Τηγανιά κοτόπουλο με δεντρολίβανο και λιαστές ντομάτες


Σας έχει τύχει να έχετε αποκτήσει, κάποια φορά εμμονή με μια γεύση ή μάλλον με μία και μοναδική συνταγή;;; Αν ναι, τότε θα με καταλάβετε!!! Ζω ένα δράμα ή μάλλον ζω το δράμα ενός κολλήματος με μια λεμονάτη και πικάντικη, δεντρολιβανάτη γεύση... τη γεύση του συγκεκριμένου κοτόπουλου.
Αυτό είχε πολύ καιρό να μου συμβεί ή μάλλον σε τέτοια "έκταση" δεν μου είχε ξανασυμβεί!!!! Αυτό το κοτόπουλο το τρώω κάθε εβδομάδα... εδώ και ένα μήνα!!!! Για μένα που θέλω αλλαγές στη γεύση, είναι απίστευτο!!!! Έχω φάει τέτοια "φλασιά", όπως λένε και οι μαθητές μου, που κάθε μα κάθε εβδομάδα το φτιάχνω και τρώω δύο συνεχόμενα μεσημέρια!!! Τώρα το ζητάει και η Ιωάννα μόνο που για κείνη το συνοδεύω με ρύζι ενώ εγώ το τρώω με λαχανικά και... όχι εγώ δεν το συνοδεύω, τρώω πρώτα τα λαχανικά και μετά το κοτόπουλο σκέτο, ολόσκετο σας λέω για να μην επηρεαστεί η γεύση του!!!!!!!! Αφήστε που κοντεύουν να με διώξουν από το τριώροφο γιατί θέλω παντού να βάζω λιαστές ντομάτες!!!!!!!! χαχαχαχα. Ο δε γαμπρός μου προχθές ρώτησε τί γλυκό με λιαστές ντομάτες θα φτιάξω για την Κυριακή!!!! Καταλάβατε;;; Έχω εγώ τον καημό μου γιατί έχω εθιστεί στη συγκεκριμένη γεύση ...έχω και τις πλάκες!!!! 
Εντάξει, κι εγώ αναρωτιέμαι αν θα τρώω κάθε εβδομάδα το ίδιο κοτόπουλο μέχρι τα βαθιά μου γεράματα... χαχαχαχα ...φαίνεται ότι προσπαθώ να συναγωνιστώ την αδερφούλα μου που τα τρία τελευταία χρόνια τρώει κάθε, μα κάθε πρωί κόρν φλέηκς... πάντα τα ίδια!!!!!!! Έτσι είναι, ό,τι κοροϊδεύεις το "λούζεσαι" τελικά, έλεγε η γιαγιά μου. Ευτυχώς που δεν είναι και καμιά τραγική συνήθεια και είναι ένα απλό, γρήγορο και οικονομικό πιάτο με κοτοπουλάκι... όσο σκέφτομαι ότι μπορεί να ήθελα κάθε εβδομάδα αστακομακαρονάδα μέσα σ' αυτή την κρίση...χαχαχα
Πάντως μιας και το κρέας έχει σήμερα την τιμητική του, φτιάξτε αυτή την τηγανιά... είναι από κείνα τα πιάτα της τελευταίας στιγμής που κυριολεκτικά...σώζουν την κατάσταση.
Συνοδέψτε τα με τηγανιτές πατάτες και θα έχετε μια γρήγορη και νόστιμη λύση για κρασάκι!!!

ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
  • 2 μπουτάκια κοτόπουλου (χωρίς κόκκαλο) σε κομμάτια
  • 300 γρ. μανιτάρια σε φέτες
  • 6 κομμάτια λιαστές ντομάτες
  • 1 κλαδάκι δεντρολίβανο  (ή 1 πρέζα ξερό δεντρολίβανο)
  • 1 κ.γλ. κέτσαπ
  • 1 κ.γλ. μουστάρδα
  • 1/2 κ.γλ. ρίγανη
  • Αλάτι και πιπέρι
  • 2 κ.σ. ελαιόλαδο + 2 κ.σ. λάδι από τις λιαστές ντομάτες
  • Χυμό από 1 λεμόνι
  • 1 κ.σ. λεπτοκομμένο ξύσμα λεμονιού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
  1. Βάζουμε το ελαιόλαδο και τα κομμάτια του κοτόπουλου  σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι και το σοτάρουμε καλά απ΄ όλες τις πλευρές.
  2. Προσθέτουμε 2 ποτήρια νερό, τα μανιτάρια, το δεντρολίβανο, την κέτσαπ, τη μουστάρδα, τη ρίγανη,  και το πιπέρι.
  3. Αφήνουμε το κοτόπουλο σε μέτρια φωτιά να βράσει και μόλις στο τηγάνι μείνει η μισή ποσότητα νερού, προσθέτουμε τις λιαστές ντομάτες και το λάδι τους.
  4. Αφήνουμε το κοτόπουλο να βράζει έως ότου τελειώσει σχεδόν εντελώς το νερό και το κοτόπουλο μείνει με το λάδι του.
  5. Προσθέτουμε το χυμό λεμονιού και γυρίζουμε τα κομμάτια του κοτόπουλου για να "τηγανισθούν" απ' όλες τις πλευρές του με το χυμό λεμονιού.
  6. Αποσύρουμε από την εστία και αφήνουμε για 3-4 λεπτά να "ηρεμήσει" η τηγανιά.
  7. Σερβίρουμε με τηγανιτές πατάτες κανονικές ή φούρνου και πασπαλίζουμε με λίγο ξύσμα λεμονιού (εάν θέλουμε).
Καλή Τσικνοπέμπτη και του χρόνου με υγεία!
Tante Kiki
24 Comments
No