Ένα υπέροχο Victoria κέικ


Κατάλληλο για κέικ ή για βάση σε τούρτες όλο νοστιμιά το κλασσικό αυτό κέικ έχει απλά θεϊκή γεύση! Με αναλογίες που απομνημονεύονται πανεύκολα δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να ανοίγετε το βιβλίο συνταγών για να φτιάξετε με κάθε επιτυχία!!
ΥΛΙΚΑ για μια φόρμα 20 εκ.
200 γρ. ζάχαρη
200 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
200 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της + 1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
4 αυγά ελαφρά χτυπημένα
2-3 κ.σ. γάλα ή αριάνι
2 καψουλάκια βανίλιας
Ξύσμα 1 λεμονιού και 1 πορτοκαλιού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου.
Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί ένα ταψάκι ή μια φόρμα με 20 εκ. διάμετρο.
Στο μπολ του μίξερ βάζουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε έως ότου αφρατέψουν.
Ύστερα, προσθέτουμε τη βανίλια, το γάλα ή το αριάνι και ένα ένα τα αυγά.
Τέλος, ανακατεύοντας με το μίξερ στην πιο χαμηλή ταχύτητα προσθέτουμε το ξύσμα λεμονιού και πορτοκαλιού και τη φαρίνα με το μπέικιν.
Εναλλακτικά, και σύμφωνα με την αρχική συνταγή βάζουμε στο μπολ του μίξερ, όλα τα υλικά μαζί και τα χτυπάμε μέχρι να έχουμε ένα αφράτο και κρεμώδες μίγμα.
Βάζουμε το μίγμα στη φόρμα και ψήνουμε για 50-55 λεπτά.
Βυθίζουμε ένα μαχαίρι στο κέντρο του κέικ και όταν το βγάλουμε θα πρέπει να είναι στεγνό ή σχεδόν στεγνό.
Απολαμβάνουμε με λίγη άχνη, ή κομμένο στη μέση και γεμάτο με μαρμελάδα ή μερέντα.
Καλή σας συνέχεια!!! -:))
Πηγή: Good Food magazine, May 2005 / BBC, Good Food

25 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βασιλική μου!

    Τι θυμήθηκα τώρα με το που διάβασα τον τρόπο μίξης...
    Μια φίλη εδώ και πάααααρα πολλά χρόνια έκανε και κάνει όλα της τα κέικ με αυτό τον τρόπο...δηλαδή όλα στον κάδο και ό,τι έβγαινε το έριχνε στη φόρμα.
    Μπορώ να σου πω ότι ακόμα ζηλεύω τα κέικ της...Υπέροχα, φουσκωτά και αγέροχα!
    Εγώ δεν το έχω τολμήσει ποτέ, αλλά που θα μου πάει; θα το κάνω...:)

    Πάντως το Victoria σού έγινε εκπληκτικό, λαχταριστό!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ζαμπία μου;;; Έτσι το έλεγε κι εγώ το φοβήθηκα αλλά την άλλη φορά θα το δοκιμάσω γιατί θα ...σκάσω από περιέργεια!!!
      Έγινε πολύ ωραίο και νόστιμο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα , Κική μου !!!!!
    Πολύ αφράτο το κέϊκ σου !!!!
    (Θα πάρω ένα κομματάκι- είναι σκέτος πειρασμός !!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε πολύ ωραίο Νίκη μου... να πάρεις όσα κομμάτια θέλεις!!! -:))

      Διαγραφή
  3. Κεκάκι; Πίνω καφέ τώρα, θα στείλεις ένα κομματάκι; :) Θα προτιμήσω τη δεύτερη εκδοχή, με τη μερέντα στη μέση! Όπως και να 'χει, φαίνεται νοστιμότατο!
    Πολλά φιλιά Κική μου! Καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εφτασεεεεεε!!! Ααααα εσύ το θέλεις και αμαρτωλό έτσιιιιιιι;;; χαχαχα
      Είναι πολύ ωραίο πράγματι!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πάνω που εψαχνα να βρω συνταγη ενος απλου αλλά νόστιμου κέικ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το και δεν θα απογοητευτείς!!! -:))

      Διαγραφή
  5. Κικίτσα μου, εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα! Ένα μήνα είπα να λείψω η γυναίκα και με το που γυρίζω βρίσκω τόσες νέες λαχταριστές συνταγές στο μπλογκ σου που νιώθω το στομαχάκι μου να σκούζει! Βρε κορίτσι μου, τι χρυσοχέρα και αεικίνητη είσαι εσύ; Μα πότε ξεκουράζεσαι;
    Το δε κεκάκι σου σούπερ! Καθόλου δεν θα με χάλαγε να είχα δυο φετούλες τώρα (γιατί η μία νιώθει μοναξιά χωρίς παρέα). Γεια στα χέρια σου!
    Πολλά φιλάκια και καλώς σε ξαναβρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου καλή... ευχαριστώ για το κομπλιμέντο απλά ...χαλαρώνω μαγειρεύοντας και παχαίνοντας τους άλλους ...μέχρι να με δείρουν ή να μου ζητήσουν χρήματα για κέντρο αδυνατίσματος!!!! χαχαχα Ευτυχώς μάλλον δεν παχαίνουν λόγω γονιδίων κι έτσι την γλυτώνω!!! χεχεχεχε
      Ναι το συγκεκριμένο είναι νοστιμότατο!!!
      Φιλιά και καλώς ξανασυναντηθήκαμε!!!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο και με εγγυημένα ωραία γεύση!
    Πολύ μου αρέσει που μπαίνουν όλα τα υλικά μαζί!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενα σούπερ νόστιμο κεκάκι από τα χεράκια σου Κικίτσα!
    Λαχταριστό!

    Ο blogger σήμερα κάνει πάλι τα δικά του!
    Ουφ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κεκάκι είναι πράγματι πολύ ωραίο και ο blogger πολύ εκνευριστικός!!!! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ αφράτο κεκάκι φαίνεται,λέω να το δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και πολύ εύκολο Νάντια ...δοκίμασέ το!! -:))

      Διαγραφή
  9. Πολύ αφράτο το βλέπω, Κική μου! Και ο τρόπος παρασκευής "όλα τα υλικά μαζί", δεν μου είναι άγνωστος.
    Κρατώ τη στυνταγή για να τη δοκιμάσω.
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει τη δοκιμή Ελένη μου...θα ενθουσιαστείς!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πράγματι,ένα υπέροχο κείκ,Κική!!!Νόστιμο καί πολύ αφράτο!!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκτός της απίστευτης ευκολίας του είναι πολύ αφράτο και μυρωδάτο!!!!!
    Πολλά φιλιά Kiki μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♪♫° ·.

    Passei para uma visitinha.
    A cor, a textura, laranja com baunilha... esse bolo é tudo de bom!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ♪♫° ·.
    º° ✿✿ ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαχταριστό και πεντανόστιμο το κέικ σου κοριτσάρα μου...καμμιά φορά τα πιό απλά είναι και τα πιό νόστιμα!!!καταγράφεται φυσικά!!φιλάκια Κικίτσα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!