Σοκολατένια μπισκότα

"Μμμμμ! Τέλειο!!" στεκόταν μπροστά στη ζεστή ακόμα ηλεκτρική κουζίνα με το μισάνοιχτο φούρνο απ΄όπου δραπέτευε χαρούμενα μια ελαφρά ζεστασιά. Ένα φλιτζάνι με πολύχρωμα σχέδια γεμάτο αχνιστό καφέ και, παραδίπλα, ένα άλλο μπλε γεμάτο καυτό τσάι! Ό,τι πρέπει για το παγωμένο πρωινό, με το χιόνι να στροβιλίζεται έξω από το παράθυρο και τον δυνατό αέρα να διπλώνει τις τριανταφυλλιές στον κήπο. Πήρε μια βαθιά ανάσα, απολαμβάνοντας το άρωμα που γέμιζε την κουζίνα και σπρώχνοντας προς τα πίσω μια ατίθαση τούφα από τα μαλλιά της... έφερε , ανυπόμονα, το σοκολατένιο μπισκότο στο στόμα! "Μμμμμμ!! Τέλειο!!!" μονολόγησε με μισόκλειστα μάτια. "Υπέροχη γεύση, γεμάτη, καταπληκτική υφή, ούτε σκληρό αλλά ούτε και μαλακό κι αυτές οι σταφίδες ...στέκονται στο στόμα πριν κατρακυλήσουν για να χαρίσουν και στον ουρανίσκο τη νοστιμιά τους! Μμμμ!! Αλλά κι η γεύση του μανταρινιού παίζει κρυφτό με τη σοκολάτα...θα ήθελα κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο!"
Το κινητό που χτύπησε την επανέφερε στην πραγματικότητα! Έσκυψε, έβγαλε από το ταψί τα σοκολατένια μπισκότα και τα τακτοποίησε γρήγορα αλλά με φροντίδα στο λουλουδάτο πιατάκι που βρίσκονταν ανάμεσα στα φλιτζάνια και δίπλα στα ζεστά, τυρένια τοστάκια. Δεν παρέλειψε να ρίξει και μερικά σε μια σακουλίτσα... για να έχουν στο γραφείο και να παίρνουν δύναμη! Έλα, έτοιμο το πρωινό... γρήγορα για να φύγουμε... 
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!!!
Τα σημερινά μπισκότα είναι, κατά πώς λέει το Χρυσό Βιβλίο των μπισκότων, από το Ισραήλ. Φθάνοντας όμως στην κουζίνα μου αποφάσισαν να γίνουν λίγο πιο πλούσια κι έτσι το μανταρίνι αντικατέστησε το πορτοκάλι, μια πρέζα στιγμιαίου καφέ, μια κουταλιά μαύρη ζάχαρη και μερικές μαύρες σταφίδες πήδησαν μέσα για να δώσουν τη δική τους πινελιά!! 
Σας τα χαρίζω κι ελπίζω να τα απολαύσετε κι εσείς όπως κι εγώ! -:))
ΥΛΙΚΑ για 20-25 μπισκότα (μέχρι 30 ανάλογα με το μέγεθος) 
200 γρ. βούτυρο
90 γρ. κουβερτούρα σε κομματάκια
1 πρέζα καφέ (δική μου προσθήκη)
75 γρ. ζάχαρη άχνη
1 κ.σ. ζάχαρη μαύρη (δική μου προσθήκη)
2 κ.γλ. ξύσμα από μανταρίνι ή πορτοκάλι ακέρωτο
50 γρ. σταφίδες μαύρες (δική μου προσθήκη)
225 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
75 γρ. κούσταρντ πάουντερ με γεύση βανίλια
1 πρέζα αλάτι

