Τα τρίτα γενέθλια του Tante Kiki και Giveaway

Καλή σας μέρα!!! Σήμερα το μπλογκοσπιτάκι μου κι εγώ κλείνουμε τρία χρόνια παρουσίας στην όμορφη αυτή μπλογκογειτονιά!
Σας κερνάω, λοιπόν, από τις τελευταίες τούρτες που έφτιαξα. Διαλέγετε και παίρνετε... τούρτα με ζαχαρόπαστα ή τούρτα με βουτυρόκρεμα. κρέμα πικρής σοκολάτας ή πραλίνας με παντεσπάνι βανίλιας, κρέμα βανίλιας ή πορτοκαλιού με παντεσπάνι σοκολάτας! -:))


Την ώρα που εσείς θα... γλυκαίνεστε εγώ θα πάω για λίγο πίσω στο χρόνο, τη στιγμή που στις 21 Ιανουαρίου 2011 πάτησα το μαγικό κουμπάκι με τη λέξη "δημοσίευση"...
Να ταξιδέψω... αυτό είχα κατά νου! Να ταξιδέψω και να έχω νέες εμπειρίες!
Έτσι ξεκινά κάθε ταξίδι. Με μια επιθυμία που γίνεται πράξη. Με μια πράξη που γίνεται συνήθεια. Με μια συνήθεια που γίνεται ανάγκη. Με μια ανάγκη που πολλές φορές γίνεται σκάλα σωτηρίας για να ξεφύγει κανείς από τους φόβους , τα άγχη, τα προσωπικά αδιέξοδα, την καθημερινή ρουτίνα, την κακοδαιμονία των καιρών. Αρκεί ο καθένας να βρει το δικό του σκαλοπάτι εκκίνησης, το δικό του δρόμο να απολαύσει... 
Να ταξιδέψω... κάπως έτσι ξεκίνησε για μένα το ταξίδι στον κόσμο των χρωμάτων, των αρωμάτων, των μπαχαρικών, των γεύσεων. 
Κάπως έτσι βρέθηκα ανάμεσα σε κατσαρόλες, τηγάνια, λαχανικά, μπαχαρικά, ζάχαρη και κανέλα από τη μια κι έναν υπολογιστή ανυπόμονο να ...καταβροχθίσει ακόμη μια συνταγή και να την φέρει κοντά σας.
Κάπως έτσι αισθάνθηκα την ανάγκη να χαλαρώνω στην κουζίνα όπως... τότε... παλιά... που, ανέμελα, καθόμουν στον καναπέ του συγκεκριμένου (αν και όχι ίδιου) δωματίου έχοντας δίπλα μου ένα παράθυρο με θέα στο βουνό και τη γιαγιά μου να πηγαινοέρχεται, βιαστική, φορώντας τη ποδιά της, που μερικές φορές έλυνα κρυφά για να γελάσουμε (...και οι δύο γελούσαμε μ' αυτό).
Μου θύμιζε μέλισσα, πολύβουη και πολυάσχολη βιαστική μέλισσα κι ας ήταν κοντά στα 77!!! Γεμάτη χαρά, όρεξη, διάθεση για ζωή και μαγειρική, για προσφορά στους αγαπημένους της. Καθόμουν και χαλάρωνα... καθόμουν κι ένιωθα ευτυχισμένη!!! Όχι... τότε μαγείρευα ελάχιστα αν και... πάντα απολάμβανα τις μυρωδιές ή μάλλον τα αρώματα, τα χρώματα των υλικών επάνω στο τραπέζι και τον κάτασπρο μαρμάρινο πάγκο της κουζίνας, τις γεύσεις.
Παρέα με την ανάγκη για το ταξίδι κι ο φόβος της αποδοχής ή της απόρριψης! Εκείνος ο φόβος που, αφού δεν σε ακινητοποιεί σε κάνει πιο δυνατή, σου μαθαίνει λογιών λογιών πράγματα... άλλα χρήσιμα άλλα άχρηστα!!
Και τώρα... ύστερα από τρία ολάκερα χρόνια...
3.286.000 προβολές σελίδας!!!
900 φίλοι - αναγνώστες!!!
