Carrot cookie cakes ή αλλιώς... μπισκοτοκεκάκια καρότου

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!! 
Πρωινή βόλτα σήμερα για τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου που γέμισαν τα καφέ της συνοικίας μας μιας και η εβδομάδα ξεκίνησε με απεργίες. Μετά την πρωινή μου βόλτα στο σχολείο και το νηπιαγωγείο για να αφήσω τις μαθητριούλες μας... πέρασα για διάφορες δουλειές από το κέντρο της γειτονιάς μας και... βλέπω να έχουν ξεχειλίσει τα δύο καφέ σε μαθητές!!!! Και ήταν τόσοι πολλοί που μέχρι και στα σκαλάκια της τράπεζας απέναντι από το καφέ είχαν καθίσει!!! Τώρα μη με ρωτήσετε τί σκέφτηκα... θα σας απαντήσω ...τίποτα... απολύτως τίποτα!!!!!!!!!! Αρνούμαι, συνειδητά φυσικά, να σχολιάσω την κατάσταση γιατί η πραγματικότητα δεν αλλάζει (ή δεν θέλουμε να την αλλάξουμε...). 
Εν πάσει περιπτώσει, ας προσπαθήσω, ειδικά τους γονείς μεγαλύτερων μαθητών, να σας γλυκάνω με ένα αφράτο - μαλακό μπισκοτοκεκάκι καρότου, σούπερ αρωματικό και νόστιμο, που ταιριάζουν με καφέ, γάλα, τσάι αλλά και μόνα τους και μπορούν να μπουν άνετα στο ταπεράκι για το σχολείο ή τη δουλειά. 
Μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει αυτό που λένε carrot cookie cakes και να που ήρθε η ώρα τους!! -:))
Εύκολα στην παρασκευή τους, υγιεινά, με φυτικές ίνες θα γίνουν από τα αγαπημένα σας. Η διαδικασία δεν είναι χρονοβόρα αν και η συγκεκριμένη συνταγή είχε τα καρότα βρασμένα και όχι ωμά. Εξάλλου έτσι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες αυτά με τα ωμά και τριμμένα καρότα και τα άλλα με τα βρασμένα και πολτοποιημένα. Διάβασα πολλές συνταγές αλλά τελικά η συγκεκριμένη που σας δίνω είναι αποτέλεσμα δοκιμής με τις ποσότητες εντελώς τροποποιημένες μιας και η αντίστοιχη αμερικάνικη από την ιστοσελίδα κάποιας μάρκας ζάχαρης δεν είχε καθόλου αρωματικά πέρα από το ξύσμα αλλά ούτε και ξηρούς καρπούς. Νομίζω ότι η προσθήκη φουντουκιών (εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμύγδαλα ή καρύδια) αλλά και τζίντζερ και κανέλας τα κάνει πολύ αρωματικά κάτι που ήταν το ζητούμενο. Την επόμενη φορά θα προσθέσω και λίγο γαρίφαλο και μοσχοκάρυδο γιατί ταιριάζουν επίσης πολύ.
Αν, λοιπόν, αγαπάτε τα μαλακά μπισκοτοκεκάκια ή το κέικ καρότου... δοκιμάστε τα και δεν θα απογοητευθείτε!!! -:))
ΥΛΙΚΑ για 24 cookies
300 γρ. βρασμένα και ψιλοκομμένα καρότα
1 αυγό μεγάλο
220-230 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
110 γρ. βούτυρο
120 γρ. ζάχαρη (άσπρη ή καστανή)
2 κ.γλ. μπέικιν
1/2 κ.γλ. σόδα φαγητού (σκόνη)
Χυμό και ξύσμα από 1/2 πορτοκάλι
60 γρ. φουντούκια ψιλοκομμένα
1 πρέζα αλάτι
1/2 κ.γλ. τζίντζερ
1/2 κ.γλ. κανέλα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Καθαρίζουμε και κόβουμε σε ροδέλες τα καρότα.
Τα πλένουμε και τα βάζουμε σε νερό για 10-12 λεπτά να βράσουν.
Ύστερα, τα βάζουμε στο multi μαζί με το χυμό του πορτοκαλιού και τα φουντούκια και τα ψιλοκόβουμε.
Βάζουμε το αλεύρι, το μπείκιν, το αλάτι, το τζίντζερ και την κανέλα σε ένα μπολ και τα ανακατεύουμε για να αναμειχθούν.
Βάζουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη στο μπολ του μίξερ και τα χτυπάμε έως ότου γίνουν ένα ομογενοποιημένο, κρεμώδες και αφράτο μίγμα.
Προσθέτουμε το αυγό συνεχίζοντας το χτύπημα.
Ρίχνουμε στο μπολ τη σόδα φαγητού, το ξύσμα του πορτοκαλιού και τα πολτοποιημένα καρότα με τα φουντούκια.
Μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί, χαμηλώνουμε την ταχύτητα του μίξερ και προσθέτουμε το μίγμα του αλευριού.
Χτυπάμε μέχρι να ανακατωθούν καλά όλα τα υλικά.
Μετά, καλύπτουμε με αντικολλητική επιφάνεια ή χαρτί δύο λαμαρίνες φούρνου και βάζουμε από μια κουταλιά της σούπας από το μίγμα.
Τα cookies αυτά απλώνουν ελάχιστα, οπότε χωρούν άνετα 12 cookies σε κάθε λαμαρίνα.
Ψήνουμε για 18-20 λεπτά ή μέχρι να αποκτήσουν ένα ανοιχτό καστανό χρώμα.

