Κέικ με καρύδια και goji berries σε χρόνο ρεκόρ

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!! Τρόπος του λέγειν δηλαδή γιατί από το Σάββατο απόγευμα και μετά κάτι συμβαίνει... άλλοι λένε τα ...άστρα (έτσι είναι όταν δεν μπορούμε να ρίξουμε το φταίξιμο αλλού μας φταίνε τα ...άστρα!),
κάποιοι υπαινίχθηκαν "μάτι" (μακάρι να το πίστευα θα ήταν πιο εύκολο!!!!) και τέλος εγώ που βρίσκομαι εν μέσω μιας λαίλαπας ...αναποδιάς!!! Ναι, ναι ή που θα βρω καταφύγιο και πάλι στο νόμο του Μέρφυ για να μπορέσω να το αντιμετωπίσω ανάλαφρα ή που θα πω και "μη χειρότερα" ή που θα ...πάρω τα ...βουνά μέχρι ...νεωτέρας!!!! 
Για να καταλάβετε και να μη νομίζετε ότι γκρινιάζω απλά και χωρίς καμμιά αιτία... το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν άκρως παραγωγικό μια και η κόρη μιας ενήλικης μαθήτριάς μου είχε γενέθλια και ήθελε μια τουρτίτσα "France" αλλά και μπισκοτάκια Lalaloopsy! Αυτά έγιναν ταχύτατα και είχαμε χαρές απ' όλους!!! Μετά όμως!!!! Ό,τι έπιανα στα χέρια μου... πάει!!! Έσπασα δύο, παρακαλώ, παντεσπάνια για τούρτα, χάλασα μια κρέμα, ξέχασα να βγάλω φωτογραφίες σε δύο φαγητά που έφτιαξα και πάει λέγοντας μέχρι που ...σήμερα το πρωί την ώρα που πήγαινα να κάνω την ανάρτηση της Δευτέρας γιατί πρέπει να επανέλθω μετά την Χριστουγεννιάτικη εργασιοκαταιγίδα ...τσούπ!!!! Χάνονται όλες οι φωτογραφίες της μηχανής από τον υπολογιστή!!!!!!! Δεν είμαι και σίγουρη αλλά νομίζω ότι φταίει αυτό το αντίγραφο ασφαλείας του Google+ που ...απήγαγε τις φωτογραφίες μου και κάπου τις πήγε!!! Πάντως λύτρα δεν ζήτησε κι έτσι το εξωπέταξα κι εγώ για να βρω την υγειά μου!!! χαχαχα Το αποκορύφωμα σας λέω!!! Πάει η ανάρτηση, πάνε οι φωτογραφίες και άντε πάλι ... το ξωτικό της αναποδιάς μπροστά μου... πάνω που έλεγα ότι έφυγε  και θα ξεκινήσω γλυκά την εβδομάδα!!! Οκ!! Σταματώ την γκρίνια και αφού ξαναβρήκα τις φωτογραφίες προχωρώ ακάθεκτη να σας φιλέψω ένα νοστιμότατο και πολύ αφράτο κεκάκι γεμάτο υγεία με καρύδια και goji berries! Νόστιμο, εύκολο, γρήγορο και ακόμα και γι αυτούς που γνωρίζουν την διατροφική αξία των goji berries αλλά δεν αγαπούν τη γεύση τους είναι ό,τι πρέπει γιατί είναι τα καρύδια αυτά που "ακούγονται" δηλαδή νικούν κάθε άλλη γεύση!!!
Πάμε να το δούμε;
ΥΛΙΚΑ
2 αυγά
120 γρ. βούτυρο λιωμένο, σε θερμοκρασία δωματίου
300 γρ. ζάχαρη καστανή (ή 280 γρ. λευκή κρυσταλλική)
300 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της, κοσκινισμένη
100 γρ. γιαούρτι
100 ml γάλα
1 βανίλια
1/2 φλ.τσ. καρύδια χονδροσπασμένα
3-4 κ.σ. goji berries αποξηραμένα
1 κ.σ. ξύσμα λεμονιού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ αναμιγνύουμε το γάλα με το γιαούρτι.
Βάζουμε στο μπολ του μίξερ τα αυγά με τη ζάχαρη, το λιωμένο βούτυρο και τη βανίλια και αφήνουμε το μίγμα να χτυπηθεί για λίγο έως ότου αφρατέψει.
Με το μίξερ στη χαμηλή ταχύτητα προσθέτουμε εναλλάξ το μίγμα του γιαουρτιού με το γάλα και το αλεύρι.
Τέλος, ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης προσθέτουμε το ξύσμα λεμονιού, τα καρύδια και τα goji berries.
Βάζουμε το μίγμα σε φόρμα καλυμένη με αντικολλητικό χαρτί (αν δεν θέλουμε να την καλύψουμε ολόκληρη καλύπτουμε μόνον τον πάτο και αλείφουμε με λίγο βούτυρο ή λίγο ηλιέλαιο τα τοιχώματα) και ψήνουμε για 40-45 λεπτά ή έως ότου δοκιμάσουμε με ένα μαχαίρι εάν η λάμα του βγαίνει καθαρή όταν το βυθίσουμε στο κέντρο του κέικ.
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει και ξεφορμάρουμε.
Πασπαλίζουμε με λίγη άχνη και το κέικ μας είναι έτοιμο να συντροφέψει τον καφέ, το γάλα ή το τσάι.
Πριν σας αφήσω όμως, να ευχηθώ στη γλυκιά Μελένια ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να είναι πάντα γερή και τυχερή και να έχει καλή πρόοδο αλλά και στη μαμά της να είναι πάντα καλά να τη χαίρεται!!
Να και η τουρτίτσα που μου ζήτησε να της φτιάξω (καθόλου δεν φαίνεται ότι κόλλησαν τη λατρεία για τη Γαλλία και τα γαλλικά) αλλά και τα μπισκοτάκια της με τη Lalaloopsy!!! -:))
Καλή σας μέρα κι ελπίζω να μη σας έχει επισκεφθεί κι εσάς το ξωτικό της αναποδιάς!!! -:)))

