Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

Μους χαλβά με σοκολάτα ή σκέτη αλλά πάντα νηστίσιμη!!! Κι ένα απαράδεκτο συμβάν...

...μια ιδιαίτερη, νηστίσιμη μους με 3 ή 4 υλικά!
Καλησπέρα σας! Σαββατοκύριακο και πάλι! Πόσο γρήγορα περνά η εβδομάδα!!! Άλλοτε με δύσκολες κι άλλοτε με εύκολες στιγμές!!!! 
Η αλήθεια είναι ότι η δική μου εβδομάδα πέρασε αρκετά δύσκολα μιας και υπήρξε κάποια ακραίο περιστατικό που με "κούρασε" ψυχικά και με εκνεύρισε, γιατί συνειδητοποίησα για μια ακόμη φορά ότι τελικά ...εκπαιδευτικός δεν γίνεσαι αλλά γεννιέσαι κι ότι η λέξη εκπαιδευτικός-παιδαγωγός δεν "κολλάει" σε πολλούς δασκάλους και καθηγητές. 
Ακούστε το απίστευτο!!! "Δάσκαλος" της μουσικής (δάσκαλο να τον κάνει ο Θεός γιατί παιδαγωγό δεν μπορεί να τον κάνει ούτε ο Παντοδύναμος) να βγάζει έξω από την τάξη παιδάκι Α δημοτικού γιατί ζήτησε να πάει στην τουαλέτα για δεύτερη φορά την ίδια ώρα;;;;;;;;;;; Όχι εσείς το έχετε ξανακούσει;;;;;;;;; 
Συνέβη σε σχολείο της περιοχής μου!! Ένα παιδάκι, ήσυχο, ήρεμο, που δεν δημιουργεί προβλήματα στην τάξη, έκανε το λάθος και ζήτησε να πάει τουαλέτα για δεύτερη φορά την ίδια ώρα!!!!!!!!!! Τραγικό!!! Φριχτό!!! Πού ακούστηκε!!!!! Κι αν μεθαύριο έχει κενά;;;;;;; Λυπηρό θα έλεγα το περιστατικό αν και κατά διαστήματα, όταν είχα μαθητές από το εν λόγω σχολείο, μου έκαναν διάφορα παράπονα για απαράδεκτους χειρισμούς εκ μέρους του σχολείου και απαράδεκτη συμπεριφορά προς τα παιδιά!!!!
Όταν ζήτησα περισσότερες πληροφορίες, η διευθύντρια, μεταφέροντας τα λόγια του "μουσικού",  μου είπε ότι "ήταν εκνευριστικό", προφανώς εννοώντας ότι ήταν εκνευρισμένος ο ίδιος, και ότι "επειδή έγινε μια φορά δεν σημαίνει ότι θα ξαναγίνει" προφανώς εννοώντας ότι έκανε βλ......α αλλά εάν τα παιδάκια της Α δημοτικού θέλουν να πηγαίνουν τουαλέτα στην ώρα της μουσικής καλύτερα ... ακούστε το καλύτερο "να μην πηγαίνουν στην ώρα του" που, βέβαια, είναι υποχρεωτική!!!!!!!!! 
Και τώρα, πείτε μου εσείς... είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;;; Φταίω εγώ που, 25 χρόνια καθηγήτρια με ιδιαίτερη σχέση με παιδιά και γονείς, τσατίζομαι με τους Έλληνες εκπαιδευτικούς;;; Πολλές φορές, όταν κάποιος δεν έχει παιδιά στο σχολείο, με κατηγορεί ότι είμαι πάντα με το μέρος των παιδιών και όχι των συναδέλφων μου!!! Όμως, δεν