Κοτομπουκιές παναρισμένες & ψητές

Καλημέρα σας! Θυμάμαι... μια λέξη τόσο σημαντική! Χαράζουν ανεξίτηλα τη ζωή μας και τη πορεία της οι αναμνήσεις μας. Το έχουν πει άλλωστε και οι σχετικοί επιστήμονες, οι ψυχολόγοι. Ειδικά τα βιώματα των παιδικών και τα εφηβικών χρόνων καθορίζουν εμάς και τις πράξεις μας ως ενήλικες.
Όταν, λοιπόν, κάποιος έχει όμορφες αναμνήσεις και μια ευτυχισμένη παιδική ηλικία δεν θέλει τίποτα περισσότερο από το να τα μεταφέρει αυτά και στις επόμενες γενιές! Όταν έχεις μεγαλώσει σε ένα σπιτικό, ανάμεσα σε ενήλικες που, φυσικά είχαν τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά ή δεν τα μετέφεραν ή τα μετέφεραν με έναν τρόπο καθαρά φυσιολογικό και μάλιστα ...αισιόδοξο στους μικρότερους, που ήταν πάντα γεμάτο με χρώματα κι αρώματα, που η κουζίνα του πάντα βρισκόταν σε ...υπερδιέγερση και ο κήπος του ήταν γεμάτος λαχανικά και φρούτα για την οικογενειακή κατανάλωση το μόνο που θέλεις κι εσύ είναι να τα μεταφέρεις στους μικρότερους. Όταν έχεις νιώσει όμορφα με όλα αυτά και θυμάσαι με αγάπη και τρυφερότητα αυτούς που έχουν "ταξιδέψει" το μόνο που θέλεις είναι να σε θυμούνται με τον ίδιο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος, εσωτερικός θα έλεγα αλλά και προσωπικά "εγωιστικός" ίσως που μου αρέσει να "φροντίζω" τις μικρές μας. Είναι υπέροχο να βλέπεις παιδικά ματάκια να στράφτουν και να σε κοιτάζουν με τη σιγουριά ότι θα κάνεις ό,τι μπορείς γι αυτά, είτε είναι δικά σου είτε όχι. Σου ζεσταίνει την καρδιά... και σου αφήνει μια γλυκιά γεύση στο στόμα! -:))
Για σήμερα, λοιπόν, μιαν ανάρτηση αφιερωμένη στα παιδιά (εντάξει, εντάξει σε μικρά και μεγάλα παιδιά για να μην υπάρχουν παράπονα). 
Μικρές καστανόξανθες κοτομπουκιές, γεμάτες νοστιμιά που θα ικανοποιήσουν ακόμα και τον πιο ιδιότροπο, παιδικό ουρανίσκο... γιατί τα παιδιά είναι δύσκολοι κριτές αλλά και δύσκολοι "πελάτες" όσον αφορά στο φαγητό τους όσο κι αν λέμε ότι τρώνε απ' όλα. Κι αν σερβιριστούν σε ένα πιάτο με χωρίσματα μαζί με λίγες πατάτες, μερικούς κύβους αγγουροντομάτας αλλά και λίγη κέτσαπ και μουστάρδα... γίνονται ανάρπαστες. Αλλά και για τη μαμά είναι εξίσου εύκολο και γρήγορο φαγητό. 
Δοκιμάστε τις και δεν θα απογοητευτείτε...
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
2 μπουτάκια κοτόπουλου, χωρίς κόκκαλο σε κύβους
2 1/2 κ.σ. μαγιονέζα
1 κ.γλ. κέτσαπ
80 γρ. παρμεζάνα Μετσόβου ή κεφαλοτύρι ψιλοτριμμένο
2 κ.σ. γιαούρτι
1 κ.σ. σουσάμι για το τελικό πασπάλισμα
2-3 κ.σ. αλεύρι για το αρχικό πασπάλισμα
Αλάτι και πιπέρι λευκό
1 πρέζα ρίγανη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ, καλυμένο με αλουμινόχαρτο βάζουμε το αλεύρι, αλάτι, πιπέρι και τη ρίγανη.
Σε άλλο μπολ, αναμιγνύουμε τη μαγιονέζα, την κέτσαπ, την παρμεζάνα και το γιαούρτι.
Καλύπτουμε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Παίρνουμε τους κύβους του κοτόπουλου και τους βάζουμε στο μπολ με το αλεύρι.
Τους τυλίγουμε καλά στο μείγμα αυτό και μετά τους βάζουμε στο μπολ με το μίγμα της μαγιονέζας.
Ανακατεύουμε καλά τους κύβους ώστε να καλυφθούν εντελώς από τη μαγιονέζα.
Ύστερα, του βάζουμε στο ταψί με το αντικολλητικό χαρτί και τους πασπαλίζουμε με το σουσάμι.
Βάζουμε να ψηθούν για 30-40 λεπτά περίπου ή έως ότου πάρουν ένα καστανόξανθο χρώμα.
Συνοδεύουμε τις κοτομπουκιές με ένα μίγμα από κύβους ντομάτας, αγγουριού και φρέσκου κρεμμυδιού που τα έχουμε αλατίσει ελαφρά και, αν θέλουμε, με πατάτες τηγανιτές κανονικές ή φούρνου.
Καλή σας συνέχεια!

