Λικέρ κανέλας ...το αρωματικό


Θέλετε ένα γρήγορο λικέρ;;; Πιο γρήγορο δεν νομίζω ότι γίνεται!!! Λικέρ κανέλας!!! Μέσα σε 4-5 μέρες είναι έτοιμο!!! Αρωματικό και πολύ εύγευστο!!
Θα μου πείτε εδώ ήρθε η άνοιξη κι εσύ φτιάχνεις λικέρ που θυμίζουν χειμώνα;;; Εντάξει προλαβαίνουμε ακόμη κι εξάλλου δεν έπιασαν και οι ζέστες... Αυτό το λικέρ, στο χρώμα του κεχριμπαριού είναι ένας θησαυρός... πολύ αρωματικός κι εύγευστος, που ξυπνά τις αισθήσεις και γλυκαίνει απίστευτα τον ουρανίσκο!!! Κανέλα, μοσχοκάρφια, πορτοκαλόφλουδα, κονιάκ και μέλι συνομωτούν για να αποπλανήσουν τις αισθήσεις μας.
Κι όταν κάνουν παρέα και με λίγη σοκολάτα πραλίνα ή ακόμα καλύτερα με ένα ολοστρόγγυλο τρουφάκι πραλίνας, μικρό σαν πολύτιμο κόσμημα γίνονται ένα υπέροχο δίδυμο για κέρασμα ή γιατί όχι, για προσωπική χαλάρωση!!
Δοκιμάστε να το φτιάξετε... αξίζει!!!
ΥΛΙΚΑ για 1 1/2 - 2 λίτρα, περίπου
1 lt νερό
900 γρ. ζάχαρη
6 ξυλάκια κανέλας
8-10 καρφάκια γαρίφαλο
2 κ.σ. μέλι
Φλούδα από 1 πορτοκάλι ακέρωτο
250 γρ. κονιάκ
450 γρ τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο (ή βότκα)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το νερό, τη ζάχαρη, το μέλι, την κανέλα, τα γαριφαλάκια, τη φλούδα του πορτοκαλιού και τα βράζουμε για 15 λεπτά σε χαμηλή προς μέτρια φωτιά ή μέχρι να δούμε ότι το σιρόπι έχει γίνει ελαφρώς παχύρρευστο.
Αφήνουμε να κρυώσει το σιρόπι και μετά το σουρώνουμε απλά με ένα πυκνό σουρωτήρι (απ' αυτό που χρησιμοποιούμε και για τσάι) σκέτο γιατί δεν έχει υπολείμματα για να χρειάζεται φίλτρο καφέ ή τουλπάνι και προσθέτουμε το κονιάκ και το τσίπουρο.
Βάζουμε σε μπουκάλια, κλείνουμε καλά και αφήνουμε σε σκοτεινό και δροσερό μέρος για 6-7 μέρες.
Το λικέρ μας είναι έτοιμο!!!
Εάν όταν το δοκιμάσουμε μας φανεί:
1- αδύνατο όσον αφορά στο αλκοόλ, προσθέτουμε λίγο ακόμη κονιάκ
2- δυνατό όσον αφορά στο αλκοόλ, φτιάχνουμε λίγο ακόμα σιρόπι και το προσθέτουμε.
Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια!!!
Tante Kiki
32 Comments

32 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και πρωτότυπο λικέρ.Θα ήθελα να το δοκιμάσω. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρέυω κανέλα! Μοιάζει πολύ εύκολο! Πως το σουρώνουμε;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατο και ευκολότατο!! Αξίζει να το φτιάξεις... το σουρώνουμε απλά με ένα πυκνό σουρωτήρι γιατί δεν έχει υπολείμματα που το θολώνουν!
      Μου είχε ξεφύγει και δεν το έγραψα αναλυτικά κι ευχαριστώ που το ρώτησες γιατί το συμπλήρωσα. -:)))
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα,

    Ωραία ιδέα! Τι ποσότητα βγαίνει στο τέλος?

    Ευχαριστώ
    Γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρω στα 3 λίτρα κι ευχαριστώ που το ρωτάς γιατί δεν το έγραψα... τώρα το συμπλήρωσα!
      Καλό απόγευμα και καλή επιτυχία αν το φτιάξεις!

      Διαγραφή
  4. Αχ τι μου κάνετε εσείς εκεί με τα λικέρ κι εγώ ζηλεύω! Τα αρώματα έφτασαν μέχρι εδώ, που όλα αυτά δεν επιτρέπονται!
    Περιμένω το κέρασμά σου, Κική μου!
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει Ελένη μου. Τί εννοείς δεν επιτρέπονται;; Απαγορεύεται το αλκοόλ ακόμα και για ιδιωτική χρήση;;;; Πάντως σε κερνάω... -:))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Ενθουσιάστηκα με τα αρώματα, το ζεστό χρώμα και την ευκολία της παρασκευής! Μου βάζεις ιδέες για άλλη μια φορά, χρυσοχέρα Κική!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά ενθουσιάστηκες Sunday γιατί είναι πολύ ωραίο από κάθε άποψη! Φτιάξτο και θα καταλάβεις τί εννοώ!! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ακόμα κ' όταν δεν μας σερβίρεις φαγητάκι ή γλυκάκι, καταφέρνεις να μας "σπας" τη μύτη!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να το ευχαριστιέστε τουλάχιστον... χαχαχαχα -:))))
      Φτιάξτο αυτό το λικέρ και δεν θα χάσεις!
      Φιλάκια και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. Αμ δεν θέλουμε??? Αν μας ερχόταν και στο σπίτι ακόμη καλύτερα!!!! Δείχνει φανταστικό πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας κερνάω Λίλα μου... να το κάνω ντελίβερυ;;; Είναι νοστιμότατο!!!