είναι έτσι!!! Απλά θεωρώ ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί, που θέλουμε να έχουμε τον τίτλο αυτό, πρέπει να έχουμε ευαισθησίες, γνώση ψυχολογίας και παιδαγωγικών (γιατί όταν αγαπάς αυτή τη δουλειά - λειτούργημα, τις υπόλοιπες γνώσεις τις αποκτάς) και να λειτουργούμε αυστηρά αλλά πάντα με γνώμονα την αγάπη για τα παιδιά και την επιθυμίας μας να τους διδάξουμε χωρίς να τους κάνουμε τη ζωή - κόλαση!!!
Θα μου πείτε... τί ψάχνεις;;; Εδώ υπάρχουν καθηγητές που κάνουν ποινικά αδικήματα και βλάπτουν τα παιδιά, εσύ μιλάς για κάτι τόσο ασήμαντο;;; Νομίζω, ότι έχει κι αυτό τη σημασία του και τη σημειολογία του!!!!
Ευτυχώς που δεν είναι όλοι έτσι και υπάρχουν εκπαιδευτικοί με όλη την σημασία της λέξης και που διδάσκουν στα παιδιά με έγνοια κι αγάπη αλλά και μαθαίνοντάς τους τις πραγματικές αξίες της ζωής!!!!
Μ' αυτά και μ' αυτά η εβδομάδα μου τελείωσε με άσχημη διάθεση αλλά τώρα που τελείωσε λέω να σας γλυκάνω λίγο για να έχουμε ένα γλυκό Σαββατοκύριακο.
Διαβάστε την πρότασή μου για ένα εύκολο και νόστιμο γλυκό!!! Όχι, δυστυχώς δεν γίνεται να του μειώσω τις θερμίδες αλλά έτσι κι αλλιώς, κι αυτές χρειάζονται μερικές φορές μιας και τα συστατικά του είναι ο χαλβάς και η κουβερτούρα.
Όσοι λατρεύουν τον χαλβά... ας το φτιάξουν... αξίζει!!!!
ΥΛΙΚΑ
1  (500 ml) κουτί κρέμα γάλακτος φυτική
250 γρ. χαλβά σκέτο ή με κακάο, θρυμματισμένο
125 γρ. κουβερτούρα σε κομμάτια (προαιρετικά)
1/2 φλ. τσ. χυμό πορτοκαλιού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια μικρή κατσαρόλα και σε σιγανή φωτιά, βάζουμε τον χυμό πορτοκαλιού να ζεσταθεί και προσθέτουμε τον χαλβά.
Τον ανακατεύουμε έως ότου ρευστοποιηθεί.
Εάν θέλουμε να βάλουμε σοκολάτα, την προσθέτουμε στον ήδη λιωμένο και ζεστό χαλβά και την αφήνουμε έως ότου λιώσει.
Ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Στο μπολ του μίξερ χτυπάμε την κρέμα γάλακτος έως ότου γίνει μια σφιχτή σαντιγύ.
Προσθέτουμε και το μείγμα χαλβά - σοκολάτας (ή σκέτο χαλβά) και ανακατεύουμε με μια σπάτουλα σιλικόνης ή ένα ξύλινο κουτάλι.
Μόλις γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα, βάζουμε τη μους σε ποτήρια, την γαρνίρουμε με θρυμματισμένο χαλβά και την βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει.
Γίνεται ένα τέλειο γλυκό!!!!!
Καλή όρεξη!!!