23 σχόλια:

  1. Αρνούμαι κι εγώ να σχολιάσω την κατάσταση...
    Ας πάρω ένα καροτένιο μπισκοτο-κεκάκι να γλυκαθώ λίγο!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε Ιωάννα μου... γιατί με τα σχόλια δεν γίνεται τίποτα και δεν αλλάζει τίποτα!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς φαίνεται να είναι επικίνδυνο σημάδι το να αρνούμαστε να σχολιάζουμε τα κακώς κείμενα στην χώρα μας.Δεν είναι από αδιαφορία ελπίζω -,και φυσικά δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά Κική μου ,αλλά σε όλους μας που δείχνουμε απαθείς και αμέτοχοι σε αυτή την άσχημη κατάσταση-.Το να παρατηρούμε τις κακοφορμισμένες καταστάσεις και να να τις προσπερνάμε νομίζω ότι δεν είναι λύση.Θα μου πεις τι να κάνουμε...Εδώ είναι λοιπόν η πρόκληση.Το πόσο αδύναμοι δείχνουμε ή το πόσο αδιάφοροι είμαστε?Και πρώτα από όλους βάζω τον εαυτό μου, που τελευταία δείχνω να προσπερνώ κάποια σημάδια που άλλοτε θα με έκαναν έξαλλη.Τελικά πόσο ανήμπορος είναι ο άνθρωπος σε πολιτιστική,πολιτική και οικονομική κρίση?
    Τέλος με τους αναπάντητους προβληματισμούς μου και συγγνώμη γιατί μάλλον καταχράστηκα την φιλοξενία του ζεστού ΄΄σπιτιού΄΄ σου..
    Ας έρθω στα καταπληκτικού πορτοκαλένιου χρώματος μπισκότα και ας μείνω εκεί και μόνο εκεί! Θα μείνω στην υγιεινή συσκευασία δώρου που θα κάνουμε στον εαυτό μας και στα παιδιά μας.Θα επισημάνω την αφράτη μαζί και τραγανή όψη τους και θα τελειώσω με την προτροπή πρώτα στον εαυτό μου,αλλά και σε όλες μας, να παρασκευάσουμε μια φουρνιά από αυτά τα υπέροχα καροτένια μπισκοτάκια!!
    Καλή εβδομάδα Κική μου!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το επικίνδυνο σημάδι Φωτεινή μου δεν είναι να μην σχολιάζουμε αλλά να μην αντιδρούμε... όπως και γίνεται μέχρι τώρα! Τα σχόλια δεν αλλάζουν την κατάσταση ούτε τη βελτιώνουν δυστυχώς... το μόνο που κάνουμε είναι να σπάμε τα νεύρα μας και να στενοχωριόμαστε!!! Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι περισσότεροι είμαστε του καναπέ γιατί είναι δύσκολο να συνειδητοποιήσουμε ότι αν δεν ξεβολευτούμε θα αλλάξει κάτι!!!
      Εγώ πάλι δεν μπορώ να προσπεράσω τίποτε και χαλάω το στομάχι μου συνέχεια!!!!
      Όσο για μπισκοτοκεκάκια δεν είναι τραγανά είναι αφράτα σαν μικρούλια κεκάκια και πολύ νόστιμα και υγιεινά!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Φοβερά μπισκοτάκια!
    Το καρότο το έχω βάλει σε αλμυρά μπισκοτάκια, πιστεύω θα ταιριάζει υπέροχα και σε γλυκά!
    Καλή βδομάδα Κική μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζει πολύ ωραία Έλενά μου γιατί είναι σαν κεκάκια καρότου!!! Πεντανόστιμα!
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Και εγώ έχω δοκιμάσει κριτσίνια με καρότο, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσω την δική σου πρόταση!

