Τουρτίτσα τυριών με κρούστα από φιστίκι Αιγίνης


Τυρένια νοστιμιά και εμφάνιση! Ένα ορεκτικό που μπορούμε να το παρουσιάσουμε σαν ορεκτικό αλλά και σε μια πιατέλα τυριών με κρασάκι ή μπυρίτσα. Μπορούμε να το βάλουμε να γίνει σαν τουρτίτσα ή να κάνουμε μικρά μπαλάκια τυριού. Ο συνδυασμός των τυριών με το φιστίκι Αιγίνης και το ροκφόρ που "τρύπωσε" για να δώσει τη δική του γευστική πινελιά το κάνουν υπέροχο ακόμη και για κολατσιό. Ποιός είπε ότι χρειάζεται να έχουμε φίλους για να το φτιάξουμε; Αρκεί να θέλουμε να γευόμαστε σαν σνακ την υπέροχη γεύση του με μερικά κράκερ, κριτσίνια ή απλά μια φετούλα ψωμί. 
Φτιάξτε το και σας υπόσχομαι ότι η γεύση του θα ικανοποιήσει ακόμη και τον πιο δύσκολο ουρανίσκο!
ΥΛΙΚΑ
50 γρ. παρμεζάνα τριμμένη
100 gouda τριμμένo
2 κεσεδάκια τυρί κρέμα με γιαούρτι 
70 γρ. ροκφόρ (προαιρετικά)
1 φλ.τσ. φιστίκι Αιγίνης χοντροθρυμματισμένο για την επικάλυψη
Πιπέρι τετράχρωμο φρεσκοτριμμένο
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε όλα τα τυριά και το πιπέρι μέχρι να έχουμε ένα σχεδόν ομοιογενές μίγμα.
Καλύπτουμε με διαφανή μεμβάνη ένα μπολ και βάζουμε μέσα το μίγμα των τυριών.
Αφήνουμε στο ψυγείο για μια νύχτα.
Την επόμενη μέρα, 1-2 ώρες πριν σερβίρουμε την τούρτα την ξεφορμάρουμε σε μια πιατέλα.
Κυλούμε την τούρτα στα θρυμματισμένα φιστίκια έτσι ώστε αυτά να κολλήσουν γύρω γύρω.
Σερβίρουμε σε πιατέλα με κρακεράκια ή κριτσίνια και συνοδεύουμε με ένα ωραίο κρασί.
Tante Kiki
36 Comments

36 σχόλια:

  1. Γεια σου Κική μου, πολύ λαχταριστή η τυροτουρτίτσα σου! Ειλικρινά, θα μπορούσα να την τελειώσω μόνη μου και μάλιστα χωρίς τύψεις!!! Καλή σου μέρα, φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χαρά μου!!! Αξίζει!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλάκια! -:))

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις πόσο τυροφάγος είμαι Κική μου??????? Θα δοκμαστεί σύντομα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει Λίλα μου!

      Διαγραφή
  3. Πανεύκολη και πεντανόστιμη η αλμυρή σου τουρτίτσα, Κική μου!! Εκτός από μεζεδάκι για κρασάκι ή ορεκτικό, είναι μια πρόταση, κατάλληλη για έναν μπουφέ, όπως είναι ο αποκριάτικος. Θα εξαφανιστεί αμέσως!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τα πιο τέλεια μεζεδάκια!!!
    Πεθαίνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε μικρές συναντήσεις φίλων με λίγο κρασάκι και μερικά φρούτα, αυτό μπορεί να ολοκληρώσει μια τέλεια παρουσίαση! Φανταστική επιλογή υλικόν!!Saved στα σίγουρα!! Καλημέρα Κική μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κρασάκι και φρούτα ταιριάζει πολύ αλλά και σκέτο ή και με μπυρίτσα κρύα αν είναι καλοκαίρι εμένα δεν με χαλαέι!!!
      Καλή σου μέρα Λίλια μου!

