ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2013!!!

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!! Να έχετε μιαν υπέροχη Κυριακή και αρχή της νέας εποχής!!! Ακόμη ένα φθινόπωρο είναι εδώ και όχι προ των πυλών!!! Πιστό στο ραντεβού του, όπως κάθε χρόνο, χτύπησε σήμερα την πόρτα μας... και του άνοιξα!!!
Όχι, ευτυχώς όχι!!! Δεν έφερε μαζί του κρύο και μουντό καιρό, παρά μόνον μιαν ευχάριστη δροσούλα, καλοδεχούμενη μετά την αποπνικτική ζέστη και υγρασία των τελευταίων ημερών και μερικά γκρίζα συννεφάκια που, σήμερα τουλάχιστον, εδώ στα "γύρω ορεινά της Θεσσαλονίκης" όπως μας αποκαλούν οι μετεωρολόγοι, πηγαινοέρχονταν δίνοντας τα πρώτα μηνύματα για τον ερχομό της νέας εποχής.
Χρειάζεται η εναλλαγή των εποχών... είναι ένα είδος αλατοπίπερου που μας κάνει να ...ανανεωνόμαστε, να εκτιμούμε πράγματα και συνθήκες που αλλιώς θα προσπερνούσαν απαρατήρητα, να συνειδητοποιούμε πιο εύκολα τον χρόνο που κυλά και να θέλουμε να τον προλάβουμε αλλά και να κάνουμε νέα αρχή σε πολλά θέματα!!Πώς θα ζούσαμε σ' ένα αιώνιο καλοκαίρι ή αλλιώς ...συνέχεια στην ίδια εποχή;;;; Προσωπικά θα ...βαριόμουν!!!! Όσο καλό κι αν είναι κάτι, όταν είναι το ίδιο συνεχώς... είναι βαρετό!!!! Περίπου, όπως και το φαγητό... μπορούμε να τρώμε το αγαπημένο μας φαγητό μόνον και για πόσο μεγάλο διάστημα χωρίς να βαρεθούμε;;;;;
Έπειτα, τώρα που τα πιτσιρίκια αλλά κι εμείς οι εκπαιδευτικοί ξεκουραστήκαμε από την προηγούμενη χρονιά ...είναι καιρός να ξαναμπούμε στις τάξεις!!!!
Είναι καιρός να μαζευτούμε και λίγο στο σπίτι μας, στην κουζίνα μας και να ετοιμάσουμε για μας και τους αγαπημένους μας λιχουδιές πιο φθινοπωριάτικες με σταφύλια, μήλα, κυδώνια, κίτρινες κολοκύθες (λατρεμένες), πορτοκάλια αλλά και καρότα, κουνουπίδια, μπρόκολο, παντζάρια και τόσα άλλα!!
Κάθε εποχή έχει την ομορφιά της κι αν αφήσουμε λίγο όλα όσα μας αγχώνουν, μας εκνευρίζουν και μας στενοχωρούν θα ...ανακαλύψουμε την ομορφιά του φθινοπώρου αν και στα μέρη μας η φύση δεν πρόλαβε να ντυθεί ακόμα με τη φθινοπωρινή της φορεσιά.
Φυσικά, το φθινόπωρο όπως κάθε νέα εποχή στην αρχή της φέρνει ένα ...μπέρδεμα να το πω, ψιλοάγχος να το πώ ...ένα θέμα τέλος πάντων!!! Η ξεγνοιασιά μένει πίσω, τα πρωινά ξυπνήματα για μικρούς και μεγάλους χτυπούν την πόρτα, η ντουλάπα θέλει αλλαγή ρούχων, οι μπότες επανεμφανίζονται ενώ πρέπει να ...εξαφανίσουμε τα σανδάλια κι όσο για τη θάλασσα... αυτή δεν αφήνει κανένα περιθώριο μιας και αρχίζει ν' ανταριάζεται και να μας ...αποδιώχνει με το χρώμα και τα κύματά της!!!
Όμως, και μόνον η χαρά και η αίσθηση της προσμονής στην αρχή κάθε νέας εποχής κάνει το φθινόπωρο να φαντάζει ...δελεαστικό!!!
Ας υποδεχθούμε, λοιπόν, τη νέα εποχή που μόλις "ξεμύτισε" από τη γωνιά της με χαμόγελο κι ας ευχηθούμε να περάσουμε όμορφα, με υγεία, εργασία, αγάπη και ζεστασιά!!! Ας ευχηθούμε να ζήσουμε με καλύτερες συνθήκες αυτό το φθινόπωρο (έστω κι αν μέσα μας καταλαβαίνουμε ότι παραείμαστε αισιόδοξοι) και τα μικρούλια όλου του κόσμου να αρχίσουν το σχολείο με τις καλύτερες προοπτικές!!!!!