60.000 μοναδικοί επισκέπτες και 127.000 επισκέψεις τον μήνα, σύμφωνα με το Google Analytics!!
Κι όλα αυτά χάρη σε σας!!!!
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την αγάπη, την εκτίμηση αλλά και την εμπιστοσύνη σας σε μένα, το μπλογκοσπιτάκι μου και τις συνταγές, δικές μου ή όχι, που σας προτείνω.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τη χαρά να μοιράζομαι μαζί σας την αγάπη μου για τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, να ανταλλάσσουμε τις εμπειρίες και τις απόψεις μας, να παίρνω και να δίνω θετική ενέργεια σ' αυτή την τόσο όμορφη μπλογκογειτονιά.
Εκείνο που μπορώ να πω, πραγματικά συγκινημένη και δηλώνοντας ότι δεν κατάλαβα πώς πέρασαν 3 χρόνια σχεδόν καθημερινής  ανάρτησης, είναι ότι ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να συνεχίσω όσο καλύτερα μπορώ, δίνοντάς πάντα τον καλύτερο εαυτό μου σ' αυτό που κάνω, με ειλικρίνεια, αγάπη και σεβασμό προς εσάς αλλά και τον εαυτό μου!!!
Και για να σας τιμήσω... όλους εσάς που καθημερινά με τιμάτε και με επισκέπτεστε, είτε αφήνετε σχόλιο είτε όχι,  θα ήθελα να σας πω ότι από σήμερα και μέχρι τις 30 Ιανουαρίου στις 12 το βράδυ, θα υπάρχει το φετινό giveaway με τα τρία δωράκια που βλέπετε παρακάτω στις φωτογραφίες.
Οι όροι συμμετοχής είναι οι εξής: 
1- Να είναι κάποιος μέλος του Tantekiki.blogspot.com
2- Να αφήσει σχόλιο στο ποστ του giveaway
3- Να κάνει like στη σελίδα Tantekiki στο facebook
Και τώρα τα δωράκια...
  Καλή σας μέρα και καλή επιτυχία!!! -:))

89 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική και χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά σε σένα και στο διαδικτυακό σου σπίτι! Να το χαίρεσαι και να το χαιρόμαστε και όλοι όσοι σε επισκεπτόμαστε!
    Οι τούρτες σου είναι υπέροχες, θα δοκίμαζα λίγο από όλες μου φαίνεται γιατί δεν ξέρω ποια να διαλέξω!
    Όσο για το ταξίδι μέσω της μαγειρικής και των γεύσεων θα συμφωνήσω απολύτως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη μου για τα καλά λόγια αλλά και για τις επισκέψεις σου!!! Να είσαι καλά!!! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Να τα χιλιάσεις Κική μου, γιατί τα εκατό δεν ειναι ποτέ αρκετά!!! ;-) Να εισαι χαρούμενη και ευτυχισμένη μ' αυτό που κάνεις!!! Και μεις να απολαμβάνουμε τις γεύσεις και τις μυρωδιές της κουζίνας σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σοφία μου, ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σας αρέσουν οι προτάσεις μου!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου!
    Εύχομαι η καινούργια χρονιά να φέρει πολλή έμπνευση, ακόμη περισσότερη όρεξη για δημιουργία και πολλές πολλές ευφάνταστες συνταγές!!! Καλή συνέχεια στο ταξίδι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μελιτίνη μου για τις ευχές!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μου Κική εύχομαι να είσαι πάντα έτσι δημιουργική! Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τις αναρτήσεις σου! Είσαι η χαρά της ζωής!!! Μπορεί να μην σε έχω γνωρίσει αλλά νιώθω ότι είσαι δυναμική και δημιουργική , ζηλεύω τις δημιουργίες σου με την ζαχαρόπαστα! Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νοτούλα, εγώ ευχαριστώ για την αγάπη σας, την εκτίμηση, τις επισκέψεις αλλά και τα σχόλιά σας! Λατρεύω την επικοινωνία μαζί σου κι ελπίζω κάποια στιγμή να γνωριστούμε από κοντά.