40 σχόλια:

  1. καλημερα!
    καλη εβδομαδα!
    ωραιοα συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κική και ας πάει στο καλό κι ο Μέρφυ και οι νόμοι του!
    Αφού τις ξαναβρήκες τις φωτογραφίες όλα εντάξει (εγώ αν έχανα τις δικές μου εντελώς ένα σοκ θα το πάθαινα)
    Το κέικ ωραιότατο και σίγουρα του γούστου μου μιας και το λεμόνι μου αρέσει όταν αρωματίζει κέικ αλλά και τα καρύδια, και τα μικρά κόκκινα φρουτάκια που είναι "της μόδας" αυτή την εποχή.
    Εγώ τα ξωτικά τις αναποδιάς θα τα διώξω, μόνο στα άλλα τα ξανθά θα ανοίξω -αυτά που θα μοιάζουν στον Λέγκολας από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν, θα πάρω το κέρασμά μου και θα σου αφήσω πολλά κιλά θετικής ενέργειας για να απομακρύνουμε τον Κο Μέρφυ!!!
    ;-)
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, Κική μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι εκπληκτικό κέικ νόστιμο κι αφράτο και με goji! Τα goji "τα ηγαπώ"...και πριν προλάβω να το απολαύσω, έστω και διαδικτυακά, πέφτω επάνω στη γαλλική τούρτα....εκεί Βασιλική μου έδωσες ρέστα.
    Μέχρι και τα πιο χαρακτηριστικά μνημεία του Παρισιού να φιγουράρουν επάνω της!
    Άπαιχτη!
    Όλα τα εύσημα για το ταλέντο, τη δημιουργικότητα και το ασίγαστο μεράκι που σε κινεί!

    Χρόνια Πολλά στη Μελένια!

    Φιλάκια χαρούμενα από μια γκρίζα Αθήνα.:(
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου το γλυκό σου φαίνεται υπέροχο και πολύ πρωτότυπο!!!Θα το δοκιμάσω σίγουρα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πολύ ωραία η τούρτα , να είναι καλότυχη και χιλιόχρονη ! Τα μπισκοτάκια τέλεια! Θα μας δώσεις οδηγίες;
    Αχ και να είχα ένα κομμάτι κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρ'όλες τις αναποδιές τα κατάφερες όμως! Υπέροχο και νοστιμότατο φαίνεται το κέικ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι αναποδιές τελικά σου δίνουν κέφι ή μου φαίνεται?????Χαχαχαχαχα,αστειεύομαι φυσικά Κική μου,αφού εύκολα μπορώ να καταλάβω τον εκνευρισμό σου για πολύωρη δουλειά που μπορεί να χανόταν!
    Καλόπιασες όμως τις κακοτυχίες ,με το πιο αφράτο κέικ που έχω δει το τελευταίο διάστημα!!!!Με αγαπημένες γεύσεις και την προσθήκη των διάσημων πια goji berries,το κέικ αυτό ,μας γνέφει προκλητικά για την άμεση δοκιμή του!Υπέροχο!!!
    Η τούρτα αποδεικνύει για μια ακόμα φορά την άψογη τεχνική σου δεινότητα Κική μου!!!!Εξαιρετικά διακοσμημένη ανταγωνίζεται επάξια τα μικροσκοπικά μπισκοτάκια,προς χάρην της τυχερής εορταζόμενης!Χρόνια της πολλά και θερμά συγχαρητήρια σε σένα Κική μου!!!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις !!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κέικ με goji berries??? α είσαι σούπερ δημιουργική!!!! και η τούρτα με τα μπισκοτάκια πόσο όμορφη! χρόνια της πολλά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικίτσα καλή χρονιά!
    Μη μασάς!!! Οσο για τις φωτογραφίες δεν μπορεί να χάθηκαν, κάποιος τρόπος θα υπάρχει για να τις ανακτήσεις. Το κέηκ και οι δημιουργίες σου υπέροχες! Κερνιέμαι ένα κομμάτι και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Εφούλα μου!!! Ναι, έχεις δίκιο κατάφερα να τις ανακτήσω!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν και φυσικά να κεραστείς!