38 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κική μου!Καλά το γεγονός εντελώς απαράδεκτο και δε θέλω να το σχολιάσω άλλο γιατί σου ρχεται να πεις πολλά περισσότερα μετά...!!!!Το γλυκάκι είναι σούπερ!Έχω κρατήσει τη συνταγούλα σου εννοείται για να το απολαύσουμε μες στη βδομάδα!Μπράβο σου!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου, χαίρομαι που σου άρεσε το γλυκάκι κι όσο για το γεγονός, πράγματι, όταν αρχίσεις να το σχολιάζεις...δεν σταματάς,κυρίως λόγω της ηλικίας του παιδιού!!!!

      Διαγραφή
  2. Έγραφα τόση ώρα και πάει το σχόλιό μου, δεν πειράζει καλύτερα γιατί είπα πολλά για τους "συναδέλφους" μας.Κικίτσα μια απορία έχω μόνο, αφού δεν μπορούν αυτό το χώρο και απ' ότι φαίνεται τα παιδιά τους προκαλούν αλλεργία, γιατί δεν μας αηδιάζουν τη γωνιά;;;;;;;; Καλή Κυριακή και σε σένα, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τον άτιμο τον blogger? Κι εγώ, 25 χρόνια τώρα την ίδια απορία έχω Κική μου!!! Πάντα υποστηρίζω ότι το να είσαι με παιδιά δεν είναι εύκολο και γι αυτό πρέπει να αγαπάς τα παιδιά, πρώτα απ' όλα και το λειτούργημα του εκπαιδευτικού!! Δυστυχώς στην Ελλάδα πολλοί γίνονται εκπαιδευτικοί (ή τουλάχιστον μέχρι τώρα) για λάθος λόγους και κανένας δεν τους ελέγχει!!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Το γλυκάκι το είδε η μητέρα μου και ξετρελάθηκε. Νηστεύουν βλέπεις και τους λέιπουν κάπως τα γλυκά.Θα το δοκιμάσω κι εγώ. Όσο για το απαράδεκτο περιστατικό που ανέφερες, επειδή σαν γυμνάστρια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχω δει πολλά παρόμοια, νομίζω πως πολλοί εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να αντιληφθούν σωστά το ρόλο τους, που δεν είναι μόνο προσφορά γνώσης αλλά πολλά περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι μιας και γι αυτούς που νηστεύουν είναι υπέροχο γλυκό και μπορεί να γίνει και χωρίς σοκολάτα!!! Το ξέρω Κατερίνα μου ότι συμβαίνουν πολλά και διάφορα ...δυστυχώς!!!!

      Διαγραφή
  4. Kαλησπέρα!Το μους φαίνεται τέλειο θα το δοκιμάσω σύντομα!Όσο για το περιστατικό που αναφέρεις απαράδεκτο!Ευτυχώς που υπάρχουν και εκπαιδευτικοί με συνείδηση που δεν βγάζουν τα όποια προβλήματα έχουν πάνω στα παιδιά.Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τη μους και δεν θα το μετανιώσεις!!1 Πράγματι, ευτυχώς υπάρχουν κι εξαιρέσεις!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Κική...δεν είναι φοβερό να μην μπορεί κάποιος να διαχειριστεί τα συναισθήματα του και να φαίρεται σαν κακομαθημένος έφηβος...και να τον υποστηρίζει κι η Διευθύντρια.Εσύ που είσαι τόσα χρόνια εκπαιδευτικός δηλαδή είναι να μην βγαίνεις από τα ρούχα σου!!! Το γλυκό σου φαίνεται όνειρο.Δεν το έχω ξαναδεί.Και η παρουσίαση στα γαλάζια ποτηράκια είναι υπέροχη!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Κατερίνα μου, είναι φοβερό αλλά αυτοί οι ...κακομαθημένοι έφηβοι είναι οι μόνοι αναρμόδιοι να διδάξουν στα παιδιά αξίες και αρχές κι όχι μόνον μαθήματα!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το γλυκό και η παρουσίασή του! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ....ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ....ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ , ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ. Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΙΧΑΘΟΥΜΕ... ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΩ ΕΥΚΟΛΑ...ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΠΙΑ....ΠΗΓΑΙΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ......ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ....ΕΧΩ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΦΟΡΑ... ΟΜΩΣ ΤΙ ΚΡΙΜΑ......ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΚΡΑ......
    ΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΑΛΒΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΛΥΚΑΘΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ.
    ΑΝΤΕ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ.....ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Έφη... κι εγώ είμαι της άποψης (που την εφαρμόζω) ότι το πρώτο που πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός είναι να "φέρει" το παιδί προς εκείνον και το μάθημά του. Ειδικά στην Α δημοτικού, νομίζω ότι ο βασικός στόχος είναι να αγαπήσουν στο σχολείο και μετά έρχεται η γνώση. Εδώ στα Γαλλικά που ο χρόνος μας κυνηγάει με τις εξετάσεις των πτυχίων και ο πρώτος μου στόχος είναι να αγαπήσουν τα παιδιά τη γλώσσα έτσι ώστε να τα κάνω να διαβάζουν εθελοντικά και χωρίς πίεση αλλά και να καταλάβουν ότι με το ζόρι δεν γίνεται τίποτε!!! Πράγματι κρίμα!
      Όσο για το χαλβά χαίρομαι που σου άρεσε!!! ...και δεν με ζάλισες καθόλου, μου αρέσει που ανταλλάσσουμε απόψεις!!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Εμείς εκεί.... σταθερά τα ίδια γούστα χα χα χαα!
    Εχω ετοιμάσει μους χαλβά, αλλά με κακάο το δικό μου!
    Ομως νομίζω πολύ πιο "νόστιμα" του ταιριάζει η σοκολάτα, τι λαχταριστό που φαίνεται το δικό σου!!!!
    Και τι όμορφη παρουσίαση!!

