Πέννες με μπουκιές κοτόπουλου

Καλή σας μέρα!!! Για αρχή, σήμερα, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμην για την αργοπορία της απάντησης στα σχόλια! Υπήρξαν κάποιες μέρες ή μάλλον εβδομάδες που ο χρόνος ήταν αδυσώπητος μαζί μου... πολλές υποχρεώσεις και προβλήματα που με αποπροσανατόλιζαν και με έβγαζαν εκτός προγραμματισμού και ομαλής καθημερινότητας.
Τέλος πάντων, νομίζω ότι αυτά σιγά σιγά βαίνουν προς το τέλος τους κι εγώ ελπίζω να είμαι εντάξει απέναντί σας! -:))
Οι περισσότεροι, γονείς (κυρίως μαμάδες), θείες, γιαγιάδες γκρινιάζουμε πολλές φορές για τα μικρά μας "βλασταράκια" και τις συνήθειες ή καλύτερα τις ιδιοτροπίες τους στο φαγητό. 
Προσωπικά, θυμάμαι ακόμα πόσο ταλαιπωρούσα μαμά και γιαγιά για να με πείσουν να φάω κάτι άλλο εκτός από...οδοντογλυφίδες!!!!!!!!! Ναι, αυτό με έχει σημαδέψει ανεξίτηλα γιατί όταν με συναντούν παλιοί συνάδελφοι της μαμάς μου και του μπαμπά μου που έχουν χρόνια να με δουν με ρωτούν (τυπικά φυσικά και με χαριτωμενιά μιας και είναι, πλέον, ορατό ότι σταμάτησα αυτού του είδους τη διατροφή) αν συνεχίζω να τρώω ...οδοντογλυφίδες και ενίοτε καμιά πατάτα τηγανιτή!!! 
Έχοντας την εμπειρία από τον εαυτούλη μου αλλά και από τις λατρεμένες μου ανιψούλες καταλαβαίνω τί αγώνας γίνεται πολλές φορές και πόσο άγχος μας γεμίζει το καθημερινό φαγητών των μικρών ζουζουνιών.
Για να σας δώσω να καταλάβετε... η μικρή μας Βασιλικούλα αλλάζει τουλάχιστον 4-5 φορές άποψη και επιθυμία σχετικά με το τί θα φάει το μεσημέρι, ανάμεσα στις 10.30 και στις 1.00 που, τελικά τρώει ή συχνότερα δεν τρώει παρά μόνον δοκιμάζει!!!! Η μεγάλη μας, η Ιωάννα, που πέρασε την πολύ δύσκολη περίοδο της επιλεκτικότητας της τροφής λέει τί θέλει να φάει (μιας και τη ρωτάμε για να αναλαμβάνει και τις ευθύνες της) αλλά πάντα οι επιλογές της είναι ανάμεσα σε φασόλια μαυρομάτικα, μαρουλοσαλάτα, ντοματοσαλάτα, μακαρόνια με άσπρη ή κόκκινη σάλτσα και σαρδέλες! Το κρέας ...ούτε να το δει!!! Έτσι, αναγκαστικά... μειώσαμε λίγο τις δημοκρατικές διαδικασίες του τριωρόφου (κατά τη συνήθεια της εποχής... εδώ το κάνουν χώρες και κυβερνήσεις εμείς θα μέναμε πίσω;;;;) και τις επιβάλαμε μια φορά την εβδομάδα να τρώει κοτόπουλο (σε όποια μορφή το επιλέγει) και μια φορά την εβδομάδα κιμά (γιατί, εδώ και καιρό, έχει ξεκινήσει τον "ανένδοτο αγώνα" εναντίον του κρέατος)!!! -:))
Προχθές, λοιπόν, ήταν η μέρα να φάει κοτόπουλο γιατί τα άλλα τα είχε εξαντλήσει, σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα (κάτι σαν μνημόνιο διατροφής έχουμε!!! χαχαχαχα) και, επειδή κατά βάθος δεν το ήθελε, μου ζήτησε να της φτιάξω μπουκιές κοτόπουλου με μακαρόνια!!! Η πονηρούλα... όταν ζητάει συνοδευτικό, συνήθως τρώει το συνοδευτικό και όχι το κρέας. Όμως την ..."πάτησε"!!! Το συγκεκριμένο κοτόπουλο έγινε ένα πιάτο τόσο νόστιμο που έφαγα κι εγώ αλλά κι εκείνη το ...απόλαυσε!!! 