36 σχόλια:

  1. Μου τρέχουν τα σάλια!!!!!!!!
    Αρχίζω και πεινάωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ και επαυξάνω στα λόγια και στις διαπιστώσεις σου σχετικά με τις όμορφες και ισορροπημένες παιδικές αναμνήσεις!
    Είναι η εισαγωγή στο βιβλίο της ζωής μας και ένα ωραίο βιβλίο κερδίζεται από τις πρώτες σελίδες του.
    Όπως και μία επιτυχημένη συνταγή μπαίνει στην καρδιά μας,πριν ακόμα φτάσει στον ουρανίσκο μας,από τις εικόνες και την περιγραφή!Έτσι κάπως εξάλλου αποφασίζει κάποιος αν την πραγματοποιήσει.
    Και οι κοτομπουκιές σου Κική μου με κέρδισαν από την ζωντάνια των χρωμάτων,από την ευκολία της παρασκευής,αλλά κυρίως από την βεβαιότητα της απίθανης γεύσης τους!Ο εμβαπτισμός τους στο πεντανόστιμο μείγμα είναι προφανώς και η επιτυχία της νοστιμιάς!
    Δεν χρησιμοποίησες στήθος...μήπως γίνει πιο στεγνό και σκληρό?Σίγουρα τα μπουτάκια έχουν πιο τρυφερό κρέας..
    Μέσα στη βδομάδα θα γίνουν!Θα σου πω εντυπώσεις,αν και είμαι σίγουρη για τα διθυραμβικά σχόλια!
    Καλή σου μέρα Κική μου!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίες Φωτεινή μου και γι αυτό τον λόγο που αναφέρεις δεν χρησιμοποίησα στήθος... γιατί το μπουτάκι έχει πιο τρυφερό και καθόλου στεγνό κρέας!
      Περιμένω εντυπώσεις!! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικόοοοοοοοο, απλό, πεντανόστιμο και χωρίς τηγάνι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άνοιξες την όρεξη (και είναι και νωρίς ακόμα!!!)
    ;-)
    Φιλάκια!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τις δοκιμάσεις Ιωάννα μου!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Μας τρελαίνεις Κική!!!!!!!!!!!!!!!
    Μικρές μερίδες όμως σερβίρεις!! χαχαχαχα
    Φαντάζομαι ότι ήταν για παιδί, γιατί εγώ τρώω χαλαρά τριπλάσια ποσότητα!!!

    Τέλειες τις έκανες και το σουσάμι το ψημένο μου αρέσει πάααρα πολύ!

