Τρουφάκια πραλίνας Νο 2

Καλησπέρα σας!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους τους Γιάννηδες και τις Γιάννες που γιορτάζουν σήμερα! Να είναι καλά και του χρόνου!!!
Προσωπικά θα ήθελα να ευχηθώ μέσ' από την ψυχή μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ, γεμάτα υγεία, αγάπη, ευτυχία, ευημερία στον μπαμπακούλη μου, την αγαπημένη μας Ιωάννα αλλά και τον καλό μου! Ναι, ναι αφθονεί το όνομα στο σπιτικό μας!!! Να ξέρουν και οι τρεις ότι η ύπαρξή τους ομορφαίνει τη ζωή μας!!
Και τώρα να σας κεράσω... μικρές γκοφρετομπουκίτσες πραλίνας με άρωμα και γεύση φουντουκιού που τόσο αγαπάμε οικογενειακώς. Μικρές αλλά θαυματουργές μπαλίτσες που ομορφαίνουν τη στιγμή γευστικά και γίνονται εθιστικές ...προσοχή, λοιπόν!!! Μη νομίσετε ότι θα μείνετε μόνον στην πρώτη!!! Είναι σίγουρο ότι θα ..ακολουθήσουν κι άλλες!!!
ΥΛΙΚΑ για 40 κομμάτια
210 γρ. γκοφρέτες με σοκολάτα
250 γρ. σοκοπραλίνα φουντουκιού
150 γρ. φουντούκια αλεσμένα
1 (170) γρ. κουβερτούρα πραλίνα σε κομμάτια
170 ml κρέμα γάλακτος
Για επικάλυψη
Αλεσμένα φουντούκια
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Θρυμματίζουμε τις γκοφρέτες και τις αναμιγνύουμε σε ένα μπολ με τα αλεσμένα φουντούκια και την σοκοπραλίνα.
Σε μια μικρή κατσαρόλα ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος και ρίχνουμε την κουβερτούρα πραλίνα για να κάνουμε την ganache.
Την αφήνουμε για 3-4 λεπτά μέχρι να λιώσει και ανακατεύουμε το μίγμα μέχρι να ομογενοποιηθεί.
Προσθέτουμε την ganache στο μπολ, ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε για λίγο το μίγμα μέχρι να σφίξει.
Αλέθουμε μερικά φουντούκια και τυλίγουμε τα τρουφάκια μ'αυτά.
Βάζουμε σε θηκούλες και αφήνουμε στο ψυγείο για να σφίξουν ακόμη περισσότερο.
Καλό σας βράδυ και από την Πέμπτη η συνταγούλα αρχίζει πάλι να είναι κοντά σας, κανονικά, στις 10.00 το πρωί! -:)))

21 σχόλια:

  1. Αχ, πολύ το φοβάμαι αυτό: στο ότι δεν θα μείνω στο ένα αναφέρομαι!!!
    ;-)
    Να είναι όλοι τους καλά και να τους χαίρεστε, κορίτσι μου!!!
    Πάντα γέλια και χαρές στο σπίτι σας!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ιωάννα μου! -:)) Αντεύχομαι για υγεία, αγάπη και χαρά!

      Διαγραφή
  2. Αχ, τι ωραία που είναι...... Αυτή η πραλίνα είναι εκπληκτική, και σε συνδυασμό με τη γκοφρέτα θα μ' αρέσει σίγουρα! Φιλιά πολλά Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τους χαίρεσαι Κική μου!!!!! Χρόνια τους πολλά!!!!
    Φανταστικά τρουφάκια!!!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ, μπουκίτσα και απόλαυση!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα τρουφάκια σου μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ! Πρώτον έχω μεγάλη αδυναμία στις γκοφρέτες και δεύτερον όλα τα υλικά τους είναι καταπληκτικά και το αποτέλεσμα τους ονειρικό.Το καλό της υπόθεσης είναι ότι γίνονται και γρήγορα! Τα λιγουρεύτικα τα άτιμα!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα τρουφάκια είναι κολασμένα νόστιμα! Φαίνονται από την όψη και τα υλικά τους! Εγώ από σήμερα είπα να κοψω τα γλυκά αλλά η συνταγή θα φυλαχθεί σαν κόρη οφθαλμού για μελλοντική χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου εορτάζοντες, Κική. Γερούς και δυνατούς. Χαρούμενους και ευτυχισμένους. Φοβερά τα τρουφάκια, από αυτά που όλοι αγαπούν. Ωραιότατο κέρασμα και δεν θα διστάσω να τσιμπήσω ένα.
    Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τους χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου εορτάζοντες Κική μου!
    Και τι υπέροχο τρατάρισμα μας έχεις!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τους χαιρεσαι Κικη μου, να εχουν παντα υγεια και την αγαπη σου!!! Ισοπαλια ειμαστε... κι εγω 3 εορταζοντες εχω!!! ;-) Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να τους χαίρεσαι!!!!!!!!!!! :) ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!!!! πολύ πολύ ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίες που είναι οι γκοφρετομπουκίτσες σου! Θα δοκιμαστούν το Σαβ/κο και αν τις καταφέρω θα επαναλυφθούν στην γιορτή του καλού μου του Αγίου Αντωνίου! Σου εύχομαι καλή χρονιά, με υγεία! Να συνεχίσεις να είσαι τόσο δημιουργική! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τους χαίρεσαι όλους Κική μου! Το γλυκάκι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλές, πάμπολλες οι ευχές μου και για τα τρία αγαπημένα σου πρόσωπα και στον καθένα ξεχωριστά!
    Και του χρόνου με υγεία να τους ξαναγιορτάσεις!

    Λόγω αργοπορίας φοβάμαι πως έχασα αυτό το λαχταριστό κέρασμα, που πολύ θα ήθελα να βρίσκονται μερικές γκοφρετομπουκίτσες ανάμεσα στα δοντάκια μου.

    Φιλιά σας πολλά Βασιλική μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολόψυχα δίνω τις πιο θερμές ευχές μου για τα πολυαγαπημένα πρόσωπα του περιβάλλοντος σου Κική μου!Να μοιράζεστε την χαρά,την αγάπη και την αισιοδοξία ισόποσα!Τώρα βέβαια αν με ρωτούσες αν θα μπορούσα να μοιραστώ αυτές τις λαχταριστές τρούφες ισόποσα....μάλλον θα αδυνατούσα!Υπέροχες και πρωτότυπες!
    Φιλιά πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλόπ ειναι να μην μπει τέτοιος πειρασμος σπίτι μου....
    δεν σταματώ στο ένα χα χα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Κική μου!!Νά χαίρεσαι τούς αγαπημένους σου!!!Σκέτη κόλαση τά σοκολατάκια σου!!!Υπέροχη συνταγή!!!!Οι φωτογραφίες σου,σοκολατοπειρασμός!!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά στους Γιάννηδες και την Ιωάννα !!! Καταπληκτικό το κέρασμά σου Κική μου, υποθέτω ότι εξαφανίστηκαν σε μηδενικό χρόνο..Είμαι σίγουρη ότι δε θα μου έφτανε μια ολόκληρη δόση..χιχι..Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!