Λουκάνικα χωριάτικα ψημένα σε μπύρα


Καλή σας μέρα! Σήμερα και αύριο οι αναρτήσεις είναι αφιερωμένες στην Τσικνοπέμπτη! Τί σας έχω;;;; Δύο προτάσεις γρήγορες, οικονομικές και πολύ νόστιμες... κατάλληλες για μπυρίτσα (η σημερινή) και κρασάκι (η αυριανή)!
Παρεούλα στο σπίτι, λοιπόν, την Τσικνοπέμπτη με τσίκνισμα! 
Προσωπικά, δεν έχω τίποτε εναντίον αυτής της ημέρας αλλά είμαι από κείνους που αποφεύγω να βγαίνω έξω και κυρίως να τρώω έξω γιατί έχουν συμβεί διάφορα σε γνωστούς μου κι όταν λέω διάφορα καταλαβαίνετε τί εννοώ!! Νομίζω ότι είναι από τις λίγες φορές που ...δεν την πάτησα εγώ!!! Έτσι, προτιμώ να μαζευόμαστε και να διασκεδάζουμε "κατ' οίκον" όπου μπορεί κανείς να φάει και να πιει χωρίς κανέναν φόβο!!! Και όλα αυτά προ κρίσης γιατί τώρα πια η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη αν και ευτυχώς όχι παντού για να μη γενικεύουμε και ισοπεδώνουμε άδικα τα πάντα.
Εξάλλου, τώρα πια οι μαζώξεις στο σπίτι είναι της μόδας, είναι must που λένε και οι πιο προχωρημένοι...
Το να βρεθείς σε μια ταβέρνα όπου πέντε παρέες θα προσπαθούν να πιάσουν ένα τραπέζι κι εκείνο με δύο καρέκλες, όπου από τον καπνό που θα αιωρείται λίγο πιο πάνω από τα τραπέζια θα νομίζεις και βρίσκεσαι στο Νεπάλ κι έχει ομίχλη ή καλύτερα στο Μαντείο μαζί με την Πυθία, όπου πάνω που θα σκεφτείς να αρχίσεις να το γλεντάς... αντί γι αυτό θα αρχίσεις να βήχεις και να πνίγεσαι... δεν είναι πολύ καλύτερα να "πετάξεις" στα γρήγορα ένα ταψάκι στο φούρνο ...έτσι για το τσίκνισμα;;; Πόσο κουραστικό πια μπορεί να είναι;;;;  Στο άψε σβήσε, κόβεις τα πάντα (εκτός από δάχτυλα και χέρια...σπορ που το έχω ασκήσει επιτυχώς ...ευτυχώς όχι προσφάτως) και τα ρίχνεις στο ταψί. Μετά στα γρήγορα το ταψί στο φούρνο και ...τικ τακ... αναμονή και κουβέντα με την παρέα! Ντριννν! μόλις το ρολογάκι ηχήσει, να το ταψί έξω από το φούρνο και τα πιάτα στη σειρά για σερβίρισμα!!! Είδατε πόσο απλό είναι;;;;
Εξ άλλου, γι αυτό έρχεστε στη  θεία Κική ...για να λύνει τέτοια προβλήματα!!
-:))
Σήμερα, λοιπόν ένα εύκολο πιάτο για να απολαύσει η παρεούλα χωρίς να κουραστεί καθόλου η δημιουργός του αλλά και χωρίς να ξοδέψει "ένα κάρο" χρήματα που έχουν πια γίνει ...ακριβοθώρητα!!! Λουκάνικα χωριάτικα με λαχανικά ψημένα μέσα σε μπύρα... στο φούρνο! Ένα πιάτο ιδανικά εύκολο και με καθημερινά υλικά για την Τσικνοπέμπτη αλλά και για κάθε μέρα και κάθε μάζωξη φιλική ή οικογενειακή. Ένα πιάτο που ετοιμάζεται πανεύκολα αν και θέλει λίγο χρόνο για να ψηθεί...αλλά... το βάζουμε στο φούρνο και μέχρι να γίνει, ασχολούμαστε μαζί του μόνον δύο φορές! -:))) Μοσχοβολάει το σπίτι!!! Κι από νοστιμιά... δεν σας λέω τίποτε...δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!!! -:)))
