Υγρό κέικ πορτοκάλι

Καλησπέρα σας, με τη ψυχολογική διάθεση που έχουμε τις τελευταίες ημέρες νομίζω ότι ένα... γλυκό είναι ό,τι πρέπει (όχι δεν το κάνω για να μας παχύνω και να έχουμε ακόμη χειρότερη διάθεση αλλά ... για να φτιάξω λίγο τη διάθεσή μας, με ένα τόσο δα κομματάκι γλυκό!-:)) Αφήστε που δεν είναι όποιο κι όποιο κέικ!! Είναι ένα κέικ, διαφορετικό από τα συνηθισμένα... κέικ και γλυκό μαζί!!! Με όλο το άρωμα του πορτοκαλιού που μας θυμίζει ότι το φθινόπωρο είναι εδώ. Συνδυάζεται τέλεια μ' ένα φλυτζάνι ζεστό τσάι εσπεριδοειδών και μάλιστα περγαμόντου. Ό,τι καλύτερο σαν απογεματινό χλιαρό ή κρύο, μετά το γεύμα γαρνιρισμένο με σαντιγύ ή ακόμα και με παγωτό αλλά και όταν μια ξαφνική ανάγκη για γλυκό μας χτυπήσει τη πόρτα. Μικροί και μεγάλοι θα ξετρελλαθούν με το μοναδικό άρωμα και τη γεύση του!!!
ΥΛΙΚΑ
Για το κέικ
1/2 φλ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
1/3 φλ. γάλα
2 αβγά
1 κ.γλ. ξύσμα πορτοκαλιού
2 κ.σ. χυμό πορτοκαλιού
1 φλ. ζάχαρη
1 1/2 φλ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
Για την επικάλυψη
2/3 φλ. χυμό πορτοκαλιού
2 κ.σ ζάχαρη άχνη
Για την διακόσμηση
2 κ.σ. ζάχαρη άχνη 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για το κέικ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Καλύπτουμε με μια λαδόκολλα ένα στρογγυλό ταψάκι με διάμετρο 20 εκατοστά.
Βάζουμε στο μπολ του μίξερ όλα τα υλικά για τη ζύμη (το βούτυρο, το γάλα, τα αβγά, το ξύσμα και το χυμό του πορτοκαλιού, τη ζάχαρη και το αλεύρι) και τα χτυπάμε για 1 λεπτό σε χαμηλή ταχύτητα και στη συνέχεια, στη μεσαία ταχύτητα για 3 λεπτά, ώστε να αφρατέψουν.
Αδειάζουμε το μείγμα στο ταψάκι και ψήνουμε το κέικ για 35-40 λεπτά. Δοκιμάζουμε εάν είναι έτοιμο με μια οδοντογλυφίδα ή τη λάμα ενός μαχαιριού  που πρέπει να βγεί καθαρά εάν τα βυθίσουμε στο κέντρο του κέικ.
Βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε για 5-6 λεπτά να κρυώσει πριν να το ξεφορμάρουμε.
Για την επικάλυψη
Ανακατεύουμε το χυμό του πορτοκαλιού με την άχνη και περιχύνουμε σε όλη την επιφάνεια του κέικ.
Τέλος, πασπαλίζουμε με την υπόλοιπη άχνη και σερβίρουμε χλιαρό ή κρύο.
Πηγή: Gourmet Kids, Δεκέμβριος 2010

22 σχόλια:

