Ψάρια ψητά με πέστο φρέσκων μυρωδικών


Μεσόγειος, η θάλασσα με τα νοστιμότερα ψάρια! Τα ψάρια που (αν κι εγώ κάποιες φορές δεν τα προτιμώ), οφείλω να ομολογήσω, μοσχοβολούν θάλασσα όπως τους πρέπει! Δεν είναι άνοστα, είναι φρεσκότατα, ειδικά τώρα το καλοκαίρι στα παραθαλάσσια χωριά μας και είναι μια πολύ υγιεινή τροφή.
Τα ψάρια που άρχισα, σχετικά πρόσφατα, να τρώω είναι οι τσιπούρες, άλλοτε θαλάσσης και άλλοτε εκτροφής. Είναι νόστιμες και ταιριάζουν απίστευτα με λαδολέμονο αρωματισμένο με λίγη μουστάρδα αλλά ταιριάζουν ακόμη περισσότερο με πέστο φρέσκων μυρωδικών (αφήστε που ακόμα κι εγώ τα τρώω ευχαρίστως έτσι γιατί υπερισχύει η μοσχοβολιά των μυρωδικών).
Μυρωδικά, φρέσκα σε γλάστρες ακόμη και στο πιο στενό μπαλκόνι, στον κήπο, στο κτήμα. Τα φρέσκα μυρωδικά, λένε, έχουν καλύτερη και εντονότερη μοσχοβολιά στη Μεσόγειο! Αυτή τη μοσχοβολιά τους, μαζί με το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, το σκόρδο, το σκληρό τυρί (όποιο κι αν είναι αυτό) και το κουκουνάρι ή τους ξηρούς καρπούς δανείστηκαν οι γνωστές σάλτσες πέστο για να εκπληρώσουν μια πολύ σημαντική αποστολή... να χαρίσουν γεύση και άρωμα σε ό,τι συνοδεύουν!
Ας δούμε όμως το συγκεκριμένο πέστο που αν και απλό... χαρίζει απίστευτη νοστιμιά σε όλα τα ψητά ψάρια.
ΥΛΙΚΑ 
Για το πέστο
150 γρ. φύλλα από μαϊντανό, δυόσμο, βασιλικό
3-4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.γλ. μουστάρδα απαλή
50 γρ. κουκουνάρι ελαφρώς ψημένο
4 κ.σ. τριμμένη παρμεζάνα ή πεκορίνο
Χυμό από ένα λεμόνι
Για τα ψάρια
1 κ.γλ. ρίγανη
1/2 κ.γλ. εστραγκόν
Αλάτι και πιπέρι
1 φέτα πράσινη πιπεριά + 1 φέτα λεμόνι για το κάθε ψάρι

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε τα ψάρια στη σχάρα στο ταψί ή τα τυλίγουμε σε λαδόκολλα αν θέλουμε να κρατήσουν όλο το θαλασσινό άρωμά τους.
Ανοίγουμε τα ψάρια και τα πασπαλίζουμε με ρίγανη, αλάτι, πιπέρι και εστραγκόν, πρώτα εσωτερικά και μετά εξωτερικά.
Βάζουμε στο εσωτερικό των ψαριών μια φέτα λεμόνι και από μία φέτα πιπεριάς.
Ετοιμάζουμε το πέστο
Βάζουμε όλα τα υλικά για το πέστο στο multi και τα αλέθουμε τόσο όσο να έχουμε μια σχετικά λεία σάλτσα.
Σερβίρουμε τα ψάρια με λίγο κρεμμύδι και σάλτσα πέστο και τα συνοδεύουμε με χωριάτικη σαλάτα.
Το απόλυτο καλοκαιρινό πιάτο!!
Καλή σας μέρα!!!
Tante Kiki
21 Comments