ΥΛΙΚΑ 
340 γρ. (4 κομμάτια) λουκάνικα χωριάτικα ( αυτά με ελαιόλαδο), σε ροδέλες χοντρές (ή ολόκληρα και "σχισμένα" στη μέση)
2-3 μεγάλες πατάτες σε κύβους μεγάλους
1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης σε κομμάτια
400 γρ. μανιτάρια κομμένα σε φέτες
6 φέτες λιαστής ντομάτας σε κομματάκια
1 κ.σ. φρέσκο δεντρολίβανο
330 ml (1 κουτάκι) μπύρα της αρεσκείας μας
3 κ.σ. ελαιόλαδο + 3 κ.σ. ελαιόλαδο από τις λιαστές ντομάτες
Αλάτι και πιπέρι
Ρίγανη
Προαιρετικά:200 γρ. τυρί - σαγανάκι σε κύβους
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου.
Αλείφουμε με ελαιόλαδο ένα ταψάκι και βάζουμε μέσα τα μανιτάρια, τις λιαστές ντομάτες, τα λουκάνικα, τις πατάτες, τη πιπεριά και το φρέσκο δεντρολίβανο.
Προσθέτουμε λίγο αλάτι, πιπέρι, ρίγανη και περιχύνουμε με την μπύρα.
Καλύπτουμε με αλουμινόχαρτο και βάζουμε στο φούρνο το ταψί σκεπασμένο για 45 λεπτά.
Ύστερα, αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο και ψήνουμε ανοιχτό για άλλα 30-35 λεπτά ή έως ότου ροδίσουν τα υλικά.
Εάν θέλουμε, μόλις δούμε ότι το φαγητό είναι έτοιμο, προσθέτουμε το τυρί σε κυβάκια και αφήνουμε για άλλα 5-10 λεπτά μέχρι να ψηθεί και το τυρί (εγώ δεν το έκανα γιατί ξέχασα να βάλω το τυρί!!!!!!!!!!!!!!).
Αφήνουμε το φαγητό να σταθεί για 5-10 λεπτά για να δέσουν τα αρώματα και οι γεύσεις του και σερβίρουμε σκέτο ή παρέα με καραμελωμένα κρεμμύδια.
Κρύα μπυρίτσα με τέτοιο μεζεδάκι... μια απόλαυση που αξίζει να δοκιμάσετε!!
Και για αύριο που είναι Τσικνοπέμπτη, πάρτε μερικά μπουτάκια κοτόπουλου χωρίς κόκκαλα (ανάλογα με το πόσα άτομα θα είστε) και ελάτε στην κουζίνα μου για να σας πω την πιο γρήγορη και νόστιμη τηγανιά κοτόπουλου...
Και τώρα θα ήθελα να ευχαριστήσω τη γλυκιά Νοτούλα από το πολύ ωραίο μπλογκοσπιτάκι "Μαφία" για το βραβείο που μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει.
Στις ερωτήσεις δεν θα απαντήσω όμως γιατί απάντησα ήδη πριν δύο μέρες. Πάντως χαρίζω αυτό το βραβείο σε όλες τις μπλογκοφίλες γιατί θεωρώ ότι αυτή η γειτονιά έχει υπέροχα άτομα και υπέροχα μπλογκοσπιτάκια που τα αγαπώ όλα!
Καλή σας συνέχεια!!
-:))))
Tante Kiki
46 Comments

