Η σοκολατένια πουτίγκα της ανακύκλωσης

Καλή σας μέρα!!! Comfort food!!! Φαγητό ή γλυκό απλό, κατά προτίμηση σπιτικό, απλό αλλά και νόστιμο, που σε κάνει να νιώθεις χαλαρός, δεν σου δυσκολεύει τη ζωή με την παρασκευή του, που το τρως και νιώθεις μια μοναδική ζεστασιά στη ψυχή! Πολύ περισσότερο όταν αυτό το γλυκό σε βοηθάει να μην πετάξεις το σοκολατένιο κέικ αλλά και μια σοκολάτα που περίσσεψαν και κάθονται ξεχασμένα σε μια γωνιά του ψυγείου!
Όταν ο χρόνος μας κυνηγά αλλά δεν θέλουμε να πετάξουμε τα απομεινάρια ενός κέικ, θέλουμε όμως κι ένα γλυκάκι με ήπια νοστιμιά τότε η πουτίγκα αυτή είναι ιδανική! Κι αν την καταναλώσουμε χλιαρή εεεεε, τότε μας αποζημιώνει ακόμη και για τον ελάχιστο χρόνο που της αφιερώσαμε για να βρεθεί στο φούρνο!
Κι αν πάλι θέλουμε μια σοκολατένια πουτίγκα αλλά το κέικ που έχουμε δεν είναι σοκολατένιο ...πάλι υπάρχει λύση και τη βρίσκουμε ακριβώς μετά τη συνταγή! Πάντα υπάρχει λύση σε κάθε πρόβλημα ή μάλλον σε κάθε πρόβλημα τόσο απλό! -:))
ΥΛΙΚΑ για ένα ταψάκι 22x22
8-10 φέτες κέικ σοκολάτας 
1 λευκή σοκολάτα στρατσιατέλα (με τα κομματάκια μπισκότου), σε κομματάκια
2-3 κ.σ. καστανή ή άσπρη ζάχαρη
4 αυγά
200 ml κρέμα γάλακτος
300 ml γάλα
30 γρ. βούτυρο  
Για την επικάλυψη
Καραμέλα γάλακτος ή μαρμελάδα της αρεσκείας μας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς.
Βάζουμε το μισό βούτυρο στον πάτο του ταψιού.
Κόβουμε το κέικ σε κομμάτι και το βάζουμε στο ταψί μας.
Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος, τη ζάχαρη και τα αυγά.
Χτυπάμε το μίγμα για να ομογενοποιηθεί και περιχύνουμε μ' αυτό το κέικ.
Αφήνουμε για 10-15 λεπτά έτσι ώστε το κέικ να απορροφήσει το γάλα.
Ρίχνουμε σε όλο το ταψί τα κομματάκια της λευκής σοκολάτας μπηγοντάς τα στο μίγμα.
Βάζουμε την πουτίγκα να ψηθεί για 30-40 λεπτά ή μέχρι να δούμε ότι το μίγμα έχει στερεοποιηθεί.
Βγάζουμε την πουτίγκα και την περιχύνουμε με καραμέλα γάλακτος ή με μια μαρμελάδα που μας αρέσει (κατά προτίμηση πορτοκάλι, κόκκινων φρούτων ή βερίκοκο). 
Παραλλαγή: Εάν το κέικ μας δεν είναι σοκολατένιο αλλά εμείς θέλουμε την πουτίγκα σοκολατένια... δεν έχουμε παρά να προσθέσουμε στο μίγμα του γάλακτος και των αυγών 2-3 κ.σ. κακάο και να προσθέσουμε 1-2 κουταλιές ζάχαρη, εάν θέλουμε να είναι γλυκιά!

Σας φιλώ και σας εύχομαι καλή συνέχεια!!
 

29 σχόλια:

  1. Στη σοκολάτα δεν λέμε ποτέ όχι! Κόλαση!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολη και νόστιμη πουτίγκα Λένια μου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Τι να πούμε τώρα μπροστά σε αυτές τις φωτογραφίες που αναβλύζουν σοκολάτα? Υπέροχη δείχνει η πουτίγκα, ευτυχώς που δεν την έχω τώρα μπροστά μου δια ζώσης διότι θα κινδύνευε όλο το ταψί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι νόστιμη και πολύ εύκολη Αμελί μου...άσε που είναι και βολική για ανακύκλωση!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση! Φαίνεται πολύ νόστιμο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε... είναι νόστιμη και εύκολη! -:)

      Διαγραφή
  4. Πεντανόστιμη ιδέα για να ανακυκλωσουμε κεκάκι που περίσσεψε!!
    Φιλιά Κική μου, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου!!
      Φιλάκια καλημέρας!

