Μια καλοκαιρινή μακαρονάδα με κολοκύθια και ροκφόρ


Καλοκαίρι και ζέστη απαιτούν ταχύτητα στην κουζίνα... ταχύτητα αλλά και νοστιμιά! Νοστιμιά αλλά και, σχετικά, λίγες θερμίδες!! Μια μερίδα ζυμαρικά, λίγα κολοκυθάκια και η συνοδεία ενός ιδιαίτερου τυριού συνθέτουν ένα, πραγματικά, καλοκαιρινό πιάτο! Πιο γρήγορο δεν γίνεται! Πιο εύκολο, επίσης δεν γίνεται!!
Γρήγορο, εύκολο, καλοκαιρινό και σχετικά με λίγες θερμίδες (...αν και το ροκφόρ έχει τις θερμιδούλες του, η ποσότητα που αναλογεί σε κάθε μερίδα είναι μικρή). Τα κολοκυθάκια, αν και σοτάρονται στο τηγάνι, είναι, ουσιαστικά ψημένα γιατί δεν έχουμε βάλει πολύ ελαιόλαδο. Το θυμάρι είναι το μόνο αρωματικό των λαχανικών για να κυριαρχήσει απόλυτα η ιδιαίτερη γεύση του ροκφόρ. Σερβίρετε τα ζυμαρικά και τα κολοκύθια ζεστά και ανακατέψτε ελαφρά με το ροκφόρ που θα λιώσει και θα γίνει μια ιδιαίτερη λιχουδιά!! -:))
Δοκιμάστε το και θα σας κατακτήσει!!
ΥΛΙΚΑ για 4 άτομα
1 πακέτο πένες ( ή βίδες)
2-3 κολοκύθια κομμένα σε κύβους
150-200 γρ. ροκφόρ ή μπλε τυρί θρυμματισμένο
1-2 κ.σ. ελαιόλαδο για να αλείψουμε το τηγάνι
Αλάτι και ελάχιστο θυμάρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα ζυμαρικά μας σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Αλείφουμε το αντικολλητικό τηγάνι με ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε τους κύβους των κολοκυθιών και τους αφήνουμε να σοταριστούν καλά απ΄όλες τις πλευρές.
Τους πασπαλίζουμε με λίγο αλάτι και λίγο θυμάρι.
Βάζουμε στο πιάτο όσα ζυμαρικά θέλουμε, προσθέτουμε τους κύβους των κολοκυθιών και τέλος το θρυμματισμένο μπλε τυρί.
Προαιρετικά, πασπαλίζουμε με λίγο ψιλοκομμένο, φρέσκο δυόσμο.
Καλή σας μέρα και καλά να περνάτε!
-:))
Tante Kiki
32 Comments

32 σχόλια:

  1. Ωωωω ! Τι όμορφα!
    Ωραία που δεν έχει πολλές κρέμες και σάλτσες. Σαν ζεστή σαλάτα ζυμαρικών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Τα κολοκυθάκια είναι γλύκισμα και με τα μακαρόνια ταιριάζουν πολύ!!!

    Καλημέρα Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα πολύ ελαφρύ πιάτο Χρυσαυγή μου χωρίς κρέμες και σάλτσες και τα υλικά ταιριάζουν απόλυτα!

      Διαγραφή
  2. Και δεν ήξερα τι να μαγειρέψω σήμερα!!!Με έσωσες,Κική!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το πιάτο αυτό γιατί αξίζει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Με κατέκτησε πριν καν τη δοκιμάσω! Σκέψου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ απίστευτα το ροκφόρ αλλα δυστυχώς είμαι η μόνη στο σπίτι...
    Λιγουρευτηκα την μακαρονάδα σου, φαίνεται παντανόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς ...μπορείς να αγοράσεις μικρή ποσότητα και να απολαύσεις τη λιχουδιά που θέλεις!! -:))