    Για το άλλο θέμα Κικίτσα μου, τι να σχολιάσω ως κόρη εκπαιδευτικού!!
    Θα πω μόνο ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν ξεχνιούνται από τα παιδάκια, όσο μικρά και αν είναι.
    Το ίδιο δεν ξεχνιούνται και η καλοσύνη και η αγάπη που εισπράττουν.
    Τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι κριτές!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πιστεύω ...νομίζω ότι πρέπει κάποια στιγμή να βρεθούμε...με τόσα κοινά σημεία!!!!! χαχαχα Εγώ απλώς πρόσθεσα σοκολάτα επιπλέον για τους σοκολατομανείς της οικογένειας! χαχαχα Χαίρομαι που σου άρεσε και η παρουσίαση!!!
      Κι εσύ κόρη εκπαιδευτικού όπως κι εγώ (η μαμά μου είναι νηπιαγωγός) τί θα γίνει Έλενα με μας;;;;; χαχαχα
      Όσο για το περιστατικό αυτό με ανησυχεί κι εμένα ότι δεν ξεχνιούνται και δημιουργούν χαζοπροβλήματα (π.χ. εγώ στην δευτέρα δεν ήθελα να πάω σχολείο εξ αιτίας ενός δασκάλου!!! που είχα και τη μαμά μου νηπιαγωγό στο ίδιο σχολείο!!!!). Τέλος πάντων, δυστυχώς εκπαιδευτικοί γίνονται για λάθος λόγους πάρα πολλοί!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!! ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑΩ ΜΟΥΓΚΡΙΖΩ!!!!
    ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΒΡΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!
    ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΣ;
    ΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και καμία αξιολόγηση!! Χαίρομαι που σου άρεσε η μους!!!! Οκ θα απαντήσω στις ερωτήσεις λίαν συντόμως!!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΝΕΥΡΙΑΣΑ ΠΟΛΥ ΕΜΕΝΑ ΧΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΤΗ ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ ΕΓΙΝΑ\
    ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Μ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ,ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΝΑ ΞΑΛΑΦΡΩΝΕΙΣ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Νάσια μου καλά ορισμένοι υποτιθέμενοι εκπαιδευτικοί είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! Δεν ξέρουν τί τους γίνεται ...άσε που είναι επιζήμιοι όταν πλησιάζουν τα παιδιά!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η μους, δοκίμασέ την κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πράγματι ξαλάφρωσα που σας μίλησα και είναι σημαντικό για όλες μας!!! Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  10. Φέτος έχω την κόρη μου στην Α Δημοτικού. Υπάρχει δασκάλα μουσικής η οποία δεν κάνει τίποτα στα παιδιά. Στην ώρα της ζωγραφίζουν ή βγαίνουν έξω. Στην γιορτή των Χριστουγέννων ας πούμε ότι είπαν δύο τραγούδια που δεν καταλάβαινες τι τραγούδια ήταν. Απορώ πώς ένα υποχρεωτικό μάθημα γίνεται με αυτό τον τρόπο. Φαντάζομαι ο δάσκαλος που αναφέρεις θα πρέπει να είναι άψογος στη δουλειά του για να είναι τόσο αυστηρός με τα μικράκια! Τι να πεις, είναι κάποιοι ψυχάκηδες, δεν μπορώ να το δικαιολογήσω αλλιώς.

