Εβδομαδιαίο μενού 13

Καλησπέρα σας! 'Ενα ακόμη από κείνα τα πολυάσχολα Σαββατοκύριακα κοντεύει να περάσει κι εγώ μόλις κατάφερα να καθίσω στον υπολογιστή μου κι αυτό για περιορισμένο χρόνο λόγω κάποιων υποχρεώσεων που ...με τρέχουν και δεν τις ...τρέχω μάλλον τις κυνηγάω!! -:))
Βέβαια, το να "τρέχουμε" έχει κι αυτό την αξία του αλλά, ειδικά τώρα που καλοκαίριασε τα Σαββατοκύριακα σε προκαλούν για βολτίτσες και χαλάρωση σε μια παραλία!!! Ας είναι όμως ... Αυτό που προσπαθώ να σας πω είναι ότι σήμερα θα περάσω αμέσως σε κάποιες προτάσεις που σας έχω για την ερχόμενη εβδομάδα... έτσι ...μήπως και βοηθήσω λίγο να λυθεί το πρόβλημα και να απαντηθεί η ερώτηση "τί θα φάμε πάλι σήμερα;;;".
Ας δούμε, λοιπόν, ελπίζοντας ότι θα σας αρέσουν...
ΤΡΙΤΗ: Κολοκυθόρυζο με κιμά και κατίκι Δομοκού
ΤΕΤΑΡΤΗ: Πανσπερμία με κους κους
ΠΕΜΠΤΗ: Πατάτες ογκρατέν με μανούρι
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Πιπεριές με αυγά στο φούρνο
ΣΑΒΒΑΤΟ: Γύρος κοτόπουλου
ΚΥΡΙΑΚΗ: Καλαμαράκια φούρνου γεμιστά με τυρί
Το γλυκό της εβδομάδας: Παρφέ καρπούζι
Ένα ψωμάκι για την εβδομάδα: Ψωμάκια για burger
Καλή και νόστιμη εβδομάδα!!!
-:))

16 σχόλια:

  1. δεν θα έλεγα όχι να δοκιμάσω τις πατάτες ογκρατέν με μανούρι γιατί το συγκεκριμένο τυρί μέσα σε παρασκεύες μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Κική. Εγώ πάντα στο "βρώμικο" θα πέσω με τα μούτρα που στην προκειμένη περίπτωση μόνο βρώμικο δεν είναι!! Πιάσε δυό πίτες με γύρο κοτόπουλο γιατί θα πεθάνω βλέποντας τις φωτογραφίες σου!!!


    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!
    Φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τί βρώμικο!!!!!!!! Νοστιμότατο... έφτασεεεεεεε!!!!!!! -:)))
      Φιλιά κι επίσης!

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν είμαι σαν την Χρυσαυγή....στα ΄΄βρώμικα΄΄αμέσως!!!!
    Είμαι της ΄΄υγιεινής ΄΄διατροφής,γι'αυτό διαλέγω και παίρνω πολύ από όλα!
    Και την μερίδα της Χρυσαυγής..εδώ παρακαλώ.Καλοκαιριάτικα μ΄έπιασε λιγούρα και γίνομαι λίγο τσιγκούνα στη μοιρασιά..
    Καλό βράδυ!!!!Με το καλό η καινούργια εβδομάδα!!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φωτεινούλα μου!!!
      Επίσης και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ολες οι συνταγες φαινονται τελειες, αλλα εκεινος ο γυρος κοτοπουλο...τι λιγουρα με επιασε με αυτη την αναρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολα τέλεια αλλά το παρφέ καρπούζιιιιιι ...όλα τα λεφτά !!!!
    Σε γλυκοφιλώ Κικίτσα μου
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μας ταίσεις γευστικότατα βλέπω Κική και αυτή την εβδομάδα!!
    Το μενού της Παρασκευής και της Κυριακής θα το περιμένω ιδιαίτερα καθώς και το δροσερό γλυκάκι!!
    Ευχαριστούμε για όλα, καλή ξεκούραση και καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου, αυτό το "τι θα φάμε σήμερα", είναι ο πονοκέφαλος της κάθε νοικοκυράς! Οι γευστικές σου προτάσεις, είναι σαφώς μια λύση, που μας διευκολύνει άλλη μια φορά, σε αυτό το ερώτημα. Το παρφέ καρπούζι ξεχωρίζει!!
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω Ειρήνη ότι βοηθάνε λίγο!!! Είναι ωραιότατο το παρφέ καρπούζι!
      Επίσης!

      Διαγραφή
  8. Πολύ νόστιμα όλα! Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!