      Διαγραφή
  5. καλημερα!!! στα αληθεια σας περισσευει σοκολατένιο κεικ;; :P χαχαχα
    ισως αυτη η συνταγη να ειναι ο μονος λογος να κρατηθω να μη φαω ολο το κεικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάποιες φορές περισσεύει, ειδικά τελευταία που άρχισαν να κυκλοφορούν κάτι ...διατροφές στο τριώροφο!!! χαχαχα
      Πάντως έτσι αξιοποιείται και μπαίνει εύκολα στο τραπέζι μετά από το γεύμα!!

      Διαγραφή
  6. Κερνάς καφεδάκι?Έρχομαι ολοταχώς! Μου άνοιξε η όρεξη! Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν να έχω στα αφτιά μου τη φωνή της κολλητής μου: "Σε ποιον μένουν, καλέ, γλυκά? Ήμαρτον!"
    ;-) χαχα!
    Κική μου, η πρότασή σου είναι... γευστικότατη και τόσο μα τόσο... κολασμένη!!!
    Δεν αντιστέκομαι!!!
    Φιλάκιαααααααααα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, εμάς πολλές φορές μας μένουν γιατί φτιάχνω αρκετά για τις αναρτήσεις!! χαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πόσο πολύ comfort...... Αυτός είναι λόγος για να φτιάξεις κέικ από μόνος του καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη και να το αγοράσεις έτοιμο Χρύσα γίνεται νόστιμο σαν πουτίγκα!

      Διαγραφή
  9. Comfort food η magic choco-food που σου παίρνει τα μυαλά λέω εγώ γλυκιά μου Κικίτσα!Απλό και μαγικό,μου άρεσε και η παραλλαγή επίσης!ευχαριστούμε πολύ κοριτσάκι μου!σου στέλνω άπειρα φιλάκια και την αγάπη μου και [πάω να δω τι έχασα πάλι η γυναίκα απο τον μαγικό σου κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ απλό Καιτούλα μου και πολύ νόστιμο όπως είναι σοκολατοκαραμελένιο!!
      Φιλάκια γλυκιά μου και όλα να σου πάνε καλά!!!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα Κική μου!!!!!Σλουρπ!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ωραιο πράμα... δεν νομιζω να εχω δοκιμάσει κατι τέτοιο.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανατική της σοκολάτας κι εγώ...το γλυκό σου είναι καταπληκτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημιουργική φαντασία που τολμώ να πω ότι οδηγεί σε γευστική κραιπάλη!Σοκολάτες ,καραμελένιες σάλτσα,κέικ που απορείς πώς έμεινε....και η πουτίγκα της φίλης Κικής έλαβε εικόνα και μάλιστα αποπλανητική!
    Ωραία ιδέα Κική μου!Αν και μεταξύ μας,λίγο δύσκολο να ξεμείνει κέικ στο σπίτι μου.....
    Καλό σου βράδυ γλυκιά μου!Φιλιά πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινε γιατί κυκλοφορεί διατροφή στο τριώροφο Φωτεινή μου... χαχαχαχα
      Αλλά με την πουτίγκα ...εξαφανίστηκε σε χρόνο ρεκόρ!!!!!
      Φιλάκια πολλά και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  14. Φοβερή ιδέα Κική μου!!!Υπέροχη η πουτιγκα σου!!!Συνδύασες τόσο όμορφα τίς γεύσεις!!!!
    Κόλαση τό γλυκάκι σου!!!!Οι φωτογραφική σου παρουσίαση,εξαιρετική!!!!Μπράβο σου!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το γλυκάκι αλλά και οι φωτό Δήμητρά μου γιατί η πουτίγκα είναι νοστιμότατη!!! Αξίζει να τη δοκιμάσις!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  15. δε λεω όχι σε σοκολάτες και σοκολατένια γλυκίσματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!