Καλή Κυριακή και καλό φθινόπωρο να έχουμε!!! Κι αν θέλετε, αφήστε μου τις σκέψεις σας για το ξεκίνημα της καινούργιας εποχής...  -:))


36 σχόλια:

  1. Καλημερούδια και καλό Σεπτέμβρη!
    Ως λάτρης του καλοκαιριού,δυσκολεύομαι να ευχηθώ "καλό φθινόπωρο"...Μου παίρνει μέρες να το συνηθίσω ;-) .
    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή και εύχομαι καλές "Φθινοπωρινές" (πω,πω,το είπα !) εμπνεύσεις στις γευστικότατες συνταγές που προτείνεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κορίνα μου... σου εύχομαι με υγεία, χαρά κι αγάπη η νέα εποχή!!
      Εάν λατρεύεις το καλοκαίρι, φυσικό είναι να χρειάζεσαι λίγο χρόνο για να συνηθίσεις...
      Φιλιά !! -:))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα Κικίτσα μου! Να είναι χαρούμενος, κερδοφόρος και χωρίς πολλές σκοτούρες! Εχμ... Χμμμ... Πειράζει που εγώ θα ήθελα να είναι συνέχεια καλοκαίρι;;;; Χα,χα,χα,χα!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες που ανέβασες! Γλυκαίνουν τον ερχομό του φθινοπωρου!
    Πολλά πολλά φιλιά! Καλό μήνα και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Πηνελόπη μου, μακάρι να πιάσουν οι ευχές σου για φέτος!!!
      Φυσικά και δεν πειράζει που θα ήθελες το καλοκαίρι... εγώ εφέτος το βαρέθηκα!!
      Ναι είναι πανέμορφες κι έχεις δίκιο δείχνουν την όμορφη πλευρά του φθινοπώρου!! -:))
      Καλή σου μέρα, καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλό φθινόπωρο!!!! Όλα μαζί!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εγώ για περίπου 10 μέρες ακόμη θα συνεχίσω τις διακοπές μου και τα μπάνια μου. Πειράζει που δεν θέλω να μπω βαθιά στο πετσί της ανάρτησής σου;
    Άσε με εμένα στο καλοκαιράκι μου ακόμη για λίγο και θα σας βρω αργότερα όταν θα έχει προχωρήσει το φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή συνέχεια στις διακοπές σου Φλώρα μου... όχι μην μπαίνεις ακόμα... αφού συνεχίζεις τα μπάνια σου!!!
      Ναι, ναι σε περιμένουμε!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες, αν και μάλλον θα αργήσουμε να τις δούμε κρίνοντας από τη ζέστη!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τις είδαμε πιο γρήγορα απ' ό,τι περιμέναμε ...σήμερα εδώ έχει γκρίζο ουρανό, ψύχρα και βροχή!
      Αντεύχομαι καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλό φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό Φθινόπωρο, Κική. Με όμορφες εικόνες, σαν αυτές της σημερινής σου ανάρτησης, αλλά και με νοστιμιές στις κουζίνες μας!
    Καλή αρχή και καλή δύναμη, για το νέο εκπαιδευτικό έτος.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ειρήνη μου, αντεύχομαι για ένα υπέροχο φθινόπωρο με υγεία, αγάπη και χαρά.
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή... ελπίζω να πάει καλά η νέα χρονιά!!!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα, καλό μήνα και καλό φθινόπωρο λοιπόν!
    Ομολογώ πως μου έχει λείψει μια πρωινή βόλτα με γκρίζο ουρανό και ελαφρύ δροσερό αεράκι. Ποικιλία και εναλλαγή σε όλα (σχεδόν), αυτό είναι κάτι που πιστέυω και υποστηρίζω κι εγώ.
    Επίσης πρέπει να σου πω πως στις διακοπές έφτιαξα το λεμονογλυκό με τη μαρέγγα που είχες ανεβάσει τον Αύγουστο και ήταν απίθανο!
    Καλή Κυριακή προς το παρόν και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω εσείς αλλά εμείς εδώ σήμερα έχουμε όλα τα σημάδια του φθινοπώρου... γκρίζο ουρανό, ψύχρα αλλά και βροχή!!!
      Κι εγώ νομίζω ότι η εναλλαγή είναι απαραίτητη για να έχει κι ενδιαφέρον αν και με τόσα που συμβαίνουν στην χώρα μας ... από ενδιαφέρον ...άλλο τίποτα!!!!
      Χαίρομαι που σας άρεσε το λεμονογλυκό γιατί έχει πολλά πλεονεκτήματα!!! -:))
      Φιλάκια κι επίσης καλό φθινόπωρο και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Κική μου και καλό φθινόπωρο να έχουμε!
    Ομολογώ ότι τέτοια εποχή κάθε χρόνο παρατηρώ με μεγάλη αδημονία τα καιρικά φαινόμενα και ανυπομονώ να νιώσω την πρώτη φθινοπωρινή ψύχρα!Δεν το κρύβω εξάλλου ότι είμαι παιδί του χειμώνα,αγαπάω το κρύο και τα μουντά αλλά υπέροχα χρώματα αυτής της εποχής!Λατρεύω τις μυρωδιές του φθινόπωρου,της υγρήςγης ,τις πρόωρες ψυχές ανάσες του άερα και το αργό ,ξεψυχισμένο χάιδεμα του χλιαρού ήλιου.Αφήνω με ευχαρίστηση το καυτό και ανεξίτηλο σημάδι του δυσβ´ασταχτου καλοκαιριού και υποδέχονται με ανείπωτη χαρά τα πρώτα μηνύματα μιας εποχής που για αρκετούς ειναι άλλον ανεπιθύμητη,να μη πω ...μισητή!
    Με πραγματικά υπέροχες φωτογραφίες μας εισάγεις στις ομορφιές της νέας εποχής και εγώ προσωπικά σε ευχαριστώ για το όμορφο κλίμα που δημιούργησες στην ανάρτηση σου!
    Πολλα πολλά φιλιά και καλή δύναμη στις υποχρεώσεις που αναπόφευκτα δημιουργεί η όμορφη και ρομαντική εποχή του φθινοπώρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φωτεινή μου, αντεύχομαι ! Όσο για την πρώτη φθινοπωρινή ψύχρα ...νομίζω ότι πρέπει να την ένιωσες ήδη σήμερα!! -:))
      Μα δεν είναι υπέροχα τα φθινοπωρινά τοπία;;;;;; Προσωπικά τα λατρεύω!!!
      Ευχαριστώ για την ευχή γιατί ειδικά τώρα στην αρχή την χρειαζόμαστε τη δύναμη!!!
      Φιλάκια Φωτεινή μου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες! Μου αρέσει πολύ το φθινόπωρο! Καλό μήνα Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει το φθινόπωρο Μαρία μου!!!
      Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικές εικόνες!
    Καλό μήνα και γλυκό, ρομαντικό φθινόπωρο!