21 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω!!!Κάνεις ανάρτηση για ψάρια!!!!
    Λοιπόν οι καιροί αλλάζουνε ,το ίδιο και οι προτιμήσεις!Ή μήπως συμβιβάστηκες με κάποιες επιθυμίες οικείων σου?
    Όπως και να έχει ,το ψάρι είναι αναμφισβήτητα μία από τις πιο υγιεινές και ελαφριές τροφές.
    Ο τρόπος που το προετοίμασες είναι απλός και ταυτόχρονα ιδανικός για να αναδειχθούν οι αρωματικές ουσίες των μυρωδικών σε συνδυασμό με τη γνήσια θαλασσινή νοστιμιά του φρέσκου ψαριού.
    Μία υπέροχη επιλογή για ένα καλοκαιρινό γεύμα!!
    Φιλάκια πολλά,πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Φωτεινή μου ότι, αρχικά, συμβιβάστηκα με τις επιθυμίες των υπολοίπων της οικογένειας αλλά την τελευταία φορά και ειδικά με το πέστο έφαγα πολύ ευχαρίστως την τσιπούρα (αφού βέβαια της έβγαλα την πέτσα που με ...ενοχλεί). Εκείνο που ακόμη παλεύω είναι οι σαρδέλες που η μεν Ιωάννα τις καταβροχθίζει κυριολεκτικά ενώ εγώ και η Βασιλικούλα τις ...κρατάμε σε απόσταση!!!χαχαχα
      Με το απλό ψήσιμο και το πέστο γίνεται υπέροχο το ψάρι (άσε που δεν μυρίζει)!!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Αν και δεν πολυτρελλαίνομαι για ψάρι, επειδή είμαι σε φάση δίαιτας και πρέπει αναγκαστικά να τρώω θα την δοκιμάσω πολύ σύντομα τη συνταγή σου γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρουσα.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το ψάρι με το πέστο και επίσης το ψάρι "γλώσσα" αχνιστό με σάλτσα μουστάρδας που έχω αναρτήσει... κι εγώ όταν κάνω δίαιτα τα τρώω αλλά τώρα αρχίζουν να μου αρέσουν!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. ΠΟλυ ομορφη παρουσιαση και το πεστο.. αλλο πραγμα!Δεν χρειαζεται τιποτα αλλο ενα ψαρι, για να δημιουργησει ενα θεσπεσιο γευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η τσιπούρα είναι από τα πιο αγαπημένα μου ψάρια!
    Θα σου ομολογήσω ότι στην τσιπούρα δεν βάζω ούτε λαδολέμονο, γιατί θέλω να γεύομαι μόνο το ψάρι.
    Ομως το πέστο σου δείχνει πραγματικά υπέροχο Κικίτσα μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, εσύ Ελενάκι μου είσαι προχωρημένη!!!!! Εγώ βάζω και μουστάρδα για να μην μου μυρίζει!!!!
      Το πέστο είναι πολύ ωραίο και του πάει όπως πάει και με πατατοσαλάτα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Την τσιπούρα κι εγώ τη συμπαθώ πάρα πολύ! Την τρώω ψητή σκέτη! Τόσο πολύ μου αρέσει! Αλλά με αυτό το πέστο θα είναι υπέροχη! Πολύ καλοκαιρινή πρόταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο ψάρι Ερμιόνη μου και δεν μυρίζει...ειδικά με το πέστο!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Η τσιπούρα Κική μου είναι το αγαπημένο μας ψαράκι!!!Εντυπωσιακός ο συνδυασμός με το πέστο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πολύ νόστιμη με το πέστο, Ελένη μου!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Είμαι και εγώ από αυτούς που αγαπούν τα ψάρια και φυσικά την τσιπούρα. Έχει ωραίο ψαχνό και είναι από τα ψάρια που τρώνε πιο εύκολα τα παιδιά. Χρησιμοποιώ μυρωδικά, πιστεύω ότι κάνουν την γεύση της ακόμα καλύτερη. Την τρώει πιο εύκολα η μικρή, καθώς δεν μυρίζει ψαρίλα. Από τα καλύτερα ψάρια, ειδικά η πελαγίσια.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι της ταιριάζουν τα μυρωδικά και δεν μυρίζει γι αυτό κι εγώ μπορώ να τη φάω!!!! -:))
      Επίσης καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. πεντανόστιμο!!! και μου αρέσουν τόσο πολύ τα ψαράκια!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική κάθε Σάββατο εμείς τρώμε ψάρια, συνήθως ψητά, θα δοκιμάσω να τα συνοδεύσω με πέστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι "ψαρού" μέχρι το μεδούλι!!!!!! Κι' εμείς τσιπούρες τρώμε, συνήθως ιχθυοτροφείου βέβαια αλλά είναι πεντανόστιμες!!!! Ευχαριστούμε για τη συνταγή πέστο....
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νόστιμο ψάρι η τσιπούρα και πολύ αγαπημένο!
    Η πρόταση με το αρωματικό πέστο σου θα απογειώνει τη γεύση.

    Καλή ξέγνοιαστη Κυριακή Βασιλική μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η τσιπούρα μού αρέσει πολύ και την τρώω συχνά! Βέβαια το πέστο σου την αναδεικνύει πολύ περισσότερο από ένα απλό λαδολέμονο! Μπράβο, Κική μου!
    Φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με ενθουσίασε η ιδέα σου για το πέστο μυρωδικών, το κλασικό πέστο το βρίσκω λίγο βαρύ για τα γούστα μου! Ωραία καλοκαιρινή συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No