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΧΑΝΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΛΙΓΟ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ.ΤΟ ΚΕΚΑΚΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΘΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ.ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΛΑΣΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νασιούλα μου καλησπέρα...μη νομίζεις κι εγώ έτσι ακριβώς είμαι κι έχω και μια ίωση που με ταλαιπωρεί!!! Άσε που με όλα αυτά με πιάνουν αϋπνίες!!!! Τέλος πάντων, χαίρομαι που σου άρεσε το κέικ και με τη σοκολάτα θα είναι ΤΕΛΕΙΟ!!! Καλή σου Κυριακή και φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Κική και εχω τόσα πορτοκάλια!!! Θα το κάνω και θα επιστρεψω με σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σου Κική μου.Χαίρομαι που συμφωνείς με την ιδέα μου.φιλάκια και θα σου πω εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμ...μου φαίνεται ότι θα είναι délicieux !!!!
    Θα το δοκιμάσω αύριο κι όλας !! Merci pour la recette !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου εγώτο κάνω με ολόκληρο πορτοκάλι που το πολτοποιώ και το βάζω μέσα..γίνεται φανταστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο! Φαίνεται πολύ αφράτο και ζουμερό! Φαντάζομαι πως θα μοσχομυρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κική
    κάτι μας έχει πιάσει όλους τις τελευταίες μέρες και έχει γεμίσει η blogoγειτονιά με λιχουδιές!
    Το κέικ πορτοκαλιού είναι από τα αγαπημένα μου!
    Θα δοκιμάσω να του βάλω και το γλάσο σοκολάτας που προτείνει η Νάσια.
    Εύχομαι να σου έχει περάσει η ίωση.
    Καλή Κυριακή να έχουμε
    Φιλικά
    Kate
    greetings from http://rooflab.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΜΜΜΜΜΜ! ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιαμ μιαμ!! Πήραμε δυο κομμάτια να τα απολαύσουμε με τον καφέ μας! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΙΚ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ!!!!ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ... ΠΑΩ ΚΟΥΖΙΝΑ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κεκάκι απο δω δεν έχει;Δε πειράζει τώρα που κάνουν την εμφάνισή τους τα πορτοκάλια(τα original)εννοώ θα το φτιάξω και θα σου πω αν έμεινε καθόλου φιλιά.Ροδάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κικίτσα μου άσε το μικρό κομματάκι, και βάλε μεγάλο κομμάτι, με τις πίκρες που ζούμε αυτόν τον καιρό, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να γλυκαθούμε!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σας!
    - Maria N. δοκίμασέ το αυτό το κέικ...είναι μυρωδάτο και νόστιμο! Εάν πάλι έχεις τόσα πορτοκάλια μπορείς να φτιάξεις την σιροπιαστή πορτοκαλόπιτα που είχα αναρτήσει πριν μερικές ημέρες!
    -Marie-Anne είναι πράγματι délicieux! Χαίρομαι που σου άρεσε!
    - Αχτίδα μου κι έτσι όπως λες είναι υπέροχο, εγώ έτσι φτιάχνω τη σιροπιαστή πορτοκαλόπιτα που είχα αναρτήσει πριν μερικές ημέρες.
    -mia maria χαίρομαι που σου άρεσε!
    -Kate ευχαριστώ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε το κέικ. Όσο για το τί μας έχει πιάσει, νομίζω ότι είναι η αντίδραση σε όσα συμβαίνουν!
    -Effie's Sweet Home Designs έλα έχει ακόμα!!!
    -Pela Sofi καλά κάνατε και να απολαύσετε τον καφέ σας με ηρεμία (προσοχή για να απολαύσουμε τον καφέ κάνουμε μπλογκοβόλτες και δεν βλέπουμε τηλεόραση γιατί τότε ...άστα να πάνε, πάει η απόλαυση)!
    -fotolabida1 χαίρομαι που σου άρεσε, ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία!!!
    -Ροδάνθη γιατί δεν έχει κεκάκι;;;; Είπα εγώ κάτι τέτοιο...έχει όσο θέλεις. Περιμένω εντυπώσεις!
    -Αγγελική Ν. καλώς ήρθες...πάρε μερικά κομμάτια έστω και νοερά!!
    -ΕΛΕΝΑ μου ποιο μικρό κομματάκι ...πάρε όχι μόνον ένα μεγάλο αλλά πολλά μεγάλα κομμάτια γιατί θα μας χρειαστούν για απόθεμα γλύκας τις επόμενες ημέρες!
    ΦΙΛΙΑ, ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο το υγρό κέηκ Κική. Όσον αφορά το πάχος, θα μας χρειαστεί ως απόθεμα λίπους για το σκληρό χειμώνα που βλέπω να έρχεται!!! Ο Θεός να βάλει το χέρι του! Ευχαριστούμε για τη γλύκα που μας προσέφερες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοφία Ζ. λες να είναι και σε κάτι χρήσιμο;;;; Έχεις δίκιο, οι ώρες είναι δύσκολες κι όλοι ζούμε με την αγωνία αν και δεν ξέρω πια, τί είναι το καλύτερο...τα έχω χάσει!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. KIKH μου καλησπέρα και καλή εβδομάδα....το γλυκάκι φαίνεται τέλειο ...ζουμερό όπως μου αρέσει....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαι ναι Κική μου το έφτιαξα!!!! Και μας άρεσε πάρα πολύ...Ο γιος μου φωνάζει πίτα πίτα...Ευχαριστώ για την συνταγη μπαίνει σίγουρα στις αγαπημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επανέρχομαι για να επιβεβαιώσω...ότι είναι πράγματι υπέροχο !!! Το έφτιαξα χρησιμοποιώντας αλεύρι ολικής άλεσης και τα πρώτα πορτοκάλλια που έκοψα από τον κήπο μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΦΟΒΕΡΟ!! ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο, μπράβο θεία! Το έφτιαξα δύο φορές, μόνο που τη δεύτερη πειραματίστηκα και έβαλα μια κούπα αλεύρι και μισή κούπα σιμιγδάλι με πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!