Τυρόπιτα των πέντε λεπτών με πράσινη σαλάτα

Πώς είπατε; Γυρίσατε στο σπίτι αργά και δεν προλαβαίνετε να μαγειρέψετε;;; Και πού είναι το πρόβλημα;; Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται!!
Σήμερα, θα δούμε μια ιδιαίτερη συνταγή! Όχι γιατί είναι μια συνταγή με σπάνια και ακριβά υλικά ούτε γιατί είναι μια συνταγή που την κρατούσαν μυστική και είναι πολύτιμη! Θα δούμε πώς, μια συνταγή με υλικά ταπεινά, καθημερινά, οικονομικά, με μια μικρή, τόση δα, προσθήκη, γίνεται ένα πιάτο, κυριολεκτικά... γκουρμέ! Ένα πιάτο που όποιος το δοκιμάσει απλά το ...ερωτεύεται!!! "The perfect bite" έλεγε η Μπάρμπαρα Στρέιζαντ στο έργο "Ο καθρέφτης έχει δύο πρόσωπα"...και που είναι μια από τις ταινίες που λατρεύω.
Μια απλή τυρόπιτα που την έφτιαξα με φύλλο κρούστας κι έγινε καταπληκτική! Την έφτιαξα με έτοιμη τορτίγια για να γίνει πιο γρήγορα κι έγινε εξίσου νόστιμη! Η επόμενη παρουσία της στο πιάτο μου θα είναι σίγουρα με περέκ (ξέρετε τα ποντιακά φύλλα) και είμαι σίγουρη ότι θα είναι ακόμα πιο τέλεια! Δεν χρειάζεται παρά 10 λεπτά (και πολλά λέω) για να ετοιμαστεί και να σερβιριστεί αλλά αξίζει να τη δοκιμάσετε ή μάλλον γι αυτό αξίζει να τη δοκιμάσετε!! Πιστέψτε με θα ξετρελλαθείτε με τη μεστή, γλυκόξινη γεύση της και ειδικά αν σχηματίσετε κι εσείς την "τέλεια μπουκιά" συνδυάζοντας την τυρόπιτα με μια πράσινη σαλάτα, οπωσδήποτε, με ρόκα!!! Τί λέτε... σας έπεισα;;;; Αν ναι, πάμε να δούμε τη συνταγή;;;
The Perfect Bite
ΥΛΙΚΑ για 1 άτομο
1 τορτίγια έτοιμη
100 γρ. φέτα θρυμματισμένη με το πηρούνι
1 κ.σ. μέλι
3-4 φουντούκια και 2 καρύδια ελαφρά ψημένα στο φούρνο ή ωμά
Για συνοδευτικό
Μερικά φύλλα ρόκας 
2-3 φύλλα μαρουλιού πράσινου και κόκκινου
3 κ.σ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. ξίδι βαλσαμικό
1 κ.γλ. μέλι 
1πρέζα αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Χοντροθρυμματίζουμε τα φουντούκια και τα καρύδια.
Αλείφουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι με ελαιόλαδο και το βάζουμε να ζεσταθεί καλά.
Γεμίζουμε την τορτίγια με τη θρυμματισμένη φέτα και τη διπλώνουμε σαν φάκελο.
Τη βάζουμε στο τηγάνι με τις διπλωμένες πλευρές προς τα κάτω και την πιέζουμε ελαφρά για να κλείσει όσο γίνεται καλύτερα.
Την αφήνουμε σε σιγανή φωτιά να πάρει ένα όμορφο, χρυσόξανθο χρώμα και μετά, πολύ προσεκτικά, τη γυρίζουμε από την άλλη πλευρά κάνοντας το ίδιο μέχρι να πάρει πάλι το χρυσόξανθο χρώμα.
Δεν απομακρυνόμαστε γιατί γίνεται πολύ γρήγορα.
Μόλις η πίτα μας ετοιμαστεί την τοποθετούμε στο πιάτο και ετοιμάζουμε τη συνοδευτική σαλάτα.
Σε ένα μικρό μπολάκι ανακατεύουμε το ελαιόλαδο, το βαλσαμικό ξίδι, το αλάτι και το μέλι και με ένα πηρούνι τα "χτυπάμε" λίγο έως ότου να ομογενοποιηθούν.
Ρίχνουμε μέσα στο μπολ τη ρόκα και το μαρούλι και το ανακατεύουμε καλά έτσι ώστε το dressing να πάει παντού.
Τοποθετούμε τη σαλάτα δίπλα στην τυρόπιτα.
Περιχύνουμε την τυρόπιτα με το μέλι και την πασπαλίζουμε με τα χοντροθρυμματισμένα φουντούκια και καρύδια.
Συνοδεύουμε με ένα φρουτώδες, αρωματικό λευκό κρασάκι και το γρήγορο αλλά νόστιμο και πλήρες γεύμα μας είναι έτοιμο!

Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!!

52 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική μου! Εμένα με έπεισες και με το παραπάνω! Είναι πολύ γρήγορο και εύκολο χωρίς να στερείται νοστιμιάς και φαντασίας! Έχω και περέκια από την μανούλα μου, είμαι κομπλέ!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε έπεισα Ειρήνη μου γιατί αξίζει και ειδικά με περέκ είναι το κάτι άλλο αλλά και με τορτίγια γίνεται υπέροχο!!!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Κικη!
    Τι νοστιμη τυροπιτουλα! Τελειο πιατο για ολες τις στιγμες!
    Καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ νόστιμη Μαρίνα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Θα τα φτιάξω άμεσα και τα δύο μέρη της πρότασής σου!!!
    Νομίζω πως θα τιμηθούν... δεόντως!!!!
    ;-)
    Καλό Σαββατοκύριακοοοοοο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!!
      Σματςςςςςς!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο! Συμφωνώ σε όλα, γκουρμέ δεν είναι απαραίτητα το ακριβό, σπάνιο ή χρονοβόρο. Αυτό που ετοίμασες το βρίσκω πλουσιότατο και φυσικά νοστιμότατο!
    Τέλεια ιδέα για τυρόπιτα express!
    Kαλό απόγευμα και φυσικά, καλό & ήρεμο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο Σκοτεινούλα μου και αξίζει να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  5. Μμμμμμμμ!!!! Τελειο φαινεται!!! Ευκολο και γρηγορο!!! Στα υπόψιν... Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία μου είναι νόστιμο και γρήγορο!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αυτά τα γρήγορα πολύυυυυυυυυυυυυ μ' αρέσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Πέπη μου ειδικά όταν είναι και νόστιμα!!

      Διαγραφή
  7. αμαν βρε Κική μου μόνο που διάβασα τα υλικά μου φτάνει, φτιάχνω τορτιγιοτυρόπιτες αλλά δεν είχα δοκιμάσει με μέλι και ξηροκάρπια, καταπληκτικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ λέω νά τήν δοκιμάσω απόψε κίολας Κική μου τήν εύκολη καί νοστομότατη τυροπίτά σου!!Μέ ξεσήκωσε η gourmett φωτογράφησή σου μέ τό λευκό κρασάκι!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Δήμητρά μου και με τα λαχανικά και το λευκό κρασάκι γίνεται μούρλια!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμη Κατερίνα! Αξίζει να τη δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  10. The perfect bite indeed! Κάτι ξέρω εγώ και έχω στο ντουλάπι πάντα τορτίγιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχεις τορτίγιες Χρύσα αξίζει να τη δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  11. Φοβερή ιδέα!!!
    Η πιο εύκολη τυροπιτούλα που έχω δει!!
    Φιλιά Κική μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλενά μου γιατί αξίζει!!! Είναι τέλεια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. τορτίγια??? ουάου!!!! πολύ διαφορετική συνταγή, δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαφορετική και πεντανόστιμη Εβονίτα μου... αξίζει να τη δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  13. Η ιδεα με τις τορτιγιες ή αυτα τα περεκ μου αρεσε πολυ μπραβο Κικη , φαινεται πεντανοστιμη και τοσο ευκολη μου αεσει και πολυ η ροκα ...θα μπει στο τραπεζι το Σ/Κ οπωσδηποτε, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Μαίρη μου και θα ενθουσιαστείς...είμαι σίγουρη!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Βρε Κικίτσα...τι μου κάνεις βραδιάτικα? Δεν με λυπάσαι καθόλου..?Τρελαίνομαι για τέτοιες λύσεις του λεπτού! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε γιατί αξίζει!!! Εντάξει, σε λυπάμαι ...να σου στείλω 1-2;;;; -:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Με περέκ κάνω πολύ συχνά αλλά τορτίγια?Μα πόσο δημιουργικό παιδί είσαι εσύ πχια!
    Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε μαζί με τη γλυκόξινη σαλτσούλα της και τα ξηροκάρπια που της πάνε ιδιαίτερα.
    Καλή χρονιά και καλά μαγειρέματα καρντασάκι μου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και με τορτίγια Μιράντα μου και δεν θα το μετανιώσεις!!!
      Επίσης καλή χρονιά Μιραντούλα μου γλυκιά, με υγεία, αγάπη και χαρά!!!