    Φιλιά Κυριακάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαίρη μου, να είσαι καλά και αντεύχομαι!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Κική μου καλώς βρεθήκαμε και πάλι!!!Καλό φθινόπωρο να έχουμε και καλό μήνα!!!Υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ελένη μου...και καλώς βρεθήκαμε και πάλι!!! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο αντεύχομαι με υγεία, εργασία και χαρά... και να περνάς καλά!!!
      Θα τα λέμε... φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!!!! ΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝ ΔΕ ΒΡΕΞΕΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ......ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φένια μου και ...πρόσεξε τί λες γιατί σήμερα σε μας βρέχει!!!! χαχαχαχα
      Φιλάκια καλή μου κι επίσης να έχεις ένα υπέροχο φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  12. Καλό Φθινόπωρο, καλό μήνα Κική μου!
    Εμένα προσωπικά το Φθινόπωρο λιγάκι με μελαγχολεί, μιας και σηματοδοτεί το τέλος του καλοκαιριού που λατρεύω.
    Κρύβει όμως κι αυτό τις ομορφιές του!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έλενά μου... να έχετε ένα πανέμορφο φθινόπωρο κι έναν υπέροχο μήνα!!
      Προσωπικά κι εμένα γιατί αρχίζει νέα εποχή και μάλιστα έχω το άγχος της νέας χρονιάς αλλά μου αρέσει αυτή η αλλαγή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Α! Τι ωραίες φωτό :)
    Καλό μήνα ... γλυκό Σεπτέμβρη ... super φθινόπωρο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Στέλλα μου... να περάσεις ένα υπέροχο φθινόπωρο κι ένα καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  14. Κινδυνεύοντας να γίνω βαρετός επιμένω: ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΑΛΑΚΑΙΡΙ ΜΟΥ;;; ΜΠΟΥΥΥΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέλεις πίσω;;;;;;;;;;;;;;;; Να σου το φέρω!!!!!!!!!! Μην κάνεις έτσι... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Κική μου καί καλό Φθινόπωρο!!!!Λατρεύω τό καλοκαίρι,καί μού είναι πολύ δύσκολο νά προσαρμοστώ!!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Δήμητρά μου... εμείς σήμερα εδώ έχουμε φθινόπωρο πραγματικό με καταχνιά και βροχή!!! Καλή σου μέρα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Επίσης... με υγεία,αγάπη, εργασία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!