Σκονς με καρύδια και κορν φλέηκς

Καλημέρα σας!! Σήμερα η μέρα δικαιωματικά ανήκει στους μικρούς και μεγαλύτερους μαθητές που ξεκινούν ακόμα μια σχολική χρονιά, τους γονείς τους αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Τα σχολεία μας έχουν αγιασμό, τα χτυποκάρδια ακούγονται πάνω από κάθε σχολείο, μαζί με τις γλυκές φωνούλες, τα γέλια, τις συζητήσεις μετά από το ξένοιαστο καλοκαίρι για φίλους, συμμαθητές, συναδέλφους! Κάπου πίσω απ' όλα αυτά κρύβονται η αγωνία και ο προβληματισμός για το τί θα φέρει και το πώς θα κυλήσει αυτή η χρονιά!!! Ξεκινάει ο αγώνας ...λοιπόν και μαζί οι επιτυχίες αλλά και οι αποτυχίες, τα τεστ, το διάβασμα, το τρέξιμο μέσα κι έξω από το σχολείο αλλά και όλες οι νέες εμπειρίες που θα αποτελέσουν τον πλούτο για μια ακόμη χρονιά.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ!!!! 
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ της σχολικής χρονιάς!!!
Και μέσα σ' όλο αυτό το κλίμα, σήμερα (όπως και προχθές άλλωστε) τα μικρά, νόστιμα σκονς, πολύ υγιεινά και έτοιμα να προσφέρουν τη νοστιμιά και την ενέργειά τους έρχονται να δώσουν ακόμη μια πρόταση για το ταπεράκι ή τη σακουλίτσα του μικρού μαθητή και της μικρής μαθήτριας που βρίσκεται κάπου εκεί στο βάθος της τσάντας.
Μικρούλια και θρεπτικά θα γοητεύσουν τις μαμάδες με την ευκολία της παρασκευής τους και τους μικρούς μαθητές με τη νοστιμιά τους. 
Θέλετε να δείτε τί κάναμε η chef Ιωάννα κι εγώ;;; Ελάτε μαζί μας στην κουζίνα κι ας ξεκινήσουμε με τη συνταγή...
ΥΛΙΚΑ για 25 σκονς (ανάλογα με το μέγεθος)
350 γρ. αλεύρι ζαχαροπλαστικής, κοσκινισμένο
2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
140-150 ml γάλα φρέσκο
30 γρ. καρύδια
70 γρ. κορν φλέηκς της αρεσκείας μας (εγώ χρησιμοποίησα τα μελένια δαχτυλιδάκια)
125 γρ. κρύο βούτυρο, σε κομματάκια
100 γρ. μαύρες σταφίδες (ή ανάμικτες μαύρες και ξανθές)
125 γρ. άσπρη ή καστανή ζάχαρη
1 αυγό + 3 κ.σ. γάλα για επάλειψη της επιφάνειας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε τα καρύδια και τα κορν φλέηκς στο multi και τα θρυμματίζουμε μέχρι να γίνουν σαν αλεύρι.
Βάζουμε το κοσκινισμένο αλεύρι, το μπέικιν, τη ζάχαρη, τα θρυμματισμένα κόρν φλέηκς και καρύδια σε ένα μπολ.
Προσθέτουμε στο μπολ το κρύο βούτυρο και τρίβουμε με τα ακροδάχτυλά μας το μίγμα μέχρι να γίνει "ψιχουλιαστό".
Ύστερα, προσθέτουμε τις σταφίδες (και εάν θέλουμε τις σταγόνες σοκολάτας που εγώ δεν έβαλα γιατί δεν τις θέλουν οι μικρές μας).
Προσθέτουμε σταδιακά το γάλα και ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια ζύμη όχι ιδιαίτερα σφιχτή αλλά ούτε και πολύ μαλακή που δεν κολλάει στα χέρια.
Αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί για μισή ώρα και μετά, είτε ανοίγουμε σε φύλλο στρογγυλό και κόβουμε τρίγωνα είτε ανοίγουμε σε μακρόστενες λωρίδες και κόβουμε πάλι σε τρίγωνα.
Φυσικά, μπορούμε να κόψουμε τα κομμάτια σε ό,τι σχήμα θέλουν τα μικρά μας.
Σε ένα μικρό μπολ, ανακατεύουμε καλά το αυγό με το γάλα και αλείφουμε τα σκονς πριν τα βάλουμε στο φούρνο για 10-15 λεπτά, ανάλογα με το μέγεθος ή μέχρι να αποκτήσουν ένα χρυσόξανθο χρώμα.
TIPS
*Κι επειδή, όπως έχουμε πει πολλές φορές δεν ...πετάμε τίποτε... το μίγμα του αυγού με το γάλα που μας περισσεύει από την επάλειψη των σκονς πριν τα ψήσουμε, το χρησιμοποιούμε. Προσθέτουμε λίγο αλεύρι και το ψήνουμε ή το τηγανίζουμε με ελάχιστο βούτυρο κι έτσι έχουμε μια νόστιμη πιτούλα σαν κρέπα.
**Όσο για τους λάτρεις της σοκολάτας, μπορούμε να προσθέσουμε στη ζύμη, μαζί με τις σταφίδες μερικές σταγόνες σοκολάτας.