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Καλύπτουμε 1 ή 2 λαμαρίνες με αντικολλητικό χαρτί ή αντικολλητική επιφάνεια.
Σε ένα μπολ αναμιγνύουμε το κούσταρντ, το αλεύρι και το μπέικιν.
Βάζουμε σε μια μέτρια κατσαρόλα το βούτυρο και μόλις λιώσει αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά. 
Προσθέτουμε την κουβερτούρα και την αφήνουμε να αρχίσει να λιώνει.
Ύστερα, προσθέτουμε το αλάτι, τον καφέ τις σταφίδες, την άχνη και τη μαύρη ζάχαρη και ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μίγμα.
Τέλος, προσθέτουμε το ξύσμα του μανταρινιού ή του πορτοκαλιού και το μίγμα του άλευρου με το κούσταρντ και το μπέικιν ανακατεύοντας καλά με μια σπάτουλα σιλικόνης.
Ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μίγμα.
Παίρνουμε από μια κουταλιά της σούπας και πλάθουμε σε μπαλάκι τα μπισκότα.
Τα τοποθετούμε στην ή στις λαμαρίνες, αφήνοντας 2 εκατοστά, περίπου, απόσταση μεταξύ τους γιατί απλώνουν λίγο.
Τα πιέζουμε λίγο να γίνουν σαν κεφτεδάκια.
Ψήνουμε για 15-20 λεπτά.
Τα αφήνουμε άλλα 5-10 λεπτά μέσα στα ταψιά για να κρυώσουν και τα βάζουμε σε σχάρα για να κρυώσουν εντελώς.
Φυλάσσονται μέσα σε μεταλλικό, αεροστεγές κουτί μπισκότων.
Πηγή: Παραλλαγή από τη συνταγή "Μπισκότα από το Ισραήλ", "Κουλούρια & Μπισκότα, Το χρυσό βιβλίο, Εκδ. Μοντέρνοι Καιροί

40 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ειδικά για το κρύο αυτά τα μπισκοτάκια είναι ιδανικά μου φαίνεται! Δείχνουν πολύ πλούσια σε γεύση και με ωραίο σοκολατένιο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αμαλία είναι νοστιμότατα και αξίζουν τη δοκιμή!

      Διαγραφή
  2. Ότι πρέπει για να ξεκινήσει η βδομάδα μου είναι αυτά τα μπισκοτάκια! Θα τα βουτάω στο γάλα μου!!Μου αρέσουν οι δικές σου προσθήκες στη συνταγή!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ...με το γάλα αλλά και τον καφέ είναι υπέροχα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. οχι που θα μου ξεφυγουν και θα βαλω και τις δικες σου προσθηκες για να νοστιμεψουν καλη βδομαδα Κικη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Μαριλίζ μου γιατί είναι νοστιμότατα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κική μου!!Καλή εβδομάδα!!!Τέλεια τά μπισκοτάκια σου!!!Μέ τίς δικές σου προσθήκες βγήκαν ποιό νόστιμα καί λαχταριστά!!!Τό κουτί,πολύ όμορφο στολισμένο!!!!
    Καί οι φωτό σου,απίθανες!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Δήμητρά μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν γιατί αξίζουν πράγματι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Η τελευταία σου φράση (Φυλάσσονται μέσα σε μεταλλικό, αεροστεγές κουτί μπισκότων) μάλλον περιττή είναι!!!
    Σιγά μην προλάβουν να μείνουν και να φυλαχθούν!!
    ;-)
    Καλή και γλυκιά εβδομάδα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει εγώ το είπα ...εσείς ...μη τα φάτε όλα αμέσως όμως εεεεε;;;; χαχαχα
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένη σοκολάτα........τα κουλουράκια σου θα δώσουν άλλη υπόσταση στον απογευματινό μου καφέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μπέττυ μου!!!! Να τα γεύεσαι με το καφεδάκι φτιάχνοντας τα υπέροχα κοσμήματά σου! -:))

      Διαγραφή
  7. Ωραιοτατα και τραγανα! Θα δοκιμαστουν συντομα!
    Καλη εβδομαδα Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ούτε τραγανά αλλά ούτε και μαλακά Μαρίνα μου!!! Είναι απλά όπως χρειάζεται! -:)

      Διαγραφή
  8. Καλή βδομάδα Κική μου!
    Φυσικά και θα κεραστώ υπέροχο σοκομπισκοτάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κεραστείς ΄Ελενά μου γιατί όχι;;;; Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Βασιλική μου τα κείμενά σου παίρνουν ιδιαίτερη μορφή καθόλου ευκαταφρόνιτη. Πολλή ενδιαφέρουσα θα έλεγα...

