Μίνι γαριδούλες σαγανάκι σε φωλιά σπαγγέτι

Μεζεδάκι ή γεύμα;;;;
Μίνι γαριδούλες για σήμερα, οικονομικές και νόστιμες... μίνι γαριδούλες παρέα με λαχταριστές ντομάτες και μεσογειακά αρωματικά. Η θρυμματισμένη φέτα που τις στολίζει δίνει μια μοναδική νοστιμιά στο σαγανάκι αυτό αλλά και στα σπαγγέτι που το συνοδεύουν.
Σκέτο το σαγανάκι ...ένας μεζές καταπληκτικός!! Με τα σπαγγέτι ...ένα καθημερινό, χορταστικό πιάτο ασυναγώνιστης νοστιμιάς! 
Όπως κι αν διαλέξετε να το γευθείτε, πάντως, δεν θα σας απογοητεύσει και ο ουρανίσκος σας θα ...στήσει χορό και ο νους σας θα ταξιδέψει γευστικά πίσω στο καλοκαιράκι που ήδη μας αποχαιρετά!
ΥΛΙΚΑ
450 γρ. μίνι γαριδούλες κατεψυγμένες
1/2 πακέτο σπαγγέτι (ή άλλο ζυμαρικό της αρεσκείας μας)
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κόκκινη πιπεριά σε καρεδάκια
1 πράσινη πιπεριά σε καρεδάκια
2 μέτριες ντομάτες ψιλοκομμένες
1 κ.σ. βασιλικό ψιλοκομμένο
4-5 φύλλα δυόσμου ψιλοκομμένα
2 κ.σ. μαϊντανό ψιλοκομμένο
1/2 κ.γλ. ζάχαρη
100 ml ούζο
100 γρ. φέτα θρυμματισμένη
5 κ.σ. ελαιόλαδο
Αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Βάζουμε τις γαριδούλες σε νερό και τις ξεπλένουμε καλά.
Ύστερα, τις βάζουμε σε σουρωτήρι για να στραγγίσει καλά το νερό που έχουν.
Σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε το κρεμμύδι και τις πιπεριές.
Αφήνουμε να σοταριστούν μέχρι να μαραθούν και προσθέτουμε τις γαριδούλες.
Τις γυρίζουμε για να σοταριστούν καλά και μετά τις "σβήνουμε" με το ούζο.
Αφήνουμε το φαγητό να πάρει 1-2 βράσεις έτσι ώστε να εξατμιστεί το αλκόολ και προσθέτουμε τις ψιλοκομμένες ντομάτες, τη ζάχαρη, αλάτι και πιπέρι, το δυόσμο, τον μαϊντανό, το βασιλικό και 1/2  φλ.τσ. ζεστό νερό.
Αφήνουμε σε μέτρια φωτιά να βράσει το σαγανάκι μας και αφού δοκιμάσουμε και δούμε ότι οι γαρίδες μαλάκωσαν και τα περιττά υγρά του φαγητού απορροφήθηκαν χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να μελώσει το φαγητό.
Λίγο πριν αποσύρουμε το τηγάνι από την εστία, ρίχνουμε τη θρυμματισμένη φέτα και αφήνουμε για 1-2 λεπτά να πάρει μια βράση.
Σερβίρουμε πάνω στα ζυμαρικά ή μόνο του το σαγανάκι σαν μεζέ με ουζάκι.
Καλή συνέχεια!!!

23 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Κική!!!Τό τέλειο φαγητό!!!!!Νοστιμότατη συνταγή!!!!Ενα πιάτο,πού τρώγετε πολύ εύχαριστα!!!Καί η συνταγή τής Κέτσαπ,καταπληκτική!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρά μου!! Είναι πράγματι κλασσικά πιάτα και τα δύο... είτε σκέτες οι γαρίδες σαγανάκι για μεζεδάκι είτε παρέα με ζυμαρικά σαν κυρίως γεύμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Έλα βρε Κική μου και πάνω που τελείωσα με την γαριδοσαλάτα!!!

    Με βάζεις σε νέο "τριπάκι" τώρα καθώς τούτες οι γαριδούλες προσφέρονται για πολλά πειράματα.