      Όσο για τη ζαχαρόπαστα είναι απλά ένα παιχνίδι...κάτι σαν πλαστελίνη!!1
      Να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Δημιουργικά και Γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου εύχομαι, να πατάς το μαγικό κουμπάκι, για πολλά πολλά πολλά χρόνια! Να δημιουργείς και να νιώθεις γεμάτη εδώ μέσα στις μυρωδιές, τα μπαχαρικά, τα χρώματα και τις γεύσεις!!! Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου, να είσαι καλά!!!!
      Να είσαι καλά και φιλιά!

      Διαγραφή
  7. ευχομαι οτι καλυτερο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Κικη μου!
    Πολυχρονο το μπλογκοσπιτακι σου, ευχομαι να συνεχισεις ετσι δυναμικα για πολλα χρονια ακομη!
    Περασα μονο για να ευχηθω, σε παρακαλω να με εξαιρεσεις απο την κληρωση.
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου αλλά γιατί να σε εξαιρέσω;;;; Υπάρχει κάποιος λόγος;;;; Εξάλλου τα δωράκια είναι συμβολικά!!!!
      Φιλάκια και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα...χρόνια πολλά στο όμορφο μπλοκοσπιτάκι σου...μόνο χαρές να σου δίνει , το ίδιο και οι αναγνώστες/φιλοι
    τι όμορφη και συγκινητική ανάρτηση...πολύ συγκινητικά όσα έγραψες αλλά και ο τρόπος / η παρούσιαση
    πολύ όμορφα και τα 3 δώρα σου
    και οι τούρτες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου να είσαι καλά!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο αλλά είναι πράγματι όλα όσα νιώθω!!!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Περασε τοσος καιρος Κικιτσα μου??!! Προσωπικα δεν μπορω να διανοηθω να μην υπαρχει το blog σου, οι συνταγες σου και η ολη επικοινωνια σου με εμας! Ειναι τροπος ζωης, καθημερινη συνηθεια πλεον για εμενα να ‘μπαινω’ στο blog σου για να σε διαβαζω, να παιρνω ιδεες, να μαθαινω, να χαλαρωνω, ακομα κ να γελαω..Εχει γινει κομματι μου πια! Να σου πω ενα τεραστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Να εισαι παντα καλα κ να συνεχισεις με την ιδια ενεργητικοτητα, χαρα, φαντασια, μερακι κ αγαπη!! Εγω θα ειμαι εδω να σε διαβαζω!
    Σε φιλω πολυ πολυ!
    Εννοειται θα παρω κομματι απ’οοολεεες τις τουρτες σου!! Υπεροχες!!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε Εύη μου γλυκιά, πέρασε και δεν το κατάλαβα ούτε κι εγώ!!!! Με συγκινούν τα λόγια σου καλή μου χρυσοχέρα και με κάνουν όχι απλά να χαίρομαι αλλά να αισθάνομαι ευτυχία!!!! Εγώ σου λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα λες αλλά και γιατί με κάνεις να αισθάνομαι φίλη σου!!!
      Τί γίνεται δεν θα ανέβεις προς τα εδώ;;;;
      Φιλιά πολλά και να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!
    Το μπλόγκ σου το επισκέπτομαι καθημερινά και αδιαλείπτως!

    Παναγοπούλου Πηνελόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Πηνελόπη!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου Κική μου!!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να μοιράζεσαι μαζί μας τις νοστιμιές σου, για πολλά χρόνια ακόμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου κι ευχαριστώ για τις ευχές!!!\
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα, δεν νομίζω πως θα δυσκολευτώ να διαλέξω τούρτα: Θα πάρω από όλες για να ... σιγουρευτώ πως τις πέτυχες!!!
    ;-) χαχα!!!
    Να το χαιρόμαστε το σπιτάκι σου, κορίτσι μου!!
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας κερνάς τις ομορφιές της κουζίνας και της ψυχής σου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις απ' όλες Ιωάννα μου και μακάρι να ήσουν κοντά για να σε κεράσω!!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές γλυκιά μου Ιωάννα κι ευχαριστώ για την παρέα και τα σχόλια που μου χαρίζεις!!!
      Να είσαι καλά κι εσύ κι ο Γιάννης!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!