46 σχόλια:

  1. Εγώ προσωπικά δεν χρειάζεται να πεισθώ να δοκιμάσω το φαγητό αυτό. Ωραίος μεζές είναι και ιδανικός για βραδυά Τσικνοπέμπτης με φίλους και κρασί!! Τώρα αν του βάλεις και το σαγανάκι από πάνω σε κυβάκια, όπως προτείνεις, με έστειλες!!!!

    Να δω τι θα έχεις αύριο!! Δεν ξέρω τι θα είναι Κική μου, αλλά εγώ αυτό εδώ θα προτιμήσω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι νόστιμος μεζές και για μπυρίτσα ό,τι πρέπει Χρυσαυγή μου! Καλή Τσικνοπέμπτη! -:))

      Διαγραφή
  2. ΧΑΧΑ!!! "Θεία Κική" τί νοστιμιές μας σερβίρεις πάλι???
    ;-)
    Και οι σερπαντίνες σαν λεπτομέρεια...
    Μπράβο κ' πάλι μπράβο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κι αν το δοκιμάσεις θα με θυμηθείς...εύκολο, οικονομικό και πολύ νόστιμο!
      Καλή Τσικνοπεμπτη! -:))

      Διαγραφή
  3. Τελειος μεζες Κικη μου! Τα λογια περιττευουν!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρίνα μου, νόστιμος, εύκολος, γρήγορος και οικονομικός!
      Ό,τι καλύτερο!! Καλή Τσικνοπέμπτη!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. αλημέρα.Ερχομαι πρωτη φορά στο blog σου.Πολυ ωραίο!!και οι συνταγές σου.
    Ειμαι και εγω απο Θεσσαλονίκη.Επειδή μου αρέσει να υποστηρίζω νεους ανθρώπους και νέες δουλειές που προσπαθούν να φέρουν μια νέα πνοή πολιτισμού για να ανοίξη και λίγο το μυαλό μας ακούω ενα νεο ραδιόφωνο που είναι απο Θεσσαλονίκη. wwww.offradio.gr
    http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=809
    Αν θέλεις ακουσε το και εσύ.ΑΞΙΖΕΙ.
    Ναντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Νάντια. Χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου και οι συνταγές μου!
      Όσο για το νέο ραδιόφωνο φυσικά και θα το ακούσω γιατί πρέπει να στηρίζουμε νέους ανθρώπους και προσπάθειες! Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ελπίζω να τα λέμε συχνά!
      Καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  5. Έτσι στο φούρνο με λαχανικά και μπύρα είναι (νομίζω) πολύ διαδεδομένη η συνταγή για κοτόπουλο, μπράβο που σκέφτηκες να το κάνεις και με λουκάνικα! Όνως πολύ ωραία ιδέα για την Τσικνοπέμπτη και θα την προτιμήσω αφού είναι κατάλληλη για παρέα σε μπύρα, χε χε!
    Τώρα αυτό με τον καπνό του τσιγάρου όταν τρως δεν αντέχεται. Μπορώ να τον ανεχτώ σε άλλους χώρους, συναυλίες π.χ. αλλά σε ταβέρνες κι εστιατόρια θα έπρεπε να εφαρμόζεται αυτό το αντικαπνιστικό.. χμμ.. τέσπα.
    Με το καλό να το τσικνίσεις λοιπόν αύριο και να χαρείς με τους φίλους και αγαπημένους σου όλες τις νοστιμιές που θα ετοιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι καλή μου Dark ότι εσένα είχα κατά νου και τις υπέροχες πληροφορίες για τις μπύρες που κυκλοφορούν όταν το έφτιαξα γιατί σκ αεφτόμουν ότι ανάλογέα με τη γεύση της μπύρας θα είναι και η τελική γεύση του φαγητού... ας πούμε θα ήθελα να το δοκιμάσω με την αγαπημένη μου Mc Farland αλλά έτυχε να μην έχω... οπότε περιορίστηκα! Σου αφιερώνω την ανάρτηση και σε αφήνω να κάνεις πειράματα με διάφορες μπύρες!! -:)))
      Όσο για αντικαπνιστικό, εγώ θα το ήθελα παντού μιας και δεν καπνίζω εδώ και πολλά χρόνια!
      Καλή Τσικνοπέμπτη να έχεις και να περάσεις καλά!

      Διαγραφή
  6. Μεζές, και κύριο πιάτο, και συνοδευτικό, και λαχταριστό, και καλομαγειρεμένο...και με σερπαντίνες!
    Όπως βλέπεις μας ενθουσίασες. :):):)

    Να περάσετε υπέροχα!

