Γλυκιές τυροκανελένιες ταρτούλες



Καλή σας μέρα και καλή σας εβδομάδα! 
Ο αέρας λυσομανάει και σηκώνει τα κύματα όλο και πιο ψηλά.
Η θάλασσα ...βούρκος! Δροσιά ή καλύτερα ψύχρα και οι παραθεριστές τριγυρνούν φορώντας πολύχρωμες ζακέτες και τζην μπουφάν για να προστατευθούν από τη μανία του καιρού. Ένας ουρανός βαρύς, μουντός, γεμάτος γκριζόμαυρα σύννεφα που θαρρείς κι απειλούν να ενωθούν με την αγριεμένη, σκουρόχρωμη θάλασσα... κάθε άλλο παρά καλοκαίρι θυμίζει η παραλία του χωριού μου. Όλη τη νύχτα τα κύμματα συναγωνίζονταν το ένα το άλλο ποιό θα σκάσει στην ακροθαλασσιά με τον μεγαλύτερο θόρυβο. Κανένα τραγούδι, καμιά κουβέντα, κανένα γέλιο από την παραλία όπως άλλες βραδιές και για ...ψάρεμα από τους ερασιτέχνες ψαράδες που στήνουν εκεί στη σειρά τα καλάμια τους με την καρεκλίτσα τους λίγο πιο πίσω για να περιμένουν ξεκούραστα πότε θα τσιμπήσει κάποιο ψαράκι ...ούτε συζήτηση!!
Κι όμως... μου αρέσει!!! Πάντα μου άρεσε η εναλλαγή αυτή της ήρεμης με την αγριεμένη θάλασσα. Θυμάμαι, μαθήτρια λυκείου ακόμη, κάτι τέτοιες μέρες μου άρεσε να κάθομαι εκεί στην άμμο, δίπλα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα που πηγαινοερχόταν με βιάση και ξέσπαγε με θόρυβο λέγοντας τις ιστορίες της, και να αγναντεύω. Σκέψεις έρχονταν κι έφευγαν κι εγώ σιγά σιγά γινόμουν ένα με τη φύση, ένα με το Θεό και συνειδητοποιούσα το μεγαλείο της ζωής, της ύπαρξης! Μόνον εκεί, παρέα με τα στοιχειά της φύσης μπορείς να καταλάβεις, να συνειδητοποιήσεις ότι υπάρχει μεγαλείο στη ζωή... μόνον που εμείς το ξεχνάμε, βουλιάζοντας στις ψευδαισθήσεις της καθημερινότητας.
Κι ύστερα "ξαναπατούσα στο έδαφος", επέστρεφα στην καθημερινότητα ανανεωμένη και γεμάτη ενέργεια. 
Μια τέτοια βραδιά είναι και η σημερινή και τη στιγμή που γράφω τούτες τις γραμμές, κρατώντας στο χέρι μια μικρή τυροκανελένια λιχουδιά όπως αυτή της φωτογραφίας, ο θόρυβος ή μάλλον το αγριεμένο τραγούδι της θάλασσας με συντροφεύει, με ξανανιώνει και με ταξιδεύει πίσω στα παλιά. 
Η τυροκανελένια όμως λιχουδιά με προσγειώνει και με ξαναγυρίζει στο τώρα και σκέφτομαι ..."αξίζει να ξεκινήσουμε γλυκά μια ακόμα καλοκαιρινή εβδομάδα" έστω και αν ο καιρός μας τα χαλάει και τα προβλήματα της καθημερινότητας μας απογοητεύουν κάποιες φορές γιατί ...απλά έτσι είναι η ζωή με τα πάνω και τα κάτω της. 
Πάμε να τη γλυκάνουμε λίγο με μια απλή, εύκολη και ταχύτατη νοστιμιά;;;
Ελάτε, ακολουθήστε με και δεν θα χάσετε...σας το υπόσχομαι! -:))
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο με 20 σφολιατάκια βουτύρου
400 γρ. κρέμα γάλακτος με λίγα λιπαρά
300 γρ. τυρί κρέμα
4 κ.σ. ζάχαρη (άσπρη ή καστανή) + λίγη ακόμα για το πασπάλισμα
2-3 κ.σ. μέλι
4 κ.σ. άνθος αραβοσίτου με γεύση βανίλια (ή κούσταρ πάουντερ ή κόρν φλάουρ)
1 φακελάκι ζαχαροβανίλια
1/2 κ.γλ. κανέλα + λίγη ακόμα για το πασπάλισμα
1/3 κ.γλ. τζίντζερ
1 καλή πρέζα μοσχοκάρυδο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ, βάζουμε τα 100 γρ. κρέμα γάλακτος και το άνθος αραβοσίτου και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει.
Σε μια μικρή κατσαρόλα βάζουμε την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος, το τυρί κρέμα, τη ζάχαρη, το μέλι, την κανέλα, το τζίντζερ, τη ζαχαροβανίλια και το μοσχοκάρυδο.
Αφήνουμε σε σιγανή φωτιά το μίγμα και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε και την κρέμα με το διαλυμένο άνθος αραβοσίτου.
Ανακατεύουμε μέχρις ότου η κρέμα μας γίνει παχύρρευστη.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να πέσει η θερμοκρασία της κρέμας.
Αλείφουμε 20 μεταλλικές φορμίτσες για μικρές τάρτες με λίγο βούτυρο λιωμένο ή λίγο ηλιέλαιο.
Τοποθετούμε μέσα τα σφολιατάκια και τα γεμίζουμε με την κρέμα μας. 
Βάζουμε στο φούρνο μέχρι να ροδοκοκκινήσουν οι μικρές μας τάρτες.
Αποσύρουμε και αμέσως πασπαλίζουμε με λίγη ακόμα ζάχαρη και κανέλα.
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!
-:))
Tante Kiki
26 Comments