'Ετσι, βλέποντας τί επιτυχία είχε σε "μας" το φαγητό αυτό σας προτείνω να το δοκιμάσετε κι εσείς στα μικρά σας και είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελλαθούν! Αλλά κι εσείς το ίδιο, γιατί είναι γρήγορο, τρυφερό, εύκολο και κομμένο σε μικρές μπουκίτσες κάτι που σε πολλά παιδιά αρέσει πολύ!!!
Πάμε να δούμε τη συνταγή του;;;
ΥΛΙΚΑ για 2-3 μερίδες
2 μπουτάκια κοτόπουλου κομμένα σε κυβάκια (μπουκίτσες)
2 κ.σ. κέτσαπ
1 κ.γλ. μουστάρδα
3-4 κ.σ. ελαιόλαδο 
1 πρέζα γλυκιά πάπρικα
1 πρέζα ρίγανη
1 πρέζα θρούμπι (ή θυμάρι)
1 πρέζα κόλιανδρο (σκόνη)
Χυμό από 1 μικρό λεμόνι
1/2 πακέτο μακαρόνια (όποια θέλετε... εμείς αγαπάμε τις πέννες)
Κεφαλοτύρι, παρμεζάνα ή πεκορίνο Αμφιλοχίας για το γαρνίρισμα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Μόλις βράσουν, κρατάμε 1 ποτήρι από το ζωμό τους και μετά αδειάζουμε το υπόλοιπο νερό.
Προσθέτουμε στα μακαρόνια 1 κ.σ. βούτυρο και ανακατεύουμε.
Βάζουμε σε βαθύ, αντικολλητικό τηγάνι το ελαιόλαδο και τις μπουκιές του κοτόπουλου και τις αφήνουμε να σοταριστούν απ' όλες τις πλευρές.
Ύστερα, προσθέτουμε την κέτσαπ, τη μουστάρδα, το ζωμό από τα μακαρόνια, αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, τη ρίγανη, την πάπρικα, τον κόλιανδρο, το θρούμπι (ή θυμάρι) και αφήνουμε σε μέτρια προς σιγανή φωτιά να βράσει το κοτόπουλο.
Μόλις το νερό τελειώσει (και δούμε ότι το κοτοπουλάκι είναι έτοιμο) ρίχνουμε στο τηγάνι και το χυμό λεμονιού για να πάρει μια μοναδική νοστιμιά το φαγάκι μας.
Αφήνουμε να πάρει μια βράση και αποσύρουμε από τη φωτιά.
Βάζουμε σε ένα βαθύ πιάτο ή ένα μπολ μακαρόνια και από πάνω μπουκιές κοτόπουλου και λίγο από το ζουμάκι που υπάρχει στο τηγάνι.
Ανακατεύουμε τα μακαρόνια με το κοτόπουλο, πασπαλίζουμε με τριμμένο κεφαλοτύρι (ή όποιο άλλο τυρί διαλέξαμε) και το φαγάκι μας είναι έτοιμο.
Εάν το ζουζούνι μας τρώει σαλάτα... συνοδεύουμε το πιάτο με λίγες φέτες ντομάτας και λίγο μαρούλι.

20 σχόλια:

  1. Φοβερο φαγητακι για παιδια, αλλα και εγω η 26χρονη το λιγουρευομαι τρελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο για μικρά και μεγάλα παιδιά!!