    * Συγχαρητήρια Βασιλική μου, για το νέο σου βραβείο!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζαμπία μου! Χαίρομαι που σου άρεσε το πιάτο γιατί είναι νοστιμότατο!
      Καλή Τσικνοπέμπτη και σε σας κι ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. κι εμενα μου αρεσε πολυ η συνταγη και μαλλον θα τη φτιαξω αυριο!οσο για τα εστιατορια....να δουλεψουν κι αυτοι τετοιες μερες αλλα σαν τη βολη του σπιτιου σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και να την φτιάξεις... Με όσα είπα δεν εννοούσα να μην δουλέψουν τα εστιατόρια, αλίμονο ... αλλά ότι εγώ τέτοια μέρα δεν βγαίνω έξω για τους συγκεκριμένους λόγους... μακάρι να δουλεύουν όλοι στις μέρες μας! ...
      Καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  8. Κική μου ποτέ δεν βγαίνω αυτές τι μέρες, όχι ότι βγαίνω για φαγητό τις υπόλοιπες για αυτούς τους λόγους που αναφέρεις κι άλλους πολλούς.
    Το λουκάνικο σου υπέροχο!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Ξανθή κι εγώ το ίδιο κι όταν βγαίνω πηγαίνω σε συγκεκριμένα μέρη και με πολύ προσοχή.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το λουκάνικο... νόστιμο κι εύκολο!
      Επίσης καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  9. Κική μου κι εμείς την Τσικνοπέμπτη την περνάμε στο σπίτι! Θεωρώ ότι είναι πολύ καλύτερα να βρίσκεσαι στην άνεση του σπιτιού σου, με τα ωραία μεζεδάκια και μια καλή παρέα, από το να στριμώχνεσαι σε μια γωνιά και να ταλαιπωρείσαι!
    Ωραία η πρόταση σου για αύριο, εύκολη, αρωματική, νόστιμη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ερμιόνη μου ...ειδικά με τα πιτσιρίκια πού να πας και να έχεις στρίμωγμα και καπνό και διάφορα... καλύτερα στο σπίτι με παρεούλα και κουβέντα!!!
      Είναι νόστιμη πρόταση, εύκολη, οικονομική και ό,τι πρέπει για μπυρίτσα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αχ βρε Κική τί με κάμνεις... Αχ βρε Κική τί με κάμνεις!!! (που έλεγε κι ο Βουτσάς σε μια παλιά ελληνική ταινία!)
    Λουκάνικα, πιπεριά και φυσικά τυράκι -που δεν θα το ξεχάσω, να είσαι σίγουρη!- είναι από τα αγαπημένα μου! Και συνοδεία παγωμένης μπύρας, θα είναι όλα τα λεφτά!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο!
    Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πηνελόπη μου... καλέ δεν κάνω τίποτε... μακάρι να ήσουν κοντά να τσικνίζαμε μαζί!! Είναι ωραίο πιάτο... δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς... απλό και νοστιμότατο μεζεδάκι για μπυρίτσα!
      Ευχαριστώ πολύ και φιλιά!
      Καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  11. Κι εμείς στο σπίτι Τσικνοπέμπρη εδώ και πάαααρα πολλά χρόνια, την τελευταία φορά που πήγα να σκεφτείς, ήμουν έγκυος στον μικρό μου γιο και κόντεψα να γεννήσω μέσα στην ταβέρνα από την ταλαιπωρία.
    Μεζεδάκια νόστιμα σαν το δικό σου, καλή παρείτσα, κρασάκι ή μπυρίτσα και είμαστε βασιλιάδες!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα κι εγώ που νόμιζα ότι μόνον εγώ κάθομαι μέσα χαχαχαχα Καταλαβαίνω πολύ καλά τί εννοείς Έλενά μου κι αφού δεν γέννησες εκεί πάλι καλά!!!!
      Όσο για το μεζεδάκι ...εύκολο και νόστιμο... τί καλύτερο!!
      Φιλιά και καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  12. Λαχταριστό!!! και μου έδωσες ιδέα για αύριο!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Πέπη μου κι αν το φτιάξεις περιμένω εντυπώσεις... -:))
      Καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  13. Αχ,Κική μου καταπληκτικό φαγάκι, ωραίο χρώμα, γεύσεις και αρώματα!!!Φτιάχνω πατατούλες με μπύρα και είναι πράγματι νοστιμότατες, την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τη δική σου συνταγή, φαίνεται υπέροχη!!!!
    Φιλάκια πολλά, να περάσεις όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμλασε το συνδυασμό που προτείνω Ελένη μου και θα δεις τί νοστιμιά είναι...θα με θυμηθείς!
      Φιλιά και καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  14. Καλή παρεΐτσα, καλό μεζεδάκι και περνάμε την Τσικνοπέμπτη όμορφα, είτε στο σπίτι, είτε σε ταβέρνα. Πάντως αν πρόκειται να μείνουμε μέσα, θα το τιμήσουμε το μεζεδάκι σου, Κική μου. Γιατί και εύκολο είναι και σίγουρα πεντανόστιμο!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου!!! Όσο για το μεζεδάκι είναι πεντανόστιμο και πολύ εύκολο!
      Καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  15. Καλά, τέλειο! Βλέπω τις χρυσαφένιες πατατούλες και τα ροδοψημένα λουκάνικα, απολαμβάνω τα χρώματα, φαντάζομαι την ευωδία του δεντρολίβανου και ετοιμάζομαι να ξεκινήσω το τσίκνισμα από σήμερα... Εννοείται ότι βάζω οπωσδήποτε και το τυράκι! Ή όλα ή τίποτα!!!
    Πολλά φιλάκια! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμο, εύκολο και αρωματικό πιάτο Αναστασία μου! Χαίρομαι που σου άρεσε κι όσο για το τυράκι ...ακόμα απορώ πώς το ξέχασα!!!!
      Φιλιά!
      Καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  16. ωραία ιδέα.......με πολύ καλή γευση...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι νόστιμο και πολύ εύκολο! Η νοστιμιά δεν βρίσκεται οπωσδήποτε στα πολύπλοκα, ακριβά και δύσκολα στην παρασκευή πιάτα!!! Δεν συμφωνείς;;;
      Καλή Τσικνοπέμπτη!!