    Καλημέρα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα είδες σύμπτωση Πηνελόπη μου;;;; Αξίζει να το δοκιμάσετε το πιάτο... εξάλλου είναι κλασσικό!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Το πρώτο κοντινό φωτογραφικό ενσταντανέ, πιστεύω ότι κλέβει τις εντυπώσεις.Αναδεικνύει περίτρανα τη συνταγή και εισβάλλει διεκδικητικά στο μυαλό και στην καρδιά.Βοηθά τα αρώματα να εισχωρήσουν στα μακρινά σπίτια μας χωρίς κόπο και η παρατήρηση των υλικών γίνεται αβίαστα και απροκάλυπτα.Η ζωντανή ποικιλοχρωμία του φαγητού τόσο θελκτική, που αναρωτιέσαι αν η φύση είχε κέφια ή η Κική..ή και οι δύο!!!
    Κλασσική γεύση και αγαπημένη Κική μου, που φρόντισες με τον γνωστό σου τρόπο να την αναδείξεις ακόμα περισσότερο.
    Την καλημέρα μου φίλη μου!Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως η Κική δεν έχει και τα μεγάλα κέφια Φωτεινή μου και φαίνεται από τα μικρά εισαγωγικά μου κείμενα!!
      Από την άλλη η φύση που έφτιαξε τις γαριδούλες κι όλα τα υπόλοιπα είχε κέφια!!
      Είναι δύο κλασσικά πιάτα που απλά... εγώ τα συνδύασα!!!
      Καλημέρα γλυκιά μου Φωτεινή και πολλά φιλιά!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Ασύλληπτης νοστιμιάς το πιάτο σου Kiki μου!!!!!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι νόστιμο πιάτο Σιλένα μου και χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Αρώματα, χρώματα, γεύσεις και...άποψη συνδυασμένα σ΄ αυτό το πεντανόστιμο πιάτο!

    Κέρνα την πρώτη φωτογραφία, μού αρκεί! :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερνάω όσο θέλεις Ζαμπία μου και χαίρομαι που σου άρεσε!
      -:)))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Ακόμα κι εγώ που δεν πολυσυμπαθώ τις γαρίδες, δελεάστηκα από το πιάτο σου βρε Κική!
    Πολύ ωραία υλικά, ωραία χρώματα και σίγουρα πολύ χορταστικό!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γίνονται νόστιμες Ερμιόνη μου και πολύ αρωματικές!
      -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πω πωωω, τι λαχταριστό φαγάκι, με την φέτα απαραίτητη, να απογειώνει την γεύση!
    Αλλά μην λες ότι το καλοκαίρι μας αποχαιρετά, με πληγώνεις!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε νόστιμος ο συνδυασμός Έλενά μου!
      Αφού μας αποχαιρετά;;; Άντε να μην το πώ... μήπως θα μείνει!!!
      Να σε φιλέψω για να σε παρηγορήσω;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Βλέπω γαρίδα και μακαρόνι και λιώνω πάνω στο πληκτρολόγιο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχιιιιι, μη το πληκτρολόγιοοοοοο!!!!!!!!!!!! χαχαχα
      Έλα να σε φιλέψω!!!

      Διαγραφή
  9. Δεν έμεινε τίποτα ε; Εμ τόσο που άργησα καλά να πάθω... Σνιφ! Ωραιότατη μακαρονάδα έφτιαξες Κική μου! Και τί; Δεν θέλετε μακαρόνια σήμερα; Ε φάτε το σαγανάκι! 2 σε 1 για τους δύσκολους, αυτό το φαγάκι! Και με μπυρίτσα τέλεια θα είναι! Χε,χε,χε!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική μου με ξελίγωσες!!!Υπέροχο πιάτο γεμάτο αρώματα και γεύσεις!!!μμμ!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό φαγάκι Κική μου!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γαριδούλες σαγανάκι έχουμε σήμερα γλυκούλα μου??Πεντανόστιμη πρόταση τα συστατικά για το σαγανάκι,,έτσι το κάνω κι εγώ λίγο διαφορετικά όσον αφορά τις διπλάσιες πιπεριές που βάζω εγώ χωρίς το δυόσμο και με κατσικίσιο τυρί..θα την κάνω όμως και έτσι,,κι εγώ στη γαρίδα μόνο ούζο!!της πάει με τρέλα!!!!!!!!!!!!φιλάκια κοπελίτσα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!