Η τυροκαυτερή μου...

Καλησπέρα! Δεν ξέρω για σας αλλά για μένα η τυροκαυτερή είναι από τις σαλάτες που δύσκολα αποχωρίζομαι. Λατρεύω τη γεύση της και νομίζω ότι σε κάθε γεύμα, καθημερινό, κυριακάτικο ή γιορτινό μπορεί να κάνει αισθητή τη παρουσία της χωρίς να είναι παραφωνία. Φανταστείτε την, δίπλα στο κοτόπουλο ή τη γαλοπούλα με τη γέμιση τα Χριστούγεννα, δίπλα στο ψητό χοιρινό την Πρωτοχρονιά αλλά και μαζί με το ψητό κατσίκι το Πάσχα!!!! Νομίζω ότι τονίζει τη γεύση του κρέατος αλλά και των συνοδευτικών του!!! Γεμίζει το στόμα μ' εκείνη την ελαφρά αλμυρή αλλά και καυτερή γεύση που κάνει τις αισθήσεις μας να παίρνουν φωτιά!!! Παραδίπλα ζεστά ψωμάκια ή σουσαμένια κριτσίνια, πατάτες ή τσιπς λαχανικών που περιμένουν να βουτήξουν μέσα της!!! 
Νομίζω ότι είναι μια τέλεια εικόνα για κάθε τραπέζι!!! Διαβάστε τη συνταγή κι αποφασίστε εσείς αν θα τη φτιάξετε...
ΥΛΙΚΑ
150 γρ. κατίκι 
150 γρ. ανθότυρο
120 γρ. φέτα
1 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
1 πράσινη πιπεριά καυτερή ψημένη ή ζεματισμένη
1 κ.γλ. κόκκινη  ταμπάσκο
2 κ.σ. αραβοσιτέλαιο ή ελαφρύ ελαιόλαδο
1/2 κ.γλ. τρίχρωμο πιπέρι φρεσκοτριμμένο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ξεφλουδίζουμε τη πιπεριά, τη βάζουμε στο multi μαζί με τη ταμπάσκο, το λάδι και το γιαούρτι και τα κάνουμε αλοιφή.
Προσθέτουμε το κατίκι, το ανθότυρο και τη φέτα και τα πολτοποιούμε κι αυτά.
Προσοχή το μείγμα μας δεν πρέπει να γίνει εντελώς αλοιφή αλλά να είναι ελαφρώς ανομοιογενές.
Εάν πάλι, μας αρέσει η τυροακαυτερή εντελώς λεία, τότε χτυπούμε στο  multi περισσότερη ώρα το μείγμα και εάν χρειάζεται προσθέτουμε και 2-3 κ.σ. κρύο νερό.
Τη βάζουμε στο ψυγείο και, εάν θέλουμε, τη πασπαλίζουμε με καυτερή πάπρικα ή με μπούκοβο.

12 σχόλια:

  1. τυροκαυτερή με τηγανιτές πατάτες!!τρελαίνομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική καλημέρα:-) Κι εμένα είναι από τις αγαπημένες μου σαλάτες!! Να σε ρωτήσω κάτι, υπάρχει άλλο τυρί με το οποίο θα μπορούσα να αντικαταστήσω το κατίκι, διότι εδώ που βρίσκομαι δεν υπάρχει. Μήπως το μανούρι θα έκανε τη δουλειά ή κάποιο άλλο;; Φιλιά και καλή Κυριακή:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω,πω κι εγώ τη λατρεύω Κική μου- όπως και κάθε τι που εχει σχάση με το τυρί βέβαια!
    Εχεις δίκιο ότι ταιριάζει σε κάθε τραπέζι, χειμώνα -καλοκαίρι!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aχ πατρίδα αγαπημένη!!!!! Τυροκαυτερή και μελιτζανοσαλάτα.......λατρεμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιδιαίτερα εμπλουτισμένη!!Λες να κάνει καλό στο κρυολόγημα λόγω του καυτερού;;
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η συνταγή με τα διαφορετικά είδη τυριών και το γιαούρτι μου φαίνεται πεντανόστιμη διότι συνήθως την κάνω κλασικά με φέτα οπότε τη δοκιμάζουμε!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνόύμε απόλυτα ότι η τυροκαυτερή ταιριάζει με τα πάντα όλα!!! και η συγκεκριμένη φαίνεται λαχταριστότατη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σας!

    maya:), πράγματι ο συνδυασμός είναι μοναδικός αλλά και με τσιπς λαχανικών επίσης!:)))

    T.A.G, εξαρτάται... εάν υπάρχει κάποιο παρόμοιο τυρί με το κατίκι καλώς (πχ ανεβατό ή ακόμη και ξινομυζήθρα), αλλιώς βάλε φέτα. Όσο για το μανούρι ίσως είναι μεγάλη η ποσότητα του ανάλατου τυριού και άρα θα χρειαστεί ενίσχυση με λίγο αλάτι. Δοκίμασε για να πετύχεις τη γεύση και την υφή που θέλεις αλλά κάνε το πείραμα. Καλή επιτυχία! :))))

    Νίκη, κι εγώ το ίδιο!!! :))))

    anthivolon, πράγματι λατρεμένα! :))))

    Ξανθή, εμένα πάντως στο κρυολόγημα δεν με βοήθησε αλλά μου το ...νοστίμεψε! χαχαχα :))))

    Pyroessa Handmade, δοκίμασε και στείλε μου εντυπώσεις. :))))

    Pela Sofi, νομίζω ότι έχουμε ταύτιση απόψεων και χαίρομαι που σας άρεσε!:))))
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ & ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικιτσα μου κατέφτασα με το κριτσινάκι μου ανά χείρας για να το βουτήξω στο λαχταριστό μπολάκι που βλέπω στην φωτό (την ελίτσα στην χαρίζω χα χα χαα, παίρνω όμως όοολο το υπόλοιπο)
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικίτσα μου μπορώ να μη βάλω ταμπάσκο? Τα καυτερά με πειράζουν!! Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική μου σε ευχαριστώ για τις οδηγίες! Ανεβατό και ξινομυζήθρα στο Βέλγιο... χλωμό το βλέπω!:-)) Αλλά βρίσκω ανθότυρο και σίγουρα φέτα. Θα το επιχειρήσω και θα σου πω τα αποτελέσματα. Καλό βράδυ και πάλι ευχαριστώ:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, Κικίτσα χάθηκα λίγο αλλά εδώ είμαι πάλι για τη λαχταριστή σου τυροκαυτερή!
    Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!