      Διαγραφή
  17. Ohhh ....que sabroso realmente exquisito me encanta tiene un aspecto perfecto y delicioso,abrazos y abrazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια ιδέα και πεντανόστιμο όπως ότι κάνεις!!!!
    Θα το κάνω σίγουρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Ελπίδα μου... είναι πανεύκολο και για μπυρίτσα εξαιρετικός μεζές!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Νόστιμος και εύκολος μεζές.
    Πολύ όμορφη η ιδέα σου για την Τσικνοπέμπτη ή μια βραδυά με φίλους.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σωσώ χωρίς κούραση, με πολλή νοστιμιά αλλά και οικονομικό πιάτο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά και καλή Τσικνοπέμπτη!

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Κική μου, καλή Τσικνοπέμπτη! Λιχουδιές βλέπω σήμερα, λιχουδιές ακούω γι'αύριο, μ'έπιασε λιγούρα νυχτιάτικα!!! Εύχομαι να περάσετε καλά και είμαι σίγουρη ότι θ'απολαύσετε τις νοστιμιές που ετοιμάζεις!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Χαρά μου;; Η μέρα ζητάει τις λιχουδιές... Δοκίμασε το πιάτο αυτό... αξίζει!
      Ευχαριστώ πολύ και σε σένα καλή Τσικνοπέμτπη!

      Διαγραφή
  21. Λέγαμε να ψήσουμε στο barbecue αλλά μάλλον θα βρέχει όλη μέρα, οπότε θα δουλέψει ο φούρνος!! Θα προσθέσω λοιπόν οπωσδήποτε ένα δεύτερο ταψάκι με λουκάνικα και μπύρα!!!!
    Νά'σαι καλά Κική μου ! Καλή Τσικνοπέμπτη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν είναι έτσι, δοκίμασε το πιάτο αυτό... αξίζει!!! Δεν θα το μετανιώσεις!
      Καλή Τσικνοπέμπτη! -:))

      Διαγραφή
  22. Κική, αυτά τα κοντινά, στα πιάτα σου, δεν φαντάζεσαι πόσο μου ανοίγουν την όρεξη!! Αυτό είναι ένα από τα φαγητά που λες, πρέπει να το δοκιμάσω!! χιχι!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #25 :)
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλησπέρα! Είμαι η Λέττα από Αθήνα και μόλις πληροφορήθηκα τη σελίδα από συνάδελφο. 'Επαθα πλάκα με τις ωραίες συνταγές. Μπράβο!!!!!!!!!! Μια ερώτηση: Για να φάει και το πιτσιρικάκι μου αυτό το φαγητό, πώς μπορώ να το τροποποιήσω? Αν αντικαταστασήσω την μπύρα με νερό? Μπορείς να μου δώσεις πιο απλή εκδοχή αυτού του φαγητού? Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λέττα! Χαίρομαι που σου άρεσε η σελίδα μου.
      Μπορείς να αντικαταστήσεις τη μπύρα με νερό χωρίς κανένα πρόβλημα απλά με διαφοροποίηση στη γεύση που θα είναι πιο ουδέτερη. Το άλλο που μπορείς να δοκιμάσεις είναι μπύρα χωρίς αλκοόλ να τη βάλεις μισή μισή με νερό.
      Καλή σου επιτυχία και περιμένω νέα σου!

      Διαγραφή
  24. Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Θα το δοκιμάσω σίγουρα την άλλη εβδομάδα και θα σου πω τα σχόλια του άντρα μου και της μικρής. Φιλιά-Λέττα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No