Εβδομαδιαίο μενού 15

Καλή σας μέρα και καλή Κυριακή να έχετε!!! Το καλοκαίρι έφυγε, το μυαλό μου ήρθε στη θέση του και επιτέλους προσγειώθηκα για τα καλά μέσα στο φθινόπωρο! Τα μαθήματα που άρχισαν με βοήθησαν σ' αυτό!!! Έτσι αρχίζω και πάλι (εκτός απροόπτου!!) τα Κυριακάτικα εβδομαδιαία μενού που μου λέτε ότι σας βοηθούν στην ευκολότερη, εβδομαδιαία οργάνωση του φαγητού.
Μερικές προτάσεις, λοιπόν, σήμερα που ελπίζω να σας αρέσουν!! Αν πάλι όχι... τότε μπορεί να σας βοηθήσουν να βρείτε κάτι άλλο για να μαγειρέψετε! Το σημαντικό είναι η καθημερινότητά μας να είναι εύκολη, νόστιμη και, όσο γίνεται, όμορφη!!
Ας πάμε τώρα στις προτάσεις...
ΔΕΥΤΕΡΑ:               Παστίτσιο με σπανάκι, καρύδια και τυριά
ΤΡΙΤΗ:                   Μεσογειακή φριτάτα με πράσινη σαλάτα
ΤΕΤΑΡΤΗ:               Γίγαντες φούρνου
ΠΕΜΠΤΗ:             Ρολό με κιμά ή μπιφτέκι γεμιστό με λαχανικά
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:        Λαχανικά ψητά με αρωματική σάλτσα γιαουρτιού
ΣΑΒΒΑΤΟ:                       Χορτόπιτα με σφολιάτα

ΚΥΡΙΑΚΗ:              Κότσι γεμιστό με καπνιστό τυρί Μετσόβου

ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:   Σιροπιαστό κέικ με ινδοκάρυδο
Κι ένα σνακ :                 Εύκολα μίνι κρουασάν βουτύρου 
Να έχετε μιαν όμορφη και νόστιμη εβδομάδα! 
:))

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή αρχή με τα μαθήματα! Πράγματι να προγραμματίζεις το εβδομαδιαίο μενού είναι πολύ βολικό και δεν πελαγώνεις. Βέβαια δεν το έχω καταφέρει και πολύ γιατί όλο και κάτι με βγάζει εκτός προγράμματος.... το παστίτσιο σου μου έκανε εντύπωση! Δεν το έχω ξαναδεί σε αυτή την εκδοχή και νομίζω θα είναι υπέροχο! Και ως παμφάγο έχω να πω ότι όλα τα πιάτα σου μου αρέσουν! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου... έχεις απόλυτο δίκιο! Δοκίμασέ το το παστίτσιο... αν σου αρέσει το σπανάκι θα το λατρέψεις!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή βδομάδα από αύριο Κικίτσα, με πολλές πολλές νοστιμιές, σαν αυτές που μας προτείνεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο προγραμματισμός γενικά μου αρέσει και προσπαθώ να τηρώ τα χρονοδιαγράμματα που η ίδια επιβάλλω στον εαυτό μου.Δεν τα καταφέρνω πάντα γιατί οι ανατροπές είναι ισχυρότερες.Ωστόσο στο μυαλό μας πρέπει να επικρατεί ένας πρόχειρος σχεδιασμός για το εβδομαδιαίο μενού και σε αυτό μας βοηθάς πολύ!Σε λύσεις πρωτότυπες και στην διαφορετικότητα που η οικογένεια αναζητά.
    Με πρώτη μου προτίμηση την φριτάτα ,θα προχωρήσω ακάθεκτη, στα ψητά λαχανικά που λατρεύω.Το γλυκάκι με την ροζουλί επίστρωση θα το κάνω για τους άλλους...
    Καλό κυριακάτικο βράδυ Κική μου!!!Φιλιά πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ο προγραμματισμός δεν γίνεται να τηρηθεί πάντα Φωτεινή μου αλλά τί να γίνει... Ωστόσο ...βοηθάει ο πρόχειρος σχεδιασμός έχεις απόλυτο δίκιο!!!
      Το γλυκάκι μπορεί να γίνει και άσπρο ή σιελ!!!! -:))
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Αχ... Κική τι μας κάνεις κάθε τόσο με τα μενού σου?
    Τα 4 τελευταία για μένα παρακαλώ να μου τα τυλίξετε για το σπίτι!!!!!

    Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βοηθήσω προσπαθώ Χρυσαυγή μου!!! -:))
      Να σου τα τυλίξω... πάραυτα!!!!!
      Φιλιά και επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ νόστιμες οι προτάσεις σου, Κική μου! Σ' ευχαριστούμε!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααα!
    Δεν είσαι καθόλου σωστή κυρία μου!
    Μας βομβάρδισες εκεί με τόσο ωραία πιάτα και τα έχασα!
    Όλα θέλω να τα φτιάξω, όλα όμως!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!