Λιλά...

Ένα λιλά μπισκοτοσπιτάκι σπιτάκι για το Δελφινάκι...
Καλησπέρα σας από τη χιονισμένη και παγωμένη Θεσσαλονίκη! Σήμερα είδαμε μιαν άσπρη μέρα. Το πρωί μέσα σε λίγα λεπτά, εδώ στα Πεύκα η παγωμένη βροχή έγινε χιόνι και το έστρωσε για τα καλά! Κατέβηκα κι εγώ η άσχετη να σηκώσω τους υαλοκαθαριστήρες του αυτοκινήτου αλλά πού... όλα ήταν παγωμένα όχι απλά χιονισμένα...χαχαχαχα!!! Όσες έχουν πιτσιρίκια και είδαν το Frozen θα με καταλάβουν ...κάπως έτσι ήταν!!! 
Τέλεια, ώρα για σπίτι, μαγειρική, βιβλία!!! 
Πάντως η σημερινή μου συντομότατη ανάρτηση έχει για σκοπό ένα μικρό, μωβ σπιτάκι από μπισκότο στολισμένο με ζαχαρόπαστα με το οποίο παίρνω μέρος στο διαγωνισμό "ΛΙΛΑ" που έχει το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
Αν κι εσείς έχετε κάτι λιλά δεν έχετε παρά να το φωτογραφήσετε και να συμμετέχετε!
Καλό σας βράδυ με χιόνια ή χωρίς και θα ήθελα να ευχηθώ "Καλό κουράγιο και υπομονή" σε όσους βρίσκονται στην περιοχή όπου γίνεται σεισμός.
 
Σας εύχομαι μια καλή εβδομάδα από αύριο!!! -:))

16 σχόλια:

  1. Ax, Κική μου, ναι... Κουράγιο σε όσους έχουν να αντιμετωπίσουν τέτοιες ή παρόμοιες καταστάσεις...
    Οι χιονισμένες φωτογραφίες σου μου άρεσαν πολύ αλλά ακόμα περισσότερο μου άρεσε το λιλά σπιτάκι!!!
    ;-)
    Γλυκά φιλάκια!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ιωάννα μου έχει την ομορφιά της αλλά και τις πρακτικές δυσκολίες της η κατάσταση!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το λιλά μπισκοτοσπιτάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. χιονιιιιιιιι!τελειααααα!εμεις σπανια βλεπουμε χιονισμενο τοπια στην περιοχη μου!
    Να σαι καλα και να εχεις μια ομορφη λευκη εβδομαδα!!!!ααα και καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ήταν ελάχιστο Μισιρλού μου κι έλιωσε πάρα πολύ γρήγορα!!! Ευχαριστώ για τις ευχές και σε σένα εύχομαι μιαν όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. πω πω χιονάκι!!!!! φοβερό το λιλά σπιτάκι σου για το διαγωνισμό!!! καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το μπισκοτοσπιτάκι μου Εβονίτα! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Το σπιτάκι καταπληκτικό!! Ζήλεψα και το χιονάκι! Φιλιά γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το μπισκοτοσπιτάκι μου αν και τα χιόνια ήταν ελάχιστα!!
      Φιλάκια1

      Διαγραφή
  5. Πώ πώ χιόνια!!!Ζηλεύω!!!!Τυχερούλα!!!!Πολύ χαριτωμένο τό λιλά σπιτάκι σου!!Καλή επιτυχία στόν διαγωνισμό!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζηλεύεις Δήμητρά μου γιατί ήταν ελάχιστα τα χιόνια!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το μπισκοτοσπιτάκι μου!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο το χιονάκι!!! Εμείς εδώ γιόκ!!!!
    Το γλυκούλι λιλά σπιτάκι, δεν μας είπες, από ζαχαρόπαστα είναι????????????
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το σπιτάκι είναι μπισκότο στολισμένο με ζαχαρόπαστα. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαριάνα μου!
      Φιλάκια καλημέρας!

      Διαγραφή
  7. ευχαριστώ πολύ για το όμορφο λιλά σπιτάκι σου και τη συμμετοχή...καλή επιτυχία .. το αγάπησα το λιλά σπιτάκι από τι ειναι φτιαγμένο;
    ωραίες οι φωτος με τα χιόνια , ειμαι του καλοκαιριού αλλά δε θα ξεχασω την όμορφη εμπειρία με τα χιόνια που τα είδα ξαφνικά μπροστά μου
    εδώ (το Δεκέμβριο)http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/12/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι μου!!! Το λιλά σπιτάκι είναι μπισκότο (είχε κεράσει τους συμμαθητές της η μεγάλη μου ανιψιά για τη γιορτή της) και από πάνω ζαχαρόπαστα!
      Και τα χιόνια έχουν την ομορφιά τους!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα..και συ να σαι καλά..ευχαριστώ για την απάντηση θα το σημειώσω στη συμμετοχή στην ανάρτηση του διαγωνισμού μου..

      Διαγραφή
  8. Είναι απίστευτο το λιλά μπισκοτάκι Κικίτσα μου!!το χιόνι όντως μαγικό έστω και με τα προβληματάκια του,αλλά τον σεισμό της Κεφαλλονιάς άστα..αυτό με συγκλόνισε πολύ..κι αν κάνει κρύο εκεί θα δεινοπαθούν οι άνθρωποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!