    Υπεροχες τουρτες!
    Nα συνεχίσεις να μοιράζεσαι μαζί μας τις νοστιμιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά στο blog σου και καλή δύναμη σε εσένα να συνεχίσεις να μάς προσφέρεις αυτή την εξαιρετική, περιποιημένη, φιλόξενη και αγαπημένη γωνιά του internet!

    Όσο για τις τούρτες, ευχαρίστως θα δοκίμαζα απ΄ όλες τις γεύσεις!

    Σε φιλώ Βασιλική μου και σού εύχομαι να γιορτάζεις για πολλά-πολλά χρόνια ακόμα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Ζαμπία... ευχαριστώ για τις ευχές, ευχαριστώ που γνωριστήκαμε, ευχαριστώ για όλα!!! -:))
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  16. χρόνια πολλά, δημιουργικά και νόστιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρονια πολλα με πολλες νοστιμες συνταγες!!!!Μπορει να μην αφηνω καθε φορα σχολιο αλλα εχω πολλες συνταγες σου αποθηκευμενες και καθε τοσο δοκιμαζω!!!Καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και δεν έχει σημασία αν αφήνεις σχόλιο ...αρκεί που σου αρέσουν οι προτάσεις μου!! -:))
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  18. χιλιες ευχές και 10000000 επισκεψεις καλη μου Κικη να μας γλυκαινεις και να μας συνεπαιρνεις για πολυ πολυ καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Μαριλίζ και ακόμα σου στέλνω το μήνυμα αλλά δεν πειράζει (ελπίζω να μη μου θύμωσες!) -:))
      Φιλάκια πολλά, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  19. Να τα χιλιάσεις γιατί το αξίζεις! Ξέρεις τι σε ξεχωρίζει ανάμεσα στο τόσα food blogs? τι με κάνει να μπαίνω να διαβάζω κάθε νέα σου ανάρτηση και ας ξέρω πως δε θα το μαγειρέψω ποτέ. το γεγονός ότι πάντα πριν από μια συνταγή έχεις μια όμορφη ιστοριούλα. Δεν μαγειρεύεια απλά καλά, γράφεις καλά! Συνεχισε έτσι λοιπόν και σίγουρα τα νούμερα του χρόνου θα είναι διπλά! Κάθε επιτυχία σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου κι ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Ναι μου αρέσει το "γράψιμο" αν και πολλές φορές η καθημερινότητα με ...τσακίζει και η έμπνευση για έκφραση (γιατί οι ιστορίες που γράφω είναι πάντα αλήθεια) πάει περίπατο! Ευχαριστώ που δεν κουράζεσαι να διαβάζεις τις αναρτήσεις και χαίρομαι απίστευτα που σου αρέσου!!
      Επίσης καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  20. Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτό σου, Κική. Με πολλές νοστιμιές, γλυκές και αλμυρές! Να είσαι καλά και να τις μοιράζεσαι μαζί μας. Με γεμάτες τις κατσαρόλες και τα ταψιά σου, μέσα σε μια κουζίνα που θα μοσχομυρίζει από τα καλούδια σου, φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι! Το κέρασμα, δεν χρειάζεται λόγια! Απίθανο!
    Και του χρόνου με υγεία, Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!
      Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για την επικοινωνία μας!

      Διαγραφή
  21. Είναι όλα σου τα λόγια γλυκά και συγκινητικά γιατί όλοι έτσι κάπως ξεκινάμε μόνοι και σιγά σιγά βρίσκουμε φίλους , συνοδοιπόρους και μένουν κοντά μας στα καλά και τα δύσκολά μας. Να συνεχίσεις να μας συντροφεύεις για πολλά χρόνια Κική μου με γλυκά και αλμυρά μαγειρέματα , με όμορφα λόγια ψυχής.
    Σε φιλώ και φεύγω γλυκαμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ για τα γλυκά σου λόγια!! Πόσο δίκιο έχεις και πόσο όμορφη είναι αυτή η παρέα άσχετα αν μερικές φορές υπάρχουν ...διαφωνίες!