      Διαγραφή
  5. Καλοκαιρινή και νοστιμότατη! Το χειμώνα μου αρέσει με φουντίτσες μπρόκολου αντί για κολοκυθάκια.
    Και μπύρα δίπλα στο πιάτο βλέπω, μπράβο, μπράβο -να μπαίνουμε στο δρόμο το σωστό! :)
    Καλημέρα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι και με μπρόκολο είναι νοστιμότατη! Ναι,ναι και μπύρα!! Την μπύρα τη λατρεύω αν και την αποφεύγω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Μπορώ να το ετοιμάσω σήμερα κιόλας, μου αρέσει πολύ έτσι γρήγορο που είναι αυτό το πιάτο και χωρίς πολλά υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγα υλικά, αλλά πολύ προσεκτικά επιλεγμένα... το σούπερ καλοκαιρινό κολοκύθι και το πολύ αγαπημένο μου ροκφόρ!
    Αυτά είναι! Γρήγορο πιάτο, πολύ νόστιμο και ιδιαίτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ροκφόρ διάβασα και ήρθα τρέχοντας!
    Ωραιότατη η μακαρονάδα σου Κική μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα Ελενάκι μου! Είναι πολύ νόστιμη πράγματι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Θα κάνω ότι δεν βλέπω το ροκφόρ...(^%&%%#), θα τη φανταστώ τη μακαρόναδα σου με κατίκι Δομοκού και τα υπέροχα κολοκυθάκια και θα την φτιάξω!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όκ Έφη μου... εγώ θα σου πω ότι με το κατίκι θα είναι εξίσου υπέροχη!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ωωωωω Κική μου...με την γρηγοράδα που έκανες τον πρόλογό σου ,έκανες και την μακαρονάδα!!!!!
    Με συνήθισες στις μακροσκελείς εισαγωγές..στις χορταστικές προπαρασκευαστικές όμορφες κουβεντούλες και σήμερα αυτό μου έλειψε..
    Με αποζημίωσε όμως η ταχύτατη και πεντανόστιμη μακαρονάδα με τα αγαπημένα σου,αλλά και δικά μου,κολοκυθάκια!!
    Λίγο με το τυρί θα τα χαλάσουμε...δεν πολυσυμπαθώ το συγκεκριμένο,αλλά ποιός νοιάζεται...θα χρησιμοποιήσω κάτι άλλο!Τόσο νόστιμα τυριά έχουμε,ίσως ένα καπνιστό θα το προτιμούσα.
    Φιλάκια πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Ακριβώς Φωτεινή μου... γιατί βιαζόμουν γενικά!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το συγκεκριμένο πιάτο γιατί είναι λουκούμι!!! Μπορείς να αντικαταστήσεις το ροκφόρ με κατίκι Δομοκού ή όπως λες κάποιο καπνιστό ή κεφαλογραβιέρα... διάλεξε εσύ το τελικό γευστικό αποτέλεσμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Κική μου τέλειο πιάτο!Μου αρέσει πάρα πολύ ο συνδυασμός που έκανες!Όσο για το ροκφορ...το λατρεύω!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη μες στην απλότητά της!Μπράβο,Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Λένια ...εξάλλου το καλοκαίρι είναι για απλά και νόστιμα πιάτα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ εύκολη, Κική, αυτή η μακαρονάδα. Και εδώ στην εξοχή, φτιάχνεται πανεύκολα. Αυτό το ροκφόρ, το αγαπημένο μου ροκφόρ, είναι που ξεχωρίζει στην συνταγή σου!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, Ειρήνη μου. Το ροκφόρ είναι που δίνει την ιδιαίτερη επίγευση στα δύο άλλα υλικά που είναι ήπια!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Γίνεται να έχω διπλή μερίδα;;; Κι όσο εσύ θα την ετοιμάζεις, εγώ θα μαζεύω τα σάλια απ' το πληκτρολόγιο... χαχαχα!
    Πανεύκολη και πεντανόστιμη η μακαρονάδα σου, Κική μου! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και διπλή και τριπλή μερίδα Αναστασία μου! Είναι πράγματι εύκολη και πεντανόστιμη... άρα καλοκαιρινή μακαρονάδα!
      -:))

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No