να είσαι καλά και να μας ταξιδεύεις στο χώρο των γεύσεων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Υπέροχο blog !!! Τέλειες συνταγές !!!Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Να σβήσεις πολλά πολλά κεράκια για το όμορφο μπλοκάκι σου...Έτσι που το πας όμως εγώ δεν πρόκειται να αδυνατίσω και πρέπει να πάρω καινούργια μέτρα για να ράψω τη φούστα μου...Αλλά πώς να αντισταθώ. Όμορφα τα δωράκια σου αν και να σου πω την αλήθεια θα προτιμούσα μια πιατέλα από εκείνα τα λαχταριστά ....γεμιστά...καλαμαράκια σου..................................Αχ! εγκληματία........πάει η φούστα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Κικη μου, μολις τωρα συνειδητοποιησα οτι δεν εχω γινει μελος σου παρολο που σε παρακολουθω συχνα! Με ξεσηκωνεις με τις νοστιμιες σου!
    Κι εγω ειχα μια λαχταρα κι ενα κομπο στο στομαχι και μια χαρα μαζι πριν την πρωτη μου αναρτηση! χαχα!!!
    Να τις χιλιασεις τις αναρτησεις σου και να μας χαριζεις παντα γευστικα ταξιδια!
    (Συγγνωμη που δεν σχολιαζω παντα,μα ξερεις οτι εχω λιγο χρονο...)
    Φιλακιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ όλες και όλους για τις ευχές σας. Νιώθω πολύ συγκινημένη και χαρούμενη γιατί σας αρέσουν οι συνταγές μου (κι όχι γιατί θα σας παχύνω!!!). Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  68. Σας γράφω για να σας ευχαριστήσω για τη συνταγή "Πράσινες τομάτες μαρμελάδα". Μου είχαν χαρίσει ένα καλάθι & τις αξιοποίησα όλες! Μια νοικάρισά μου εκμεταλλεύτηκε όλο τον κήπο της μητέρας της που αλλιώς θα πήγαιναν χαμένες!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πολύχρονο το blog σου και σου εύχομαι πολλές-πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χρονια Πολλα! Συγχαρητήρια και εύχομαι πολλά ακόμη δημιουργικά και γευστικά χρόνια! Τέλειες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρονια πολλα και δημιουργικα !!!! Με πολυ πολυ φαντασια!!!!

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και γλυκάκι και δωράκια?Μας κακομαθαίνεις!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Xρόνια πολλά και συγχαρητήρια για τις υπέροχες συνταγές!!
    Γεια στα χεράκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Να τα χιλιάσει το υπέροχο σπιτάκι σου!!!!!Συγχαρητήρια για όλες τις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου!! Να' σαι καλά να μας δίνεις πάντα τέτοιες υπέροχες συνταγές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρόνια Πολλά Tante Kiki ! Joyeux Anniversaire !!! Merci pour tes savoureuses recettes et tes délicieux desserts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Χρόνια πολλά!!! Να τους χιλιάσεις Κική μου!!! Συγχαρητήρια για τις ωραίες συνταγές!!Μακάρι να δοκιμάζαμε και λίγο!!!Καλή συνέχεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χρόνια πολλά με περισσότερες συνταγές!!!!Σε ευχαριστούμε για τις νοστιμότατες συνταγές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να είσαι γερή να κάνεις ευτυχισμένους τους γύρω σου με τις νόστιμες γεύσεις σου και όχι μόνο...!!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κική οτι καλυτερο ευχομαι για το μπλογκ σου κ να ειναι παντα τοσο νοστιμο οσο κ οι συνταγες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλησπέρα Κική!!!Καλώς σε βρήκα...να σαι πάντα καλά και να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τελευταία και καταϊδρωμένη έγινα κι εγώ μέλος του μπλόγκ σου, και προωθώ το giveaway σου μέσω του δικού μου,εδώ:

    http://withlovemarianna.blogspot.com/p/blog-page_6746.html

    Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Νομίζω ότι το σχόλιό μου δεν δημοσιεύτηκε, γι' αυτό αφήνω καλού κακού και δεύτερο! Έγινα αναγνώστρια και έβαλα το giveaway σου και στο δικό μου μπλόγκ, εδώ:

    http://withlovemarianna.blogspot.com/p/blog-page_6746.html

    Να τα εκατοστήσει το μπλόγκ σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Σας ευχαριστώ για τις ευχές κι ελπίζω να περνάτε καλά όταν επισκέπτεστε το μπλογκοσπιτάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!