      Διαγραφή
  11. Εξαιρετικά υλικά και το κέικ αφράτο και λαχταριστό.
    Μπράβο, Κική μου, έγραψες!
    Καλή χρονιά, γλυκιά και δημιουργική!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έγινε καταπληκτικό Ελένη μου!!
      Να είσαι καλά Ελένη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο το κέικ σου!!! Αλλά και η τούρτα όνειρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου τι να πω, έχεις δίκιο, πράγματι πολλές οι αναποδιές.Μακάρι απο εδώ και πέρα να μη σου ξανασυμβεί τίποτε!Το κεκάκι το βρίσκω σούπερ, πολύ ωραίοι συνδιασμοί!Τέλειες και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου, μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα Ελένη μου;;; Τί εποχή κι αυτή!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κεκάκι!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Πω πω Κική μου, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε νοιώθω.
    Οταν έπεσε το λαπτοπ μου και έσπασε ο σκληρός δίσκος, κόντεψα να τρελαθώ πιστεύοντας ότι χάθηκαν όλα τα αρχεία μου μαζί με τις συνταγές και τις φωτός.
    Ευτυχώς κατάφερα να τα ανακτήσω όλα, αλλιώς με εγκεφαλικό θα ήμουν χα χα χαα
    Αντε να σερβιριστούμε από το νόστιμο κεκάκι σου, να διώξουμε μακριά όλες τις αναποδιές.
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τί αναποδιές συμβαίνουν Έλενά μου;;;;; Είναι πολύ εκνευριστικό!!!
      Να σερβιριστείς και σε κερνάω και καφεδάκι!

      Διαγραφή
  15. Άστα να πάνε και να μην ξανάρθουν Κική μου!
    Τέλος καλό, όλα καλά και άκρως νόστιμα και ευπαρουσίαστα λέω εγώ.
    Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πηνελόπη μου... ευτυχώς όλα καλά!
      Να είσαι καλά1

      Διαγραφή
  16. Τέλος καλό όλα καλά!!!!!!
    Το κέικ και η τούρτα δείχνουν υπέροχα και λαχταριστά!!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σιλένα μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Μα τι τέλειο κέικ είναι αυτό? Και πώς θα χάσω τα υπόλοιπα κιλάκια της εγκυμοσύνης με αυτά που βλέπω!!!!Αχ Αχ! Πολλά φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πινελιά μου και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά! Σιγά σιγά θα χαθούν και τα κιλά!!
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  18. Τέλειο το κέικ Κική μου! Γεμάτο υγεία, όπως λες! Και η τούρτα και τα μπισκότα, όμως, πανέμορφα κι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Super κέικ! Super και ότι άλλο έφτιαξες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτούς τους μαγικούς καρπούς δεν τους έχω δοκιμάσει ακόμη είναι στα μελλοντικά μου σχέδια, βέβαια θα ήθελα να τους δοκιμάσω φρέσκους αλλά λίγο δύσκολο να τους βρω.
    Καλή εβδομάδα χωρίς άλλες αναποδιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους δοκιμάσεις αξίζουν!!! Δεν ξέρω γιατί κι εγώ εδώ τους βρίσκω σε ένα μόνον σούπερ μάρκετ!!
      Ευχαριστώ Ξανθή μου, επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Αμα διορθώνονται οι αναποδιές δεν πειράζει..συμβαίνουν Κική μου
    Αυτά τα ξαφνικά που χάνεις αρχεία με αγχώνουν κι εμένα.

    Πάντως το γλυκάκι πολύ ωραίο. Καρύδια, goji-berries.. όλο ενέργεια.
    Ωραία και τα μπισκότα σου και η τούρτα. Γειά στα χέρια σου.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μάριον!! Μετά τις ξεχνάς!! Το κέικ αξίζει να το δοκιμάσεις! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Ευτυχώς Κική μου πού επανήλθαν πάλι οι φωτογραφίες σου!Εγώ.σίγουρα θά πάθαινα εγκεφαλικό,μέ τίς χιλιάδες φωτό πού έχω στό αρχείο μου!!!Τό γλυκάκι σου,πολύ νόστιμο καί εύκολη συνταγή!!Αλλά τά μπισκοτάκια καί η τούρτα,ΤΕΛΕΙΑ!!!!Είσαι πολυτάλαντη!!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα χωρίς ξωτικά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν λες τίποτε Δήμητρά μου... κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό κι εγώ ...μη νομίσεις!! Χαίρομαι που σου άρεσε γιατί αξίζει!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κι ελπίζω να έφυγαν τα ξωτικούλια! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Κική!Τι αφράτο κέικ,γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Νίκη μου ...αξίζει τη δοκιμή!

      Διαγραφή
  24. ti orea sindagi!!!!! mono ,an ine efkolo,tis diastasis tis formas tha ithela............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ahhhh ke mia pu kanis ton kopo,Kikimu,pesmu ke gia to pandishpan tis diastasis....efharisto poli,poli!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!