    (Τι να σχολιάσω... Στην τρελή το έχω ρίξει όπως οι περισσότεροι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε κι αυτά Αγγελική μου... είναι σαν μπισκοτοκεκάκια καρότου!!!
      Τελικά, νομίζω ότι ούτε η μια λύση είναι καλή ούτε η άλλη... εδώ ζούμε ιστορίες καθημερινής τρέλλας και πού να δεις τί γίνεται στα σχολεία!!!!!

      Διαγραφή
  5. Έχω ξαναφτιάξει μπισκότα καρότου σε στυλ διαιτητικά (τρομάρα μου!) Άρα με αυτοπεποίθηση λέω να φτιάξω και τα δικά σου! Πολύ ωραία φαίνονται Κικίτσα μου!
    Η χώρα πάει (ή μήπως έχει πάει ήδη;) για φούντο. Μην συγχυστώ μεσημεριάτικα, γιατί από πολύ πρωί ξεκίνησε περίεργα η εβδομάδα!
    Πολλά φιλάκια Κική μου. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη συγχύζεσαι γιατί δεν βγαίνει τίποτε ... εγώ νομίζω ότι ήδη είμαστε στον πάτο... πότε θα ξυπνήσουμε δεν ξέρω!!!
      Δοκίμασέ τα Πηνελόπη μου τα μπισκοτοκεκάκια... είναι νοστιμοτατα!!!
      Πολλά φιλιά κι ελπίζω να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  6. Κική μου θα τα κάνω, τρελαίνομαι για τέτουα πράγματα.Σήμερα ε΄φαγα στης κόρης μου κέικ καρότου σύμπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Αχτίδα μου γιατί είναι μαλακά και νόστιμα!

      Διαγραφή
  7. Καλή βδομάδα γλυκιά μου Κικίτσα!!!τι είναι πάλι τούτα???μπισκοτοκεκάκια καρότου??και μάλιστα εύκολη συνταγή??και μπήκε και φθινόπωρο??και με τρελαίνουν τα περίεργα???και μοιάζουν και πολυ yummy yummy???Αντε βρε!!!μας τρέλανες πάλι με τις απίθανες ιδέες σου!!!πάω και στα πιό πίσω με περιέργεια στο φούλ γιατί λείπω τα Σ/Κ και κάτοι θα έχασα!!!!φιλάκια κούκλα μου!!!ξέρεις εσύ,,άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν Καίτη μου γιατί είναι πολύ νόστιμα και μαλακά!!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Χμμ φαίνονται καταπληκτικά,και με τόσα αγαπημένα υλικα θα τα δοκιμάσω νομίζω,εξάλλου έχουμε και τους μικρούς της οικογένειας που θα τα τιμήσουν σίγουρα,μπράβο,πολλά φιλιά καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία λιχουδιά και υγιεινή!!
      Φιλιά κι επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσουν τα μπισκοτοκεκάκια σου, ιδανικά για κολατσιό και για το σχολέιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ γευστικά θα είναι τα καροτομπισκότα με τα μπαχαρικά και τα φουντούκια και με πολύ ωραίο χρώμα! Έχω φτιάξει με ωμό τριμμένο καρότο αλλά με βραστό όχι ακόμα!
    Πάντως και παλιά που δεν είχαμε κρίση και ήταν όλα ιδανικά σ' αυτή τη χώρα (χο χο χο), τα σχολεία ένα μπάχαλο τα θυμάμαι... Και το σίγουρο είναι πως μόνο τα παιδιά δε φταίνε γι' αυτό. Τέλος πάντων, δε θέλω να σχολιάσω περισσότερο γιατί δεν είναι ευγενικό να αρχίσω να βρίζω!

    Καλή βδομάδα εύχομαι, με δύναμη και με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα κι έτσι Σκοτεινούλα μου... αξίζουν γιατί είναι σαν μικρά κεκάκια!!
      Δυστυχώς πάντα η εκπαίδευση ήταν ένας χώρος άχρηστων (για να μην πω επιζήμιων) πειραμάτων και κομματικών εκφράσεων... κανείς δεν σκέφτηκε ποτέ μια εθνική και συνεχόμενη πολιτική για την παιδεία έτσι ώστε να έχουμε βελτιωμένη απόδοση των νέων!!!
      Είναι λυπηρό!!!
      Φιλάκια καλή μου !!!

      Διαγραφή
  11. Ακόμα να χρησιμοποιήσω καρότο σε γλυκές παρασκευές. Όλο λέω ότι θα το κάνω και όλο δεν το αποφασίζω!
    Πολύ αφράτα φαίνονται τα μπισκοτάκια σου, άκρως δελεαστικά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!