      Να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Nα τα εκατοστήσει το μπλοκόσπιτάκι σου κική μου! Θα διαλέξω φανερά τούρτα με βουτυρόκρεμα αλλά στα κλεφτά θα πάρω μια κουταλίτσα και από τις υπόλοιπες σαν γλυκατζού που είμαι! Εύχομαι να μας κρατήσεις συντροφιά πολλά χρόνια ακόμη μέχρι να γίνουμε γιαγιάδες και εμείς και να μπλοκάρουμε με την ποδιά μας!χαχαχα Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου τρέχω και στο fb να σε βρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!!! Να πάρεις απ' όλες τις τούρτες για να γλυκαθείς!!-:)) Λες να μπλογκάρουμε όταν θα είμαστε γιαγιάδες;;; Αυτό θα είναι ευτυχία!! χαχαχα
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια καλά πολλά και δημιουργικά στο blog σου.
    Εμένα θα μου επιτρέψεις να πάρω ένα κομματάκι από όλες τις τούρτες.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου και να κεραστείς απ' όλες τις τούρτες, φυσικά!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. χρόνια πολλα κική!!!! να τα 1000 σει το μπλογκοσπιτακι σου και να ειναι παντα τοσο δημιουργικο και ζεστό!! εγω παρακαλω θέλω να βάλεις ολες αυτες τις τουρτες σε μια! ενα μιξ δλδ γτ τις θέλω όλες! χαχαχα
    φιλάκια πολλά καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου Ντολμαδάκι, για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχές σου!!!
      Λες να τις ενώσω;;;; Να τις στείλω ενωμένες ή τη μια πάνω στην άλλη;;; χαχαχα
      ΟΚ!!!! Ό,τι πεις!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Κική μου χρόνια πολλά και δημιουργικά!Εύχομαι να συνεχίσεις με ίδιο κέφι και μεράκι για πολλά χρόνια ακόμη!!!!!Υπέροχες οι τουρτίτσες!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!! Να είσαι καλά!!1
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Κεράστηκα ένα κομμάτι τούρτας με πικρή σοκολάτα (αδυναμία μου!) και σου εύχομαι
    από καρδιάς Χρόνια Πολλά στο blog!!
    Χρόνια Πολλά και σε σένα Κική, με τις δημιουργικά νόστιμες αναρτήσεις!!
    Σου εύχομαι να έχεις πάντα κέφια στην κουζίνα και να μεταλαμπαδεύεις τις γνώσεις και τα μυστικά της μαγειρικής και της ζαχαροπλαστικής, γενναιόδωρα κι απολαυστικά!!
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**
    (Δεν θα λάβω μέρος στο giveaway,(Δεν έχω Facebook) απλά αφήνω τις ευχές μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννιώ!!! Να είσαι καλά!!! Το ότι δεν έχεις Fb δεν σημαίνει ότι δεν θα λάβεις μέρος στο giveaway!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Και εγώ και εγώ πικρή σοκολάτα θα πάρω!!!
    Χρόνια πολλά Κικίτσα μου να τα εκατοστήσεις και εσύ και το μπλογκ σου!
    Εύχομαι να παντρεύεις πάντα τόσο όμορφα τα υλικά σου και να γεμίζεις τις οθόνες μας νοστιμιά και χρώματα!
    Δεν το ξερα ότι έχεις σελίδα!Πάω να γίνω μέλος!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις Μιραντάκι μου κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Να είσαι καλά κι ελπίζω κάποια στιγμή να γνωριστούμε κι από κοντά!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά αγαπημένη μου Κική, ξέρεις πόσο αγαπώ εσένα και το blog σου, εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου ότι ονειρεύεσαι να το αποκτήσεις πολύ σύντομα. Σε φιλώ γλυκά
    Ουτε κ εγώ ήξερα γαι την σελίδα σου στο face, φιλάκια τα δωράκια τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έρη μου γλυκιά!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά καί δημιουργικά στό όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου Κική μου!!!Οι τούρτες,όλες υπεραπαραγωγή!!!!Πολύ όμορφα τά δωράκια σου!!!Εκανα λάικ στήν σελίδα στό FB!!Καλή επιτυχία!!!!!Σού εύχομαι τά καλύτερα!!!!Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου να είσαι καλά!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ευχαριστώ για τη βοήθεια που μου χάρισες απλόχερα όποτε τη χρειάστηκα κι ευχαριστώ για την επικοινωνία που μου χαρίζεις!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Αλλα τοσα και ακόμη περισσοτερα γλυκά χρονια να συνεχίσεις να μας μαγειρευεις!