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται πράγματι πολύ ωραίο μεζεδάκι. Μόνο και μόνο που έχει τόσα τυριά, καταλαβαίνεις ότι μου τράβηξε αμέσως την προσοχή. :) Με μπυρίτσα θα είναι ιδανικό.
    Πολλά φιλιά Κική μου. Να έχεις μια όμορφη μέρα. :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πηνελόπη μου είναι νοστιμότατο και πολύ γρήγορο!!!
      Φιλάκια πολλά και να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  7. Αχ, καλέ!!! Εμφανισιακά μου θύμισε εκμέκ!!!
    Κορίτσι μου, φαίνεται sssssssssssuper!!!
    Αφαιρώ το ροκφόρ και όλο το υπόλοιπο το εξαφανίζω σε χρόνο dt!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλμυρό εκμέκ;;;;;; χαχαχα Και χωρίς το ροκφόρ είναι νόστιμο!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Φοβερό μεζεδάκι παρέα με κριτσινάκια ή κρακεράκια και ένα ποτήρι κρασί!!!
    Θα πάρω και το ροκφόρ που άφησε η Γιάννα από πάνω, και θα το εξαφανίσω επίσης σε χρόνο dt!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Έλενά μου είναι εύκολο, γρήγορο και νόστιμο!!! Κι εγώ με ροκφόρ το θέλω!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αχ!Μόλις την είδα μου ήρθε τυροτρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτη ειναι συνταγη κομμενη και ραμμενη για μενα την τυρου!
    Θα παρω και το προαιρετικο ροκφορ που μου αρεσει ιδιαιτερα!
    Φλιακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... φιλακια ηθελα να πω, αυτα παθαινω οταν δεν φοραω τα κοντινα γυαλια...

      Διαγραφή
    2. Και για μένα Μαρίνα μου... είναι νοστιμότατο και το ροκφόρ του πάει!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. τι ωραια ιδεα!!! και με τα κρακερακια του απο διπλα ειναι φοβερο!! α το δοκιμάσω σιγουρα, χωρις το ροκφορ φυσικα! χαχαχα!! μη σου πω θα βαλω και λιγο μπεικον ψημενο απο πανω σαν σοκολατα στολισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ και χωρίς το ροκφόρ είναι νόστιμο!! Με το μπέικον θα γίνει καταπληκτικό ...ωραία ιδέα!

      Διαγραφή
  12. Άσε εδώ την πιατελίτσα με την τυροτουρτίσα....και θα την κάνω εγώ "αστραφτερή" όσο δεν παίρνει, καλή μου Κική!!!
    Πολύ ωραία ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μμμμμ,πολύ νόστιμη η συνταγή σου Κική μου!!!Πολύ gourmet!!!Φοβερή η τυρένια τούρτα σου!!!Μέ εντυπωσίαζουν πάντα οι πρωτότυπες ιδέες σου!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τη δοκιμάσεις Δήμητρά μου!! Χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιδέες μου όταν είναι δικές μου!! Αυτό το συγκεκριμένο το φτιάχνουμε εδώ και χρόνια στο σπίτι γιατί είμαστε τυροφάγοι!! χαχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο φαίνεται και σίγουρα νοστιμότατο με τα υλικά που έχει!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα ποτήρι κρασί από δίπλα και δεν θέλω τίποτε άλλο! Πολύ ωραία έμπνευση Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κικίτσα μου είναι ΑΠΙΘΑΝΗ !!!!!
    Μόλις την έφτιαξα και την καταβροχθίσαμε .... το κάτι άλλο !!
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα, Κική μου!
    Νόστιμη και πολύ εμφανίσιμη η τυρένια τουρτίτσα σου!
    Παίρνω φετούλα και δοκιμάζω!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την τυροτρέλα μου την έχω κι εγώ γιαυτό την τουρτίτσα θα την τιμήσουμε δεόντως και οικογενειακώς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No