    Φεύγω από το μπλοκάκι σου Κική μου με λάφυρο την εξαιρετική συνταγή σου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άψογος δεν ξέρω αν είναι Μαργκό αλλά κακός παιδαγωγός κι εκπαιδευτικός είναι γιατί από την αρχή της χρονιάς στέλνει παιδάκια (μέχρι τώρα τα άτακτα... τώρα επεκτάθηκε και στα πιο ήσυχα)στην διευθύντρια... κι αυτό σίγουρα δεν βοηθάει να αγαπήσουν τα παιδιά της Α δημοτικού το μάθημα της μουσικής αλλά και το σχολείο γενικότερα!!! Εγώ θα έλεγα ότι είναι μάλλον ανίκανος να χειριστεί μια τάξη!!!! Όσο για το ψυχάκιας ...συμφωνώ (ως εκπαιδευτικός έχω μάθει να χειρίζομαι τα παιδιά με αγάπη και υπομονή και πάντα εισπράττω σαν καρπό την προσοχή, τη μελέτη και την αγάπη τους για μένα και τα γαλλικά).
      Όσο για τη μους ...δοκίμασέ την!!! Είναι ωραία!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Απαράδεκτος ο 'κύριος', τρομάρα του !!!!
    Η mousse φαίνεται υπέροχη Κική μου, θα την φτιάξω σίγουρα ! Ευχαριστούμε για την πανεύκολη αυτή συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου κι όσο για το γλυκό δοκίμασέ το και πες μου εντυπώσεις!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Κική μου! Τι υπέροχη μους είναι αυτή;;; Και πάρα πολύ όμορφα φωτογραφημένη! Είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι ένα τόσο λαχταριστό γλυκό είναι νηστίσιμο!!
    Όσο για το συμβάν που ανέφερες... τι να πω; είναι θλιβερό ο εκάστοτε ενήλικας να βγάζει τα απωθημένα του σε μικρά παιδάκια, απλά και μόνο γιατί μπορεί να το κάνει...
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ερμιόνη μου!!! Είναι θλιβερό αλλά συμβαίνει συχνά στα σχολεία και είναι θέμα δύναμης -:((((( Κι εγώ, σαν εκπαιδευτικός, λυπάμαι για τα φαινόμενα αυτά!

      Διαγραφή
  13. Κική μου, πόσο δίκιο έχεις! Οι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι που συμβάλλουν στην διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών και θα έπρεπε να είναι ΌΛΟΙ όπως τους περιγράφεις, άνθρωποι με ευαισθησίες, με αγάπη προς τα παιδιά. Η διδασκαλία είναι λειτούργημα. Θυμάμαι ακόμα δασκάλους και καθηγητές, λιγοστούς μεν, αλλά που άφησαν αποτύπωμα στην ψυχή μου. Τους αγαπώ και τους σκέφτομαι μέχρι και σήμερα. Η δική μου δασκάλα μουσικής στο γυμνάσιο ήταν μια υπέροχη ύπαρξη, που είδε πέρα από το "σκληρό" μου look, με πλησίασε, με έβαλε στην χορωδία, με αγάπησε. Όταν πήγα στο λύκειο, πήγαινα στο κατηχητικό μόνο και μόνο για να την βλέπω. Ένα "μέταλλο" στο κατηχητικό. Έφαγα πολύ δούλεμα, αλλά δεν με ένοιαξε ούτε στιγμή. Η δίδα Αλίκη Κούλη ήταν εκείνη που μου πρωτοέδειξε ότι μπορείς να είσαι διαφορετικός και οι άνθρωποι που έχουν σημασία θα δουν πέρα από την εμφάνιση, θα κοιτάξουν στην ψυχή σου... Συγγνώμη για το μεγάλο σχόλιο... Ευαίσθητο θέμα και έχω πολλά ακόμα να πω, αλλά τώρα θα σου πω μόνο πως το γλυκάκι φαίνεται θαυμάσιο! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι και δεν έχει σημασία εάν είναι αυστηροί γιατί τα παιδιά καταλαβαίνουν πότε πρέπει να είσαι αυστηρός μαζί τους και κάνουν το σωστό αρκεί ο εκπαιδευτικός να το κάνει με αγάπη προς αυτά. Πάντα υποστηρίζω ότι τα παιδιά έχουν φοβερή κριτική ικανότητα. Καθόλου μεγάλο το σχόλιο και μου άρεσε που μου είπες την εμπειρία σου γιατί πράγματι το να διδάσκεις αξίες στα παιδιά είναι το πιο σημαντικό λειτούργημα του εκπαιδευτικού που πρέπει να λειτουργεί σαν πρότυπο!!! Μακάρι να το καταλάβαιναν όλοι!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η μους!!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Δεν ξερεις ποσο συμφωνω... αν κι εγω παραδιδω μαθηματα μαθηματικων, οι δασκαλοι και οι καθηγητες πολλες φορες ειναι απαραδεκτοι! Οχι μονο σε τετοιες συμπεριφορες, αλλα και οσον αφορα την κατεξοχην δουλεια τους που ειναι να μαθουν στα παιδια γραμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι με καταλαβαίνεις Ελπινίκη και δεν νομίζω ότι έχει σημασία με ποιό μάθημα ασχολείσαι!!! Ο εκπαιδευτικός πρέπει να ξέρει όχι μόνον τη δουλειά του αλλά και παιδαγωγικά και ψυχολογία για να είναι αποτελεσματικός!!!