    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κοτομπουκιές Χρυσαυγή αλλά με κατηγορείς άδικα... η μερίδα ήταν για την Ιωάννα!
      Η αλήθεια είναι ότι αυτές οι κοτομπουκιές τρώγονται σαν καραμέλες!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Κάπως έτσι το έφτιαξα κι εγώ προ ημερών (με μικρές διαφοροποιήσεις), αλλά με το στήθος του κοτόπουλου. Δεν έβαλα κέτσαπ, θα το δοκιμάσω όμως την επόμενη φορά! Άλλωστε το κοτόπουλο παίζει συχνά στο σπίτι μου, το λατρεύω! Ωραία συνταγή Κικίτσα μου για μικρά, αλλά και μεγάλα παιδιά! :) :)
    Πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ Πηνελόπη μου να κάνεις κοτομπουκιές με φιλέτο από μπουτάκια και θα δείς τη διαφορά... δεν είναι στεγνό το κρέας και είναι πιο μαλακό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. πολυ πιο ωραιές οι κοτομπουκιές με το μπουτι απ'οτι με το στήθος!Αλλη γεύση...άλλο πραγμα!αυριο θα κάνουμε τη συνταγή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πιο μαλακές και δεν είναι στεγνές!
      Δοκίμασέ τη συνταγή ...αξίζει!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια συνταγή και μου αρέσει που είναι στο φούρνο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ωραία συνταγή κορδονέτο μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Το λατρεύω αυτό το πιάτο Κική μου!
    Είναι νόστιμο και πολύ υγιεινό και με τα συγκεκριμένα συνοδευτικά απλά απογειώνεται!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ωραιότατο Ερμιόνη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Κάποιες μαμάδες βάζουν στα παιδάκια τους τα προκατεψυγμένα (!!!!) και μου έχουν ζαλίσει τα αυτιά με δαύτες. Κάνω τον Κινέζο προς το παρόν και την έχουμε γλιτώσει. Ευτυχώς το ποστάρισες πάνω στην ώρα να τους τις φτιάξω και να μην μου το χτυπάνε....αχαχαχχαα!!! Και αν είναι όπως τις φαντάζομαι, θα τις καθιερώσουμε κιόλας. Επανέρχομαι λοιπόν εντός των ημερών! Φιλιά Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μου δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις τις προτηγανισμένες... ό,τι και να είναι δεν είναι τόσο αγνές κι επιπλέον είναι άχρηστα πιο ακριβές. Δοκίμασε αυτές ή μπορείς απλά να τις πανάρεις με τον κλασσικό τρόπο. Γίνονται "λουκούμι"!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Κοτομπουκίτσες λαχταριστές, σούπερ και για μικρά και για μεγάλα παιδάκια!!
    Φιλιά Κική μου, καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου... είναι υπέροχες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη η συνταγή για κοτομπουκιές. Βάλε μου 2 μερίδες (για μένα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυό μερίδες ...έτοιμεεεεεεςςςςς!!!!!!!!!! -:))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν γιατί αξίζουν!

      Διαγραφή
  13. Νομίζω ότι τις μικρές σας τις καλομαθαίνεις και με το παραπάνω, αν τους φτιάχνεις τέτοιες νοστιμιές! Αν αποφασίσεις να καλομάθεις και κανέναν μεγαλύτερο, προσφέρομαι!!! Σου λέω βέβαια εκ των προτέρων ότι θα ζητήσω διπλή μερίδα... ;-)
    Πολλά φιλάκια, Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί θεία θα ήμουν Αναστασία μου αν δεν τις καλομάθαινα τις μικρές;;;; Γι αυτό είναι οι θείες για τα αυστηρά είναι οι γονείς!!!! χαχαχαχα
      Να σου στείλω τριπλή;;; Πολύ ευχαρίστως να σε καλομάθω!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. μας αρέσει και μας να μας καλοφροντίζουν.....να σαι καλά
    πολύ ωραία η συνταγή σου και εξαιρετικό το πνεύμα σου μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, οι άνδρες και τα παιδιά λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο! -:))
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφα που τα έχεις φτιάξει! Και νόστιμα και υγιεινά! Φαντάζομαι τη χαρά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου... το καταευχαριστήθηκαν!

      Διαγραφή
  16. Τέλειες Κική μου, σλουρπ!!!!Και για μικρά και για μεγάλα παιδιά!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ακριβώς έτσι Ελένη μου... δύσκολα τους αντιστέκεσαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Τι τέλειες κοτομπουκίτσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και τα μπουτάκια είναι αγαπημένα μου, κι έτσι που τα'φτιαξες και με το σουσαμάκι άστα να πάνε άστα Κική μου! Θεσπεσιότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!