28 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά, Κική μου! Σέ όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ωραιότατη και πεντανόστιμη η ιδέα των scones, για ένα θρεπτικό και υγιεινό, πρωινό ξεκίνημα ή ένα χορταστικό δεκατιανό. Οι μανούλες ας δοκιμάσουν να το φτιάξουν!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι μια καλή σχολική χρονιά κι όχι ακόμη μια προβληματική χρονιά Ειρήνη μου!!! Όσο για τα scones αξίζουν πράγματι γιατί είναι χορταστικά,υγιεινά και νόστιμα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Καλή σχολική αρχή για όλα τα παιδιά,αλλά και κουράγιο και δύναμη στους εκπαιδευτικούς που με πενιχρά πια μέσα και ελάχιστη διάθεση καλούνται να ασκήσουν το λειτούργημά τους!Υπομονή στους γονείς που καλούνται να στηρίξουν το έργο τους παράλληλα με την απαραίτητη,αλλά καθοριστική παρουσία δίπλα στα παιδιά τους.
    Ακόμα θυμάμαι την καθημερινή φροντίδα της μητέρας μου για το δεκατιανό μου!Πόσο σημαντικό είναι για ένα παιδί να αισθάνεται την μητρική αγάπη και μέσα από ένα υγιεινό,καλοφροντισμένο σνακ!
    Ας αφιερώσουν οι νεαρές μητερούλες ελάχιστο χρόνο για να φτιάξουν σπιτικές γευστικές λιχουδιές,όπως η σημερινή -και όχι μόνο-της Κικής!!Υπέροχα,λαχταριστά και τραγανά μπισκοτάκια που θα κρατήσουν την απαραίτητη ενέργεια των παιδιών στα επιθυμητά επίπεδα.Νόστιμα και αναμφίβολα πιο υγιεινά,θα γίνουν τα αγαπημένα των παιδιών,αλλά και των μεγαλυτέρων,αν ορθά επιλέξουν να συνοδεύσουν το πρωινό τους ρόφημα με αυτά!!
    Καλή σχολική χρονιά για σένα και τις αγαπημένες σου ανηψιές Κική μου!!!! Με κέφι ,υγεία,και δύναμη!!!Φιλιά πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φωτεινή μου και ο Θεός να βάλει το χέρι του... Το δεκατιανό είναι τόσο σημαντικό για όλα τους μαθητές και την καλή τους απόδοση που αξίζει να αφιερώσουμε χρόνο!!!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τη θετική σου ενέργεια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή σχολική χρονιά κι από 'μένα σε όλους τους μαθητές, αν και ακόμα με αγχώνει τόσα χρόνια μετά! Καλή εκπαιδευτική χρονιά και σε 'σένα Κικίτσα μου και καλό κουράγιο! Αγχώθηκα είπα ε; Μπορώ να πάρω ένα, να μου φύγει η υπερένταση; :)
    Η σοκολάτα μου αρέσει πολύ, αλλά οι σταγόνες μου δημιουργούν ένα θέμα. Αν αντί για τα κορν φλέϊκς που έβαλες βάλω σοκολατένια, λες να μου γίνουν χάλια τα σκονς;
    Πολλά φιλιά! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ αγχώνει εμένα που το ζω κάθε χρόνο!!! χαχαχα
      Ευχαριστώ για τις ευχές του Πηνελόπη μου και ναι, μπορείς να πάρεις όσα θέλεις αλλά άσε το άγχος...καλό δεν μας κάνει!!!
      Μπορείς να βάλεις ό,τι κορν φλέικς θέλεις και πιστεύω ότι μια χαρά θα γίνουν!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Η σεφ Ιωάννα κι εσύ μεγαλουργήσατε και κάνατε μικρούς και μεγάλους να αναστενάξουν κοιτώντας την οθόνη του υπολογιστή τους! Θέλω κι εγώ σκονς!!!! Για να ευχηθώ γλυκιά σχολική χρονιά σε όλους! (Και σε σένα Κικίτσα μου!!!)
    Φιλιά πολλά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αναστασία μου... να σου στείλω;;;;;
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλή σχολική χρονιά!!!
    (Ας πάρω κι εγώ το κέρασμά μου! Για το καλό, βρε!!!)
    ;-)
    Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις κι ευχαριστώ για την ευχή Ιωάννα μου!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Δείχνουν υπέροχα!!! Οσο για τα σχολειά, θα ευχηθώ κι εγώ καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευγενία μου! Καλή αρχή σε όλους, παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς!