    Τα μπισκότα σου ακαταμάχητα.
    Απόψε θέλω πολύ μια κούπα με καυτό τσάϊ και τα αρωματικά σου μπισκότα από δίπλα, για βραδινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Ζαμπία μου! Έλα, θα χαρώ να σου τα ετοιμάσω και να τα απολαύσουμε κουβεντιάζοντας!! -:))

      Διαγραφή
  10. Σοκοκόλαση τα μπισκότα σου Κική μου!!!! Με το καφεδάκι ή το τσάι είναι ιδανική παρέα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σιλένα μου!!! Πράγματι με το καφεδάκι αλλά και το τσάι είναι ιδανικά!
      Επίσης!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραιο το τραταρισμά σου
    για μια γλυκιά εβδομαδα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ μου αρέσει που προτίμησες το μανταρίνι Κική! Πολύ θα ήθελα κανένα τέτοιο μπισκοτάκι τώρα.... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πολύ ωραίο άρωμα με το μανταρίνι Χρύσα μου! Να σου στείλω;;;
      Φιλιά! -:))

      Διαγραφή
  13. Ωραίο το σκηνικό της κουζίνας με τα φρέσκο ψημένα μπισκότα!Με την ίδια ικανότητα της ζαχαροπλαστικής τέχνης,αυτη της λογοτεχνικής γραφής και φαντασίας,μας προσκαλείς στο ζεστό και ατμοσφαιρικό περιβάλλον μιας εικόνας οικογενειακής θαλπωρής και οικειότητας.Κάθομαι και απολαμβάνω τον αχνιστή καφέ μου,τσιμπολογώντας τα σοκολατένια μπισκοτάκια σου και χαζεύω το ακριβοθώρητο χιόνι!Τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος στην καθημερινότητα του,πέρα από μια ζεστή συντροφιά?
    Φιλια όλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Φωτεινή μου και που σε έβαλα στο σκηνικό! -:))
      Νομίζω ότι δεν θέλει τίποτε άλλο από την καθημερινότητά του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Κική μου θέλω οπωσδήποτε από αυτά τα μπισκοτάκια, φαίνονται εξαιρετικά!!!Στείλε μου οπωσδήποτε!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είχα προσπαθήσει να κάνω μια φορά αλλά επειδή βγήκαν σκληρά, δεν ξαναπροσπάθησα!Μου άρεσε πολύ όμως αυτή η συνταγή και θα κάνω άλλη μία προσπάθεια!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε αυτή τη συνταγή Πινελιά μου και πρόσεξε μην τα ψήσεις πολύ... θα τα πετύχεις γιατί είναι εύκολα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Τι αδυναμία που είναι τα σοκολατένια μπισκότα, Κική μου! Είναι αυτά, που συνήθως προτιμάμε, μαζί με τον καφέ μας και η μικρή με το γάλα της. Μου αρέσει που πρόσθεσες τις σταφιδούλες, που σίγουρα ανεβάζουν κατά πολύ την γεύση τους! Καλοφάγωτα!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου και με τον καφέ και το γάλα είναι νοστιμότατα!!! Οι σταφιδούλες τους πάνε πολύ αλλά είναι και υγιεινές πολύ!
      Να είσαι καλά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  17. Από το Ισραήλ??φαίνονται θεικά τα σοκολατένια μπισκοτάκια!!φαντάζομαι τι άρωμα θα βγήκε απο την πόρτα της κουζίνας!!μμμμμμμμμμμμμμ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αφησα σχολιο το πρωι αλλα ο μπλογκερ μαλλον δεν ειχε ορεξη!
    Τα μπισκοτα φαινονται υπεροχα κι οι σταφιδες μεσα θα το απογειωνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!