    Αχ εγω θα θελα για δώρο μια απο τις τούρτες σου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου καλή μου Beauty... να σου στείλω;;; -:))

      Διαγραφή
  31. Χρόνια Πολλά και καλά με όμορφες δημιουργίες .
    Ευχαριστούμε πολύ
    Καλό βραδάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε!
      Να είσαι καλά!
      Καλό σου βράδυ! -:))

      Διαγραφή
  32. Kική μου χρόνια πολλά ,δημιουργικά και εμπνευσμένα!!!!!Για τις απίθανες προτάσεις που καθημερινά μας χαρίζεις με μεράκι και αστείρευτο κέφι,με σεμνότητα και συνέπεια,με γευστική σύνεση και πολυτάλαντο ένστικτο.
    Χαίρομαι που σε γνώρισα προσωπικά και εκτιμώ βαθιά το ταλέντο σου και την διάθεσή σου.Ελπίζω και εύχομαι θερμά ,ότι ονειρεύεσαι για το φιλόξενο σπιτάκι σου, να πραγματοποιηθεί!!!!!Κερνιέμαι από τις υπέροχες τούρτες σου-όλες...!!!!!!-Δεν μπορώ να εξαιρέσω καμμία.
    Ας εξαιρεθώ όμως από την κλήρωση ,με την υπόσχεση το δικό σου κέρασμα για τα τρίχρονα του blog σου,να γίνει σύντομα και από κοντά!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και γλυκιά μου Φωτεινή, να ήξερες πόσο επιθύμησα να πιούμε με ησυχία το καφεδάκι μας!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα γλυκά σου λόγια, τις ευχές και την εκτίμησή σου! Ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σου που τα απολαμβάνω από την πρώτη ως την τελευταία λέξη!!!
      Γιατί όμως να εξαιρεθείς από την κλήρωση;;; Οκ το δικό μου κέρασμα να το έχεις σίγουρο ...από κοντά φυσικά!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια Πολλά, Δημιουργικά, εποικοδομητικά! Να είσαι καλά να νοστιμεύεις τις μέρες μας . Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βαγγελιώ μου, να είσαι καλά!!!! Κι εσύ να νοστιμίζεις τις μέρες για πολλά χρόνια!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια πολλά Κική μου!!!!!! Να είναι πάντα καλοτάξιδο!!!!!!!
    Υπέροχες όλες οι τούρτες!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου Σιλένα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά, Κική μου!!!!Να τα χιλιάσει το όμορφο, φιλόξενο και γεμάτο νοστιμιές μπλογκοσπιτάκι σου!!!! Οι τούρτες σου είναι υπέροχες...θα κεραστώ απ'αυτήν με την κρέμα πορτοκάλι!!!
    'Εχω δοκιμάσει πολλές συνταγές σου, με επιτυχία και σ'ευχαριστώ πολύ για όλα όσα μας παρουσιάζεις και για τα ωραία συνοδευτικά σου κείμενα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου, να είσαι καλά!!!
      Χαίρομαι που βρίσκεις καλές και επιτυχημένες τις συνταγές που σας προτείνω αλλά και που σου αρέσουν τα κείμενά μου (το γράψιμο είναι η άλλη μου αγάπη!).