      Διαγραφή
  8. Καλόπιοτο Κική μου!
    Εξαιρετικό χρώμα δείχνει να έχει, και όχι το κλασσικό της πιο παραδοσιακής κανελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πηνελόπη μου... είναι πράγματι εξαιρετικό και από γεύση αλλά και από ευκολία. Την κανελλάδα δεν την ξέρω όσο απίστευτο κι αν φαίνεται αλλά θα γκουγκλάρω για να δω τί ακριβώς είναι! -:))

      Διαγραφή
  9. Η κανέλα είναι ένα από τα αγαπημένα μου υλικά, οπότε αναμφίβολα το λικέρ σου θα το τιμούσα δεόντως!
    Αν είχα και ένα από τα ωραία τρουφάκια που φαίνονται στις φωτογραφίες θα ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτυχες διάνα Ερμιόνη μου με τα συγκεκριμένα τρουφάκια ταιριάζει απίστευτα!!!
      Είναι υπέροχο και πανεύκολο αλλά με τα τρουφάκια συμπληρώνεται... ακολουθεί η συνταγή τους τις επόμενες μέρες!!! :-)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αχχχχ θα είναι καταπληκτικό αυτό το λικερ!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα Κική!!! Μια φορά έφτιαξα μανταριντσέλο και έγινε τέλειο. Επειδή αγαπώ κανέλα θα το δοκιμάσω!!!
    Είναι και τέλεια ιδέα για τη κουμπάρα μου που βαπτίζει το γιόκα της σε 1,5 μήνα, να το δίνουμε δώρο στους καλεσμένους. Θα της το στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δήμητρα είναι πολύ ωραία ιδέα για τη βάπτιση και είναι πολύ εύκολο. Από την άλλη μπορεί να γίνει αρκετά πιο πριν και δεν παθαίνει τίποτε, οπότε είναι τέλειο.
      Ααααααα μου βάζεις ιδέες με το μανταριντσέλο για λικέρ μανταρίνι.... -:)))
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Ααααα, τέλειο!!
    Αυτό το λικεράκι με το αγαπημένο άρωμα της κανέλας, θα το λατρέψω!
    Θέλω και τρουφάκι όμως, έτσι??
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι θέλεις Έλενά μου... εξάλλου είναι αχώριστο δίδυμο ...λικεράκι και τρουφάκι, έτσι δεν είναι;;; -:))
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Κική μου καταπληκτικό, πωπω αρώματα!!!Μπράβο!Θέλω οπωσδήποτε και τρουφάκι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι θέλεις Ελένη μου!!! Λικεράκι και τρουφάκι... έρχεταιιιι!!!
      -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πολύ αρωματικό το λικέρ σου Tante kiki, κερνάω τσικουδιά κερνάς λικεράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σιλένα ...κερνάω λικεράκι και τρουφάκι!!
      -:))

      Διαγραφή
  14. Και το λικεράκι θέλω και το τρουφάκι θέλω, είμαι φαγού λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από τα δύο θα σε κεράσω Μάρθα... οπωσδήποτε λέμεεεε!!!
      -:)))

      Διαγραφή
  15. Λατρευω κανελα......την βαζω παντού....επανω στα φρουτα.. επανω στο ψωμί με το μελι...παντου.. οποτε καταλαβες... το λικερακι θα φτιαχτεί... αλλλ αν δεν εχω τσιπουρο μπορώ να βαλω ρακή... Κική μου;;;;; φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ρούλα έχω το ίδιο θέμα με την κανέλα!!! Φτιάξτο το λικεράκι και θα ξετρελλαθείς... είμαι σίγουρη!! Περιμένω εντυπώσεις!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα.Ερχομαι πρωτη φορά στο blog σου.Πολυ ωραίο!!και οι συνταγές σου.
    Ειμαι και εγω απο Θεσσαλονίκη.Επειδή μου αρέσει να υποστηρίζω νεους ανθρώπους και νέες δουλειές που προσπαθούν να φέρουν μια νέα πνοή πολιτισμού για να ανοίξη και λίγο το μυαλό μας ακούω ενα νεο ραδιόφωνο που είναι απο Θεσσαλονίκη. wwww.offradio.gr
    http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=809
    Αν θέλεις ακουσε το και εσύ.ΑΞΙΖΕΙ.
    Ναντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο, Κική μου!!τρελαίνομαι για ότι έχει σχέση με κανέλλα!!Πρώτη φορά συναντω συνταγή λικέρ κανέλλας!Θα το φτιάξω οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No