      Διαγραφή
  15. Να ήξερες πόσο νοιώθω τα νεύρα σου....έχω κι εγώ ανά καιρούς αγανακτήσει με "συναδέλφους" αλλά φέτος έχω μόνιμη την αγανάκτηση κάθε Παρασκευή που μοιράζομαι το εργαστήριο με μια συνάδελφο και δεν βρίσκω και την υποστήριξη του διευθυντή κάθε φορά που αυτή ασκεί την εξουσία, που κατά τα λεγόμενά της, της δίνει το υπουργείο!!!!Ο ίδιος ο διευθυντής είναι της άποψης ότι μόνο έτσι επιβάλλεσαι σε τέτοια παιδιά!!!(τεχνικό λύκειο)Χαίρομαι αφάνταστα που μετά τις τελευταίες μειώσεις στον μισθό αποφάσισε να... εξαντλήσει τις άδειές της...!!!!!
    όσον αφορά το γλυκό φαίνεται τέλειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι πολλοί "συναδελφοί" μας, αν κι εγώ δεν τους θεωρώ συναδέλφους ακόμη κι αν αυτό φαίνεται κάπως... νομίζουν ότι έτσι επιβάλλονται στα παιδιά γιατί είναι εκτός τόπου και χρόνου!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η μους!

      Διαγραφή
  16. Αίσχος!!!!!!!!!! Τίποτε άλλο δεν λέω... ας κάνουν άλλη δουλειά αν δεν την μπορούν, τι την επέλεξαν;;;;; ΕΛΕΟΣ!!!!!
    Για την Μους τώρα... τέλεια, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι παρόμοιο και μου κίνησε το ενδιαφέρων...
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς την επέλεξαν με το σκεπτικό ότι θα διοριστούν γρήγορα γιατί αλλιώς δεν εξηγείται!!! Δοκίμασε την μους... ελπίζω ότι θα σου αρέσει, εάν σου αρέσει ο χαλβάς!

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω λόγια!!!!
    Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι δίπλα στα παιδιά και όχι μπαμπούλες!!!
    Ο άνθρωπος έχει μεγάλο πρόβλημα.
    Το γλυκάκι σου εξαιρετικό.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι νομίζουν ότι ζουν δεκαετίες πίσω και κρύβουν την ανικανότητά τους να διαχειριστούν την τάξη φοβερίζοντας τα παιδιά κι όχι δείχνοντας αγάπη και υπομονή. Τί να πω;;;; Πολλά χρόνια τώρα μαθαίνω από τους μαθητές μου τέτοιου είδους ή και χειρότερου συμπεριφορές κι εξοργίζομαι!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η μους!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. υπεροχη Η Μους!!!κ περιεργη η παραλλαγη της... σευχαριστω για την ιδεα...θα την φτιαξω την αλλη εβδομαδα στη γιορτη μου να τους κερασω!!

    Καλή εβδομάδα να εχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί περίεργη η παραλλαγή της άγγελέ μου!! Μιαν απλή μους χαλβά είναι...δοκίμασέ την και στείλε μου εντυπώσεις. Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά για την γιορτή σου!!

      Διαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όντως, ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι πρώτ'απ'όλα παιδαγωγικός.Αν δεν έχει ο ίδιος ορισμένες αξίες και αρετές πώς θα τις μεταδώσει στα παιδιά;Τι να πεις...Χτες ήρθαν κάποιες φίλες μου για τα γενέθλια μου.Η μία νήστευε,η άλλη έχει δυσανεξία στη γλουτένη,με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι να φτιάξω!Θυμήθηκα λοιπόν τη συνταγή σου!Τέτοιο αποτέλεσμα δεν το περίμενα!Ήταν καταπληκτική!Ενθουσιάστηκαν όσοι έφαγαν,το αγόρι μου δεν πίστευε ότι το είχα φτιάξει εγώ!Απλή συνταγή,με λίγα υλικά και νηστίσιμη,συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...