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  36. Κική μου αγαπημένη μου εύχομαι ατελείωτες αναρτήσεις και υπέροχες συνταγές..Είμαι τυχερή που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αχτίδα ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!! Αν εσύ νιώθεις τυχερή για τη γνωριμία μας τί να πω εγώ που γνώρισα τον πιο ζεστό άνθρωπο του κόσμου με την απέραντη κατανόηση και γλυκύτητα;;;;

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου! Εύχομαι πολλές ακόμα όμορφες αναρτήσεις!Θέλω ένα κομμάτι από όλες τις τούρτες σου παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου Κουταλάκι... ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω!!! Δύο κομμάτια απ' όλες τις τούρτες!!! -:))

      Διαγραφή
  38. Χιλιόχρονοι κι ευτυχισμένοι κι εσύ και το bloggάκι!Καλά μαγειρέματα και στο σκορδάτο χάνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά στο πολύ όμορφο blog σου και εσύ να είσαι πάντα καλά να μας φτιάχνεις τόσο όμορφες δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια Πολλά Κική μου,
    καλή συνέχεια με το ίδιο μεράκι και την ίδια αγάπη !!!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά, με νόστιμες συνταγές!!!
    Ευαγγελία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να τα εκατοστησει το μπλογκακι σου και παντα να ταξιδευεις ετσι! Και να μας γλυκαινεις με τις νοστιμες δημιουργιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου και να είναι πάντα γεμάτο από τις υπέροχες λιχουδιές σου!
    Ευδοκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά σε ένα από πιο αγαπημένα μου blogs, εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις να έχεις τέτοιες εμπνεύσεις και να μας εντυπωσιάζεις πάντα Κική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά στο μαγικό μπλογκοσπιτάκι σου αγαπημένη μου Κικίτσα!με συγκίνησε πολύ η ανάρτησή σου για τα τέταρτα γενέθλια με τόσο τρυφερά λόγια!η επιτυχία του ιστολογίου σου οφείλεται κύρια στην προσώπικότητά σου και μετά στον τρόπο παρουσίσης που είναι εκπληκτικός στήν σούπερ έμπνευσή σου στο ταλέντο σου στην αέναη δημιουργικότητά σου-δεν βαριέσαι ποτέ και ψάχνεσαι για κάθε τι νέο να μας παρουσιάσεις αλλά και στην αγάπη που έχεις στην δημιουργία σε ότι αφορά μαγειρική-ζαχαροπλαστική που θα ζήλεαν πολλά απο τα top ονόματα που κυκλοφορούν στα media!συνέχισαι έτσι κοριτσάκι μου!κι εμείς εδώ δίπλα σου!γιατί πρώτα απ'όλα σε αγαπάμε!!!!άπειρα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ξέχασα να σου πω για τις τούρτες ότι με ξετρέλαναν!έτσι απλά..δεν βρίσκω άλλα λόγια!!μαγικά χέρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρόνια πολλά χρόνια δημιουργικά χρόνια γευστικά να είναι για πολλά πολλά ακόμα χρόνια το μπλογκοσπιτάκι σου και εσύ για να μας δίνεις τις γνώσεις σου στην μαγειρική και την ζαχαροπλαστική.Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολλά Κική στο blog σου. Να είσαι καλά να μας μαθαίνεις συνταγές. Πολύ όμορφα τα δώρα σου. Εννοείται πως συμμετέχω στο διαγωνισμό...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά στο πανέμορφο και γλυκό σπιτάκι σου με τις καταπληκτικές και πετυχημένες συνταγές! Οσο για τις τούρτες θα΄θελα να κεραστώ κι απ΄τις τρεις,γιατί φαίνονται υπέρτοχες! Να΄σαι καλά και να συνεχίσεις να μας προσφέριες τις νόστιμες δημιουργίες σου! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κική μου να τα χιλιάσει το μπλόγκ σου!
    Να είσαι πάντα δημιουργική και ακούραστη!
    Οι τούρτες σου σκίζουν. Κάνεις πράγματι πολύ καλή δουλειά.
    Όσο για τη σελίδα σου στο facebook, δεν την γνώριζα. Ήταν μια καλή ευκαιρία που μας την κοινοποίησες.
    Σε φιλώ !
    Και πάλι χρόνια σου πολλά και ότι μα ότι επιθυμείς να το δημιουργήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα και χρόνια πολλά για το Blog!!Εύχομαι πάντα τέτοια,και ελπίζω να τα λέμε πού και πού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Κ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΣΤΑ 100!!!
    ΚΑΜΗΛΑΚΗ ΑΝΝΑ
    annakam1978@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!