26 σχόλια:

  1. H kanela einai i agapimeni mou sta glyka!!! kai ayta ta tartakia fainontai pentanostima !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι πράγματι πεντανόστιμα! Αξίζει να τα δοκιμάσεις Έλενα! :)

      Διαγραφή
  2. Yummy!!!
    ;-)
    Μια γλυκιά εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και τζιντζερ και κανελα και μοσχοκαρυδο??Τελεια τα πιτακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mα τι περίεργο καλοκαίρι αυτό το φετινό????
    Υπέροχα τα κανελοταρτάκια σου Κικίτσα μου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι περίεργο! Είναι πολύ εύκολα και νόστιμα Έλενά μου!
      Φιλιά κι επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Κικη μου απο την φθινοπωρινη Θεσσαλονικη!
    Υπεροχα τα κανελοταρτακια θα χτυπουσα 2-3 στα σιγουρα για πρωινο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρίνα μου ... είναι πράγματι πολύ νόστιμα και αξίζουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία υλικά!
    Την κανέλα την αγαπώ πολύ χειμώνα-καλοκαίρι, το άρωμα της είναι μοναδικό!
    Πολύ μου αρέσουν τα ταρτάκια σου Κική, άνετα έτρωγα 2-3 με τον καφέ μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ερμιόνη μου... είναι ό,τι καλύτερο με τον καφέ αλλά και σκέτα!

      Διαγραφή
  7. Θα ήταν ωραία αυτά για πρωινό,αγαπημένη κανέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως, όπως γράφει η nadia παραπάνω, είναι πολύ ωραία ιδέα για πρωινό - και εύκολη! Μου θυμίζουν κάτι νησιώτικες πιτούλες, που τις γνώρισα στην Κρήτη (μυζηθροπιτάκια) - και τις τίμησα δεόντως! :-)))
    Βέβαια, αυτές εδώ καταλαβαίνω ότι θα είναι διαφορετικές στη γεύση. Θα τις δοκιμάσω, μου άρεσε ο συνδυασμός των υλικών!
    Σχετικά με τις εναλλαγές του καιρού που γράφεις στην αρχή της ανάρτησής σου, συμφωνώ: ένα καλοκαίρι μόνο ήλιος και ζέστη μου φαίνεται μονότονο και το βαριέμαι. Και αυτή τη στιγμή, που φυσάει δροσερός αέρας (ενώ πριν έριξε μια ωραιότατη μπόρα), έχω ανοίξει τις μπαλκονόπορτες και το απολαμβάνω! Αν είχα και τις ταρτίτσες σου μπροστά μου ... ααααχ!!!
    Καλή εβδομάδα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τώρα που το λες... έχεις δίκιο!!! Είναι νοστιμότατες και αξίζει να τις κάνεις γιατί είναι και πανεύκολες!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Η σημερινή καλοκαιρινή μπόρα με την απαραίτητη συνοδεία των αστραποβροντών ,ήταν για μένα προσωπικά ένα υπέροχο και αναγκαίο διάλειμμα.Μια ανάσα δροσιάς στην καυτή επέλαση και μία υπενθύμιση.. ότι οι καιρικές μεταβολές είναι απαραίτητες για να μπορούμε να κρατάμε μία ισορροπία στην ζωή μας.
    Ισορροπία επιτυγχάνουμε επίσης και όταν γευόμαστε όμορφα και περιποιημένα εδέσματα!Σαν αυτά ας πούμε που μας προσφέρεις συχνά πυκνά από την ανήσυχη κουζίνα σου Κική μου!!
    Και μόνο που η κανέλα πασπάλισε τα υπέροχα αυτά ταρτάκια ,είναι για μένα υπεραρκετό για να τα εκτιμήσω!Ο ιδιαίτερος συνδυασμός τυριού και κανέλας αφήνει πάντα κολακευτικά σχόλια.Ελαφρά παραπέμπουν στα κρητικά καλιτσούνια,που τα βρίσκω μία υπέροχη και εκλεκτή λιχουδιά!!!
    Μπράβο Κική μου για μια ακόμα φορά!!!Φιλάκια πολλά,πολλά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν κι αυτά τα ταρτάκια Φωτεινή μου γιατί είναι πανεύκολα και πολύ νόστιμα! Πράγματι παραπέμπουν στα καλιτσούνια αν και όταν τα έφτιαξα δεν το σκέφτηκα...
      Να είσαι καλά Φωτεινή μου και να περνάς καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Κική μου καλή εβδομάδα!!!Τις ζήλεψα τις τυροκανελένιες σου ταρτίτσες!Πάρα πολύ ωραίες και με τη γεύση της κανέλας που λατρεύω!!!Στείλε μου 2-3!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Ελένη μου γιατί όχι;;;; Είναι πεντανόστιμες πράγματι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Απλή και ταχύτατη;;;; Χε,χε,χε! Μεγάλο το δέλεαρ Κική μου!
    Τυρί κρέμα ε; Νομίζω ότι θα τα τιμήσω δεόντως τώρα που ξαναβρίσκω σιγά σιγά τους ρυθμούς μου. Με τον πρωινό καφέ θα είναι τέλεια!
    Πολλά φιλιά! Να έχεις ένα ξεκούραστο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πηνελόπη μου δοκίμασέ τες αξίζουν πράγματι! Να τις τιμήσεις ...μακάρι να είμασταν κοντά να σε φιλέψω μερικές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Φανταστικά τα ταρτάκια σου Kiki!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμα και αξίζει να τα δοκιμάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No