      Διαγραφή
  2. Δεν απορώ καθόλου για τις ιδιοτροπίες των μικρών παιδιών,Αντίθετα παραξενεύομαι να ακούω ότι υπάρχουν καλόβολα παιδιά,χωρίς,απαιτήσεις και παραξενιές.Πιστεύω ότι όλοι μας λίγο ή πολύ ,είχαμε τις παιδικές μας ιδιοτροπίες ,ώσπου να εκτιμήσουμε τις γεύσεις και τις νοστιμιές των σπιτικών φαγητών.
    Και φυσικά ο απόλυτος συνδυασμός ζυμαρικών και κοτόπουλου,αυτός ο εν δυνάμει τονωτικός και ίσως νοστιμότερος,δεν αφήνει κανένα ,μα κανένα ασυγκίνητο!
    Και με τον τρόπο σου Κική μου ,τον έκανες ακόμα πιο απολαυστικό,ακόμα πιο γευστικό και φυσικά ακαταμάχητο!!!Ποιός να αντισταθεί????Ποιά Βασιλικούλα και ποιά Ιωάννα μπορούν να μη πέσουν αμαχητί, στα προσεκτικά και όμορφα τακτοποιημένα δίχτυα γευστικής αποπλάνησης?
    Εύγε Κική μου!Για την υπομονή και τις υπερπροσπάθειες πειθούς και γλυκύτητας απέναντι στις ανηψιές σου.Φαντάζομαι την χαρά και την ικανοποίηση όταν ανταποκρίνονται...Πάρτυ θα κάνετε!!
    Φιλάκια πολλά,πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως Φωτεινή μου δεν έχω συναντήσει τόσο καλόβολα παιδιά... παιδιά είναι ...ιδιοτροπίες και παραξενιές θα έχουν... κι εγώ είχα!!! -:))
      Είναι πράγματι ωραίο πιάτο και δυναμωτικό και όχι μόνον για μικρά παιδιά... και για λίγο μεγαλύτερα μια χαρά είναι!! :)))
      Σ'ευχαριστώ Φωτεινή μου για τα καλά σου λόγια... εσύ ξέρεις από πρώτο χέρι την αδυναμία μου στις μικρές μας!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  3. Εγώ, Βασιλική μου, το θέλω όοοολο για μένα! Τα μικρά ας φάνε πατάτες τηγανιτές!
    Χιχιχι!

    Πεντανόστιμο και περιποιημένο!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου φτιάξω όσο θέλεις Ζαμπία μου και ειδικά η Βασιλική μας λατρεύει τις τηγανιτές πατάτες!!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Ωραία ιδέα για το αυριανό ή το μεθαυριανό μου ταπεράκι στο γραφείο
    Κική μου.
    Και ελπίζω να το τιμήσουν και οι άνδρες της παρέας :-)))
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πηνελόπη μου είναι ωραία ιδέα για το γεύμα στο γραφείο!!! Όσο για τους άνδρες σου ...περιμένω τα αποτελέσματα! -:))
      Καλά να περνάτε!!

      Διαγραφή
  5. Τρώει μαυρομάτικα η Ιωάννα;; εντυπωσιακό!
    Πάντως πράγματι το κοτόπουλο είναι από τα φαγάκια που αρέσουν στα πιτσιρίκια! Σε συνδυασμό με μακαρόνια είναι από τα πολύ αγαπημένα τους φαγητά νομίζω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ιωάννα τρώει όλα όσα δεν τρώνε παιδιά της ηλικίας της ...μαυρομάτικα και σαλάτες. Ευτυχώς υπάρχουν και τα μακαρόνια και το κοτόπουλο, κατόπιν πιέσεως!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Εμένα Κική μου πιο πολύ εντύπωση μου έκαναν αυτά που τρώει η ανηψούλα, παρά αυτά που δεν τρώει.