      Διαγραφή
  7. Eίμαι σίγουρη ότι η chef Ιωάννα έκανε την πιο πολλή δουλειά, γι αυτό βγήκαν τόσο νόστιμα ;-)
    Καλή σχολική χρονιά να έχουν όλα τα παιδιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και βέβαια... τί εγώ έκανα τη δουλειά;;;; -:)))
      Πράγματι καλή αρχή και γενικά καλή σχολική χρονιά να έχουν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Απόλαυση και σήμερα η ανάρτηση με τα σκονς Κικίτσα μου-την chef Ιωάννα δεν την ξέρω,ξέρω όμως εσένα και τι μας παρουσιάζεις πάντα-!!δείχνει εύκολη-το αλεύρι ζαχαροπλαστικής εννοείς τη φαρίνα ή κάτι άλλο?-η προσθήκη νομίζω με τις σταγόνες σοκολάτας πρέπει να τα απογειώνει..αλλά και σκέτα για πιό light γεύση σούπερ το βλέπω!!και η κρέπα για να μην πάει τίποτα χαμένο ήταν και το συναρπαστικό φινάλε..φιλάκια κοριτσάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Καίτη μου που σου άρεσαν τα scones γιατί είναι ένα νοστιμότατο σνακ.
      Αλεύρι ζαχαροπλαστικής έχουν όλες οι μάρκες και το γράφει απ' έξω... αυτό που λέει για μπισκότα, κουλουράκια κ.λ.π.
      Δεν είναι η φαρίνα που φουσκώνει μόνη της...
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς!!!Υπέροχα Κική μου, συγχαρητήρια και στη chef Ιωάννα, δείχνουν πεντανόστιμα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Ελένη μου... μακάρι να πάει για όλους καλά η φετινή χρονιά γιατί θα είναι δύσκολη!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα scones γιατί αξίζουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλή σχολική χρονιά σέ όλα τά παιδάκια Κική μου!!!
    Δείχνουν υπέροχα τά σκόνς!!!Η chef Ιωάννα,έκανε πολύ καλή δουλειά!!!Μπράβο της!!!Τό μάτι μου,όμως,έπεσε στήν χαρτοπετσέτα!!!
    Από πού τήν πήρες?Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να έχουν μια καλή σχολική χρονιά όλοι Δήμητρά μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα scones, όσο για την χαρτοπετσέτα... αν θυμάμαι καλά την αγόρασα από το TIGER.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αγγελική μου!!!
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  12. Καλή Σχολική Χρονιά στις μικρές σας Κική μου.
    Να είναι γερές και με δύναμη για να καταφέρουν και φέτος τις δικές τους "υποχρεώσεις".
    Αλλά και σε εσάς όλους εύχομαι τα καλύτερα, για να μπορείτε πάντα να τις βοηθάτε.
    Ωραιότατη πρόταση, για άλλη μια φορά.

    Μόλις ξεφούρνισα πεϊνιρλάκια μικρά αλλά και μεγάλα, για βραδινό αλλά και το αυριανό κολατσιό του σχολείο. Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.
    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στον μικρούλη σου Πηνελόπη μου καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!!
      Περιμένω λεπτομέρειες για τα πεϊνιρλάκια σου!!!! -:))
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  13. Καλή σχολική αρχή για όλα τα παιδιά,μικρά και μεγάλα!
    Κουράγιο και πολλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς!

    Μου άρεσαν τα ψωμάκια σου και πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω, αν και δεν πάω πλέον στο σχολείο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Ελένη μου ... ειδικά εδώ ...καλό κουράγιο σε όλους...γιατί η χρονιά αυτή δεν θα είναι εύκολη εκεί που φτάσαμε!
      Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις σχολείο για να τα δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια του κόσμου, γλυκιά και μυρωδάτη σαν τα γλυκάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλή αυτή η σχολική χρονιά Λίλα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν κι ευχαριστώ για το σύνδεσμο τις προάλλες! -:)))

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!