      Διαγραφή
  16. Πανεύκολη και γρήγορη και με το κατάλληλο συνοδευτικό.
    Αναμφισβήτητα θα είναι και εύγευστη τόσο όσο να .....εξαφανιστεί την ίδια στιγμή που σερβίρεται..
    Καλή χρονιά
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σωσώ μου είναι νόστιμη και πανεύκολη! Επίσης καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία ιδέα Κική μου! Πρωτότυπη, γρήγορη και νοστιμότατη!! Φιλάκια, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Χαρά μου, τα έχει όλα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Με το που είδα την φωτογραφία μια σαλιοροή την έχω! Θα την φτιάξω σίγουρα την συνταγή σου και στις 2 προτάσεις...... ευκολάκι και γρηγοράκι ! φιλιά κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Κατερίνα μου και δεν θα το μετανιώσεις!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. The perfect bite!!!!! Απίστευτη ιδέα. Πρέπει να είναι πεντανόστιμη και γρήγορη που δεν χωρούν δικαιολογίες :) Ευχαριστούμε πολύ Κική για τις όμορφες συνταγές που μοιράζεσαι μαζί μας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα έχει όλα και συμφέρει! Εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! :))

      Διαγραφή
  20. Αγαπημένη μου Κικίτσα καλώς σε βρίσκω πάλι μετά την διακοπή μου απο τα δρώμενα αυτών των ημερών!μου έλειψες απίστευτα κι εσύ και οι συναρπαστικές σου προτάσεις!!!και τι βλέπω σήμερα εδώ..τυρόπιτα σε χρόνο dt που σημαίνει για όλους εμάς που μας πνίγει ο χρόνος που μας πιέζει ακατάπαυστα!δεν είναι μόνο γρήγορη σε εκτέλεση μα φαίνεται και πεντανόστιμη!!!το κλίμ μου κάνει η τορτίγια που βάζει την σφραγίδα για πρωτοτυπία!!ευχαριστώ γλυκό μου κοριτσάκι!σύντομα θα επανέλθω να δω τι έχασα απο τα σούπερ σπέσιαλ post σου!!!!!!φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μου έλειψες Καίτη μου και τα γλυκά σου λόγια! Ελπίζω η μανούλα σου να είναι καλύτερα!!! Πράγματι αυτή η τυροπιτούλα είναι πεντανόστιμη και πανεύκολη!
      Φιλάκια γλυκιά μου Καίτη και να είστε όλοι καλά!

      Διαγραφή
  21. Η πιο γρήγορη τυρόπιτα ever.
    Εδωσες ωραία ιδέα με την τορτίγια Κική μου. Είναι φανταστικές
    Μπράβο

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μάριον γιατί είναι πεντανόστιμη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Φιλενάδα μου, τρελάθηκα με την συνταγή σου, θα δεις τα παιδιά που μονο ζητάνε φέτα... εδώ στην Ισπανία πιο δυσκολο να την βρω κάθε μέρα.

    Φιλιά πολλά και ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τη δοκιμάσετε!!! Μπορεί να γίνει και με άλλα τυριά πάντως, μη στενοχωριέσαι!
      Φιλάκια!
      Να περνάτε καλά!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Κική μου, ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!

    Πραγματικά ευρηματική η τυρόπιτα στιγμής! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αγγελική μου και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά! Είναι νοστιμότατη η τυροπιτούλα αυτή!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Νόστιμο πλήρες φαγητάκι!

    Καλή εβδομάδα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απλό και πεντανόστιμο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απλό και πεντανόστιμο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μου φαίνεται ωραίος και νόστιμος συνδυασμός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!