    Ο γιόκας μου πάλι που μικρός ήταν ένα σκασμένο, ήθελε να τρώει μόνο κρέας, για μαυρομάτικα και λοιπές σαλάτες δεν το συζητάγαμε καν, και όταν είχαμε κρέας με ζυμαρικό, άφηνε το ζυμαρικό και έτρωγε το κρέας, το αντίθετο από εσάς δηλαδή χα χα χαα.
    Μα στο δικό σου υπέροχο πιάτο, ποιο πιτσιρίκι (και όχι μόνο) να αντισταθεί?
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως όμως καλύτερα έτσι Έλενα γιατί εμείς παίρνουμε και σίδηρο κατά διαστήματα!!! Η αλήθεια είναι ότι είναι αγαπημένο πιάτο των παιδιών αυτό το συγκεκριμένο
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Νομίζω οτι τα επιλεκτικά παιδάκια έχουμε ταλαιπωρήσει κατά καιρούς πολύ κόσμο! Ναι ναι, ακόμη κι εγώ... :-)
    Πάντως το φαγάκι δύσκολα θα άφηνε ασυγκίνητο ακόμη και τον πιο απαιτητικό... Φαίνεται πεντανόστιμο!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Αναστασία μου... κι εγώ, κι εγώ...και τώρα προτείνουμε φαγητά... αστείο δεν είναι;;;;
      Χαίρομαι που σου άρεσε το φαγάκι αυτό γιατί είναι απλό και νόστιμο... καθαρή γεύση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλή ιδέα το κοτόπουλο με τα μακαρόνια. Για να πω την αλήθεια δεν έχω συνοδεύσει ποτέ το κοτόπουλο με ζυμαρικά.
    Η πρότασή σου φαίνεται πεντανόστιμη και σίγουρα εύκολη για τα απαιτητικά παιδιά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το γιατί νομίζω ότι θα σου αρέσει! Το κοτόπουλο ταιριάζει με τα ζυμαρικά, ειδικά κοκκινιστό κι έτσι αλλά και με σως ροκφόρ!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Κική μου με τα πιτσιρίκια πραγματικά εκπλήσσομαι, έχουν περίεργα γούστα!!!Το πιάτο σου είναι καταπληκτικό, πως να αντισταθείς???
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπλήσσεσαι Ελένη εεεεε;;;; Εγώ να δεις που δεν μπορώ να τα πείσω να φάνε κρέας και προτιμούν να παίρνουν σίδηρο από καιρό σε καιρό!!! Τί να πώ!!!!
      Είναι νόστιμο το συγκεκριμένο φαγάκι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αχ αυτές οι διατροφικές επιλογές των παιδιών!!! Εμείς έχουμε πρόβλημα με την μικρή με τα λαχανικά και τα φρούτα!Δεν τρώει τίποτα πέρα από καρότα! Έχω απελπιστεί και το τι έχω σκαρφιστεί και έχω αλέσει στην κατσαρόλα μου για να τα τρώει τουλάχιστον μαγειρεμένα και αόρατα δεν λέγεται! Το αποτέλεσμα είναι να πέρνει βιταμίνες.. μακάρι να έτρωγα και εγώ μόνο οδοντογλυφίδες μπας και χάσω κανένα κιλό χαχαχα η συνταγή σου φαίνεται τέλεια την έχω κάνει με εξαίρεση το κόλιανδρο...φιλιά πολλά και σκέφτομαι ότι το καλό με τις "ιδιοτροπίες" των παιδιών είναι ότι έχουν την φαντασία μας για δημιουργία ζωντανή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική, τα παιδιά έχουν αγώνα τελικά σε όλους τους τομείς ;-)
    Χαίρομαι που χρησιμοποιείς πολλά μυρωδικά. Το έχω ξαναπεί ότι τα μυρωδικά και τα μπαχαρικά είναι που δίνουν ταυτότητα σε ένα πιάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!